Nee, dat niet.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
naar het unban menu lijkt me een goede keuze.
jaquote:
proeverij van taart, gebak en desserts en proseccoquote:
HAHAHAHAHquote:
Het is al praktisch weekend. Altijd voor het alternatief met drank gaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
proeverij van taart, gebak en desserts en prosecco
zo even doenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, het begint. Waar blijven de TT's, ondertitels, sigs en UI's?
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
proeverij van taart, gebak en desserts en prosecco
Douchenquote:
Nou ja de afgelopen 2 dagen anders niet heh.quote:
EZGquote:
Nee, dat is in bad zitten.quote:
Geef me een breek.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja de afgelopen 2 dagen anders niet heh.
656x2quote:
Ook fijn, maar douchen is toch fijnerquote:
Ik geef je niets, hup hup log in.quote:
Douchen overtreft badderen alleen als je ook seks hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook fijn, maar douchen is toch fijner
Daar stem ik in mee.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Douchen overtreft badderen alleen als je ook seks hebt.
Mee in.quote:
Bitterlemon is al erg genoeg, daarnaast niet goed geslapen. Laat me.quote:
Sorry. Ik kon het niet laten.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitterlemon is al erg genoeg, daarnaast niet goed geslapen. Laat me.
Nee, douchen is zo heerlijk ontspannendquote:Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Douchen overtreft badderen alleen als je ook seks hebt.
Het is al goed, daarnaast ben ik soms ook weleens een taalnazi wanneer ik niet moe ben.quote:
Badderen is fijner. Gewoon lekker in de warmte liggen, met schuim spelen en je tegoed doen aan de geuren van badolie.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, douchen is zo heerlijk ontspannend
Dat geduld heb ik nietquote:Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Badderen is fijner. Gewoon lekker in de warmte liggen, met schuim spelen en je tegoed doen aan de geuren van badolie.
quote:
Het is ook bedoeld om tot rust te komen. Wijntje erbij, muziekje aan.quote:
Ben je aan het rukken of zo, schiet es op.quote:
Zeg dan dat je er niks aan hebtquote:Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ah well. Dikke kans dat ik morgen gewoon van de opleiding af lig en het kan me geen kut meer schelen. Ik moet een getekend spelbord digitaliseren. In Illustrator/photoshop. Wat krijg ik? Een foto van dat ding. Geen ingescand PDFje. Een foto.
Op Whatsapp. Die het ding 600x800 maakt.
Daar heb ik dus geen kanjer aan.
Dat moet ik dus niet doen. Maar als een A3 vel gefotografeerd is met een resolutie van 600x800 en een overdosis JPEG compressie kan ik er geen kanjer mee.quote:
wat ga je daar doen danquote:Op maandag 31 maart 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet ik dus niet doen. Maar als een A3 vel gefotografeerd is met een resolutie van 600x800 en een overdosis JPEG compressie kan ik er geen kanjer mee.
Ja, ik ben ook niet de beste werker en heb mijn shit laat af. Maar als het er op aan komt ben ik er.
Volgend jaar maar naar Rotterdam verhuizen. Studie of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |