abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138390663
Hoi Allemaal,

Vele forums staan er vol mee, ook hier. Echter is elke situatie verschillend, en dus ook die van mij...
Graag zou ik van jullie een advies willen over mijn "issue". Hoe ga ik er mee om?

Sinds 11,5 jaar heb ik (34) een vriendin (32), waar ik veel van hou. We hebben samen een huis gekocht en wonen nu 9 jaar samen. Zoals veel relatie hebben we veel ups en downs gehad en hebben we de nodige problemen gehad. Echter is er 1 probleem waar ik me geen raad mee weet.

Het gebeurd nu al een aantal keer dat er andere mannen tussen ons in komen te staan. Voor het verhaal houd ik het maar bij de 2 belangrijkste.

Een paar jaar geleden is ze op een collega verliefd geworden en vertelde mij dat het gevoel voor mij weg was en voor hem er wel was. Ik vermoede al iets, maar het werd ontkent. Tot we zoveel ruzie kregen dat ze besloot het op te biechten. Ze hebben maanden lang intieme mailtjes uitgewisseld, maar er is nog nooit fysiek contact geweest. Er is wel veel gelogen over van alles. Ik heb meteen aangegeven dat ik voor haar wilde vechten, ik hield van haar en liet dit niet zomaar gebeuren. Ik ben er voor haar geweest en heb alles gedaan wat ik kon om hier samen uit te komen. Ik heb hier in grotendeels alleen voor gevochten. Na een lange zware strijd, waarin ik nooit boos ben geworden hebben we de draad weer op gepakt. Achteraf bleek dat hij alleen uit was op sex en dat hij in die tijd zijn huwelijk aan het voorbereiden was.
Het was een lastige periode waarin mijn vriendin niet echt haar best deed te laten zien dat ze voor ons wilde gaan, maar liet wel merken van me te houden.

Door ziekte in de familie (meerdere mensen) en uitgaan van relatie van haar moeder en diens vriend zat ze even in een dipje. En natuurlijk was ik er voor haar. Dit ging onlangs allemaal een heel stuk beter en dus had ik hoop voor de toekomst.
Tot valentijn! Ik liet een grote bos bloemen bezorgen op haar werk, had een briefje bij haar lunch gedaan en een e-card verstuurd. Ik heb die dag niks in ontvangst mogen nemen. Sterker nog, we hebben knallende ruzie gehad. Ik heb geen idee wat de aanleiding was, maar ik was de oorzaak blijkbaar... Dit heeft 2 dagen geduurd waarna ze besloot er iets aan te doen. Ze nam sint-jans kruit tegen de woede en dat hielp. Dit ging 2 weken heel goed.

Na de 3de week moest ik een week voor mijn werk veel reizen. Ik stond woensdag 3:00 op, zetten haar fiets klaar, en reed om 3:30 naar Luxemburg om na terugkomst om 18 uur boodschappen te doen, te koken en op te ruimen zodat ik om 20:30 naast haar op de bank kon gaan zitten. Zij deed een beetje anders, dus ik dacht dat ze over haar moeder in zat en daar mee aan het appen was. Ik deed dit dus maar even alleen zodat zij zich daar mee bezig kon houden. Ik snap dat ze in zo'n situatie even met haar moeder wil appen.
De volgende dag op naar Brussel om daar 2 dagen hard te werken op een beurs. Echter kreeg ik op dag 2 het gevoel dat er iets niet in de haak was thuis. Haar moeder bleef logeren omdat ze de volgende dag naar de sauna gingen.
Bij thuiskomst na een zware dag voelde ik dat ik gelijk had. Er klopte iets niet. Ik vroeg er naar, maar er was niks. Ze appte wat, met haar vrouwelijke collega en wilde haar even bellen. Ze zou wat relatie problemen hebben en wilde dat even bespreken, uiteraard wilde ze dat even op zolder doen. Het zou raar zijn als ik daar bij zou zitten. Ik vond het raar dat ze niet even vroeg hoe mijn dagen waren en ben dus maar naar bed gegaan. Toen ze daar niet veel later ook kwam glunderde ze van oor tot oor. Dit was voor mij het startsein om te achterhalen wat er nou werkelijk gebeurde...
Na veel vragen en veel pushen bleek inderdaad dat er iets aan de hand was. Echter zou ze me dit de volgende avond pas willen vertellen. Dit ging er bij mij niet in en ik kreeg te horen dat er weer iemand was die ze leuk vond. Meer details kreeg ik niet. De volgende dag hielden we contact en bleek ze verliefd te zijn, WEER! wel op een andere dan de vorige keer, maar weer op haar werk. Ze hebben geapped en ze was ook met hem bezig nadat ik uit Luxemburg kwam. Dit speelde pas een paar weken en ze hebben geen fysiek contact gehad, zegt ze.
Ze wilde met hem afspreken om te zien of het wat kon worden. Ik was in alle staten en ben die kant op gegaan. Hij kreeg hier lucht van en was zo bang dat ze een hele nare kant van hem zag. Die liefde was dus snel voorbij.

Mijn probleem is dat ik de afgelopen dagen zo'n ongelofelijk zwaar klote gevoel heb. Het is Jaloers, bedonderd, woede, ongeloof, wantrouwen en frustratie bij elkaar.
Zij ziet nu pas in wat ze allemaal gedaan heeft en zelfs na de eerste keer veel meer voor haar relatie had moeten doen. Ineens werden veel dingen van de afgelopen jaren duidelijk,. Ze wil me niet kwijt, ze houd van me en ik ben alles voor haar... zegt ze! En mensen om ons heen bevestigen het, het is een hoopje ellende wat op de bank zit en ze zegt er alles aan te gaan doen. Maar ik trek dit niet. Het probleem is dat ze de dingen die ze met andere deelt met mij niet wilde delen en doen. Zo heeft ze de afgelopen tijd geen moeite gedaan voor ons, maar wel voor hun. en dat doet juist zo'n zeer.

Zijn er mensen die mij advies kunnen geven. Hoe ga ik er mee om, wat kan ik van haar verwachten, etc.? Ik heb niks aan: Dumpen! of Laat haar barsten zoals ze dat bij jou deed... Als je van iemand houd wil je er alles aan doen dit op te lossen. Maar ik weet niet hoe. Kom ik er niet uit, dan stop ik er natuurlijk mee. Maar niet voordat ik gedaan heb wat ik kon.

Hartelijk dank alvast!
Gr Ray
pi_138390716
Wegwezen voordat je er zelf aan onderdoor gaat. Is niet wat je wil horen maar wel hoe ik er over denk.

Succes en sterkte in ieder geval.!
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:45:56 #3
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_138390733
Als jij het telkens maar accepteert van haar, dan zal ze het blijven doen he :')
Dumpen dus.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_138390741
Dumpen dat wijf. Reden? Vroeg of laat naait ze je. Lijkt me ook niet een heel stabiel type.
pi_138390765
Ze neemt je niet serieus. Je laat telkens maar weer over je heen lopen. Stoppen dus.
pi_138390799
En toch: Dump haar, iemand die steeds verliefd is op een ander is de ellende niet waard. :{
Doe je dat niet dan moet je verder ook niet hier janken want dan is het je eigen schuld. Je moet eens laten zien dat je een ruggengraat bezit en dat ze niet elke keer maar bij jou terug kan komen als zijnde een veilige haven, laat haar zien dat haar gedrag gevolgen heeft.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 09:49:17 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138390802
Je vraagt wat je moet doen? Serieus? Gast, wordt eens volwassen en grow a spine. Ze spreekt gewoon uit dat ze wilde 'kijken of t wat kon worden'...tegen haar eigen vriend, en die pikt dat ook nog!

Serieus, jij kunt niet geholpen worden omdat je niet geholpen wíl worden.

Ongelofelijk dat je zo over je heen laat lopen 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_138390811
Bedankt voor de snelle reacties. Ook al zijn ze niet leuk, ze zijn wel eerlijk.

Weggaan was ook mijn eerste ingeving, maar als je van iemand houd is dat soms geen optie.
Daarnaast zal er nu wel harder opgetreden worden en is het klaar met ikke ikke ikke van haar kant uit. Maar is dat een optie? Er zullen zaken moeten gaan veranderen.
pi_138390816
Ben benieuwd of ik je een ezel kan noemen bij het einde van dit topic... Of gaat er geluisterd worden naar de reacties?!

SPANNOND
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:53:30 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138390898
Daden spreken luider dan woorden. Ze zegt wel dat ze van je houdt, maar het is niet echt te merken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138390900
Geen optie? Ik denk dat je over een tijdsbestek van 5 jaar gezien meer pijn zult hebben van je relatie dan van je break-up. Bite the bullet en ga uit elkaar. Misschien is het wat jullie beide nodig hebben en mocht de liefde echt zo sterk zijn dan probeer je het weer rustig aan na een paar jaar.. leuk dat je wilt vechten maar it takes two to tango.
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:53:48 #12
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_138390904
Verhaal heel snel gelezen, maar in a nutshell: get the fuck out!
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_138390917
quote:
Ze wilde met hem afspreken om te zien of het wat kon worden.
En je bent haar vriend? En je pikt het?

Zeker aangezien dit de tweede keer is, en ze het moedwillig ook nog verbergt voor je.

En dan nog twijfelen?

De volgende keer dat ik je vriendin tegenkom, neuk ik haar plat. En dat is niet omdat het kan, maar omdat je het verdient. :).
pi_138390970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:49 schreef RayWeez het volgende:

Weggaan was ook mijn eerste ingeving, maar als je van iemand houd is dat soms geen optie.
Daarnaast zal er nu wel harder opgetreden worden en is het klaar met ikke ikke ikke van haar kant uit. Maar is dat een optie? Er zullen zaken moeten gaan veranderen.
natuurlijk is dat wel een optie ook al hou je van iemand
Het is alleen geen leuke optie
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:57:07 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138390980
Wat een taffeshoer. Je laat je toch niet zo piepelen? Spullen in een vuilniszak en het raam uit. Laat ze maar naar die leuke collega gaan. Heb je geen klote aan zo'n onbetrouwbaar loeder.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138390988
En je gelooft dat ze nooit fysiek is vreemdgegaan? Lol
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 09:58:17 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_138391002
quote:
Het gebeurd nu al een aantal keer dat er andere mannen tussen ons in komen te staan. Voor het verhaal houd ik het maar bij de 2 belangrijkste.
OK dat je vriendin 1 x verliefd wordt op een ander en er is verder niks gebeurd, dat kun je iemand wel vergeven, maar meerdere malen... ik snap niet dat je nog bij haar bent. Ze vindt het wel lekker makkelijk denk ik, gezellig met jou samenwonen en tussendoor de hort op met andere mannen.

Ik zou haar zo hard dumpen he?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:58:44 #18
157922 fathank
pi_138391013
Ze is er nu twee keer mee weggekomen. Dit gaat sowieso weer gebeuren in de toekomst, het heeft immers toch geen gevolgen. Je gaat toch niet bij d'r weg.
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 09:59:29 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_138391022
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:58 schreef fathank het volgende:
Ze is er nu twee keer mee weggekomen. Dit gaat sowieso weer gebeuren in de toekomst, het heeft immers toch geen gevolgen. Je gaat toch niet bij d'r weg.
Meer dan 2x dus... hij noemt nu alleen de 2 'belangrijkste'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138391042
Als ik het zo lees gaat dit jou meer kapot maken dan het uiteindelijk plezier oplevert. Ik weet uit ervaring dat iemand loslaten van wie je houd heel erg lastig is, ondanks alles wat ze doet. Je hoopt steeds tegen beter weten in. Vertrouwen is compleet weg lijkt me nu en bij elk verdacht telefoontje zal jij weer je bedenkingen hebben.

Je zal echt voor jezelf moeten kiezen en de relatie verbreken want ik denk dat je hier nooit meer het echte geluk in zal vinden. Maar dat is zoals ik het zie. (en zo te lezen nog meer)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 april 2014 @ 10:00:33 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138391047
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:41 schreef RayWeez het volgende:
Ze nam sint-jans kruit tegen de woede en dat hielp. Dit ging 2 weken heel goed.
Dit topic is nep.
  Forum Admin dinsdag 1 april 2014 @ 10:01:08 #22
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_138391061
quote:
Ze is dus alleen nog bij je omdat ze nog niets anders heeft. Hou de eer aan je zelf man. Stop ermee.
pi_138391082
In een goede relatie word je niet (tot twee keer toe zelfs!) verliefd op een ander! Trek hier je conclusies uit.
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:03:29 #24
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138391111
Verliefd op een ander = relatie verbreken, zij houdt jou vooral aan als zekerheid.

Trek de stekker eruit en wacht op een leuker wijf.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:03:30 #25
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_138391112
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit topic is nep.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_138391120
quote:
Dus koffer inpakken voor haar, 2 boterhammen smeren (eentje met leverpastei de ander met vruchtenhagel) pakje Roosvicee erbij, een appeltje en een rolletje Mentos. Misschien nog een Euro om een ijsje te kopen als het mooi weer is en haar veel succes wensen met de rest van haar leven.

:W
pi_138391180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
In een goede relatie word je niet (tot twee keer toe zelfs!) verliefd op een ander! Trek hier je conclusies uit.
dat is wel wat naïef
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:06:51 #28
157922 fathank
pi_138391195
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Meer dan 2x dus... hij noemt nu alleen de 2 'belangrijkste'.
Ow kut ja, dat was ik alweer vergeten aan het einde van de OP :')

Bonjour haar de deur uit. Houden van is niet altijd genoeg in een relatie. Een relatie bestaande uit eenrichtingsverkeer is geen relatie.
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:07:22 #29
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_138391208
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit topic is nep.
Dat was ook mijn gedachte bij die zin :Y
als schijnt het te werken

OT: Een relatie doe je met zijn tweeen. Je pleziert elkaar en deelt lief en leed. Je doet dingen samen en verheugt je op de toekomst met zijn tweeen.

Zij doet niets van bovenstaande en daaruit concluderend kun je stellen dat zij allang niet meer in een relatie met jou is.

Jij bent degene die wanhopig probeert vast te klampen en degene die zichzelf sloopt met deze illusie van een relatie.

Opgeven en dumpen is het advies om vervolgens iemand te vinden die jou wel geluk brengt, jou wel genoeg vind en de rest van haar leven met jou wil delen ;)

Succes TS
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_138391265
Go away!

ze klinkt als iemand die niet alleen kan zijn. Constant op zoek naar bevestiging in andere mannen. Ze blijft bij je tot er een betere kerel komt en dan blijf jij achter met een gebroken hart en zonder waardigheid.

Knoop dit ook goed in je hoofd:
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:17:36 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_138391441
quote:

Hoe kan je van iemand houden die keer op keer een mes in je rug steekt?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_138391481
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:17 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hoe kan je van iemand houden die keer op keer een mes in je rug steekt?
Masochistisch zijn ?.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:19:55 #33
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_138391500
Heb je ook wel eens gezegd hoe jij je eronder voelt, of krop je alles op?

Verliefdheid op een ander is iets wat niet ondenkbaar is binnen een lange relatie, het is alleen aan de persoon zelf of je daar iets mee doet of niet. Blijkbaar doet zij er wel iets mee, waarom? Weet je dat ook?
Don't let my username fool you...
pi_138391588
Welke nare kant liet die 2e "collega" zien dan? Hij was bang en..poepte in zijn broek ofzo haha.

Maar gast zij klinkt als iemand met behoorlijke psychische klachten, misschien een enkeltje psych en dan dumpen.
pi_138391690

[ Bericht 51% gewijzigd door Questular op 01-04-2014 10:27:53 ]
pi_138391735
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is wel wat naïef
Niet naïef. Een keer kan gebeuren, maar als je echt van je partner houdt, dan doe je er alles aan om van die verliefdheid af te komen. Dan ga je niet proberen stiekem af te spreken en kijken of het wat kan worden. TS zijn vriendin houdt niet (meer) van TS, dat blijkt uit haar hele doen en laten.

Met zo iemand moet je niet meer samen willen zijn TS.
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 10:30:05 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_138391785
quote:

Dat is wel degelijk een optie, alleen jij wil dat niet, dat is heel wat anders.

Er gaat nu harder opgetreden worden ja? Rally? Nu al? :') gast alsjeblieft, je bent een deurmat. Ze houdt niet van je, ze vindt t makkelijk om je achter de hand te hebben.
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:31:29 #38
12888 Skull-splitter
pi_138391819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Niet naïef. Een keer kan gebeuren, maar als je echt van je partner houdt, dan doe je er alles aan om van die verliefdheid af te komen. Dan ga je niet proberen stiekem af te spreken en kijken of het wat kan worden. TS zijn vriendin houdt niet (meer) van TS, dat blijkt uit haar hele doen en laten.

quote:
Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
Verliefd worden als het thuis niet goed gaat is altijd een risico, maar probeer dan op zijn minst te snappen wat er mis gaat thuis en daar iets aan doen.

Als dat niet goed gaat is het een kwestie van tijd tot een van de twee buiten de deur gaat eten.
pi_138391863
TS :') kom op zeg.
pi_138391929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:03 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dus koffer inpakken voor haar, 2 boterhammen smeren (eentje met leverpastei de ander met vruchtenhagel) pakje Roosvicee erbij, een appeltje en een rolletje Mentos. Misschien nog een Euro om een ijsje te kopen als het mooi weer is en haar veel succes wensen met de rest van haar leven.

:W
Precies dit!

Als ik de OP lees, krijg ik echt het idee dat jij alles voor haar doet, en zij gaat doodleuk met andere kerels afspreken om te kijken "of het wat wordt".

Ze geeft meer om haarzelf dan om jou, sterker nog, ik denk dat dit je kapot maakt. Het is niet vreemd als je een lange relatie hebt om verliefd te worden anderen, alleen dat bespreek je dan met je partner en je gaat niet de hort op met die andere kerel.

Hoop dat je beseft dat niet alle relaties zo zijn en dat je lekker verderkijkt. Wat een kutwijf zeg.
pi_138391970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

dat is iet wat je zei
Ik vind ook dat je daar niks mee moet doen e kritisch naar je eigen relatie moet kijken etc maar in een lange relatie kun je prima 2x (of meer zelfs) verliefd worden op en ander zonder dat het allemaal erge dingen betekent

de vriendin van TS wil echt kijken of er wat in zit met een ander. Dat is natuurlijk iets heel anders
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:39:23 #42
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_138392029
dump die hoer.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_138392058
Dumpen lijkt een hele moeilijke stap, omdat je al zo lang bij elkaar bent en jij waarschijnlijk iets hebt van "ik wil dit niet zomaar weggooien".

Jij hoeft deze moeite er niet meer in te steken, het is al weggegooid, dat heeft zij al gedaan. Zij wilt er niet voor vechten; en een relatie waarin je alleen moet vechten, is geen relatie.

Je bent beter af zonder haar.
pi_138392069
quote:

Het is ALTIJD een optie om weg te gaan. Je bent een ruggegraatloze hark die niet doorheeft dat zijn vriendin meerdere malen buiten de deur gewinkeld heeft om nieuwe schoenen te kopen. Jongen, de enige reden dat ze nog bij je is is omdat er nog geen leuk en passend paar voorbij is gekomen. Verder is het naïef om te denken dat ze niks fysieks heeft gedaan met die mannen, maar als je dat nodig hebt om in deze bubble te blijven geloven tja.
pi_138392070
Ja jezus gast.... dit gaat toch niet werken.
Nee dit wil je niet horen... maar wi je de rest van je leven nmr 2 blijven?

Sterkte. X
pi_138392101
Eerste gedachte tijdens het lezen was: hij laat over zich heenlopen en is veel te lief (staat bijvoorbeeld te koken na een uur of 15 werken terwijl zij dat ook kan doen). Hij moet laten zien dat hij niet over zich heel laat lopen en een keer boos worden. Dan is het misschien nog te redden. Toen las ik dit:
quote:
Ze wilde met hem afspreken om te zien of het wat kon worden. Ik was in alle staten en ben die kant op gegaan. Hij kreeg hier lucht van en was zo bang dat ze een hele nare kant van hem zag. Die liefde was dus snel voorbij.
En zij woont nog in jouw huis? Eruit met dat mens! Dat je boos wordt op hem snap ik verder ook niet, je had boos op haar moeten worden. Ze wil kijken of het wat kon worden met een ander? WTF...
pi_138392111
En laat voor de grap ook een SOA-test doen, ik zou haar iig niet op haar blauwe ogen vertrouwen dat er echt niks is gebeurd.
pi_138392141
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is ALTIJD een optie om weg te gaan. Je bent een ruggegraatloze hark die niet doorheeft dat zijn vriendin meerdere malen buiten de deur gewinkeld heeft om nieuwe schoenen te kopen. Jongen, de enige reden dat ze nog bij je is is omdat er nog geen leuk en passend paar voorbij is gekomen. Verder is het naïef om te denken dat ze niks fysieks heeft gedaan met die mannen, maar als je dat nodig hebt om in deze bubble te blijven geloven tja.
Inderdaad. Ik zou maar eens vragen aan die schoonmoeder hoe het in de sauna was en of ze goed heeft geslapen in je huis TS. Want ik gok dat er iemand anders in je huis sliep.
pi_138392145
Jij houdt van haar. Zij heeft huisje, boompje, beestje. Haar fiets, eten en slofjes worden voor haar klaargezet. Wellicht hebben jullie ook nog goede seks maar blijkbaar is dat niet voldoende voor mevrouw.

Tuurlijk heeft ze nu spijt en is ze een hoopje ellende want ze wil haar huisje boompje beestje fietsje hapje slofje vaste seksbuddy niet kwijt.

Kies voor jezelf, neem afstand, laat haar eens moeite doen voor de relatie en kijk over een half jaar of zo of het nog wat wil worden. Gezien haar voorgeschiedenis gok ik op 'nee'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_138392188
Ik zou al lang weg zijn gegaan:

- niet te vertrouwen
- zoekt gewoon iemand anders waar jij bij bent
- houd niet echt van je (ze blijft je moedwillig kwetsen)
- egoistisch

Echt je bent beter af zonder haar, want ik denk dat de relatie meer ellende oplevert dan geluk. Natuurlijk is het kut, maar denk dat je achteraf wel door hebt dat het een van de beste beslissingen in je leven is. Kan zij lekker iemand anders leven gaan verzieken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:50:01 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138392313
Dumpen zo als Johnny depp ooit zei als je verliefd word op een ander altijd gaan voor de ander je houdt dan namelijk niet genoeg van de eerste anders gebeurd zo iets niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 10:51:41 #52
138438 crew  Pizzakoppo
pi_138392352
Mijn hypothese is dat zij weliswaar gelukkig is met jou maar met een schuin oog toch steeds opzoek is naar 'iets beters', wat dat dan ook mag inhouden.

Denk goed na over jouw positie in jullie relatie, ben je onderdanig terwijl je van nature dominant bent of juist andersom? Verloochen je jezelf in je relatie? Dat zijn vragen die jij jezelf moet stellen, liefde zal er wederzijds wel zijn, daar twijfel ik niet aan maar is de liefde vanuit haar kant net zo groot als die van jou?
pi_138392450
Ze heeft totaal geen respect voor de ts. Ze is gewoon op zoek naar iets beters en houd tot die tijd ts aan. Mocht het niet lukken dan heeft ze altijd nog iemand. Wat een verschrikkelijk mens.
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:58:44 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138392536
Gaat Ray nog reageren?
pi_138392592
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Gaat Ray nog reageren?
Ook al reageert Ray de TS niet meer, ik hoop wel dat hij die chick het huis uit trapt.
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:01:52 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138392623
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook al reageert Ray de TS niet meer, ik hoop wel dat hij die chick het huis uit trapt.
Dat vindt iedereen. Het topic wordt een beetje saai.
pi_138392684
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat vindt iedereen. Het topic wordt een beetje saai.
True. Het wachten is op een reluser of een naïef gleufdiertje die de kant van de chick kiest.
pi_138392695
Zoals ik al verwacht had zijn de reacties allemaal hetzelfde; Dumpen! En dat is ook de enige optie inderdaad.

Dat ik haar de vorige keer niet hard heb aan gepakt is omdat zoiets een keer kan gebeuren. Dus los je dat ook op samen, maar nu blijkt dat ze dat niet gedaan heeft. Ze zocht inderdaad iets bij een ander wat ze thuis niet wilde. Dat is klote, maar zoals het is.

Ik heb heus wel ruggengraat en weet heus wel dat dit niet normaal is, maar houden van is best verwarrend. Ik wil wel de juiste beslissing nemen. Ze heeft dit keer wel duidelijk spijt van alles.
Het is heel makkelijk zoiets te roepen, want ik zou ook iedereen adviseren weg te gaan uit de ellende. Maar sta maar eens voor de keuze, dan wordt het lastiger...

Voor de duidelijkheid: Er is 2x een 'verliefdheid' geweest en 2x gewoon contact, wat verzwegen is. Ze was bang dat ik er wat van ging denken. Hier ging het mij meer om de leugen.

@ Tja 1986: we hebben ge-facetimed s avonds laat, toen was haar moeder er nog. Die zat in Pyjama op de bank. Dus dat geloof ik wel.

@ Duvaldrinker: Ja, inderdaad. Hij heeft letterlijk in zijn broek gepoept, werd panisch en heeft haar niet zo heel leuk behandeld.

Wat betreft of het nep is door het sint-jans kruit... Dat werkt echt. Het is een natuurlijk antidepressiva waardoor je een stuk vrolijker wordt en beter in je vel gaat zitten. Hierdoor deed ze weer een stuk normaler
pi_138392722
Sorry voor de late reacties trouwens, was even heel druk met werk...
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 11:06:15 #60
16180 crew  CoolGuy
pi_138392735
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

True. Het wachten is op een reluser of een naïef gleufdiertje die de kant van de chick kiest.
Hoezo reluser? Je bent er toch al? :') dat gleuf diertje is er niet, want zo naïef IS niemand. Als zich al iemand meldt dan die de vriendin van TS verdedigd dan is ze zelf geen haar beter.
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:06:24 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138392740
Waarom vraag je hier eigenlijk om meningen?
pi_138392774
Ik vroeg meer of mensen wisten hoe je er mee om moest gaan...

Maar zoals jullie allemaal zeggen: doe dat niet! stop er mee...
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:08:21 #63
244933 trovey
Nachtoele
pi_138392788
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef RayWeez het volgende:
Zoals ik al verwacht had zijn de reacties allemaal hetzelfde; Dumpen! En dat is ook de enige optie inderdaad.

Dat ik haar de vorige keer niet hard heb aan gepakt is omdat zoiets een keer kan gebeuren. Dus los je dat ook op samen, maar nu blijkt dat ze dat niet gedaan heeft. Ze zocht inderdaad iets bij een ander wat ze thuis niet wilde. Dat is klote, maar zoals het is.

Ik heb heus wel ruggengraat en weet heus wel dat dit niet normaal is, maar houden van is best verwarrend. Ik wil wel de juiste beslissing nemen. Ze heeft dit keer wel duidelijk spijt van alles.
Het is heel makkelijk zoiets te roepen, want ik zou ook iedereen adviseren weg te gaan uit de ellende. Maar sta maar eens voor de keuze, dan wordt het lastiger...

Voor de duidelijkheid: Er is 2x een 'verliefdheid' geweest en 2x gewoon contact, wat verzwegen is. Ze was bang dat ik er wat van ging denken. Hier ging het mij meer om de leugen.

@ Tja 1986: we hebben ge-facetimed s avonds laat, toen was haar moeder er nog. Die zat in Pyjama op de bank. Dus dat geloof ik wel.

@ Duvaldrinker: Ja, inderdaad. Hij heeft letterlijk in zijn broek gepoept, werd panisch en heeft haar niet zo heel leuk behandeld.

Wat betreft of het nep is door het sint-jans kruit... Dat werkt echt. Het is een natuurlijk antidepressiva waardoor je een stuk vrolijker wordt en beter in je vel gaat zitten. Hierdoor deed ze weer een stuk normaler
Ik zou haar wel dumpen voordat zij het besluit neemt om aan kinderen te beginnen(met of zonder jouw instemming :P ),die eierstokken kunnen wel eens gaan rammelen op haar leeftijd....dan kom je namelijk helemaal niet meer van haar af. :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 11:08:25 #64
16180 crew  CoolGuy
pi_138392795
quote:

Blabla. Je hebt dus geen ruggengraat, want dan zou die 2e x al hebben geleidt tot :W

En anders zeker die opmerking dat ze wilde kijken of het wat ging worden. Als zij iemand tegen komt waar t mee klikt is ze weg. Weet je waarom?

Ze houdt niet van je, want als ze dat wel deed, dan deed ze dit niet.
pi_138392895
11.5 jaar een relatie en je word zo behandeld door je vriendin/vrouw.

Dit gaat weer gebeuren en als ik jou was zou ik er heel snel een punt achter zetten.
Natuurlijk is dit pijnlijk maar op lange termijn kom jij er veel beter uit en je verdiend natuurlijk beter dan dit.
pi_138393034
En daarnaast je zei dat haar moeder bleef logeren, die weet dus zeker ook van dit hele euvel af?
Beide leugenaars dus.
pi_138393053
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef RayWeez het volgende:

Als zij een leukere vent tegen was gekomen had je allang op straat gestaan, dat besef je wel?
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:22:45 #68
12888 Skull-splitter
pi_138393236
quote:

Dat ik haar de vorige keer niet hard heb aan gepakt is omdat zoiets een keer kan gebeuren.
1x. Bij keer nummer 2 had je met enig zelfrespect toch de knoop doorgehakt, al hou je nog zo van iemand.
quote:
Dus los je dat ook op samen, maar nu blijkt dat ze dat niet gedaan heeft. Ze zocht inderdaad iets bij een ander wat ze thuis niet wilde. Dat is klote, maar zoals het is.
Duh, je bent spaargeld op een bank, niet feestgeld waar je leuke dingen mee doet kennelijk voor haar. Je bent een zekerheid waar ze op kan terugvallen als het fout gaat met die ander, en dat ben je nu al voor de 3e, althans, bekende, keer. Welk signaal geef je ermee af als je haar steeds terugneemt en je aangeeft dat jij voor de relatie wil vechten? Ik zou het idee zomaar kunnen krijgen dat het prima acceptabel is, als ik maar terugkom als de lol eraf is. :')
quote:
Dat het verwarrend is snap ik, ik ben ooit aan de kant gezet zonder enige aanleiding behalve dat er een makkelijker aanbod voorbij kwam terwijl tijdens de relatie continu bevestiging van mijn trouw in motivatie gevraagd werd. Geen woord over gewisseld maar ineens hop, break, doei!.

Daar kan ik nu nog pissig over worden, het liefst zou ik dr in dr gezicht spugen voor wat dat emotioneel gezien met me gedaan heeft, aan de andere kant hou ik nog wel van haar ondanks alle ellende.

Alleen kies ik wel voor mezelf, laat ik me geen schuldgevoel meer aanpraten over iets waar zij steken heeft laten vallen in de communicatie/omgang met de ander en sluit ik dr bijkans ook zoveel als mogelijk buiten van mijn persoonlijke leven.
pi_138393855
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als zij een leukere vent tegen was gekomen had je allang op straat gestaan, dat besef je wel?
Want?
Misschien wil ze wel eerst nieuwe schoenen voordat ze de oude weggooid.
Die hoertjes heb je ook.
pi_138393876
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Want?
Die hoertjes heb je ook.
Dat zeg ik toch ook? De schoenen waar ze mee uitging waren niet leuk genoeg of hadden geen interesse in haar nieuwe paar te worden.
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:45:45 #71
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_138393881
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef RayWeez het volgende:

Ik heb dit zelf ook meegemaakt en ik bleef ook maar hopen op een goede afloop. Nu is het in mijn situatie wat anders dan die van jou aangezien jij al geruime tijd samen bent met diegene en dat van mij was hooguit een jaar.

Ik kreeg continu het idee dat ze meer uitspookte dan ze vertelde en kreeg er totaal geen hoogte van. Uiteindelijk kwam ik er per ongeluk achter dat ze vrij erotische Skype chats had waarop ik haar vroeg waar dit op sloeg en wat ze aan het doen was. Vervolgens barstte ze in tranen uit en zei dat het een fout van haar was en enorm veel spijt had. Ze wilde voor mij gaan en zou ervoor zorgen dat dit niet weer gebeurde.

Ik heb haar de kans gegeven en vervolgens ben ik, een maand later, gedumpt voor een ander waar ze verliefd op was geworden en het met mij niet meer zag zitten.

Conclusie: Als ze wel iemand vind waarbij ze zich beter gaat voelen en wat serieuzer gaat worden krijg je hoe dan ook de deksel op de neus gedrukt. Ik spreek bij deze uit ervaring.

Natuurlijk is het belangrijk om je eigen gevoel te volgen maar vergeet niet, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:45:49 #72
12888 Skull-splitter
pi_138393884
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Want?
Die hoertjes heb je ook.
Das dan toch al het geval? Er is immers een nieuwe vent vóór hij het huis uitgegooid wordt ;)
pi_138394013
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:16 schreef Scorpie het volgende:

Nou geldt dat natuurlijk wel voor vrijwel iedere relatie. If a better deal comes along...

En op een ander verliefd worden tijdens een relatie is ook bepaald niet ongebruikelijk. De manier waarop zijn vriendin er mee om gaat is dan weer een ander verhaal. Dat zal anders moeten, of hij moet er mee kappen. Dat lijkt mij dan weer vooral zijn eigen keuze.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_138394077
Keuze is gemaakt. Ik ga de knoop doorhakken en ga er een punt achter zetten. Het is mooi geweest en het houd een keer op.

Allen bedankt voor de harde waarheid en advies!
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:54:10 #75
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_138394111
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:52 schreef RayWeez het volgende:
Keuze is gemaakt. Ik ga de knoop doorhakken en ga er een punt achter zetten. Het is mooi geweest en het houd een keer op.

Niet fijn maar ik denk dat je er verstandig aan doet. Vergeet niet: Geen hand vol maar een land vol!

Sterkte en succes!
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:55:55 #76
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_138394147
quote:

Geen makkelijke beslissing, maar wel de enige juiste. Succes!
pi_138394159
quote:

Je maakt de juiste keuze, sterkte ermee
pi_138394171
quote:

Hopelijk laat je ons weten hoe het is gegaan.
pi_138394186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:45 schreef DuTank het volgende:
Als jij het telkens maar accepteert van haar, dan zal ze het blijven doen he :')
Dumpen dus.
Precies, schop haar eruit. Sloots gonna sloot, sommige vrouwen veranderen niet.

Edit: zie dat je dat inmiddels ook doet. Veel succes en sterkte.
pi_138394209
quote:

Dit lijkt me ook een juiste oplossing.
Vooral het moedwillig verzwijgen (2x) is haar zwaar aan te rekenen.

Ik snap niet dat ze dit soort gevoelens wat eerder besprak met jou, verliefdheid kan immers gebeuren.
Ze had wel wat minder met de veliefdheid kunnen doen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:04:09 #81
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_138394316
Ondanks dat ik zeker denk dat het de juiste keuze is, snap ik wel dat het een ontzettend moeilijke keuze is.Hier roept iedereen wel heel eenvoudig "dumpen" alsof je het hebt over een scharrel die je net 2 maanden kent, maar voor je dat ook echt doet is er toch wel wat moed nodig. Zeker na 11,5 jaar, je hebt toch heel wat met elkaar opgebouwd en beleefd, dat gooi je ook niet zomaar weg. Maar soms is dat toch echt de "beste" oplossing.

Sterkte in elk geval de komende tijd TS.
Don't let my username fool you...
pi_138394434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef Metalfreak het volgende:
Zeker na 11,5 jaar, je hebt toch heel wat met elkaar opgebouwd en beleefd, dat gooi je ook niet zomaar weg.
Tja dat is het gekut met vertrouwen, het komt te voet en gaat te paard..

Kan jij heel leuk met de hand steen voor steen je sprookje opmetselen als zij er met de sloopkogel doorheen gaat kan je er niet tegenop werken.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:09:52 #83
12888 Skull-splitter
pi_138394463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou geldt dat natuurlijk wel voor vrijwel iedere relatie. If a better deal comes along...
Iets met gras en groener. Hoe tof dat frisse groen ineens wel niet lijkt naast je mat en onregelmatig groene relatiegrasmat... En dan sta je in de andere wei en blijkt het ook gewoon gras te zijn.

MAW: define better deal. Kijk naar je thuissituatie en of daar nog rek in zit. Is dat niet het geval, spreek dit uit en knoop er een eind aan. Is dat wel het geval, oefen dan vooral op de dingen die jullie moeilijk vinden.

Als je verliefd wordt op een ander heb je ook nog een keus volgens mij, een egoboost kun je immers ook inzetten zonder meteen buiten de deur te eten...
quote:
En op een ander verliefd worden tijdens een relatie is ook bepaald niet ongebruikelijk. De manier waarop zijn vriendin er mee om gaat is dan weer een ander verhaal. Dat zal anders moeten, of hij moet er mee kappen. Dat lijkt mij dan weer vooral zijn eigen keuze.
Ik proef vooral een toon van veiligheid en enkel spijt van het feit dat ze betrapt is en daarmee risico loopt. Dit is de derde keer dat TS er uberhaupt van weet, ik ben voor minder gedumpt.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:11:39 #84
12888 Skull-splitter
pi_138394501
quote:

Advies: geen discussie aangaan, geen geloof hechten aan beloftes. Het is allemaal too little, too late als dit al twee keer eerder dikke bonje was. Verbreken, zo spoedig mogelijk uit elkaar en hierin ook zakelijk blijven.

Voelt alsof je 11 jaar hebt weggegooid maar als het goed is trap je hier niet nog eens in.
pi_138394572
Verstandige keus. Dit zou niet de laatste keer geweest zijn.
pi_138394609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:

Iets met gras en groener. Hoe tof dat frisse groen ineens wel niet lijkt naast je mat en onregelmatig groene relatiegrasmat... En dan sta je in de andere wei en blijkt het ook gewoon gras te zijn.
Allemaal waar, maar ook wel goed om in je achterhoofd te houden dat de buit nooit definitief binnen is... Het is dus wel verstandig om te zorgen dat jouw weide in ieder geval netjes bijgehouden is. ;)
pi_138394612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Advies: geen discussie aangaan, geen geloof hechten aan beloftes. Het is allemaal too little, too late als dit al twee keer eerder dikke bonje was. Verbreken, zo spoedig mogelijk uit elkaar en hierin ook zakelijk blijven.

Voelt alsof je 11 jaar hebt weggegooid maar als het goed is trap je hier niet nog eens in.
pi_138394721
quote:

Kom op TS, je kan het. Niet terugvallen, als ze je probeert in te pakken lees dit topic door en reageer je nog maar een keer. Wij houden je wel op het rechte pad.
pi_138394784
Het zal zwaar worden, en juist omdat we zolang samen zijn geweest.
11,5 jaar is niet niks, en we hebben het verder goed voor elkaar (huis bijna afbetaald, alles verbouwd, geen financiële problemen, vrienden, gezond, mooie auto, vakanties 2 a 3x per jaar, etc) dus dat gaat het allemaal niet makkelijker maken.

Maar het is nu tijd om te kijken of ik het gras ook groener vindt bij de buren. En inderdaad: geen hand maar een land vol...

Nogmaals bedankt allemaal!
pi_138394834
Inb4 1 April grap.
pi_138394875
was het maar een 1 april grap, hoopte er vandaag nog op 8)7
pi_138394879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef RayWeez het volgende:
11,5 jaar is niet niks, en we hebben het verder goed voor elkaar (huis bijna afbetaald, alles verbouwd, geen financiële problemen, vrienden, gezond, mooie auto, vakanties 2 a 3x per jaar, etc) dus dat gaat het allemaal niet makkelijker maken.
Het lijkt mij dat een bijna afbetaald huis, geen financiële problemen, vrienden, gezondheid, enz. het juist wel makkelijker maakt.

Maar het zal wel kut blijven. Dat is een ander verhaal. Overigens hoop ik wel dat je alleen hier maar een bevestiging hebt gekregen van wat je wil, want wat anderen er van vinden is volstrekt onbelangrijk.
pi_138394978
Uit eindelijk bepaal ik zelf wat ik doe met de mening van jullie. Onbelangrijk is het niet helemaal. Maar dit heeft wel mijn ogen geopend. Jullie kunnen meer en vaker de waarheid zeggen dan (gezamenlijke) vrienden doen en zouden moeten doen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:33:32 #94
400505 Seikcid
Since 1922
pi_138395081
Je bent een stukje speelgoed. Misschien ben je over een paar jaar weer 'retro'. Blijven hopen dat je ondertussen een paar ballen laat groeien.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_138395115
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef RayWeez het volgende:
Uit eindelijk bepaal ik zelf wat ik doe met de mening van jullie. Onbelangrijk is het niet helemaal. Maar dit heeft wel mijn ogen geopend. Jullie kunnen meer en vaker de waarheid zeggen dan (gezamenlijke) vrienden doen en zouden moeten doen.
Die zie ik niet helemaal hoor. Niemand hier kan echt beoordelen hoe en wat. En het is internet eigen om meteen te roepen "dumpen die hap".

Het is een stap die je weloverwogen dient te maken. En mij lijkt dat vrienden van jullie weldegelijk een goede input kunnen geven. Je moet ze alleen niet vragen wat je moet doen. Gewoon pro's en contra's bespreken. Op basis daarvan zul je zelf moeten beslissen.
pi_138395274
@DS4
Klopt! daarom gaf ik ook aan dat het niet de bedoeling was om alleen maar dumpen te moeten aanhoren. De meeste geven dan ook een 'uitleg' waarom. Dat opende mijn ogen. Het feit dat het waarschijnlijk nogmaals gaat gebeuren is erg groot. Daar ga ik niet op wachten.

Ik had even een duwtje nodig in de juiste richting.

Er zijn 3 mensen me wie ik dit kan bespreken en die me een goede vrienden raad kunnen geven. Alleen kon ik hier niks mee. Wat jullie, als onafhankelijke partij, mij vertellen laat me zien wat andere er van vinden. Natuurlijk, daar is een forum voor en ja, mensen roepen nu makkelijk dat ik moet weggaan. Maar de onderbouwing in de meeste gevallen is wel een goede. DIt gaat een lang naar traject worden waarvan we weten dat het niet ondenkbaar is dat het nog een keer gaat gebeuren.
pi_138395302
Ik zou gewoon zo keihard vreemdgaan bij zo'n vrouw he :').
Gewoon 2 verschillende vrouwen doen en dan gewoon voor uitkomen :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:47:25 #98
12888 Skull-splitter
pi_138395456
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Allemaal waar, maar ook wel goed om in je achterhoofd te houden dat de buit nooit definitief binnen is... Het is dus wel verstandig om te zorgen dat jouw weide in ieder geval netjes bijgehouden is. ;)
True. Sowieso heel belangrijk om in elkaar te blijven investeren en te blijven praten. Ik maakte bij de vorige keer samenwonen de fout alles zelf te willen dragen aan problemen omdat ik dacht dat mijn vriendin mijn problemen niet naast de hare erbij kon hebben. Daar trap ik niet nog eens in. Maar herken ik dat bij mijn huidige vriendin, dan wil ik ook graag weten wat er werkelijk is. Zij vind dat niet makkelijk, is bang dat ik daardoor minder geinteresseerd in haar zou zijn of haar een aansteller zou vinden, maar het is om te voorkomen dat we langs elkaar heen gaan leven ondanks de tijd samen.

Heb ik een aantal relaties voor nodig gehad om dat te leren, maar ik wil het niet meer anders aanpakken.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:49:34 #99
12888 Skull-splitter
pi_138395513
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef RayWeez het volgende:

Maar het is nu tijd om te kijken of ik het gras ook groener vindt bij de buren. En inderdaad: geen hand maar een land vol...

Nogmaals bedankt allemaal!
Tjah, beiden in dat huis blijven wonen terwijl ze haar liefde/lust/spanning/veiligheid elders haalt lijkt me ook geen optie.
Niemand praat je hier overigens dat jij meteen op zoek moet naar nieuw gras, maar wel dat je die geit van je weide trapt als ze vooral op je schijt.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:50:22 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138395537
Ik denk dat je de juiste keuze maakt.

Fijn hoor, dat anderen je vertellen dat zij er helemaal kapot van is en dat ze nu echt-echt-echt haar best gaat doen om het beter te maken en te veranderen, maar dat is (in mijn ogen) dus echt wel te laat.
Dat had na de eerste keer al zo moeten zijn.

Verliefd worden kan iedereen gebeuren, er naar handelen (ook al is het slechts mailtjes) is een keuze en als het iemand meerdere keren overkomt moet je daar een conclusie uit trekken. Het zou leuk zijn geweest als zij daar zelf de ballen voor had gehad.
pi_138396123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:40 schreef RayWeez het volgende:
@DS4
Klopt! daarom gaf ik ook aan dat het niet de bedoeling was om alleen maar dumpen te moeten aanhoren. De meeste geven dan ook een 'uitleg' waarom. Dat opende mijn ogen. Het feit dat het waarschijnlijk nogmaals gaat gebeuren is erg groot. Daar ga ik niet op wachten.

Ik had even een duwtje nodig in de juiste richting.
Even een advies: zoek ook eens uit wat jouw rol is geweest in dezen. Want vaak lopen mensen in nieuwe relaties tegen dezelfde problemen.

En net zo goed kunnen mensen door aan zichzelf te werken herhaling voorkomen in de huidige relatie. Zeker als de ander ook aan zichzelf wil werken.

Als de oorzaak is dat ze alleen maar bij je is gebleven omdat dat wel zo makkelijk was is dat natuurlijk niet te repareren.

Kortom: bespreek gewoon eens open en eerlijk met haar wat de oorzaak is dat het mis is gelopen. Dat is ongeacht de keuze die je maakt een goede optie.
pi_138396458
quote:

Beste keuze en veel sterkte :*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138396977
Wow. Het eerste R&P topic waar de TS niet koppig is. Hulde dat je je ogen nog open hebt voor andere meningen!

En uiteraard succes!
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:42:07 #104
12888 Skull-splitter
pi_138396980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Even een advies: zoek ook eens uit wat jouw rol is geweest in dezen. Want vaak lopen mensen in nieuwe relaties tegen dezelfde problemen.

En net zo goed kunnen mensen door aan zichzelf te werken herhaling voorkomen in de huidige relatie. Zeker als de ander ook aan zichzelf wil werken.

Als de oorzaak is dat ze alleen maar bij je is gebleven omdat dat wel zo makkelijk was is dat natuurlijk niet te repareren.

Kortom: bespreek gewoon eens open en eerlijk met haar wat de oorzaak is dat het mis is gelopen. Dat is ongeacht de keuze die je maakt een goede optie.
Jup, is ook voor je zelfbeeld belangrijk. Als je niks fout hebt gedaan maar dat wel denkt dan maak je jezelf ook gek immers.
pi_138397602
quote:

Heel veel succes en sterkte!

Makkelijk zal het niet worden, maar ja de juiste beslissingen zijn niet altijd de makkelijkste.

p.s.: ben wel heel benieuwd naar haar reactie. Ze heeft jou waarschijnlijk altijd als veilige optie gezien waar ze gewoon op terug kon vallen, terwijl ze zocht naar iets beters. Ze zal nu wel schrikken dat dat weg valt en doorhebben dat ze heel dom bezig is geweest. Lekker voor der.
pi_138399368
Jij hebt helemaal geen ruggengraat. Complete onzin. Als je dat had, had je die situatie's als een dag Luxemburg waar je voor en na die tijd ook nog alle klusjes van je vriendin doet. Je bent een huisslaaf, plain and simple.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:25:34 #107
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138399829
get the fuck out of there
pi_138400643
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt helemaal geen ruggengraat. Complete onzin. Als je dat had, had je die situatie's als een dag Luxemburg waar je voor en na die tijd ook nog alle klusjes van je vriendin doet. Je bent een huisslaaf, plain and simple.
Op basis van een post kun je niet oordelen, maar eerlijk gezegd vraag ik mij nav dat deel van die post ook wel af of hij niet gewoon zichzelf in een positie heeft gebracht waardoor zij dacht dat ze op deze manier met hem om kon gaan.

Eens te meer een reden om eens goed te bekijken wat er nu allemaal mis is gegaan.
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:15:07 #109
12888 Skull-splitter
pi_138401166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op basis van een post kun je niet oordelen, maar eerlijk gezegd vraag ik mij nav dat deel van die post ook wel af of hij niet gewoon zichzelf in een positie heeft gebracht waardoor zij dacht dat ze op deze manier met hem om kon gaan.

Eens te meer een reden om eens goed te bekijken wat er nu allemaal mis is gegaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Duh, je bent spaargeld op een bank, niet feestgeld waar je leuke dingen mee doet kennelijk voor haar. Je bent een zekerheid waar ze op kan terugvallen als het fout gaat met die ander, en dat ben je nu al voor de 3e, althans, bekende, keer. Welk signaal geef je ermee af als je haar steeds terugneemt en je aangeeft dat jij voor de relatie wil vechten? Ik zou het idee zomaar kunnen krijgen dat het prima acceptabel is, als ik maar terugkom als de lol eraf is. :')
;)
pi_138403234
aparte verhaal dit!

als ik het goed lees en begrijp moet ts zijn conclusie trekken en voor zichzelf kiezen en zijn vriendin/vrouw laten vallen (hoe moeilijk dat ook zal zijn na 11,5 jaar).
een betere optie bestaat er gewoon niet, puur omdat ze dit al 2 x heeft geflikt!
ze ziet jouw als veilige haven waar ze op terug kan vallen.

ben erg benieuwd (als je het haar mededeelt) hoe haar reactie zou zijn.

hopelijk deel je ook nog met ons hoe dat gesprek gegaan is en wat de uiteindelijke uitkomst is geworden!

succes iig!
pi_138403309
Vooral die afspraak "om te kijken of het wat kan worden" :X

Lekker respectloos
pi_138404357
quote:
Duidelijk, ze wacht tot er wat beters voorbij komt. Jij bent warmhoudertje, maar niet de liefde van haar leven.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:11:26 #113
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138404617
U CAN DO IT TS
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_138404891
Uit je tekst blijkt dat zij niet de waardering geeft die jij verdient. Ze is blijkbaar zelfs minachtend. Jullie leven al een tijd samen en zij is ongetwijfeld een stukje van jezelf geworden. Dat blijkt ook wel uit hoeveel moeite je voor haar wilt doen. Als je haar resoluut op straat zet zonder voorbereiding dan zal je ook dat stukje van jezelf verliezen. Dat kan een valkuil vormen, zorg dat je dat voor bent. Kom erachter wat jij leuk vind, wat jij wilt, wie jij bent en wat je graag wilt doen. Haal contacten aan en trek je eigen lijn in jouw leven. Zorg ervoor dat je geheel zelfstandig kan functioneren als zij er niet meer is. Dat kan best een uitdaging zijn. Vervolgens de relatie afwikkelen. Als ik het zo lees dan zou ik mezelf niets meer aantrekken van wat haar wensen zijn. Voer resoluut uit wat jij wilt, zij heeft de relatie immers al gesloopt. Jouw karakter in combinatie met haar karakter is wel een kut situatie hoor. Dit type mens fladdert, die hoor je pas over 3 jaar weer.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 18:25:34 ]
pi_138432588
het klinkt alsof ze niet genoeg heeft aan jullie relatie, ik geloof niet dat ze er nu mee gaat stoppen, misshcien voor een tijdje ja.
pi_138433469
Sterkte TS.
Denk er aan dat zij die 11 jaar heeft weggegooid en niet jij. En dat dus niet jouw beslissing is geweest dat er een einde aan de relatie te maken. Jouw beslissing gaat over hoe serieus je jezelf neemt als persoon.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:52:42 #117
425361 MrsTwinkle
LiveLaughLove<3
pi_138434100
Het is duidelijk dat je echt veel van haar houd! En ze heeft je al een keer laten zitten en jij bleef maar voor haar vechten, niet veel mannen doen dat. Ze had je waarschijnlijk na haar eerste fout ook al gezegd dat ze echt van je hield,... etc. Maar dan nog eens dezelfde fout maken? Dat verteld mij alleen maar dat ze niet zoveel geeft om jou, als jij om haar. En zulke relaties eindigen meestal inderdaad niet zo goed. Het blijft jouw keuze uiteraard. En je wilt tenslotte niet dat het een derde keer gebeurt, toch? Het vertrouwen zal sowieso wel een pak minder zijn, maar je kan het wel nog eens proberen :) En als ze nog eens 'verliefd' wordt op een collega, weg ermee! ;)
pi_138434220
Ben benieuwd hoe snel TS het haar verteld.
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 13:59:11 #119
16180 crew  CoolGuy
pi_138434280
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Ben benieuwd hoe snel TS het haar verteld.
Ik denk dat dat nog even kan duren.
pi_138435671
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog even kan duren.
zo'n vermoeden heb ik ook !

beste is dat die het gewoon zo snel mogelijk duidelijk maakt zodat die verder kan en een "beter" en nieuw leven kan beginnen!

hoopte dat die het gisterenavond al gedaan zou hebben, maar helaas!

hopelijk houd ts ons op de hoogte!
pi_138436252
Heb je kinderen? Dan zou ik misschien eerst een adempauze nemen en tijdelijk apart gaan zodat beide zowel gevoel als verstand helder kunnen krijgen.

Je kunt dit benaderen als een probleem, maar ook oplossingen overwegen. Er zijn genoeg paren die dolgelukkig met elkaar zijn maar wel elkaar een open relatie gunnen.

Mensen handelen niet naar wat ze niet voelen en jij hebt jaren onvoorwaardelijk je liefde getoond terwijl deze wel voorwaarde van exclusiviteit heeft.
Als daarbij alle 'wat niet stuk maakt je sterker' 11 jaar lang aan de gang is geweest, dan moet je sterk in je schoenen staan om je onvervulde behoeftes van dat moment te laten overheersen door een verstand dat duurzaamheid van een relatie als vanzelfsprekend heeft aangenomen.

Ik praat hiermee niets goed. Zoals DS4 al zegt, kan dit je in een volgende relatie weer overkomen. Sterkte.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 2 april 2014 @ 16:14:56 #122
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138438677
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:04 schreef Koral het volgende:
Heb je kinderen? Dan zou ik misschien eerst een adempauze nemen en tijdelijk apart gaan zodat beide zowel gevoel als verstand helder kunnen krijgen.

Je kunt dit benaderen als een probleem, maar ook oplossingen overwegen. Er zijn genoeg paren die dolgelukkig met elkaar zijn maar wel elkaar een open relatie gunnen.

Mensen handelen niet naar wat ze niet voelen en jij hebt jaren onvoorwaardelijk je liefde getoond terwijl deze wel voorwaarde van exclusiviteit heeft.
Als daarbij alle 'wat niet stuk maakt je sterker' 11 jaar lang aan de gang is geweest, dan moet je sterk in je schoenen staan om je onvervulde behoeftes van dat moment te laten overheersen door een verstand dat duurzaamheid van een relatie als vanzelfsprekend heeft aangenomen.

Ik praat hiermee niets goed. Zoals DS4 al zegt, kan dit je in een volgende relatie weer overkomen. Sterkte.
Hij heeft een hele lijst opgenoemd met wat die had en daar zaten geen kinderen bij voor zover ik heb gelezen.

Jammer voor je bitch maar wat mij betreft te laat om nog goed te laten komen. En dat goed komen slaat op de status van de relatie :) voor de geinponems.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138448196
Je maakt de verstandigste keuze TS. Ja, het is moeilijk en pijnlijk maar deze relatie heeft geen toekomst. Sterkte.
pi_138451187
Het probleem is dat jij ontzettend over je heen laten lopen. Ik zie daar voorbeelden van in je verhaal.. Een lieve, zorgzame vriend is één ding, maar een sloofje dat alles doet (lees: én de hele dag werken én boodschappen doen én daarna schoonmaken/opruimen/koken whatsoever zodat je daarna bij haar op de bank kan gaan zitten...) is echt uitermate irritant. Het is irritant, en dit zeg ik uit eigen ervaring dus kan ook helemaal anders zijn voor je vriendin natuurlijk, omdat je graag af en toe gedomineerd wil worden/ tegengas wil in je relatie. Iemand die alles voor je doet en maar slijmt en alles maar pikt provoceert juist gemene reacties.
Jij bedoelt het lief, je draagt haar op handen, maar ik zie gewoon héél duidelijk hoe ze jouw grenzen opzoekt om die vervolgens met voeten te treden. Want ook al is er geen fysiek contact, ze verklaart wel verliefd te zijn op anderen en zelfs dat ze geen gevoelens meer voor jou heeft. Continu bespeelt ze je, het ene moment is er iets en zit jij dagenlang met een rotgevoel in spanning en het volgende moment is ze een 'huilend hoopje ellende' dat jou niet kwijt wil. Dit vergt voor jou ontzettend veel energie lijkt me.
Als ik jou was zou ik hard optreden. Stel haar een ultimatum en ga een poosje bij een goede vriend/ouders/of in een hotel logeren zodat je haar laat zien dat het echt menens is deze keer. Je hoeft haar niet kwijt te raken, maar je moet sterk optreden tegen dit soort gedrag. Je bent véél te goed om zo met je te laten sollen. En sterk zijn he! Als ze je om zo'n rede zou verlaten dan is ze je niet waard, iedereen mag namelijk ten alle tijden voor zichzelf opkomen.
Heel veel sterkte en succes!
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_138451397
quote:

Oei.. Ik lees dit nu pas (super slim eerst reageren dan lezen), maar als jij er van overtuigd bent dat dit de juiste keuze is wil ik je heel veel sterkte toe wensen.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  woensdag 2 april 2014 @ 21:33:18 #126
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138451551
EN WAT IS ER GEBEURD TS?!
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_138462402
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef anti-loper het volgende:
EN WAT IS ER GEBEURD TS?!
idd.. we zijn benieuwd ts ?
pi_138463050
Ik kan weinig begrip opbrengen voor het gedrag van de vriendin van TS, zoals het beschreven is krijg ik meer de indruk dat zij het gevoel had dat ze met een huisgenoot samenwoonde ipv met haar partner. "Afspreken om te zien of het wat kan worden"? Doe me een lol. Dat doe je toch niet als je een relatie hebt.

Dat je verliefd wordt op een ander is 1; dat kan gebeuren been there done that , maar of je er iets mee doet is iets waar je wel degelijk controle over hebt.

Los daarvan: het is aan jou of je er nog vertrouwen in hebt TS. en of je haar nog een kans wil geven. Wij kunnen hier op afstand wel roepen dat het niet goed komt, maar ik ken ook relaties die het uiteindelijk wel hebben gered (na meer ellende dan wat jij nu omschrijft).
pi_138467666
Sommige mensen. Dump die bitch, ja is kut, ja je houdt van haar, maar hier heb je niks aan.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_138471316
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:24 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
aparte verhaal dit!

als ik het goed lees en begrijp moet ts zijn conclusie trekken en voor zichzelf kiezen en zijn vriendin/vrouw laten vallen (hoe moeilijk dat ook zal zijn na 11,5 jaar).
een betere optie bestaat er gewoon niet, puur omdat ze dit al 2 x heeft geflikt!
ze ziet jouw als veilige haven waar ze op terug kan vallen.

ben erg benieuwd (als je het haar mededeelt) hoe haar reactie zou zijn.

hopelijk deel je ook nog met ons hoe dat gesprek gegaan is en wat de uiteindelijke uitkomst is geworden!

succes iig!
Juist meer dan twee keer als ik het goed heb begrepen. De TS heeft enkel de twee ergste gevallen genoemd in de OP.
pi_138471924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Chocovloek het volgende:
gewoon héél duidelijk hoe ze jouw grenzen opzoekt om die vervolgens met voeten te treden. Want ook al is er geen fysiek contact, ze verklaart wel verliefd te zijn op anderen en zelfs dat ze geen gevoelens meer voor jou heeft. Continu bespeelt ze je, het ene moment is er iets en zit jij dagenlang met een rotgevoel in spanning en het volgende moment is ze een 'huilend hoopje ellende' dat jou niet kwijt wil.
dit. ga weg bij haar. zo snel mogelijk. overigens betwijfel ik of er echt geen fysiek contact is geweest tussen haar en een van die kerels. ~:)
  donderdag 3 april 2014 @ 15:51:52 #132
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_138472676
Eeuh, TS...?
pi_138474190
Ik denk dat Ts, meegaand als hij is nog veel problemen krijgt bij de financiele afwikkeling. Wanneer hij het huis moet verkopen of zijn vriendin(eigenlijk de inwonende vijand)moet uitkopen, verdeling inboedel en dergelijke. Een paar keer huilen en haar wensen kenbaar maken en ts gaat overstag en schikken in haar voordeel. want ''ach, ze heeft zoveel spijt en het is toch zo rot voor haar''. Dit is het zogenaamde push-over principe in het karakter van ts, die dan de kop kan opsteken.

Tevens kan het hele zaakje een omwenteling van 160 graden maken, wanneer de inwonende vijand (vriendin)merkt dat TS écht geen relatie meer wil. Dat ze het niet pikt, moeilijk gaat doen, financieel het onderste uit de kan wil en hem financieel wil uitkleden.
pi_138474383
Achja, dan heeft ts iig nog marge in de vector +160 met +20 of -340 graden. :P

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 16:40:06 ]
pi_138475376
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:34 schreef Vida. het volgende:
Ik denk dat Ts, meegaand als hij is nog veel problemen krijgt bij de financiele afwikkeling. Wanneer hij het huis moet verkopen of zijn vriendin(eigenlijk de inwonende vijand)moet uitkopen, verdeling inboedel en dergelijke. Een paar keer huilen en haar wensen kenbaar maken en ts gaat overstag en schikken in haar voordeel. want ''ach, ze heeft zoveel spijt en het is toch zo rot voor haar''. Dit is het zogenaamde push-over principe in het karakter van ts, die dan de kop kan opsteken.

Tevens kan het hele zaakje een omwenteling van 160 graden maken, wanneer de inwonende vijand (vriendin)merkt dat TS écht geen relatie meer wil. Dat ze het niet pikt, moeilijk gaat doen, financieel het onderste uit de kan wil en hem financieel wil uitkleden.
Alles kan. Maar het lijkt mij geen reden om bij elkaar te blijven als het niet werkt. Dit soort zaken gaat zelden soepel. Kwestie van doorbijten.
pi_138475447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:34 schreef Vida. het volgende:

Je bent de zwangerschap vergeten :+
pi_138477079
Is het al uit?
pi_138477317
TS ben je al weg bij haar? Je gaat wel weg bij haar eh?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138477713
TS !!!! Kom op don't choke
pi_138478622
Ze heeft beloofd dat ze het nooit meer zal doen en als goedmakertje een trio met haar beste vriendin erbij.

TS moet iig die trio accepteren dan. En eigenlijk dan alsnog uitmaken voor het afrollen, al was het maar voor de angry mob alhier... ;)
  donderdag 3 april 2014 @ 19:17:16 #141
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_138479322
TS!!!! Kom op, doe het _O_ You can do this.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_138481315
Neuk haar zus B-)
  donderdag 3 april 2014 @ 20:22:07 #143
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_138481907
als je niet bij haar weg wil, zou je kunnen voorstellen om een open relatie te hebben. daar moet je wel helemaal achterstaan overigens.

als je dat niet wil, dumpen. ook al wil je het niet horen.
pi_138492036
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:02 schreef Oognip het volgende:
Is het al uit?
Dat hoop ik voor TS.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138594045
Ik ben erg benieuwd hoe het gesprek verlopen is.
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:00:58 #146
12888 Skull-splitter
pi_138642914
Slotje dan maar? TS is alweer tijdje onzichtbaar...
pi_138643071
Heel simpel, once a cheater always a cheater. Ze heeft niet genoeg aan jou blijkbaar, ook al zal ze spijt hebben misschien.
Niet naief zijn nu. Kies voor jezelf, afkappen die handel.
pi_138643460
Ts gaat hier nooit meer wat laten horen want hij gaat het dus duidelijk niet uitmaken.
Hij laat dit doorgaan. Zij loopt nog wat langer over hem heen. Ze vindt een ander en verlaat Ts. Ts schrijft een huiltopic over de verbroken relatie.

Dat zie je toch al van ver aankomen?
pi_138643883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Phyxcius het volgende:
Ts gaat hier nooit meer wat laten horen want hij gaat het dus duidelijk niet uitmaken.
Hij laat dit doorgaan. Zij loopt nog wat langer over hem heen. Ze vindt een ander en verlaat Ts. Ts schrijft een huiltopic over de verbroken relatie.

_O- daar zal het idd wel op gaan neerkomen verwacht ik ! _O_
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:36:40 #150
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138644047
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Phyxcius het volgende:

Helaas vermoed ik dit ook ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:48:23 #151
155616 Proximo
For god, king & country
pi_138650769
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:00 schreef Chocovloek het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het gesprek verlopen is.
De dame in kwestie heeft gok ik het verhaal zo weten te draaien dat het de schuld is van TS :{
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:05:25 #152
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_138651414
Goh, alweer een topic in R&P waarbij de TS spoorloos verdwijnt... :') Je verwacht het niet!
pi_138684386
In de hoop dat TS dit nog een keer leest; wegwezen!

Heb het zelf ook meegemaakt (weliswaar na 1,5 jaar relatie in plaats van 11..), ze was verliefd geworden op een ander op een moment dat het in onze relatie niet zo goed ging, al zouden de relatieproblemen ook daardoor kunnen komen, beetje kip en ei verhaal. Anyway, ik moest er zelf achter komen, waardoor ik nog steeds betwijfel of ze het me zelf überhaupt wel verteld zou hebben, en mijn eerste reactie was 'wegwezen'. Omdat ik wel nog van haar hield heb ik besloten het wel nog te proberen, en zij ook had ik het idee. Daar bleek echter niks van waar en ondertussen bleef ze achter m'n rug om wel nog contact houden met de ander terwijl ze tegen mij zei dat ze zo van me hield en het haar zo speet. Blijkbaar wil zij er toch niet zozeer voor gaan als het nog een tweede keer gebeurt, zeker als ze aangeeft dat ze wil kijken of het wat kan worden, dan kun je er eigenlijk wel van uit gaan dat er nog een derde keer komt.. Hoe moeilijk het ook lijkt en is, wegwezen is mijns inziens de enige optie..
pi_138685984
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef RipMcPants het volgende:
Goh, alweer een topic in R&P waarbij de TS spoorloos verdwijnt... :') Je verwacht het niet!
Sommige mensen hebben een leven....

Of ze weten voldoende. Wie weet volgt er over een paar weken een update :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:47:52 #155
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_138713555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben een leven....

Of ze weten voldoende. Wie weet volgt er over een paar weken een update :)
Optimist ;)
pi_138714103
9 jaar samenwonen? Ik denk eigenlijk dat er iets anders speelt. (On)bewust wil de vriendin van TS kinderen. Zoals ik het lees, heb alleen de OP gelezen, heeft TS die niet, maar wel een huisje waar ie al heel lang "gelukkig" is. Vrouwen willen zich natuurlijk ook voortplanten dus als dat niet met TS lukt dan maar met iemand anders.

Dat gezegd hebbend is de vraag natuurlijk wat je moet doen. Ik zou eigenlijk eerder adviseren om zelf ook te gaan daten en als je iemand gevonden hebt waarmee het echt klikt: dan weggaan. Na 9 jaar is TS het misschien ontwend om alleen te wonen, en het kan financieel behoorlijk slecht uitpakken. Bovendien lukt het loslaten van een ex beter als er een nieuwe is.
pi_138716586
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:02 schreef jaha het volgende:
9 jaar samenwonen? Ik denk eigenlijk dat er iets anders speelt. (On)bewust wil de vriendin van TS kinderen. Zoals ik het lees, heb alleen de OP gelezen, heeft TS die niet, maar wel een huisje waar ie al heel lang "gelukkig" is. Vrouwen willen zich natuurlijk ook voortplanten dus als dat niet met TS lukt dan maar met iemand anders.
:') .
pi_138789082
TS, wat ben je voor pussy?
Je laat enorm over je heen lopen en je bent behoorlijk naïef. Ze heeft allang met iemand anders geneukt.

Oja, doe wat aan je spelling. Iemand die d's en t's op zijn 34ste nog steeds niet goed gebruikt verdient het om zo genaaid te worden.
pi_138789091
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 04:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ze heeft allang met iemand anders geneukt.

Niet elke vrouw heeft de kerels voor het uitzoeken.
pi_138789094
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 april 2014 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Niet elke vrouw heeft de kerels voor het uitzoeken.
Jawel. Genoeg kneuzen in de wereld.
En ze heeft blijkbaar een relatie dus zo walgelijk zal ze er niet uitzien.

Hoe lelijk het wijf ook is, ze kan altijd pik krijgen. En als ze dat wil doet ze dat ook, dat blijkt.

Slet.
pi_138789098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 04:45 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Jawel. Genoeg kneuzen in de wereld.
En ze heeft blijkbaar een relatie dus zo walgelijk zal ze er niet uitzien.

Hoe lelijk het wijf ook is, ze kan altijd pik krijgen. En als ze dat wil doet ze dat ook, dat blijkt.

Slet.
Je bent nog zonder?
pi_138789099
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 april 2014 04:46 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je bent nog zonder?
Nee, zes jaar samenwonend.
pi_138789105
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 04:47 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Nee, zes jaar samenwonend.
Een mooie mokkel waarschijnlijk die ook nog goed luistert. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2014 04:50:12 ]
pi_138789282
quote:

Dat gezegd hebbend is de vraag natuurlijk wat je moet doen. Ik zou eigenlijk eerder adviseren om zelf ook te gaan daten en als je iemand gevonden hebt waarmee het echt klikt: dan weggaan. Na 9 jaar is TS het misschien ontwend om alleen te wonen, en het kan financieel behoorlijk slecht uitpakken. Bovendien lukt het loslaten van een ex beter als er een nieuwe is.
Weggaan als je een neiuwe hebt :')

Als je zoiets gaat doen ga dan meteen weg. Overigens zij is dit wel aan het doen dus ze wacht gewoon tot ze een veilige plek heeft om heen te vluchten. Zij is alleen met jou om niet alleen te zijn. Hak de knoop door joh, zij is binnenkort toch vertrokken maar zij heeft dan geen last ervan want ze heeft al iemand anders die voor haar zorgt.
pi_138791667
Met gelijke munt terugbetalen heet zoiets :P
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:19:44 #166
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_138791782
TS ligt 2m onder de zoden in de achtertuin en zijn vriendin en haar nieuwe lovers zijn van het verzekeringsgeld aan het genieten. O+
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_139485714
Jeetje, wat een verhaal man!

Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar wel een vriendin gehad waarbij de hele wereld constant om haar draaide. Beetje narcistisch typje. Erg manipulatief. Ze was kneiterjaloers, maar was wel altijd heel aanhankelijk bij mijn vrienden en andere mannen(met stappen bijvoorbeeld). Ik voelde me hier elke keer zo rot over zij wist het voor elkaar te krijgen dat ik aan mezelf ben gaan twijfelen. Ze draaide altijd alles zo om dat het uiteindelijk mijn schuld was.

Ik ben zo sterk geweest om hier toch vrij snel achter te komen en er een punt achter te zetten. Ontzettend moelijk omdat ik wel veel van het meisje hield. Ik kon het alleen niet meer aan. Ik ben daarna wel door een dal gegaan moet ik eerlijk zeggen. Inmiddels heb ik mezelf weer bij mekaar gepakt en gaat het gelukkig beter. Ben inmiddels ook weer voorzichtig aan het daten;)

Mijn tip: ga bij jezelf na of je dit nog een keer wilt meemaken. Als je na zo een lange relatie je vriendin eigenlijk niet kunt vertrouwen, want eigenlijk gaat ze gewoon vreemd, dan moet je bij jezelf te rade gaan of jij dit verdient? Blijf vooral trouw aan jezelf.

En over dat vreemdgaan, wanneer je je emotioneel zo opensteld voor iemand anders dan je eigen partner. Hou dat ook in je achterhoofd.

In ieder geval veel succes man!!!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:39:50 #168
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139486137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:27 schreef misterunox het volgende:
Jeetje, wat een verhaal man!

Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar wel een vriendin gehad waarbij de hele wereld constant om haar draaide. Beetje narcistisch typje. Erg manipulatief. Ze was kneiterjaloers, maar was wel altijd heel aanhankelijk bij mijn vrienden en andere mannen(met stappen bijvoorbeeld). Ik voelde me hier elke keer zo rot over zij wist het voor elkaar te krijgen dat ik aan mezelf ben gaan twijfelen. Ze draaide altijd alles zo om dat het uiteindelijk mijn schuld was.

Ik ben zo sterk geweest om hier toch vrij snel achter te komen en er een punt achter te zetten. Ontzettend moelijk omdat ik wel veel van het meisje hield. Ik kon het alleen niet meer aan. Ik ben daarna wel door een dal gegaan moet ik eerlijk zeggen. Inmiddels heb ik mezelf weer bij mekaar gepakt en gaat het gelukkig beter. Ben inmiddels ook weer voorzichtig aan het daten;)

Mijn tip: ga bij jezelf na of je dit nog een keer wilt meemaken. Als je na zo een lange relatie je vriendin eigenlijk niet kunt vertrouwen, want eigenlijk gaat ze gewoon vreemd, dan moet je bij jezelf te rade gaan of jij dit verdient? Blijf vooral trouw aan jezelf.

En over dat vreemdgaan, wanneer je je emotioneel zo opensteld voor iemand anders dan je eigen partner. Hou dat ook in je achterhoofd.

In ieder geval veel succes man!!!
Hoe lang relatie? Werd ze verliefd op een ander? Vreemdgegaan? vertel :9~
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139486153
Dumpen, je bent nu nog op een leeftijd dat je zo een ander hebt die wel oprecht verliefd op je is!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_139486262
Topic kan wel op slot lijkt me!

ts is 31 dagen niet meer online geweest..
pi_139486325
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe lang relatie? Werd ze verliefd op een ander? Vreemdgegaan? vertel :9~
OEEEEEH, sappige verhalen *O*
Maar ik had een jaar een relatie met haar. En ze is, voor zover ik weet, niet verliefd geworden op een ander. Ook niet vreemdgegaan. Maar achteraf vraag ik me wel af of ze echt verliefd op mij is geweest. Of misschien dat ze het het leuk vond dat ik verliefd op haar was.

Het ging mij niet zozeer of ze verliefd was geweest oid, maar meer om het feit dat wanneer je je partner niet vertrouwt om welke reden dan ook, dat het dan heel lastig is om te bouwen aan je relatie.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:52:44 #172
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_139486541
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ze neemt je niet serieus. Je laat telkens maar weer over je heen lopen. Stoppen dus.
Serieus Jaha?! Slechtste advies ooit! Dit zorgt ervoor dat TS straks een mooi % van zijn inkomen als alimentatie kan gaan betalen.

In feite is hun relatie als kapot. Hij is alleen nog maar in haar leven als onderpand, want ze heeft haar ooit laten vertellen "gooi geen oude schoenen weg voordat je een nieuw paar hebt".
Ze is een parasiet. Ga bij haar weg en verbreek al het contact, in ieder geval voor de eerste weken.
pi_139488094
Wat probeer je nu eigenlijk te redden? Ze heeft meerdere malen gevoelens gehad voor andere mannen. Je kunt niet redden wat er niet meer is.
pi_139496852
Gevoelens heeft iedereen wel eens, het gaat er om wat je er mee doet...
  zaterdag 3 mei 2014 @ 05:22:22 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139513998
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:43 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
Topic kan wel op slot lijkt me!

ts is 31 dagen niet meer online geweest..
Tip: topic gewoon niet zo'n kutkick geven.
pi_139514005
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 05:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tip: topic gewoon niet zo'n kutkick geven.
Inderdaad, geen teken van leven en niet eens een pic van de vriendin om te kijken of het de moeite waard is.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:47:02 #177
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_139517385
Ongelofelijk, zo iemand kun je gewoon niet vertrouwen.

[ Bericht 26% gewijzigd door MisterJ.Lo op 03-05-2014 11:54:36 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:05:43 #178
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_139517703
Ik heb het eens een beetje doorgelezen, maar wat een ROTWIJF! Hopelijk gaat het TS goed en heeft hij haar buiten gezwierd.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
  PR en moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 00:28:58 #179
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_139607641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef RayWeez het volgende:
Heb je nog een update? :@ Hoe is het de afgelopen maand vergaan?
Fuck the EBU.
pi_139608797
Anaal vernederen en daarna dumpen
pi_139609464
Uitwonen en haar darmkanaal verleggen. Wat moet je met zo'n chick?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')