Zal wel komen omdat jij redactie games bent en dus in een andere groep valt.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:20 schreef Typisch het volgende:
Ik voel mij buiten gesloten.
110% anti buitensluiten
Je hebt inmiddels nog maar 83 notes overigens. Kennelijk is iemand het niet eens met een aantal bestraffingenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:20 schreef Typisch het volgende:
Ik voel mij buiten gesloten.
110% anti buitensluiten
Ik heb het voor Albaquote:Op maandag 31 maart 2014 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb bijna alleen maar notes voor een bepaalde ziekte. Allemaal door GGMM
Denk ik ook ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat jij redactie games bent en dus in een andere groep valt.
Ah, volgens mij begon ik daar de dag mee.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels nog maar 83 notes overigens. Kennelijk is iemand het niet eens met een aantal bestraffingen
Het aantal positieve notes valt me eigenlijk een beetje tegen.quote:
Zo vat ik 90% van mijn notes ook op.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het aantal positieve notes valt me eigenlijk een beetje tegen.
Vooral omdat GGMM er niks bij zegt, maar ik neem aan dat hij het heel mooi vindt.
heeft hij weer een ban?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
Wat jammer dat HMF dit niet meer mag meemaken.
R.I.P
Ik ben nu wat chefs aan het belonen in het Nasi topicquote:Op maandag 31 maart 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft de FOK!-nacht van zijn leven
Hoe kom je hier in godsnaam bij?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
Kan je ook DM's inzien? Dan is het gevaarlijk aan het worden.
Alleen admins kunnen DM's inzien.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
Kan je ook DM's inzien? Dan is het gevaarlijk aan het worden.
Geef me dan een note hequote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je insinueert het.
Bied nu je excuses aan.
We mogen toch ff lol hebben hierom?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Gepleit om iedereen die deze exploit uitbuit een lange ban te geven. Dit helpt ons mooie forum niet ten goede
Tering, jij neemt ook alles serieus he?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We mogen toch ff lol hebben hierom?
Ik heb de notes van Paxgod en Saind nog open staan in een tabblad, dus die ga ik toch maar even doorlezen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes en Inso staan nu voor eeuwig in mijn notelijst
Hihi nou idd zeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef Typisch het volgende:
Ik moest een paar keer lachen om mijn notes.
Heb je mijn note bij jou gezien?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt het spektakel gemist boeler
3 keer gelezen maar ik snap geen reet van deze zin.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
Ik heb niet echt die mij heel de tijd heeft zitten noten.
oquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer gelezen maar ik snap geen reet van deze zin.
Wie de note heeft gezet. Nu kan hij niet boos zijn op een mod in kwestiequote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer gelezen maar ik snap geen reet van deze zin.
Ik snap hem al, bedankt!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
iemand moest er nog tussen
geen zin om te verbeteren ook
laat maar
Ik had notes van Happel en Donquote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
Ik heb niet echt die mij heel de tijd heeft zitten noten.
Gelukkig maar, anders moet ik toch even boos worden.
Oh gelukkig. Nee dat soort ontboezemingen doe je geen tweede keerquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, stuur ff in dm.
Heb jij mijn note gelezen?
Jij hebt er wel echt heeel weinig trouwens.
Ja, ik snapte het.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie de note heeft gezet. Nu kan hij niet boos zijn op een mod in kwestie
veel positieve notes gegeven jaquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh geil. Ik neem aan dat jullie genoten hebben?
Graag gedaan.quote:
Ja, tenzij alles nu weg is.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh geil. Ik neem aan dat jullie genoten hebben?
Je bent zelf Bartje waterwratjequote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik heb dus eens een note gehad voor
'Bartje waterwratje'
wat kinderachtig godverdomme
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, tenzij alles nu weg is.
Ik heb vooral de positieve bijdrages in het Nasi a la Johannes topic ruimschoots beloond.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik heb dus eens een note gehad voor
'Bartje waterwratje'
wat kinderachtig godverdomme
Die eens zo hechte vriendschap is wel ietwat verstoord nu ben ik bangquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte het.
Sowieso dat SjaakBauer me nu nooit meer mag
Mijn note aan jou was een compliment voor je nasi.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Nee dat soort ontboezemingen doe je geen tweede keer![]()
Nee niet gezien, iemand heeft alles verwijderdnou ja alles
daar heb ik ook veel notes voor gehadquote:
Aha, dankjewel Johannesquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn note aan jou was een compliment voor je nasi.
En ook tegen kanjerquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb ik ook veel notes voor gehad
tegenwoordig word daar weer strenger tegen opgetreden
insomnia_ weet hier alles van
Eigenlijk wilde ik die vervelende nasitroll van een Iwanius een negatieve note geven, maar ik ben gewoon te barmhartig.quote:
Ik spaar hem.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegenwoordig word daar weer strenger tegen opgetreden
Ze doen maar. #toughguyquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegenwoordig wordttt daar weer strenger tegen opgetreden
Dat heb ik gemerktquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik spaar hem.
Als het Sjaak of Rens was geweest had ik wel genote.
Ik voor het opperen van het dood schieten van Mqrokanenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb een note gekregen voor een yolocaust plaatje en over een kinderlokker opmerking
Als je mij vraagt: 'Kapiteintje, wat was nu een post die je bij is gebleven?' Dan zou ik de cactus post van LR noemen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had eigenlijk die cactus van Littlerabbit nog wel even willen bekijken, gemiste kans noem ik het.
Volstrekt normale opmerking. Derhalve misplaatste note.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voor het opperen van het dood schieten van Mqrokanen
Kapiteintje, wat was nu een post die je bij is gebleven?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je mij vraagt: 'Kapiteintje, wat was nu een post die je bij is gebleven?' Dan zou ik de cactus post van LR noemen.
Ja, en die heb ik dus nooit gezien en heb daar al jaren traumatische ervaringen over.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je mij vraagt: 'Kapiteintje, wat was nu een post die je bij is gebleven?' Dan zou ik de cactus post van LR noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |