Tussenstand:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allereerst een huishoudelijke mededeling: dit zou zomaar de laatste battle in topic 2 kunnen worden en ik wil graag deel 3 openen met een overzicht van de battles tot nu toe in de OP, dus mocht U deze dichtgooien: ik open de nieuwe wel. Dank U!
Een nieuwe van ranja? Nee, maar zou zomaar gekund hebben!Zit in een vroege 90s alto-vibe de laatste dagen en ja, dan kom je bij dit soort dingen uit
Poll: Welke track vind je beter?
• Blake Babies - Out There
• Dinosaur Jr. - Out There
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allereerst een huishoudelijke mededeling: dit zou zomaar de laatste battle in topic 2 kunnen worden en ik wil graag deel 3 openen met een overzicht van de battles tot nu toe in de OP, dus mocht U deze dichtgooien: ik open de nieuwe wel. Dank U!
Ja, daar kwam ik dus pas achter toen ik de laatste post van N00bie naar hier kopieerde. Toen was het al te laat.quote:
Wellicht de losers doorstrepen en de winnaars markerenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus pas achter toen ik de laatste post van N00bie naar hier kopieerde. Toen was het al te laat.
Nope, de battles zijn nooit echt afgesloten, je kunt altijd op ze blijven stemmen. De winnaars zijn dus nooit echt bekend.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht de losers doorstrepen en de winnaars markeren
Dan moet ik dat zeker ook bij gaan houden voor alle volgende topics, pfffquote:Op maandag 31 maart 2014 17:32 schreef Felagund het volgende:
Ik zal wel even kijken of ik per battle een linkje naar de desbetreffende stempost kan geven.
Dan niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet ik dat zeker ook bij gaan houden voor alle volgende topics, pfff
Denk ook niet dat de mensen écht heel geïnteresseerd daarin zijn hoor.
Dit. En dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Modest Mouse uiteraardEen van hun beste nummers
beetje gejat van de B52's? of omgekeerdquote:
Aan wat van de B52's refereer je nu?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:39 schreef ranja het volgende:
[..]
beetje gejat van de B52's? of omgekeerd
Song for a Future Generationquote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan wat van de B52's refereer je nu?
Soms is het best handig als je bekende teksten kan lezen, was me nooit opgevallen bij deze van de B52's.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Song for a Future Generation
Hey, I'm Fred the Cancerian from New Jersey
I like collecting records and exploring
The cave of the unknown
Hello, I'm Cindy, I'm a Pisces
And I like chihuahuas and Chinese noodles
Ligt aan je motivatie...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het raar dat ik 4 cd's van Modest Mouse in de kast heb staan, maar dat ik toch 't glijnummer gekozen heb?
Parkinson en een hoge beeldschermresolutiequote:
Dan is het niet raar...quote:Op donderdag 3 april 2014 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Parkinson en een hoge beeldschermresolutie
Godzijdank...quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:00 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ga ook voor MM
(En dan bedoel ik niet MadMaster of Methodmich)
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Godzijdank...
Mijn zangkwaliteiten zijn ook niet 'Float On'.
Jamai gestemd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
Mensen die nu op Jamai stemmen doen dat enkel om recalcitrant te zijn of hebben geen smaak.
Dan maar geen smaak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
Mensen die nu op Jamai stemmen doen dat enkel om recalcitrant te zijn of hebben geen smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Nou nee, heb niet gesms't maar was wel iets meer voor Jim dan voor Jamai (al heb ik de finale volgens mij niet eens bekeken nadat Dewi er uit lag)quote:Op zondag 6 april 2014 17:51 schreef methodmich het volgende:
We zien nu precies wie destijds niet voor Jim, maar voor Jamai gesms't hebben!
Yup!quote:Op zondag 6 april 2014 23:20 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb ook nog wel een paar leuke 'battles' , moet ik die naar n00biedoobiedoo DMen ?
Wat had je dan verwacht, dat Sufjan makkelijk zou winnen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn geld vooraf niet op deze tussenstand zou ingezet hebben
Naja, makkelijk. Sufjan staat hier op fok al jaren in de top 100 lijsten, zowel albums als nummers.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat Sufjan makkelijk zou winnen?
Ik vind hem ook lastig, vind beide nummers wel goed.
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 hebben jullie waarschijnlijk al iets te vaak gehoord de laatste tijd
Ik volg je in deze kwestie, ook voor Yarbrough & Peoples gegaan.quote:
Dat zeker, maar ik heb dit altijd een zeiknummer gevonden, dus ik ga voor het iets puntiger Subways-nummer.quote:
Lekker hèquote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
het blijft een eigenlijk compleet nutteloos idee
haten op rihanna is natuurlijk makkelijk maar Yarbrough & Peoples funken vele malen harderquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
HOERA VRIJDAG DANSEN DANSEN IEDEREEN NAAR HUIS!
• Rihanna - Don't Stop the Music
• Yarbrough & Peoples - Don't Stop the Music
Tussenstand:
[ afbeelding ]
allebei niet al te geweldig (ook niet al te slecht) maar dansnummer > zeiknummerquote:Op maandag 14 april 2014 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier zijn er nog veel meer van te bedenken. Oh ja? Ja! Dus deze titel zal nog wel eens langskomen, maar nu concentreren we ons even op deze 2 van ranja
• Ash - Oh Yeah
• The Subways - Oh Yeah
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Tja, heel geweldig is het ook niet maar toch ook Massaraquote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef methodmich het volgende:
Dat nummer van Borsato vind ik echt vreselijk. Dus de tegenstander moet wel een heel slecht nummer hebben om te verliezen. Dat is hier uiteindelijk niet het geval. Stem op Massara dus.
Ook geen zwak voor het nummer van Marillion maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:56 schreef pipster het volgende:
Nooit veel met mevrouw Smith gehad, en een zwak voor het nummer Easter van Marillion, dus das makkelijk.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef pipster het volgende:
Heb met beiden bijzonder weinig, maar PF wint in dit geval met gemak van het geneuzel van de heer Lennon.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef pipster het volgende:
PF wint in dit geval met gemak van het geneuzel van de heer Lennon.
quote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef Homdeck het volgende:
Vind het allebei niet veel soeps. Toch maar gestemd op Elvis omdat Elvis.
Maxima is waarschijnlijk populairder dan Wim-Lex, dus ook hier wint de koningin het van de king.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:03 schreef methodmich het volgende:
Toch lijkt Elvis, ondanks zijn status, toch te verliezen!
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:18 schreef robdriessen het volgende:
Chemical Brothers in de HMH. Strakke set, geweldige visuals. En toen kwam Do It Again. En telkens maar zag je hetzelfde filmpje van een enge clown (Pennywise in het kwadraat) die over het publiek heen leunde en met een valse glimlach "Do it again!" zei. Nog steeds plas ik in bed.
Puntje voor R&R
Godverdomme, 5 jaar therapie naar de klotenquote:
Het is idd van beide lang niet het beste werk, maar die van R&R is wel heel kut.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:10 schreef Gehenna het volgende:
alledrie de artiesten hebben waanzinnige toffe nummers gemaakt, vooral chemical brothers konden weinig verkeerd doen voor 2000![]()
maar deze twee nummers kan ik allebei niets mee, toch maar cb gestemd. maar ik heb niet echt een duidelijke reden waarom
Wat Noob zegt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook voor Housemartins gekozen, al vind ik het alternatief best genietbaar.
dat wel hoor... maar kansloos tegen dit nummer van de Housemartins.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
al vind ik het alternatief best genietbaar.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:12 schreef cafca het volgende:
Zeker niet een van de betere van Dhiarreere Straits, dus een duidelijke keuze voor Carol
En altijd nog spannender dan Dire Straits.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef ranja het volgende:
Dire Straits toch. Een van hun betere en een mindere van Carole King.
Nee joh! Joan Franka was geweldig, ze kon alleen niet zingen.quote:
Dat!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Die van Young is niet al te goed maar om Anouk te verslaan hoef je niet veel te presteren. Makkelijke keuze.
Wat Cafca zegt.quote:
Daarom staat er ook een YouTube-linkje bij, hè..quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef Enchanter het volgende:
Ik kan dat nummer niet van Neil Young , dan maar Anouk () gestemd
Ik heb hem ook eerst 2 keer geluisterd , maar had een beetje het gevoel vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een YouTube-linkje bij, hè..
Ikzelf ga ook voor ome Neil.
Michael zijn linkje doet 't niet meer, net als hijzelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een YouTube-linkje bij, hè..
Ikzelf ga ook voor ome Neil.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik skipte liedje 3 meestal op Nevermind. Stem voor de man die dus niet J. Geils is.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef ranja het volgende:
Ha, voor de vorm nog even Within Temptation een stukje geluisterd maar nee, Earth & Fire natuurlijk
Het leuke is juist om ook te stemmen als je het niets vindt. Stemmen op muziek die je leuk vindt is makkelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Allebei slaapverwekkend.
Ik stem, net als gisteren, niet...
Dat is doorgaans ook mijn uitgangspunt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leuke is juist om ook te stemmen als je het niets vindt. Stemmen op muziek die je leuk vindt is makkelijk.
quote:
twitter:
quote:
twitter:Lioneltext twitterde op woensdag 05-12-2012 om 12:14:51Is it me you're looking for? reageer retweet
quote:
Ja in mijn herinnering 1tje, My Love van Route 94 tegenover Wingsquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef Burnett het volgende:
Is er al een keer een liedje op nul stemmen geëindigd...?
Changes lijkt mij een kanshebbert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef Burnett het volgende:
Is er al een keer een liedje op nul stemmen geëindigd...?
Changes lijkt mij een kanshebbert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |