18 jaar voor een goudvis....?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder had er eentje die 18 jaar is geworden (wel zo'n hele standaard goudvis, niet een sluierstaartje of met van die bolle oogjes ofzo), die at uit haar hand. Degene die erna in huis kwamen werden nooit ouder dan 2 of 3.
Het is net Giel Beelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Je ben de hoofdletter vergeten bij van.
Tussen voorletter(s)/voorna(a)m(en) en achternaam behoeven tussenvoegsels geen hoofdletter.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Je ben de hoofdletter vergeten bij van.
Straattaal je weet.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straattaal je weet.
En 'van' is wel met hoofdletter, net gecheckt op zijn officiele site.
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen voorletter(s)/voorna(a)m(en) en achternaam behoeven tussenvoegsels geen hoofdletter.
Wel bij Belgische namen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen voorletter(s)/voorna(a)m(en) en achternaam behoeven tussenvoegsels geen hoofdletter.
Yup, ze kreeg hem toen ze 18 was en overleed toen ze 36 was, ik kan hem me wel herinneren.quote:
Dat is wel heel bijzonder. Oudste goudvis ooit misschienquote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup, ze kreeg hem toen ze 18 was en overleed toen ze 36 was, ik kan hem me wel herinneren.
Ja, ik sla ook over.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
Zit die chansonbelg bij DWDD vanaaf...want dan kijk ik niet denk ik.
Nee schijnt wel vaker voor te komen, en zeker niet de oudste geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel heel bijzonder. Oudste goudvis ooit misschien
Ja, ze gaan weer doen alsof mensen daarop zitten te wachten.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
Zit die chansonbelg bij DWDD vanaaf...want dan kijk ik niet denk ik.
Haha, dat is wel echt lang. Was het al die tijd zo'n klein kutvisje of groeide hij ook?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup, ze kreeg hem toen ze 18 was en overleed toen ze 36 was, ik kan hem me wel herinneren.
De oudste hond ooit was 30 geworden ofzo. Volgens mij ook een labradorkruising, beetje zoals de mijne.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee schijnt wel vaker voor te komen, en zeker niet de oudste geloof ik.
Dit zijn van die itempjes speciaal voor Matthijs, net als Pietertje.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weer doen alsof mensen daarop zitten te wachten.
Nee, het was wel een behoorlijke goudvis, 10cm denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Haha, dat is wel echt lang. Was het al die tijd zo'n klein kutvisje of groeide hij ook?
Toch vraag ik me af of dat niet meer van die Dieuwke komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit zijn van die itempjes speciaal voor Matthijs, net als Pietertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |