veel positieve notes gegeven jaquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh geil. Ik neem aan dat jullie genoten hebben?
Graag gedaan.quote:
Ja, tenzij alles nu weg is.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh geil. Ik neem aan dat jullie genoten hebben?
Je bent zelf Bartje waterwratjequote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik heb dus eens een note gehad voor
'Bartje waterwratje'
wat kinderachtig godverdomme
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, tenzij alles nu weg is.
Ik heb vooral de positieve bijdrages in het Nasi a la Johannes topic ruimschoots beloond.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik heb dus eens een note gehad voor
'Bartje waterwratje'
wat kinderachtig godverdomme
Die eens zo hechte vriendschap is wel ietwat verstoord nu ben ik bangquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte het.
Sowieso dat SjaakBauer me nu nooit meer mag
Mijn note aan jou was een compliment voor je nasi.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Nee dat soort ontboezemingen doe je geen tweede keer![]()
Nee niet gezien, iemand heeft alles verwijderdnou ja alles
daar heb ik ook veel notes voor gehadquote:
Aha, dankjewel Johannesquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn note aan jou was een compliment voor je nasi.
En ook tegen kanjerquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb ik ook veel notes voor gehad
tegenwoordig word daar weer strenger tegen opgetreden
insomnia_ weet hier alles van
Eigenlijk wilde ik die vervelende nasitroll van een Iwanius een negatieve note geven, maar ik ben gewoon te barmhartig.quote:
Ik spaar hem.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegenwoordig word daar weer strenger tegen opgetreden
Ze doen maar. #toughguyquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegenwoordig wordttt daar weer strenger tegen opgetreden
Dat heb ik gemerktquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik spaar hem.
Als het Sjaak of Rens was geweest had ik wel genote.
Ik voor het opperen van het dood schieten van Mqrokanenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb een note gekregen voor een yolocaust plaatje en over een kinderlokker opmerking
Als je mij vraagt: 'Kapiteintje, wat was nu een post die je bij is gebleven?' Dan zou ik de cactus post van LR noemen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had eigenlijk die cactus van Littlerabbit nog wel even willen bekijken, gemiste kans noem ik het.
Volstrekt normale opmerking. Derhalve misplaatste note.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voor het opperen van het dood schieten van Mqrokanen
Kapiteintje, wat was nu een post die je bij is gebleven?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je mij vraagt: 'Kapiteintje, wat was nu een post die je bij is gebleven?' Dan zou ik de cactus post van LR noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |