Ik betaal een aboquote:
Ik zal wel met Ezel overleggen of we aan polygamie doenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik weet mijn plaats weer
bedankt voor het verpesten van mijn avond, lul
En ik dacht dat die kerel geen grotere God kon zijn. Ik zou met hem kinderen willen.quote:
Nee, het hoeft al niet meerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal wel met Ezel overleggen of we aan polygamie doen
Dat mag niet ... Dit weer maakt me happy.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
BBQ
Einde van de week wordt het weer slechter weer
Maar maar nieuwste toestel enzoquote:
gekochtquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Linkje?
https://www.google.com/nexus/5
Ik ben al zwangerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ik dacht dat die kerel geen grotere God kon zijn. Ik zou met hem kinderen willen.
Na de 'lente' van vorig jaar hebben we eigenlijk gewoon recht op een dubbele zomerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mag niet ... Dit weer maakt me happy.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar maar nieuwste toestel enzo
Die Nexus lijkt me op zich wel chill.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
wie wil er nou weer een telefoon van google
Jaaaaa. Een zomer van zes maanden.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Na de 'lente' van vorig jaar hebben we eigenlijk gewoon recht op een dubbele zomer
Wie anders?quote:
Midgetsquote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zouden hele kleine kinderen krijgen
Wel je enige favoriete FOK!ker ja.quote:
quote:
Google maakt goede smartphonesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
wie wil er nou weer een telefoon van google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |