18 jaar voor een goudvis....?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder had er eentje die 18 jaar is geworden (wel zo'n hele standaard goudvis, niet een sluierstaartje of met van die bolle oogjes ofzo), die at uit haar hand. Degene die erna in huis kwamen werden nooit ouder dan 2 of 3.
Het is net Giel Beelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Je ben de hoofdletter vergeten bij van.
Tussen voorletter(s)/voorna(a)m(en) en achternaam behoeven tussenvoegsels geen hoofdletter.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Je ben de hoofdletter vergeten bij van.
Straattaal je weet.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straattaal je weet.
En 'van' is wel met hoofdletter, net gecheckt op zijn officiele site.
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen voorletter(s)/voorna(a)m(en) en achternaam behoeven tussenvoegsels geen hoofdletter.
Wel bij Belgische namen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen voorletter(s)/voorna(a)m(en) en achternaam behoeven tussenvoegsels geen hoofdletter.
Yup, ze kreeg hem toen ze 18 was en overleed toen ze 36 was, ik kan hem me wel herinneren.quote:
Dat is wel heel bijzonder. Oudste goudvis ooit misschienquote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup, ze kreeg hem toen ze 18 was en overleed toen ze 36 was, ik kan hem me wel herinneren.
Ja, ik sla ook over.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
Zit die chansonbelg bij DWDD vanaaf...want dan kijk ik niet denk ik.
Nee schijnt wel vaker voor te komen, en zeker niet de oudste geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel heel bijzonder. Oudste goudvis ooit misschien
Ja, ze gaan weer doen alsof mensen daarop zitten te wachten.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
Zit die chansonbelg bij DWDD vanaaf...want dan kijk ik niet denk ik.
Haha, dat is wel echt lang. Was het al die tijd zo'n klein kutvisje of groeide hij ook?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup, ze kreeg hem toen ze 18 was en overleed toen ze 36 was, ik kan hem me wel herinneren.
De oudste hond ooit was 30 geworden ofzo. Volgens mij ook een labradorkruising, beetje zoals de mijne.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee schijnt wel vaker voor te komen, en zeker niet de oudste geloof ik.
Dit zijn van die itempjes speciaal voor Matthijs, net als Pietertje.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weer doen alsof mensen daarop zitten te wachten.
Nee, het was wel een behoorlijke goudvis, 10cm denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Haha, dat is wel echt lang. Was het al die tijd zo'n klein kutvisje of groeide hij ook?
Toch vraag ik me af of dat niet meer van die Dieuwke komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit zijn van die itempjes speciaal voor Matthijs, net als Pietertje.
Ik ben om 19u eigenlijk altijd nog aan het eten en merk dat ik het helemaal niet fijn vind om dan te kijken tegelijk en al helemaal niet om dan FOK! nog te volgen. En dan merk je dat er aan hele programma geen ruk is. Dus ik kijk steeds minder.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Sinds dwdd op NL 1 komt, vlak voor het journaal, kijken er veel meer bejaarden. Die zullen die chansons wel helemaal geweldig vinden. Allemaal tactisch uitgedacht door de dwdd redactie.
Dieuwke vindt het leuk om Matthijs te plezieren, zij weet ook wel dat tijdens dit soort bagger de erectie van Matthijs tegen de tafel klopt.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of dat niet meer van die Dieuwke komt.
Dat doet mijn lieve moedertje voor mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef OProg het volgende:
Waar kwamen de booschappen dan in dat jaar vandaan?
Welke supermarkt?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:08 schreef YokiKater het volgende:
BAM! Ben net voor het eerst sinds ruim een jaar naar de supermarkt geweest..#WINNING!
Dat duurt nog wel even denk ik.. het gaat allemaal niet van harte, stond daar echt niet op mijn gemak.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog met de kassameisjes geflirt, yoki? Of is dat de volgende stap?
Waarom met kassameisjes flirten als je met FOK!meisjes kan flirten, ja toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog met de kassameisjes geflirt, yoki? Of is dat de volgende stap?
Nou toch wat bereikt, mag je trots op zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even denk ik.. het gaat allemaal niet van harte, stond daar echt niet op mijn gemak.
Ik zit nu nog te shaken.
Het is je iig geluktquote:Op maandag 31 maart 2014 16:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even denk ik.. het gaat allemaal niet van harte, stond daar echt niet op mijn gemak.
Ik zit nu nog te shaken.
Heb je ook al een specifiek einddoel gesteld?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef YokiKater het volgende:
Het is echt een hele overwinning, ik heb zware agorafobie en daar wordt ik voor behandeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie een oranje kleurtje aanvragen?Ik verwacht wel een Louis emoticon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tijdens het flirten gewoon thuis in je bureaustoel achterover leunen, ideaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom met kassameisjes flirten als je met FOK!meisjes kan flirten, ja toch?
Ja, dat is gewoon weer volledig naar buiten kunnen zoals vroeger, ik heb dit namelijk niet mijn hele leven gehad en is iets van de afgelopen 1,5 jaar, heeft ook te maken met een epileptisch insult dat ik heb gehad.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Heb je ook al een specifiek einddoel gesteld?
Gaan jullie een oranje kleurtje aanvragen?Is er alweer wk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Als ik gisternacht op tijd was geweest had ik Corrie wel een stuk of 5 positieve notes gegeven...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En tijdens het flirten gewoon thuis in je bureaustoel achterover leunen, ideaal.
Gaan jullie een oranje kleurtje aanvragen?Custom CSS FTW..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt altijd super gemotiveerd, vind ik echt knap van je. Het gaat je vast lukkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon weer volledig naar buiten kunnen zoals vroeger, ik heb dit namelijk niet mijn hele leven gehad en is iets van de afgelopen 1,5 jaar, heeft ook te maken met een epileptisch insult dat ik heb gehad.
Mijn einddoel is dat ik gewoon weer 70km op een dag kan fietsen, overal heen kan gaan, meetings, vliegen met de drone, etc.
Ik volg dat voetbalgedoe gewoon niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je onder een steen leeft.
Stuur haar gewoon een stuk of 5 positieve PM's dan, dat kan altijd.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ik gisternacht op tijd was geweest had ik Corrie wel een stuk of 5 positieve notes gegeven...
Dus met het openbaar vervoer gaan staat ook nog op de planning zeker?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon weer volledig naar buiten kunnen zoals vroeger, ik heb dit namelijk niet mijn hele leven gehad en is iets van de afgelopen 1,5 jaar, heeft ook te maken met een epileptisch insult dat ik heb gehad.
Mijn einddoel is dat ik gewoon weer 70km op een dag kan fietsen, overal heen kan gaan, meetings, vliegen met de drone, etc.
Nee, dat is echt kut.. dat zou ik alleen doen om de bus te hacken.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus met het openbaar vervoer gaan staat ook nog op de planning zeker?
Nee dan is het niet meer speciaal, dat is normaal (creepy) fokgedrag.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stuur haar gewoon een stuk of 5 positieve PM's dan, dat kan altijd.
Lekker sjoelen met Corrie?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat is echt kut.. dat zou ik alleen doen om de bus te hacken.
Maar voor de rest wel gewoon weer onbeperkt naar buiten, leuke dingen doen. Zoals in de goede oude tijd.
Dat is moeilijk voor de meeste mensen vrees ikquote:Op maandag 31 maart 2014 17:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of lekker op zondag knus op de bank een SBS6 avondje
Corrie is altijd moeilijk, ik zie het als een uitdagingquote:Op maandag 31 maart 2014 17:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is moeilijk voor de meeste mensen vrees ik
Ah, vandaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef YokiKater het volgende:
Het is echt een hele overwinning, ik heb zware agorafobie en daar wordt ik voor behandeld.
Fijn dat het gelukt is dan! Elke stap is er één. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef YokiKater het volgende:
nee man hij heeft al die shit achter zich gelaten en woont nu bij zijn oom en tante in wassenaarquote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef arjan1112 het volgende:
huh> agorafobie ?? heb ik iets verkeerd begrepen? je was toch een stoere gangster en alles ??????
Ik had er een paar gekregen geloof ik maar ze zijn weer wegquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ik gisternacht op tijd was geweest had ik Corrie wel een stuk of 5 positieve notes gegeven...
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie is altijd moeilijk, ik zie het als een uitdaging
WAS ja..quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef arjan1112 het volgende:
huh> agorafobie ?? heb ik iets verkeerd begrepen? je was toch een stoere gangster en alles ??????
Ik schuif hem zo die gleuf inquote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Als je dat lukt lukt alles. Sjoelen bedoel ik he
Hier kan ik zulke flauwe grappen over verzinnenquote:
Ja geen probleem, zelfs als die bak glad en glibberig is.. ik sjoel hem gewoon een high score.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier kan ik zulke flauwe grappen over verzinnenMaar ik houd het bij: je kunt vast heel goed mikken.
Volgens mij gaat het dan zelfs beter, als het glibberig isquote:Op maandag 31 maart 2014 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja geen probleem, zelfs als die bak glad en glibberig is.. ik sjoel hem gewoon een high score.
Lekker nat en gladquote:Op maandag 31 maart 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dan zelfs beter, als het glibberig is
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]Je bent wel weer in vorm vandaag he.
Ah lekker zacht, net als Robijntje... van die Pink Sensationquote:Op maandag 31 maart 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik voel me ook primaNiet hard, eerder zacht.
met wasverzachter wordt ook alles freshquote:Op maandag 31 maart 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
homo erotisch gedoe weer hier
zagen jullie mijn fresh prince grapje niet?
7/10 hoor
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
homo erotisch gedoe weer hier
zagen jullie mijn fresh prince grapje niet?
7/10 hoor
Wasverzachter in je hol. Corrie.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
met wasverzachter wordt ook alles fresh
Haha dat is een teken dat je je helemaal goed voelt Yoki (of je bent dronkenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is echt erg, ik zit gewoon te lachen om mijzelf
Ik voel me goed én ik ben niet helemaal nuchter. #winning!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha dat is een teken dat je je helemaal goed voelt Yoki (of je bent dronken).
Je kunt nog typen dus je zult niet al te veel ophebben. Ik zit ook aan de wijn hoor, had nog een restje van gisteren en ik voel me ook prima, beetje rozig van de zon.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik voel me goed én ik ben niet helemaal nuchter. #winning!
Ik beleef niet zoveel hequote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws.. hihaho!!!
Goed verhaal, maar of we dat allemaal gelovenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik beleef niet zoveel heNou ja morgen zal ik vertellen dat ik aan de sinas zit
Ik zeg er natuurlijk niet bij waarmee het gemixt is hequote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar of we dat allemaal geloven
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg er natuurlijk niet bij waarmee het gemixt is he
Nee hoor dat lijkt alleen maar zo als je een dirty mind hebt. En zowel Yoki als ik hebben dat niet hoor.quote:
Ja dat jij een viespeuk bent weten we. Wij hadden het gewoon over hele normale dingen, niks vunzigs.quote:
Ach, een joy forever enzoquote:Op maandag 31 maart 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor dat lijkt alleen maar zo als je een dirty mind hebt. En zowel Yoki als ik hebben dat niet hoor.
Als je Thai was geweest had Arjan nu een erectie.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook, dus toch een joy forever
Ja nu zit JIJ vunzig te denken he? Ik bedoelde een hele andere joystick.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je Thai was geweest had Arjan nu een erectie.
Nee ik ben nuchter... maar Spangas heeft me flink aan het zweten gebracht.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit jij samen met Yoki aan de booz of zo?
Zo spannend was het nou ook weer niet, die brave kusjes. Eigenlijk moeten ze er een XXX versie van makenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee ik ben nuchter... maar Spangas heeft me flink aan het zweten gebracht.
Wat vinden mannen daar zo leuk aan?quote:
Zijn dat niet allemaal minderjarigen?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo spannend was het nou ook weer niet, die brave kusjes. Eigenlijk moeten ze er een XXX versie van maken
Ahaha, hahaha....quote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn dat niet allemaal minderjarigen?
Nou dat spelen ze maar ze zijn het niet hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn dat niet allemaal minderjarigen?
Ik zeg gewoon niets, want Corrie heeft daar ook niets.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat vinden mannen daar zo leuk aan?
Oh noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben straks even offline, even netwerkje opnieuw aanleggen.
Oh niet dit weer he? Dat weten we nou wel hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niets, want Corrie heeft daar ook niets.
Ik heb dat alleen nog maar 10x van jezelf gehoordquote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh niet dit weer he? Dat weten we nou wel hoor.
Als ik een keer zo een klusje heb mag je langskomenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu wel even serieus.. wil ik al de hele dag doenEven snoertjes netjes aanleggen.
Jullie beginnen er altijd over ja!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen nog maar 10x van jezelf gehoord
Wij zijn niet verbaasd man.quote:
echt hoor, niet dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een keer zo een klusje heb mag je langskomenIk ben een oen met snoertjes.
En als Yoki graag gewassen wil worden kan ie Tante Corrie bellen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een keer zo een klusje heb mag je langskomenIk ben een oen met snoertjes.
Wat nou manquote:
Nee lijkt me geen goed idee, volgens mij ben ik een hele slechte zuster.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:19 schreef Latert het volgende:
[..]
En als Yoki graag gewassen wil worden kan ie Tante Corrie bellen.
http://www.tantecorrie.nl(...)ai-en-Verstelservicequote:Op maandag 31 maart 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
Voor wat hoort wat, ik ben geen UPC man..
ja manquote:Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
WAT! Ben jij verdwaald vanuit het Feyenoordtopic of zo.
zolang 010 geen ijsbaan heeft ben ik er sowieso tegenquote:
Op ijs kun je niet voetballen he? Sukkel.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang 010 geen ijsbaan heeft ben ik er sowieso tegen
gewoon sowieso
Ik had al kaarsjes branden en alles!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:43 schreef Peunage het volgende:
Blijkbaar is Nikolai niet eens dood. Hij ademt nog
Dankzij jou is hij uit de dood herrezen.quote:
Nu al...het is nog niet eens Pasen!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankzij jou is hij uit de dood herrezen.
Daar kom ik niet. Erger ik me toch alleen maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
Sukkeltjes hebben het hele Crisis in Syrië topic verpest.
Ja, ik nu ook niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kom ik niet. Erger ik me toch alleen maar.
Je bent zelf een armleuning.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
ow ok
morgen me tafeltje verven en de stoelen armleuningen ook misschien
Waar herken je dat aan? Wel een goede imitatie dan.quote:
Mijn vriendje is in mijn 1 april grap getraptquote:
Had je gezegd dat je zwanger was?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn vriendje is in mijn 1 april grap getrapt
Ging je vertellen dat je zwanger was?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn vriendje is in mijn 1 april grap getrapt
Hij is wel populairder dan jij, stond op de 1e pagina toen ik zocht op olivia wilde nude boobs.quote:
Maar dat is geen grapquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je gezegd dat je zwanger was?
Nou en?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is wel populairder dan jij, stond op de 1e pagina toen ik zocht op olivia wilde nude boobs.
Njoivelin vindt populariteit op teh interwebz belangrijk. Mij zal het allemaal aan mijn anus roesten om eerlijk te zijn.quote:
Boeit niet inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Njoivelin vindt populariteit op teh interwebz belangrijk. Mij zal het allemaal aan mijn anus roesten om eerlijk te zijn.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
Tem is heel populair in de straten van Rotjeknor.
Ik ga boodschappen doen en straks naar mijn zusquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar eens brunchen. Ik ben totaal futloos maar heb nog zat dingen te doen.
Ik ben allemaal dingetjes opnieuw aan het aansluiten en ik moet wat huishoudelijke taken doen, morgen komen er een paar kerels langs om mijn CV-ketel te vervangen en tussendoor komt er ook nog een begeleidster langs, ga ik wel boven zitten maar moet ik daar eerst ook even ruimte maken en dan de camerabewaking even zo opstellen dat ik die figuren in de gaten kan houden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen en straks naar mijn zus
Pics van je zus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen en straks naar mijn zus
De figuren die je cv ketel komen vervangen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben allemaal dingetjes opnieuw aan het aansluiten en ik moet wat huishoudelijke taken doen, morgen komen er een paar kerels langs om mijn CV-ketel te vervangen en tussendoor komt er ook nog een begeleidster langs, ga ik wel boven zitten maar moet ik daar eerst ook even ruimte maken en dan de camerabewaking even zo opstellen dat ik die figuren in de gaten kan houden.
Zo'n tampon met drank in je rectum?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Kentoet het volgende:
[..]
In je hol.
Schijnt wel te werken btw.
Ja. Jij weet dit soort dingen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo'n tampon met drank in je rectum?
Ja, ik hou niet zo van vreemde mensen in mijn huis en in de brief van het installatiebedrijf stond ook al dat ik waardevolle spullen veilig moest stellen. Alsof ze hun eigen personeel niet vertrouwen. Ga ik gewoon met mijn begeleidster boven zitten ivm privacy en hou ik die CV gasten in de gaten op mijn laptop.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De figuren die je cv ketel komen vervangen?
Ging dat er niet over dat je je waardevolle spullen aan de kant moet zetten zodat die niet beschadigd of omgestoten worden ofzo? Anders is het idd wel raar en onprofessioneel :/quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet zo van vreemde mensen in mijn huis en in de brief van het installatiebedrijf stond ook al dat ik waardevolle spullen veilig moest stellen. Alsof ze hun eigen personeel niet vertrouwen. Ga ik gewoon met mijn begeleidster boven zitten ivm privacy en hou ik die CV gasten in de gaten op mijn laptop.
Wordt denk ik wel snel opgenomen omdat daar veel bloedvaatjes zitten, net als bij een zetpil.quote:
Ik ga rustig de hele middag weg als er van die gasten in mijn huis bezig zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet zo van vreemde mensen in mijn huis en in de brief van het installatiebedrijf stond ook al dat ik waardevolle spullen veilig moest stellen. Alsof ze hun eigen personeel niet vertrouwen. Ga ik gewoon met mijn begeleidster boven zitten ivm privacy en hou ik die CV gasten in de gaten op mijn laptop.
picsquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef Specularium het volgende:
Alsof die Moniek van lexa.nl nog vrijgezel is.
Die wordt door 32 negers helemaal uit elkaar getrokken.
de kast met je administratie zit wel op slot ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik ga rustig de hele middag weg als er van die gasten in mijn huis bezig zijn.
Ze doen maar lekker als ze zo nodig aan mijn onderbroeken willen snuffelen.
Die la waar alles ingepleurd is? Nee, niet op slot.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
de kast met je administratie zit wel op slot ?
Kijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wordt denk ik wel snel opgenomen omdat daar veel bloedvaatjes zitten, net als bij een zetpil.
Nope, er staat apart vermeld dat je de ruimte om de CV ketel vrij moet maken. En dan staat er over die waardevolle spullen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ging dat er niet over dat je je waardevolle spullen aan de kant moet zetten zodat die niet beschadigd of omgestoten worden ofzo? Anders is het idd wel raar en onprofessioneel :/
Mjah, ik vertrouw ze niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik ga rustig de hele middag weg als er van die gasten in mijn huis bezig zijn.
Ze doen maar lekker als ze zo nodig aan mijn onderbroeken willen snuffelen.
Ik heb ook zo'n systeem.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Die la waar alles ingepleurd is? Nee, niet op slot.
Nee dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Ga je ook je waardevolle spullen weghalen dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, er staat apart vermeld dat je de ruimte om de CV ketel vrij moet maken. En dan staat er over die waardevolle spullen.
[..]
Mjah, ik vertrouw ze niet.
Die spreekt gewoon via Lexa af om drie maal per week helemaal los te gaan.quote:
Het merendeel ligt boven. Maar ik ben sowieso wel nieuwsgierig naar hoe ze zich gedragen als er "niemand" bij is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Ga je ook je waardevolle spullen weghalen dan?
1 april?quote:Topfunctionaris en voormalig politicus Camiel Eurlings heeft een nieuwe liefde. De president-directeur van KLM is in het buitenland gezien met 'een mooie dame'.
Hang je toch gewoon je drone aan het plafond?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het merendeel ligt boven. Maar ik ben sowieso wel nieuwsgierig naar hoe ze zich gedragen als er "niemand" bij is.
Maak je ook geluidsopname?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het merendeel ligt boven. Maar ik ben sowieso wel nieuwsgierig naar hoe ze zich gedragen als er "niemand" bij is.
Kan ook, en dan streamen via WiFi naar mijn telefoon. Maar ik zet ook gewoon een IP camera neer met pan/tilt/zoom en microfoon. Kan ik ze ook mee toespreken als ze lopen te kuttenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hang je toch gewoon je drone aan het plafond?
Schaap aan een touwtje van zijn moeder geleend.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage is ook verdacht stil ineens.
Hilarisch en walgelijk tegelijk.quote:
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:20 schreef arjan1112 het volgende:
ik dacht dat hij getrouwd was?
mja zal wel
Maar het huwelijk is heilig, afgesloten onder Zijn dak.quote:
Zeker weer zo'n veel te duur dakquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar het huwelijk is heilig, afgesloten onder Zijn dak.
Laat Webaap het maar niet lezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:41 schreef YokiKater het volgende:
In nomine patris et filii et spiritus sancti
"And Shepherds we shall be For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that Our feet may swiftly carry out Thy commands. So we shall flow a river forth to Thee, And teeming with souls shall it ever be. In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti."quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat Webaap het maar niet lezen.
Kan ie weer een nieuw onderbroekje aantrekken.
Lekker op het balkon zitten met een glas wijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:55 schreef Karina het volgende:
Het is lekker in de zon mensenIk ga me toch een fijn kleurtje krijgen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n veel te duur dak?
Luxe-bisschop VS bouwt huis van 1,6 miljoen euro
Geen wijn en ik lagquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Lekker op het balkon zitten met een glas wijn?
Als je mijn balkon ziet dan is daar helemaal niets interessants aan hoor.quote:
Onsmakelijk dit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:49 schreef Specularium het volgende:
'Ik voerde d'r (19) dronken en nam d'r mee'
[ afbeelding ]
Die arme vriendin van hem.quote:
Ik denk niet dat iemand op een oud wijf in haar blote gat zit te wachten hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
Dat kunnen ze op SBS uitzenden met sms'en.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:02 schreef Tem het volgende:
Als je naar je zus gaat parkeer je dan ook de auto in je hol?
Dan wat heet water erbij en je kan lekker gaan soppen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:08 schreef Tem het volgende:
Borstel, schuursponsje, afwasteiltje allemaal in je hol. Geen kastjes meer nodig.
Yoki wil er wel even met zijn drone in denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
Nee nog niet en van mijn hol blijven ze af
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki wil er wel even met zijn drone in denk ik.
Wat zie je er weer intimiderend uitquote:
Hij staat gewoon op de vensterbank. En dit is een automatische modus dat hij steeds horizontaal "scanned", morgen als ik boven zit dan richt ik hem gewoon op de keukendeur en als 1 van die figuren mijn woonkamer binnenkomt dan kan ik hem volgen door gewoon in de software op pijltjes te drukken.. camera kan van links naar rechts en van boven naar beneden.. en ik kan meeluisteren maar er ook door spreken via de microfoon van mijn laptop. Zit een speakertje op die cam, dan hoort ie.. "Wat ben jij daar aan het doen?"quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat zie je er weer intimiderend uit
En hoe bestuur je de camera? Zit hij verscholen?
Een heel systeemquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op de vensterbank. En dit is een automatische modus dat hij steeds horizontaal "scanned", morgen als ik boven zit dan richt ik hem gewoon op de keukendeur en als 1 van die figuren mijn woonkamer binnenkomt dan kan ik hem volgen door gewoon in de software op pijltjes te drukken.. camera kan van links naar rechts en van boven naar beneden.. en ik kan meeluisteren maar er ook door spreken via de microfoon van mijn laptop. Zit een speakertje op die cam, dan hoort ie.. "Wat ben jij daar aan het doen?"
En dan gaat hij het nog filmen ook denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki wil er wel even met zijn drone in denk ik.
Ik verwacht ook geen bijzonderheden. Maar vind het wel leuk om ze in de gaten te houden. Ik laat deze ook gewoon zo staan, dan kan ik altijd overal ter wereld in mijn huiskamer kijken als ik niet thuis ben. Krijg dan ook een melding op mijn telefoon als hij beweging detecteert en dan begint hij automatisch op te nemen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een heel systeem
Ik vermoed dat ze morgen gewoon heel netjes hun werk doen en er niks spectaculairs gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan gaat hij het nog filmen ook denk ik
Sepia of zo?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je dan filmt he, mag er dan een leuk filtertje over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |