allebei niet al te geweldig (ook niet al te slecht) maar dansnummer > zeiknummerquote:Op maandag 14 april 2014 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier zijn er nog veel meer van te bedenken. Oh ja? Ja! Dus deze titel zal nog wel eens langskomen, maar nu concentreren we ons even op deze 2 van ranja
Poll: Welke track vind je beter?
• Ash - Oh Yeah
• The Subways - Oh Yeah
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Tja, heel geweldig is het ook niet maar toch ook Massaraquote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef methodmich het volgende:
Dat nummer van Borsato vind ik echt vreselijk. Dus de tegenstander moet wel een heel slecht nummer hebben om te verliezen. Dat is hier uiteindelijk niet het geval. Stem op Massara dus.
Ook geen zwak voor het nummer van Marillion maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:56 schreef pipster het volgende:
Nooit veel met mevrouw Smith gehad, en een zwak voor het nummer Easter van Marillion, dus das makkelijk.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef pipster het volgende:
Heb met beiden bijzonder weinig, maar PF wint in dit geval met gemak van het geneuzel van de heer Lennon.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef pipster het volgende:
PF wint in dit geval met gemak van het geneuzel van de heer Lennon.
quote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef Homdeck het volgende:
Vind het allebei niet veel soeps. Toch maar gestemd op Elvis omdat Elvis.
Maxima is waarschijnlijk populairder dan Wim-Lex, dus ook hier wint de koningin het van de king.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:03 schreef methodmich het volgende:
Toch lijkt Elvis, ondanks zijn status, toch te verliezen!
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:18 schreef robdriessen het volgende:
Chemical Brothers in de HMH. Strakke set, geweldige visuals. En toen kwam Do It Again. En telkens maar zag je hetzelfde filmpje van een enge clown (Pennywise in het kwadraat) die over het publiek heen leunde en met een valse glimlach "Do it again!" zei. Nog steeds plas ik in bed.
Puntje voor R&R
Godverdomme, 5 jaar therapie naar de klotenquote:
Het is idd van beide lang niet het beste werk, maar die van R&R is wel heel kut.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:10 schreef Gehenna het volgende:
alledrie de artiesten hebben waanzinnige toffe nummers gemaakt, vooral chemical brothers konden weinig verkeerd doen voor 2000![]()
maar deze twee nummers kan ik allebei niets mee, toch maar cb gestemd. maar ik heb niet echt een duidelijke reden waarom
Wat Noob zegt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook voor Housemartins gekozen, al vind ik het alternatief best genietbaar.
dat wel hoor... maar kansloos tegen dit nummer van de Housemartins.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
al vind ik het alternatief best genietbaar.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:12 schreef cafca het volgende:
Zeker niet een van de betere van Dhiarreere Straits, dus een duidelijke keuze voor Carol
En altijd nog spannender dan Dire Straits.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef ranja het volgende:
Dire Straits toch. Een van hun betere en een mindere van Carole King.
Nee joh! Joan Franka was geweldig, ze kon alleen niet zingen.quote:
Dat!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Die van Young is niet al te goed maar om Anouk te verslaan hoef je niet veel te presteren. Makkelijke keuze.
Wat Cafca zegt.quote:
Daarom staat er ook een YouTube-linkje bij, hè..quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef Enchanter het volgende:
Ik kan dat nummer niet van Neil Young , dan maar Anouk () gestemd
Ik heb hem ook eerst 2 keer geluisterd , maar had een beetje het gevoel vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een YouTube-linkje bij, hè..
Ikzelf ga ook voor ome Neil.
Michael zijn linkje doet 't niet meer, net als hijzelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een YouTube-linkje bij, hè..
Ikzelf ga ook voor ome Neil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |