Werken, muziek maken, mezelf veranderen. Ik zit hier opgesloten.quote:
dit klinkt al veel beter manquote:Op maandag 31 maart 2014 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werken, muziek maken, mezelf veranderen. Ik zit hier opgesloten.
Ik DM wel
wel door andere dingen te gaan doen met andere mensen en andere omgevingquote:Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Je verandert jezelf niet door te verhuizen.
Maar geeft me wel een kans. Zutphen en Rotterdam zijn hele verschillende omgevingen. En daar heb ik de beste vrienden die ik me kan wensen en waar ik altijd kan binnen lopen. No matter what.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Je verandert jezelf niet door te verhuizen.
Je hebt gelijk, dat is waardeloos als bronmateriaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet ik dus niet doen. Maar als een A3 vel gefotografeerd is met een resolutie van 600x800 en een overdosis JPEG compressie kan ik er geen kanjer mee.
Ja, ik ben ook niet de beste werker en heb mijn shit laat af. Maar als het er op aan komt ben ik er.
Volgend jaar maar naar Rotterdam verhuizen. Studie of niet.
En uiteindelijk ben en blijf je de zelfde persoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar geeft me wel een kans. Zutphen en Rotterdam zijn hele verschillende omgevingen. En daar heb ik de beste vrienden die ik me kan wensen en waar ik altijd kan binnen lopen. No matter what.
Soms heeft je omgeving wel een bepaalde invloed op je. De mensen met wie je omgaat of whatever.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wel door andere dingen te gaan doen met andere mensen en andere omgeving
Het moet morgen af en het is alles behalve het enige. En ik heb geen idee wat de rest uitvoert. Alsof ze het zelf allemaal doen en nu met me zitten te fuckenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is waardeloos als bronmateriaal.
Maar je hebt nog even toch? Kun je er nog achterhaan bellen/mailen/whatever om die betere foto's te krijgen? Des noods met een usb stickje langs gaan.
Als jij denkt dat dat voor jou een verschil gaat maken (ik kan niet in jouw hoofd kijken of naar hoe jij leeft) dan moet je dat vooral proberen. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar geeft me wel een kans. Zutphen en Rotterdam zijn hele verschillende omgevingen. En daar heb ik de beste vrienden die ik me kan wensen en waar ik altijd kan binnen lopen. No matter what.
Dat is wel lastig, maar je hebt nog tijd. Dus vooral kalm blijven nu en kijken hoe je aan die foto kunt komen. Zijn er nog andere manieren om die persoon te bereiken, of kun je zelf een foto maken?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het moet morgen af en het is alles behalve het enige. En ik heb geen idee wat de rest uitvoert. Alsof ze het zelf allemaal doen en nu met me zitten te fucken
Jaloers. Bruine bonen met aardappels hierquote:
Wat saai.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaloers. Bruine bonen met aardappels hier
Wij eten altijd saaiquote:
Wat een horror. Hier klaagt m'n broertje ook af en toe, maar meestal is het toch binnen drie happen weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij eten altijd saaiKeer bloemkool gegeten en al mn broertjes schreeuwen dat het niet lekker was
Herkenbaar op de broertjes na. Zo is mijn pa namelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij eten altijd saaiKeer bloemkool gegeten en al mn broertjes schreeuwen dat het niet lekker was
Die mag ook wel op een leeftijd zijn waarop dat hoort lijkt mijquote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een horror. Hier klaagt m'n broertje ook af en toe, maar meestal is het toch binnen drie happen weg.Mijn wraps waren goed in de smaak gevallen gisteren.
Gaat die ook op de tafel slaan en met eten gooien?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Herkenbaar op de broertjes na. Zo is mijn pa namelijk.
Dat nog net niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat die ook op de tafel slaan en met eten gooien?
Ja, maar dan nog ... Bepaalde dingen mogen er niet inzitten, want dan eet hij het niet. Vroeger was dat nog veel erger.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die mag ook wel op een leeftijd zijn waarop dat hoort lijkt mijmijn broertjes moeten zes hapjes en dan is het goed :") Meer krijgen ze niet binnen
LekkerMaar wraps zijn sowieso altijd geweldig
Dat werkt ook, gewoon uithongeren totdat hij het wel moet etenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog ... Bepaalde dingen mogen er niet inzitten, want dan eet hij het niet. Vroeger was dat nog veel erger.Nu heeft hij gewoon honger en heeft 'ie toch geen keus.
Stiefbroertjes en zusje eten ook heel netjes door. Die zijn gewoon op een bepaalde manier opgevoed. Die lusten ook dingen die veel kinderen niet lusten, zoals olijven of zo.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat werkt ook, gewoon uithongeren totdat hij het wel moet eten
Wel eens bij een vriend gegeten die ook broertjes heeft, die aten gewoon door zonder te zeuren. Wat een rust
Denk dat het komt omdat mijn broertjes altijd 10 keer worden gewaarschuwd voordat ze echt 'straf' krijgen. Ze weten dat ze eerst nog kunnen stangen en dwars zijn voordat er wat gebeurtquote:Op maandag 31 maart 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiefbroertjes en zusje eten ook heel netjes door. Die zijn gewoon op een bepaalde manier opgevoed. Die lusten ook dingen die veel kinderen niet lusten, zoals olijven of zo.
Lekker laten werken in een strafkamp.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat mijn broertjes altijd 10 keer worden gewaarschuwd voordat ze echt 'straf' krijgen. Ze weten dat ze eerst nog kunnen stangen en dwars zijn voordat er wat gebeurt
Gewoon met ijzeren vuist regeren
Misschien dat er dan wel discipline inkomt.quote:
Eerste paar dagen af en toe een stukje droog brood toewerpen. Na een week eten ze alles.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat er dan wel discipline inkomt.
Daar zijn mijn ouders helaas te softie voorquote:Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste paar dagen af en toe een stukje droog brood toewerpen. Na een week eten ze alles.
Gewoon zelf doen als je eenmaal kinderen hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar zijn mijn ouders helaas te softie voorMaar je hebt wel gelijk
Eerst nog een vrouw vinden die met mij kinderen wilt.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen als je eenmaal kinderen hebt.
Gaat dat een uitdaging worden?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst nog een vrouw vinden die met mij kinderen wilt.
Geen idee, bevalt nog te zien. Ken jij toevallig iemand die nog beschikbaar is?quote:
Nee, helaas. Ik heb niet veel vrouwelijke vrienden. En degene die ik wel heb zijn bezet en sommige ook al met kind.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, bevalt nog te zien. Ken jij toevallig iemand die nog beschikbaar is?
En jij dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik heb niet veel vrouwelijke vrienden. En degene die ik wel heb zijn bezet en sommige ook al met kind.
Ik wil geen kinderen.quote:
maar ben je bezet?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik heb niet veel vrouwelijke vrienden. En degene die ik wel heb zijn bezet en sommige ook al met kind.
En de praktijk van het kinderen maken?quote:
Ik ben momenteel niet bezet, nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ben je bezet?
met heppie wil je wel kinderen toch
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
En de praktijk van het kinderen maken?
Zolang er geen kind of enge ziekte uit voortkomt, helemaal prima.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
En de praktijk van het kinderen maken?
Ik ben gewoon direct :Squote:
dan zorgt heppie voor de kinderenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet bezet, nee.
Nope, kinderen zijn kinderen.Geef mij maar huisdieren.
Oké. Ik ben nog beschikbaar. Dat je het weet.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang er geen kind of enge ziekte uit voortkomt, helemaal prima.
Kom ik thuis van m'n spetterende carrière en rennen er van die blagen op me af terwijl ik gewoon met een wijntje in bad wil zitten.quote:
stuur ze naar een kostschool.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom ik thuis van m'n spetterende carrière en rennen er van die blagen op me af terwijl ik gewoon met een wijntje in bad wil zitten.
Waarom dan nog kinderen nemen?quote:
Wanhopig gedrag windt me niet op of zo.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké. Ik ben nog beschikbaar. Dat je het weet.
muto haiquote:
je kan ze opzoekenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanhopig gedrag windt me niet op of zo.
Kosten alleen maar geld dan. Kun je ze beter thuis inzetten als slaaf.quote:
Nou, dan laat je ze als je thuis komt een bad klaarmaken en wijn brengen als je in bad zit.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kosten alleen maar geld dan. Kun je ze beter thuis inzetten als slaaf.
Zal best, maar ben net 3 weken vrijgezel.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
![]()
Geef Happy een kans joh. Leuke jongen. Ik heb hem gezien!
Ik ben bijna overtuigd.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dan laat je ze als je thuis komt een bad klaarmaken en wijn brengen als je in bad zit.
yolo tog!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal best, maar ben net 3 weken vrijgezel.
En je hebt heppie.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanhopig gedrag windt me niet op of zo.
Nee.quote:
Hep is geen bezit.quote:
Ik ben mijn eigen man!quote:
Oke dan nietquote:
rare fetisjes heb jijquote:Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo kan je hem wel gebruiken
Als toilet bijvoorbeeld
maak er twee vanquote:
alles goed? Jij ook al mod?quote:
jazekerquote:
Mij krijgen ze niet zo gekquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jazeker
gaat hard heh, tegen het einde van de maand is iedereen hier mod denk
je post al wel op fokquote:
LB schatjequote:
Ik zag je niet inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
LB schatje
OMG, ik herinner me dat ik gisteren een maple broodje voor je klaar zou maken maar ik heb me ziek gemelddus ik was er niet
Hallonquote:
Volgende keer dan maarquote:Op maandag 31 maart 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorrywas het helemaal glad vergeten en mijn hoofd stond ook niet echt naar om te werken
Natuurlijk!quote:
Ben je dat niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij denkt Google ads dat ik een man ben
Neequote:
Jawel, opzich.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Voel je je al beter?
Sterktequote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, opzich.
Morgen naar Amsterdam voor crematie, dan het leven maar weer oppakken.
Hoe is het met jou?
Nice.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Had een tentamen vandaag en die ging best goed. Motiverend wel
Jaquote:
Moe, wat is dat voor een instellingquote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sterkte
Ja gaat prima, moe dat wel
Gecondoleerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, opzich.
Morgen naar Amsterdam voor crematie, dan het leven maar weer oppakken.
Hoe is het met jou?
Akoestiek, dus met trillingen, geluidsterkte enzoquote:
Ja jaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moe, wat is dat voor een instelling [ afbeelding ] Studeren zal je.
Cool.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Akoestiek, dus met trillingen, geluidsterkte enzo
Technische Natuurkundequote:
Lijkt me moeilijk.quote:
Teleurstellend?quote:
Valt wel mee, als je beetje van Natuurkunde houdt en er feeling voor hebt dan is het goed te doenquote:
Gelukkigquote:
Ik heb er dus absoluut geen aanleg voor. Heb een hekel aan natuurkunde.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je beetje van Natuurkunde houdt en er feeling voor hebt dan is het goed te doen
Wat doe jij dan?
Nein.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er dus absoluut geen aanleg voor. Heb een hekel aan natuurkunde.
Ik ben afgestudeerd dierverzorger. Maar kan beter overweg met de alfavakken, zeg maar.
Lucky you.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben zowel alfa als beta volgens zo'n toets op school
Waar was je dan? Helemaal ongerustquote:
Hij is van mij.quote:
Echt niet, van mij.quote:
Wejo wat is dezenquote:
Ik heb hem zelfs laatst een ring gegevenquote:
Je hebt Rez ookal van me afgepakt, en nu BL. Stahahaaaap.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs laatst een ring gegeven
Ik niemandquote:Op maandag 31 maart 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij heeft mij als favo FOK!ker hoor
Leugens.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs laatst een ring gegeven
Ik ben gewoon vriendelijkerquote:Op maandag 31 maart 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt Rez ookal van me afgepakt, en nu BL. Stahahaaaap.
Ik iedereen zowat.quote:
Vraag het aan hem!quote:
Favo FOK!kers Teveel om op te noemen!quote:
Misschien.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Favo FOK!kers Teveel om op te noemen!
Val ik daar ook onder?
Denk t nietquote:Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Favo FOK!kers Teveel om op te noemen!
Val ik daar ook onder?
Mysterieusquote:
Waarom niet?quote:
Dat ben ik.quote:
Jawel maar denk t nietquote:
Mag ik proberen de gordijnen opzij te schuiven?quote:
Doe je best maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag ik proberen de gordijnen opzij te schuiven?
Grapjequote:
Gelukkig maarquote:
Zo snel al?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig maarwerd hier al helemaal onzeker
Heeft het zoveel impact op je leven?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig maarwerd hier al helemaal onzeker
Ik ben te zelfbewust.quote:
Wel wat LB over mij te zeggen heeft jaquote:
Terecht wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel wat LB over mij te zeggen heeft ja![]()
Denk dat al onze liefde hem heeft weggejaagd. Kluizenaar en zo.quote:
Oh vervelendquote:
quote:
Niet met je mond open kauwenquote:
Vader in wording.quote:
ALDOOOOO.quote:
Okéquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FERA![]()
ik ga misschien vrijdag naar Nijmegen
Niet waarquote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nexus is toch sneller, die heeft niet zo'n onnodig zware skin.
Ik wacht toch op jouquote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik was even online, je was er niet. Toen heb ik Starcraft 2 geïnstalleerd.
Matties opzoeken endezo?quote:
HTC.quote:
Haha you're brokequote:
Welles, Sense is gewoon weer extra zooi die alles trager maakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet waar
HTC 6th sense heeft trouwens wel de mooiste skin, vind ik, tot nu toe
quote:
quote:
LB tochquote:Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Dafuq Google. Daten met single moeders en asians?
Valt wel mee volgens mijquote:Op maandag 31 maart 2014 20:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Welles, Sense is gewoon weer extra zooi die alles trager maakt.
En ik dacht dat Sense 5 de laatste was.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
HTC One M8quote:
Ik kreeg een tijdje alleen ads over condooms.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
hoe duur?quote:
Mits mooi weerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
ben je vrijdag in nijmegen aldo
met ezel/??
Wingman condooms?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje alleen ads over condooms.Zal wel een stille hint zijn geweest.
Waarschijnlijk die Nexusquote:Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
boterlemoen, wat voor telefoon raad je mij aan?
en je nodigt mij niet eens uitquote:
Nexus 5, immer ende altijd, Nexus voor het leven.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
boterlemoen, wat voor telefoon raad je mij aan?
zolang het maar geen apple isquote:
Ja.quote:
¤699,-quote:
Ik ook, zou dat wat zeggen?quote:
Ploxquote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nexus 5, immer ende altijd, Nexus voor het leven.
Shit, ik ben een fanboy geworden.
Ik ook!quote:
wejoquote:
doe maar mooi linkjequote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je in Arnhem woontquote:
Wie weet.quote:
Lenom en Applequote:
oke ik weet mijn plaats weerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je in Arnhem woonten we gaan alleen smiddags op het terras zitten, uiteten en naar de film
BBQquote:
Ik betaal een aboquote:
Ik zal wel met Ezel overleggen of we aan polygamie doenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik weet mijn plaats weer
bedankt voor het verpesten van mijn avond, lul
En ik dacht dat die kerel geen grotere God kon zijn. Ik zou met hem kinderen willen.quote:
Nee, het hoeft al niet meerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal wel met Ezel overleggen of we aan polygamie doen
Dat mag niet ... Dit weer maakt me happy.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
BBQ
Einde van de week wordt het weer slechter weer
Maar maar nieuwste toestel enzoquote:
gekochtquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Linkje?
https://www.google.com/nexus/5
Ik ben al zwangerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ik dacht dat die kerel geen grotere God kon zijn. Ik zou met hem kinderen willen.
Na de 'lente' van vorig jaar hebben we eigenlijk gewoon recht op een dubbele zomerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mag niet ... Dit weer maakt me happy.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar maar nieuwste toestel enzo
Die Nexus lijkt me op zich wel chill.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
wie wil er nou weer een telefoon van google
Jaaaaa. Een zomer van zes maanden.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Na de 'lente' van vorig jaar hebben we eigenlijk gewoon recht op een dubbele zomer
Wie anders?quote:
Midgetsquote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zouden hele kleine kinderen krijgen
Wel je enige favoriete FOK!ker ja.quote:
quote:
Google maakt goede smartphonesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
wie wil er nou weer een telefoon van google
1luv wjnmkquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]![]()
Nederlands zeeklimaat![]()
Vorig jaar heb ik verdomme in juni mn winterjas aangehad
Tuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel je enige favoriete FOK!ker ja.
Mag ik godfather zijn?
Ik overweeg atm serieus om mijnes om te ruilen voor een S4quote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze willen alleen alles van je weten, maar ja, het is nu toch al te laat om daar iets aan te doen.quote:
Ik heb hem wel de hele 'winter' aangehad.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
In de winter heb ik m'n winterjas misschien twee keer aangehad.
Schattig wel.quote:
nou enquote:Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze willen alleen alles van je weten, maar ja, het is nu toch al te laat om daar iets aan te doen.
quote:
Zou jij t niet doen?quote:
Voor een S4? Samsung?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik overweeg atm serieus om mijnes om te ruilen voor een S4![]()
Om een of ander reden ben ik niet overtuigd ofzo
Lijkt me niets eigenlijk. Heb wel altijd steenkoude voeten in bed.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik heb hem wel de hele 'winter' aangehad.
Koukleum zijn
quote:
Ik heb altijd al een Samsung gehad. Om een of ander reden ben ik bang dat de nexus in gebruik gewoon tegenvalt.quote:
Uhm over 2,5 jaar ofzoquote:
In Nederland is het niet handig nee, als je in de zomer in Zuid-Europa zit wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me niets eigenlijk. Heb wel altijd steenkoude voeten in bed.
wowquote:
Heb je eentje of niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een Samsung gehad. Om een of ander reden ben ik bang dat de nexus in gebruik gewoon tegenvalt.
Vet liefquote:
Ik had wel altijd van die zachte, dikke sokken aan in bed. Heerlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
In Nederland is het niet handig nee, als je in de zomer in Zuid-Europa zit wel.
40 graden
Probeer geitenwollen sokken
dat is zo niet aantrekkelijkquote:
quote:
neequote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal wel met Ezel overleggen of we aan polygamie doen
Geen zorgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vet lief
Zolang je maar niet mijn diablo-mattie steelt
Deze is ook ubersnel, updates vind ik wel jammer. Maar die M8quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, want Nexus. Updates en snelheid en zo.
ok ttynquote:
Dan moet je hem jouw jas geven in plaats van andersom.quote:
Sowieso wolquote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel altijd van die zachte, dikke sokken aan in bed. Heerlijk.
En jij gaat geen leven krijgen, van 't weekend niet. Vandaag niet. Wat ben jij voor vriend. Heb je nog een ring gegeven ook.quote:
ja dat wil geen enkel meisjequote:Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je hem jouw jas geven in plaats van andersom.
Geen kleren.quote:
Ah.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb hem in bezit, maar nog niet geopend. Ik mag hem nog ruilen dus.
ik ook helaasquote:
Een goede koukleum is altijd voorbereid op de kouquote:Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je hem jouw jas geven in plaats van andersom.
Zeker als je een hele vrouwelijke jas hebt.quote:
Ik ook.quote:
hahaah zie het al voor mequote:Op maandag 31 maart 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker als je een hele vrouwelijke jas hebt.
Zes lagen kleding?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:13 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Een goede koukleum is altijd voorbereid op de kou
ja echt kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |