Ik ben momenteel niet bezet, nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ben je bezet?
met heppie wil je wel kinderen toch
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
En de praktijk van het kinderen maken?
Zolang er geen kind of enge ziekte uit voortkomt, helemaal prima.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
En de praktijk van het kinderen maken?
Ik ben gewoon direct :Squote:
dan zorgt heppie voor de kinderenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet bezet, nee.
Nope, kinderen zijn kinderen.Geef mij maar huisdieren.
Oké. Ik ben nog beschikbaar. Dat je het weet.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang er geen kind of enge ziekte uit voortkomt, helemaal prima.
Kom ik thuis van m'n spetterende carrière en rennen er van die blagen op me af terwijl ik gewoon met een wijntje in bad wil zitten.quote:
stuur ze naar een kostschool.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom ik thuis van m'n spetterende carrière en rennen er van die blagen op me af terwijl ik gewoon met een wijntje in bad wil zitten.
Waarom dan nog kinderen nemen?quote:
Wanhopig gedrag windt me niet op of zo.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké. Ik ben nog beschikbaar. Dat je het weet.
muto haiquote:
je kan ze opzoekenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanhopig gedrag windt me niet op of zo.
Kosten alleen maar geld dan. Kun je ze beter thuis inzetten als slaaf.quote:
Nou, dan laat je ze als je thuis komt een bad klaarmaken en wijn brengen als je in bad zit.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kosten alleen maar geld dan. Kun je ze beter thuis inzetten als slaaf.
Zal best, maar ben net 3 weken vrijgezel.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
![]()
Geef Happy een kans joh. Leuke jongen. Ik heb hem gezien!
Ik ben bijna overtuigd.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dan laat je ze als je thuis komt een bad klaarmaken en wijn brengen als je in bad zit.
yolo tog!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal best, maar ben net 3 weken vrijgezel.
En je hebt heppie.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanhopig gedrag windt me niet op of zo.
Nee.quote:
Hep is geen bezit.quote:
Ik ben mijn eigen man!quote:
Oke dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |