quote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]![]()
Nederlands zeeklimaat![]()
Vorig jaar heb ik verdomme in juni mn winterjas aangehad
Tuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel je enige favoriete FOK!ker ja.
Mag ik godfather zijn?
Ik overweeg atm serieus om mijnes om te ruilen voor een S4quote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nexus 5, immer ende altijd, Nexus voor het leven.
Shit, ik ben een fanboy geworden.
Ze willen alleen alles van je weten, maar ja, het is nu toch al te laat om daar iets aan te doen.quote:
Ik heb hem wel de hele 'winter' aangehad.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
In de winter heb ik m'n winterjas misschien twee keer aangehad.
Schattig wel.quote:
nou enquote:Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze willen alleen alles van je weten, maar ja, het is nu toch al te laat om daar iets aan te doen.
quote:
Zou jij t niet doen?quote:
Voor een S4? Samsung?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik overweeg atm serieus om mijnes om te ruilen voor een S4![]()
Om een of ander reden ben ik niet overtuigd ofzo
Lijkt me niets eigenlijk. Heb wel altijd steenkoude voeten in bed.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik heb hem wel de hele 'winter' aangehad.
Koukleum zijn
quote:
Ik heb altijd al een Samsung gehad. Om een of ander reden ben ik bang dat de nexus in gebruik gewoon tegenvalt.quote:
Uhm over 2,5 jaar ofzoquote:
In Nederland is het niet handig nee, als je in de zomer in Zuid-Europa zit wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me niets eigenlijk. Heb wel altijd steenkoude voeten in bed.
wowquote:
Heb je eentje of niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een Samsung gehad. Om een of ander reden ben ik bang dat de nexus in gebruik gewoon tegenvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |