Ja dat vind ik ook iets tequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind rond de 150 best veel voor een badpak
maatje walvis?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn echt teveel vrouwen met maatje tientonner die denken dat ze er sexy uitzien in zo'n mini bikini![]()
Naar het strand gaan is zo echt niet meer leuk
Was ik sowieso al mee bezig want OP-babe/hunk/jokequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook iets te
Mag Ainsley uit de OP? Merci
alle 150 gevangen ja?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Alle delen van mijn stomme spelletje uitgespeeld
Uhuh!!quote:
Noem je Pokemon nu een stom spelletje?quote:
Nee joh, was vetquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem je Pokemon nu een stom spelletje?
Daarom ga ik ook niet naar het strand.. al dat gedoe met die reddingsbrigade, nieuwsreporters en Greenpeace enzo.. pff gedoequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!!
En echt een vrouw met overgewicht kan er echt heus wel mooi en sexy uitzien maar niet als ze halfnaakt is en je elke put, vetkwab en eventuele koekjes daartussen ziet zitten
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet naar het strand.. al dat gedoe met die reddingsbrigade, nieuwsreporters en Greenpeace enzo.. pff gedoe
[..]
Daarom ga ik ook niet naar het strand.. al dat gedoe met die reddingsbrigade, nieuwsreporters en Greenpeace enzo.. pff gedoe
quote:
ZEGGEN JULLIE NOU DAT IK DIK BEN GODVERDOMMEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ZEGGEN JULLIE NOU DAT IK DIK BEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Wrom? Istie stuk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef rival het volgende:
Ze zijn een nieuwe ruit in mijn auto aan het plaatsen, ik haat het als ze aan mijn auto werken en ik er niet bij ben
Ik had de foto gezien, je had hem goed geraaktquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja er sprong ineens een voetganger op mijn voorruit
whut?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Was je zelf ongedeerd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Delen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de foto gezien, je had hem goed geraakt
Jeetje zegquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag hem niet... Maar hij leeft nog hoor!
Zag hem te laat... kon hem net niet meer ontwijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zag hem te laat... kon hem net niet meer ontwijken...
Hij liep netjes op een zebrapadJeutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die vent? Je zegt wel dat hij nog leeft maar.. oef... dat zal geen schrammetje zijn geweest
Hij had/heeft niks.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeutje
En die vent? Je zegt wel dat hij nog leeft maar.. oef... dat zal geen schrammetje zijn geweest
Valt nog mee danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hij had/heeft niks.
Alleen telefoonschade.
En binnenkort een fraaie vergoeding wegens jouw falen om te stoppen voor een zebrapadquote:
Was 's nachts!quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker nog vroeg voor je.
Is het geen Rus toevallig?
Hey, je opmerkingen in dat klb-topic zijn toch wel 1 april gerelateerd??quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
En binnenkort een fraaie vergoeding wegens jouw falen om te stoppen voor een zebrapad
Nopequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hey, je opmerkingen in dat klb-topic zijn toch wel 1 april gerelateerd??
Uhm.... en nu?quote:
quote:
Hopen dat haar verstand het wint van haar gevoel.quote:
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Hopen dat haar verstand het wint van haar gevoel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |