En je bent haar vriend? En je pikt het?quote:Ze wilde met hem afspreken om te zien of het wat kon worden.
natuurlijk is dat wel een optie ook al hou je van iemandquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:49 schreef RayWeez het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties. Ook al zijn ze niet leuk, ze zijn wel eerlijk.
Weggaan was ook mijn eerste ingeving, maar als je van iemand houd is dat soms geen optie.
Daarnaast zal er nu wel harder opgetreden worden en is het klaar met ikke ikke ikke van haar kant uit. Maar is dat een optie? Er zullen zaken moeten gaan veranderen.
OK dat je vriendin 1 x verliefd wordt op een ander en er is verder niks gebeurd, dat kun je iemand wel vergeven, maar meerdere malen... ik snap niet dat je nog bij haar bent. Ze vindt het wel lekker makkelijk denk ik, gezellig met jou samenwonen en tussendoor de hort op met andere mannen.quote:Het gebeurd nu al een aantal keer dat er andere mannen tussen ons in komen te staan. Voor het verhaal houd ik het maar bij de 2 belangrijkste.
Meer dan 2x dus... hij noemt nu alleen de 2 'belangrijkste'.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:58 schreef fathank het volgende:
Ze is er nu twee keer mee weggekomen. Dit gaat sowieso weer gebeuren in de toekomst, het heeft immers toch geen gevolgen. Je gaat toch niet bij d'r weg.
Dit topic is nep.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:41 schreef RayWeez het volgende:
Ze nam sint-jans kruit tegen de woede en dat hielp. Dit ging 2 weken heel goed.
Ze is dus alleen nog bij je omdat ze nog niets anders heeft. Hou de eer aan je zelf man. Stop ermee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:41 schreef RayWeez het volgende:
Ze wilde met hem afspreken om te zien of het wat kon worden.
quote:
Dus koffer inpakken voor haar, 2 boterhammen smeren (eentje met leverpastei de ander met vruchtenhagel) pakje Roosvicee erbij, een appeltje en een rolletje Mentos. Misschien nog een Euro om een ijsje te kopen als het mooi weer is en haar veel succes wensen met de rest van haar leven.quote:Ze wilde met hem afspreken om te zien of het wat kon worden.
dat is wel wat naïefquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
In een goede relatie word je niet (tot twee keer toe zelfs!) verliefd op een ander! Trek hier je conclusies uit.
Ow kut ja, dat was ik alweer vergeten aan het einde van de OPquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer dan 2x dus... hij noemt nu alleen de 2 'belangrijkste'.
Dat was ook mijn gedachte bij die zinquote:
Hoe kan je van iemand houden die keer op keer een mes in je rug steekt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:49 schreef RayWeez het volgende:
Weggaan was ook mijn eerste ingeving, maar als je van iemand houd is dat soms geen optie.
Daarnaast zal er nu wel harder opgetreden worden en is het klaar met ikke ikke ikke van haar kant uit. Maar is dat een optie? Er zullen zaken moeten gaan veranderen.
Masochistisch zijn ?.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe kan je van iemand houden die keer op keer een mes in je rug steekt?
Niet naïef. Een keer kan gebeuren, maar als je echt van je partner houdt, dan doe je er alles aan om van die verliefdheid af te komen. Dan ga je niet proberen stiekem af te spreken en kijken of het wat kan worden. TS zijn vriendin houdt niet (meer) van TS, dat blijkt uit haar hele doen en laten.quote:
Dat is wel degelijk een optie, alleen jij wil dat niet, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:49 schreef RayWeez het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Niet naïef. Een keer kan gebeuren, maar als je echt van je partner houdt, dan doe je er alles aan om van die verliefdheid af te komen. Dan ga je niet proberen stiekem af te spreken en kijken of het wat kan worden. TS zijn vriendin houdt niet (meer) van TS, dat blijkt uit haar hele doen en laten.
Met zo iemand moet je niet meer samen willen zijn TS.
Verliefd worden als het thuis niet goed gaat is altijd een risico, maar probeer dan op zijn minst te snappen wat er mis gaat thuis en daar iets aan doen.quote:Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
Precies dit!quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:03 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dus koffer inpakken voor haar, 2 boterhammen smeren (eentje met leverpastei de ander met vruchtenhagel) pakje Roosvicee erbij, een appeltje en een rolletje Mentos. Misschien nog een Euro om een ijsje te kopen als het mooi weer is en haar veel succes wensen met de rest van haar leven.
dat is iet wat je zeiquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Niet naïef. Een keer kan gebeuren, maar als je echt van je partner houdt, dan doe je er alles aan om van die verliefdheid af te komen. Dan ga je niet proberen stiekem af te spreken en kijken of het wat kan worden. TS zijn vriendin houdt niet (meer) van TS, dat blijkt uit haar hele doen en laten.
Met zo iemand moet je niet meer samen willen zijn TS.
Het is ALTIJD een optie om weg te gaan. Je bent een ruggegraatloze hark die niet doorheeft dat zijn vriendin meerdere malen buiten de deur gewinkeld heeft om nieuwe schoenen te kopen. Jongen, de enige reden dat ze nog bij je is is omdat er nog geen leuk en passend paar voorbij is gekomen. Verder is het naïef om te denken dat ze niks fysieks heeft gedaan met die mannen, maar als je dat nodig hebt om in deze bubble te blijven geloven tja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:49 schreef RayWeez het volgende:
En zij woont nog in jouw huis? Eruit met dat mens! Dat je boos wordt op hem snap ik verder ook niet, je had boos op haar moeten worden. Ze wil kijken of het wat kon worden met een ander? WTF...quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:41 schreef RayWeez het volgende:
Ze wilde met hem afspreken om te zien of het wat kon worden. Ik was in alle staten en ben die kant op gegaan. Hij kreeg hier lucht van en was zo bang dat ze een hele nare kant van hem zag. Die liefde was dus snel voorbij.
Inderdaad. Ik zou maar eens vragen aan die schoonmoeder hoe het in de sauna was en of ze goed heeft geslapen in je huis TS. Want ik gok dat er iemand anders in je huis sliep.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ALTIJD een optie om weg te gaan. Je bent een ruggegraatloze hark die niet doorheeft dat zijn vriendin meerdere malen buiten de deur gewinkeld heeft om nieuwe schoenen te kopen. Jongen, de enige reden dat ze nog bij je is is omdat er nog geen leuk en passend paar voorbij is gekomen. Verder is het naïef om te denken dat ze niks fysieks heeft gedaan met die mannen, maar als je dat nodig hebt om in deze bubble te blijven geloven tja.
Dat vindt iedereen. Het topic wordt een beetje saai.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook al reageert Ray de TS niet meer, ik hoop wel dat hij die chick het huis uit trapt.
True. Het wachten is op een reluser of een naïef gleufdiertje die de kant van de chick kiest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen. Het topic wordt een beetje saai.
Hoezo reluser? Je bent er toch al?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True. Het wachten is op een reluser of een naïef gleufdiertje die de kant van de chick kiest.
Ik zou haar wel dumpen voordat zij het besluit neemt om aan kinderen te beginnen(met of zonder jouw instemmingquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef RayWeez het volgende:
Zoals ik al verwacht had zijn de reacties allemaal hetzelfde; Dumpen! En dat is ook de enige optie inderdaad.
Dat ik haar de vorige keer niet hard heb aan gepakt is omdat zoiets een keer kan gebeuren. Dus los je dat ook op samen, maar nu blijkt dat ze dat niet gedaan heeft. Ze zocht inderdaad iets bij een ander wat ze thuis niet wilde. Dat is klote, maar zoals het is.
Ik heb heus wel ruggengraat en weet heus wel dat dit niet normaal is, maar houden van is best verwarrend. Ik wil wel de juiste beslissing nemen. Ze heeft dit keer wel duidelijk spijt van alles.
Het is heel makkelijk zoiets te roepen, want ik zou ook iedereen adviseren weg te gaan uit de ellende. Maar sta maar eens voor de keuze, dan wordt het lastiger...
Voor de duidelijkheid: Er is 2x een 'verliefdheid' geweest en 2x gewoon contact, wat verzwegen is. Ze was bang dat ik er wat van ging denken. Hier ging het mij meer om de leugen.
@ Tja 1986: we hebben ge-facetimed s avonds laat, toen was haar moeder er nog. Die zat in Pyjama op de bank. Dus dat geloof ik wel.
@ Duvaldrinker: Ja, inderdaad. Hij heeft letterlijk in zijn broek gepoept, werd panisch en heeft haar niet zo heel leuk behandeld.
Wat betreft of het nep is door het sint-jans kruit... Dat werkt echt. Het is een natuurlijk antidepressiva waardoor je een stuk vrolijker wordt en beter in je vel gaat zitten. Hierdoor deed ze weer een stuk normaler
Blabla. Je hebt dus geen ruggengraat, want dan zou die 2e x al hebben geleidt totquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef RayWeez het volgende:
Zoals ik al verwacht had zijn de reacties allemaal hetzelfde; Dumpen! En dat is ook de enige optie inderdaad.
Dat ik haar de vorige keer niet hard heb aan gepakt is omdat zoiets een keer kan gebeuren. Dus los je dat ook op samen, maar nu blijkt dat ze dat niet gedaan heeft. Ze zocht inderdaad iets bij een ander wat ze thuis niet wilde. Dat is klote, maar zoals het is.
Ik heb heus wel ruggengraat en weet heus wel dat dit niet normaal is, maar houden van is best verwarrend. Ik wil wel de juiste beslissing nemen. Ze heeft dit keer wel duidelijk spijt van alles.
Het is heel makkelijk zoiets te roepen, want ik zou ook iedereen adviseren weg te gaan uit de ellende. Maar sta maar eens voor de keuze, dan wordt het lastiger...
Voor de duidelijkheid: Er is 2x een 'verliefdheid' geweest en 2x gewoon contact, wat verzwegen is. Ze was bang dat ik er wat van ging denken. Hier ging het mij meer om de leugen.
@ Tja 1986: we hebben ge-facetimed s avonds laat, toen was haar moeder er nog. Die zat in Pyjama op de bank. Dus dat geloof ik wel.
@ Duvaldrinker: Ja, inderdaad. Hij heeft letterlijk in zijn broek gepoept, werd panisch en heeft haar niet zo heel leuk behandeld.
Wat betreft of het nep is door het sint-jans kruit... Dat werkt echt. Het is een natuurlijk antidepressiva waardoor je een stuk vrolijker wordt en beter in je vel gaat zitten. Hierdoor deed ze weer een stuk normaler
Als zij een leukere vent tegen was gekomen had je allang op straat gestaan, dat besef je wel?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef RayWeez het volgende:
Ik vroeg meer of mensen wisten hoe je er mee om moest gaan...
Maar zoals jullie allemaal zeggen: doe dat niet! stop er mee...
1x. Bij keer nummer 2 had je met enig zelfrespect toch de knoop doorgehakt, al hou je nog zo van iemand.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef RayWeez het volgende:
Dat ik haar de vorige keer niet hard heb aan gepakt is omdat zoiets een keer kan gebeuren.
Duh, je bent spaargeld op een bank, niet feestgeld waar je leuke dingen mee doet kennelijk voor haar. Je bent een zekerheid waar ze op kan terugvallen als het fout gaat met die ander, en dat ben je nu al voor de 3e, althans, bekende, keer. Welk signaal geef je ermee af als je haar steeds terugneemt en je aangeeft dat jij voor de relatie wil vechten? Ik zou het idee zomaar kunnen krijgen dat het prima acceptabel is, als ik maar terugkom als de lol eraf is.quote:Dus los je dat ook op samen, maar nu blijkt dat ze dat niet gedaan heeft. Ze zocht inderdaad iets bij een ander wat ze thuis niet wilde. Dat is klote, maar zoals het is.
Dat het verwarrend is snap ik, ik ben ooit aan de kant gezet zonder enige aanleiding behalve dat er een makkelijker aanbod voorbij kwam terwijl tijdens de relatie continu bevestiging van mijn trouw in motivatie gevraagd werd. Geen woord over gewisseld maar ineens hop, break, doei!.quote:Ik heb heus wel ruggengraat en weet heus wel dat dit niet normaal is, maar houden van is best verwarrend. Ik wil wel de juiste beslissing nemen. Ze heeft dit keer wel duidelijk spijt van alles.
Want?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als zij een leukere vent tegen was gekomen had je allang op straat gestaan, dat besef je wel?
Dat zeg ik toch ook? De schoenen waar ze mee uitging waren niet leuk genoeg of hadden geen interesse in haar nieuwe paar te worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Want?
Misschien wil ze wel eerst nieuwe schoenen voordat ze de oude weggooid.
Die hoertjes heb je ook.
Ik heb dit zelf ook meegemaakt en ik bleef ook maar hopen op een goede afloop. Nu is het in mijn situatie wat anders dan die van jou aangezien jij al geruime tijd samen bent met diegene en dat van mij was hooguit een jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef RayWeez het volgende:
Ik vroeg meer of mensen wisten hoe je er mee om moest gaan...
Maar zoals jullie allemaal zeggen: doe dat niet! stop er mee...
Das dan toch al het geval? Er is immers een nieuwe vent vóór hij het huis uitgegooid wordtquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Want?
Misschien wil ze wel eerst nieuwe schoenen voordat ze de oude weggooid.
Die hoertjes heb je ook.
Nou geldt dat natuurlijk wel voor vrijwel iedere relatie. If a better deal comes along...quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:16 schreef Scorpie het volgende:
Als zij een leukere vent tegen was gekomen had je allang op straat gestaan, dat besef je wel?
Niet fijn maar ik denk dat je er verstandig aan doet. Vergeet niet: Geen hand vol maar een land vol!quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Keuze is gemaakt. Ik ga de knoop doorhakken en ga er een punt achter zetten. Het is mooi geweest en het houd een keer op.
Allen bedankt voor de harde waarheid en advies!
Geen makkelijke beslissing, maar wel de enige juiste. Succes!quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Keuze is gemaakt. Ik ga de knoop doorhakken en ga er een punt achter zetten. Het is mooi geweest en het houd een keer op.
Je maakt de juiste keuze, sterkte ermeequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Hopelijk laat je ons weten hoe het is gegaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Precies, schop haar eruit. Sloots gonna sloot, sommige vrouwen veranderen niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:45 schreef DuTank het volgende:
Als jij het telkens maar accepteert van haar, dan zal ze het blijven doen he
Dumpen dus.
Dit lijkt me ook een juiste oplossing.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Tja dat is het gekut met vertrouwen, het komt te voet en gaat te paard..quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef Metalfreak het volgende:
Zeker na 11,5 jaar, je hebt toch heel wat met elkaar opgebouwd en beleefd, dat gooi je ook niet zomaar weg.
Iets met gras en groener. Hoe tof dat frisse groen ineens wel niet lijkt naast je mat en onregelmatig groene relatiegrasmat... En dan sta je in de andere wei en blijkt het ook gewoon gras te zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou geldt dat natuurlijk wel voor vrijwel iedere relatie. If a better deal comes along...
Ik proef vooral een toon van veiligheid en enkel spijt van het feit dat ze betrapt is en daarmee risico loopt. Dit is de derde keer dat TS er uberhaupt van weet, ik ben voor minder gedumpt.quote:En op een ander verliefd worden tijdens een relatie is ook bepaald niet ongebruikelijk. De manier waarop zijn vriendin er mee om gaat is dan weer een ander verhaal. Dat zal anders moeten, of hij moet er mee kappen. Dat lijkt mij dan weer vooral zijn eigen keuze.
Advies: geen discussie aangaan, geen geloof hechten aan beloftes. Het is allemaal too little, too late als dit al twee keer eerder dikke bonje was. Verbreken, zo spoedig mogelijk uit elkaar en hierin ook zakelijk blijven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Allemaal waar, maar ook wel goed om in je achterhoofd te houden dat de buit nooit definitief binnen is... Het is dus wel verstandig om te zorgen dat jouw weide in ieder geval netjes bijgehouden is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets met gras en groener. Hoe tof dat frisse groen ineens wel niet lijkt naast je mat en onregelmatig groene relatiegrasmat... En dan sta je in de andere wei en blijkt het ook gewoon gras te zijn.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Advies: geen discussie aangaan, geen geloof hechten aan beloftes. Het is allemaal too little, too late als dit al twee keer eerder dikke bonje was. Verbreken, zo spoedig mogelijk uit elkaar en hierin ook zakelijk blijven.
Voelt alsof je 11 jaar hebt weggegooid maar als het goed is trap je hier niet nog eens in.
Kom op TS, je kan het. Niet terugvallen, als ze je probeert in te pakken lees dit topic door en reageer je nog maar een keer. Wij houden je wel op het rechte pad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Het lijkt mij dat een bijna afbetaald huis, geen financiële problemen, vrienden, gezondheid, enz. het juist wel makkelijker maakt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef RayWeez het volgende:
Het zal zwaar worden, en juist omdat we zolang samen zijn geweest.
11,5 jaar is niet niks, en we hebben het verder goed voor elkaar (huis bijna afbetaald, alles verbouwd, geen financiële problemen, vrienden, gezond, mooie auto, vakanties 2 a 3x per jaar, etc) dus dat gaat het allemaal niet makkelijker maken.
Die zie ik niet helemaal hoor. Niemand hier kan echt beoordelen hoe en wat. En het is internet eigen om meteen te roepen "dumpen die hap".quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef RayWeez het volgende:
Uit eindelijk bepaal ik zelf wat ik doe met de mening van jullie. Onbelangrijk is het niet helemaal. Maar dit heeft wel mijn ogen geopend. Jullie kunnen meer en vaker de waarheid zeggen dan (gezamenlijke) vrienden doen en zouden moeten doen.
True. Sowieso heel belangrijk om in elkaar te blijven investeren en te blijven praten. Ik maakte bij de vorige keer samenwonen de fout alles zelf te willen dragen aan problemen omdat ik dacht dat mijn vriendin mijn problemen niet naast de hare erbij kon hebben. Daar trap ik niet nog eens in. Maar herken ik dat bij mijn huidige vriendin, dan wil ik ook graag weten wat er werkelijk is. Zij vind dat niet makkelijk, is bang dat ik daardoor minder geinteresseerd in haar zou zijn of haar een aansteller zou vinden, maar het is om te voorkomen dat we langs elkaar heen gaan leven ondanks de tijd samen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar ook wel goed om in je achterhoofd te houden dat de buit nooit definitief binnen is... Het is dus wel verstandig om te zorgen dat jouw weide in ieder geval netjes bijgehouden is.
Tjah, beiden in dat huis blijven wonen terwijl ze haar liefde/lust/spanning/veiligheid elders haalt lijkt me ook geen optie.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef RayWeez het volgende:
Het zal zwaar worden, en juist omdat we zolang samen zijn geweest.
11,5 jaar is niet niks, en we hebben het verder goed voor elkaar (huis bijna afbetaald, alles verbouwd, geen financiële problemen, vrienden, gezond, mooie auto, vakanties 2 a 3x per jaar, etc) dus dat gaat het allemaal niet makkelijker maken.
Maar het is nu tijd om te kijken of ik het gras ook groener vindt bij de buren. En inderdaad: geen hand maar een land vol...
Nogmaals bedankt allemaal!
Even een advies: zoek ook eens uit wat jouw rol is geweest in dezen. Want vaak lopen mensen in nieuwe relaties tegen dezelfde problemen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:40 schreef RayWeez het volgende:
@DS4
Klopt! daarom gaf ik ook aan dat het niet de bedoeling was om alleen maar dumpen te moeten aanhoren. De meeste geven dan ook een 'uitleg' waarom. Dat opende mijn ogen. Het feit dat het waarschijnlijk nogmaals gaat gebeuren is erg groot. Daar ga ik niet op wachten.
Ik had even een duwtje nodig in de juiste richting.
Beste keuze en veel sterktequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Jup, is ook voor je zelfbeeld belangrijk. Als je niks fout hebt gedaan maar dat wel denkt dan maak je jezelf ook gek immers.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Even een advies: zoek ook eens uit wat jouw rol is geweest in dezen. Want vaak lopen mensen in nieuwe relaties tegen dezelfde problemen.
En net zo goed kunnen mensen door aan zichzelf te werken herhaling voorkomen in de huidige relatie. Zeker als de ander ook aan zichzelf wil werken.
Als de oorzaak is dat ze alleen maar bij je is gebleven omdat dat wel zo makkelijk was is dat natuurlijk niet te repareren.
Kortom: bespreek gewoon eens open en eerlijk met haar wat de oorzaak is dat het mis is gelopen. Dat is ongeacht de keuze die je maakt een goede optie.
Heel veel succes en sterkte!quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Op basis van een post kun je niet oordelen, maar eerlijk gezegd vraag ik mij nav dat deel van die post ook wel af of hij niet gewoon zichzelf in een positie heeft gebracht waardoor zij dacht dat ze op deze manier met hem om kon gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt helemaal geen ruggengraat. Complete onzin. Als je dat had, had je die situatie's als een dag Luxemburg waar je voor en na die tijd ook nog alle klusjes van je vriendin doet. Je bent een huisslaaf, plain and simple.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op basis van een post kun je niet oordelen, maar eerlijk gezegd vraag ik mij nav dat deel van die post ook wel af of hij niet gewoon zichzelf in een positie heeft gebracht waardoor zij dacht dat ze op deze manier met hem om kon gaan.
Eens te meer een reden om eens goed te bekijken wat er nu allemaal mis is gegaan.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Duh, je bent spaargeld op een bank, niet feestgeld waar je leuke dingen mee doet kennelijk voor haar. Je bent een zekerheid waar ze op kan terugvallen als het fout gaat met die ander, en dat ben je nu al voor de 3e, althans, bekende, keer. Welk signaal geef je ermee af als je haar steeds terugneemt en je aangeeft dat jij voor de relatie wil vechten? Ik zou het idee zomaar kunnen krijgen dat het prima acceptabel is, als ik maar terugkom als de lol eraf is.
Duidelijk, ze wacht tot er wat beters voorbij komt. Jij bent warmhoudertje, maar niet de liefde van haar leven.quote:Ze wilde met hem afspreken om te zien of het wat kon worden.
Ik denk dat dat nog even kan duren.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Ben benieuwd hoe snel TS het haar verteld.
zo'n vermoeden heb ik ook !quote:
Hij heeft een hele lijst opgenoemd met wat die had en daar zaten geen kinderen bij voor zover ik heb gelezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:04 schreef Koral het volgende:
Heb je kinderen? Dan zou ik misschien eerst een adempauze nemen en tijdelijk apart gaan zodat beide zowel gevoel als verstand helder kunnen krijgen.
Je kunt dit benaderen als een probleem, maar ook oplossingen overwegen. Er zijn genoeg paren die dolgelukkig met elkaar zijn maar wel elkaar een open relatie gunnen.
Mensen handelen niet naar wat ze niet voelen en jij hebt jaren onvoorwaardelijk je liefde getoond terwijl deze wel voorwaarde van exclusiviteit heeft.
Als daarbij alle 'wat niet stuk maakt je sterker' 11 jaar lang aan de gang is geweest, dan moet je sterk in je schoenen staan om je onvervulde behoeftes van dat moment te laten overheersen door een verstand dat duurzaamheid van een relatie als vanzelfsprekend heeft aangenomen.
Ik praat hiermee niets goed. Zoals DS4 al zegt, kan dit je in een volgende relatie weer overkomen. Sterkte.
Oei.. Ik lees dit nu pas (super slim eerst reageren dan lezen), maar als jij er van overtuigd bent dat dit de juiste keuze is wil ik je heel veel sterkte toe wensen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Juist meer dan twee keer als ik het goed heb begrepen. De TS heeft enkel de twee ergste gevallen genoemd in de OP.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:24 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
aparte verhaal dit!
als ik het goed lees en begrijp moet ts zijn conclusie trekken en voor zichzelf kiezen en zijn vriendin/vrouw laten vallen (hoe moeilijk dat ook zal zijn na 11,5 jaar).
een betere optie bestaat er gewoon niet, puur omdat ze dit al 2 x heeft geflikt!
ze ziet jouw als veilige haven waar ze op terug kan vallen.
ben erg benieuwd (als je het haar mededeelt) hoe haar reactie zou zijn.
hopelijk deel je ook nog met ons hoe dat gesprek gegaan is en wat de uiteindelijke uitkomst is geworden!
succes iig!
dit. ga weg bij haar. zo snel mogelijk. overigens betwijfel ik of er echt geen fysiek contact is geweest tussen haar en een van die kerels.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Chocovloek het volgende:
gewoon héél duidelijk hoe ze jouw grenzen opzoekt om die vervolgens met voeten te treden. Want ook al is er geen fysiek contact, ze verklaart wel verliefd te zijn op anderen en zelfs dat ze geen gevoelens meer voor jou heeft. Continu bespeelt ze je, het ene moment is er iets en zit jij dagenlang met een rotgevoel in spanning en het volgende moment is ze een 'huilend hoopje ellende' dat jou niet kwijt wil.
Alles kan. Maar het lijkt mij geen reden om bij elkaar te blijven als het niet werkt. Dit soort zaken gaat zelden soepel. Kwestie van doorbijten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:34 schreef Vida. het volgende:
Ik denk dat Ts, meegaand als hij is nog veel problemen krijgt bij de financiele afwikkeling. Wanneer hij het huis moet verkopen of zijn vriendin(eigenlijk de inwonende vijand)moet uitkopen, verdeling inboedel en dergelijke. Een paar keer huilen en haar wensen kenbaar maken en ts gaat overstag en schikken in haar voordeel. want ''ach, ze heeft zoveel spijt en het is toch zo rot voor haar''. Dit is het zogenaamde push-over principe in het karakter van ts, die dan de kop kan opsteken.
Tevens kan het hele zaakje een omwenteling van 160 graden maken, wanneer de inwonende vijand (vriendin)merkt dat TS écht geen relatie meer wil. Dat ze het niet pikt, moeilijk gaat doen, financieel het onderste uit de kan wil en hem financieel wil uitkleden.
Je bent de zwangerschap vergetenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:34 schreef Vida. het volgende:
Ik denk dat Ts, meegaand als hij is nog veel problemen krijgt bij de financiele afwikkeling. Wanneer hij het huis moet verkopen of zijn vriendin(eigenlijk de inwonende vijand)moet uitkopen, verdeling inboedel en dergelijke. Een paar keer huilen en haar wensen kenbaar maken en ts gaat overstag en schikken in haar voordeel. want ''ach, ze heeft zoveel spijt en het is toch zo rot voor haar''. Dit is het zogenaamde push-over principe in het karakter van ts, die dan de kop kan opsteken.
Tevens kan het hele zaakje een omwenteling van 160 graden maken, wanneer de inwonende vijand (vriendin)merkt dat TS écht geen relatie meer wil. Dat ze het niet pikt, moeilijk gaat doen, financieel het onderste uit de kan wil en hem financieel wil uitkleden.
Dat hoop ik voor TS.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Phyxcius het volgende:
Ts gaat hier nooit meer wat laten horen want hij gaat het dus duidelijk niet uitmaken.
Hij laat dit doorgaan. Zij loopt nog wat langer over hem heen. Ze vindt een ander en verlaat Ts. Ts schrijft een huiltopic over de verbroken relatie.
Dat zie je toch al van ver aankomen?
Helaas vermoed ik dit ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Phyxcius het volgende:
Ts gaat hier nooit meer wat laten horen want hij gaat het dus duidelijk niet uitmaken.
Hij laat dit doorgaan. Zij loopt nog wat langer over hem heen. Ze vindt een ander en verlaat Ts. Ts schrijft een huiltopic over de verbroken relatie.
Dat zie je toch al van ver aankomen?
De dame in kwestie heeft gok ik het verhaal zo weten te draaien dat het de schuld is van TSquote:Op zondag 6 april 2014 23:00 schreef Chocovloek het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het gesprek verlopen is.
Sommige mensen hebben een leven....quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef RipMcPants het volgende:
Goh, alweer een topic in R&P waarbij de TS spoorloos verdwijnt...Je verwacht het niet!
Optimistquote:Op woensdag 9 april 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven....
Of ze weten voldoende. Wie weet volgt er over een paar weken een update
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:02 schreef jaha het volgende:
9 jaar samenwonen? Ik denk eigenlijk dat er iets anders speelt. (On)bewust wil de vriendin van TS kinderen. Zoals ik het lees, heb alleen de OP gelezen, heeft TS die niet, maar wel een huisje waar ie al heel lang "gelukkig" is. Vrouwen willen zich natuurlijk ook voortplanten dus als dat niet met TS lukt dan maar met iemand anders.
Niet elke vrouw heeft de kerels voor het uitzoeken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ze heeft allang met iemand anders geneukt.
Jawel. Genoeg kneuzen in de wereld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet elke vrouw heeft de kerels voor het uitzoeken.
Je bent nog zonder?quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jawel. Genoeg kneuzen in de wereld.
En ze heeft blijkbaar een relatie dus zo walgelijk zal ze er niet uitzien.
Hoe lelijk het wijf ook is, ze kan altijd pik krijgen. En als ze dat wil doet ze dat ook, dat blijkt.
Slet.
Een mooie mokkel waarschijnlijk die ook nog goed luistert.quote:
Weggaan als je een neiuwe hebtquote:Op donderdag 10 april 2014 00:02 schreef jaha het volgende:
9 jaar samenwonen? Ik denk eigenlijk dat er iets anders speelt. (On)bewust wil de vriendin van TS kinderen. Zoals ik het lees, heb alleen de OP gelezen, heeft TS die niet, maar wel een huisje waar ie al heel lang "gelukkig" is. Vrouwen willen zich natuurlijk ook voortplanten dus als dat niet met TS lukt dan maar met iemand anders.
Dat gezegd hebbend is de vraag natuurlijk wat je moet doen. Ik zou eigenlijk eerder adviseren om zelf ook te gaan daten en als je iemand gevonden hebt waarmee het echt klikt: dan weggaan. Na 9 jaar is TS het misschien ontwend om alleen te wonen, en het kan financieel behoorlijk slecht uitpakken. Bovendien lukt het loslaten van een ex beter als er een nieuwe is.
Hoe lang relatie? Werd ze verliefd op een ander? Vreemdgegaan? vertelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:27 schreef misterunox het volgende:
Jeetje, wat een verhaal man!
Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar wel een vriendin gehad waarbij de hele wereld constant om haar draaide. Beetje narcistisch typje. Erg manipulatief. Ze was kneiterjaloers, maar was wel altijd heel aanhankelijk bij mijn vrienden en andere mannen(met stappen bijvoorbeeld). Ik voelde me hier elke keer zo rot over zij wist het voor elkaar te krijgen dat ik aan mezelf ben gaan twijfelen. Ze draaide altijd alles zo om dat het uiteindelijk mijn schuld was.
Ik ben zo sterk geweest om hier toch vrij snel achter te komen en er een punt achter te zetten. Ontzettend moelijk omdat ik wel veel van het meisje hield. Ik kon het alleen niet meer aan. Ik ben daarna wel door een dal gegaan moet ik eerlijk zeggen. Inmiddels heb ik mezelf weer bij mekaar gepakt en gaat het gelukkig beter. Ben inmiddels ook weer voorzichtig aan het daten;)
Mijn tip: ga bij jezelf na of je dit nog een keer wilt meemaken. Als je na zo een lange relatie je vriendin eigenlijk niet kunt vertrouwen, want eigenlijk gaat ze gewoon vreemd, dan moet je bij jezelf te rade gaan of jij dit verdient? Blijf vooral trouw aan jezelf.
En over dat vreemdgaan, wanneer je je emotioneel zo opensteld voor iemand anders dan je eigen partner. Hou dat ook in je achterhoofd.
In ieder geval veel succes man!!!
OEEEEEH, sappige verhalenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe lang relatie? Werd ze verliefd op een ander? Vreemdgegaan? vertel
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:02 schreef jaha het volgende:
Dat gezegd hebbend is de vraag natuurlijk wat je moet doen. Ik zou eigenlijk eerder adviseren om zelf ook te gaan daten en als je iemand gevonden hebt waarmee het echt klikt: dan weggaan. Na 9 jaar is TS het misschien ontwend om alleen te wonen, en het kan financieel behoorlijk slecht uitpakken. Bovendien lukt het loslaten van een ex beter als er een nieuwe is.
Serieus Jaha?! Slechtste advies ooit! Dit zorgt ervoor dat TS straks een mooi % van zijn inkomen als alimentatie kan gaan betalen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ze neemt je niet serieus. Je laat telkens maar weer over je heen lopen. Stoppen dus.
Tip: topic gewoon niet zo'n kutkick geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:43 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
Topic kan wel op slot lijkt me!
ts is 31 dagen niet meer online geweest..
Inderdaad, geen teken van leven en niet eens een pic van de vriendin om te kijken of het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 05:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tip: topic gewoon niet zo'n kutkick geven.
Heb je nog een update?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef RayWeez het volgende:
Uit eindelijk bepaal ik zelf wat ik doe met de mening van jullie. Onbelangrijk is het niet helemaal. Maar dit heeft wel mijn ogen geopend. Jullie kunnen meer en vaker de waarheid zeggen dan (gezamenlijke) vrienden doen en zouden moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |