Ik heb de notes van Paxgod en Saind nog open staan in een tabblad, dus die ga ik toch maar even doorlezen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes en Inso staan nu voor eeuwig in mijn notelijst
Hihi nou idd zeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef Typisch het volgende:
Ik moest een paar keer lachen om mijn notes.
Heb je mijn note bij jou gezien?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt het spektakel gemist boeler
3 keer gelezen maar ik snap geen reet van deze zin.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
Ik heb niet echt die mij heel de tijd heeft zitten noten.
oquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer gelezen maar ik snap geen reet van deze zin.
Wie de note heeft gezet. Nu kan hij niet boos zijn op een mod in kwestiequote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer gelezen maar ik snap geen reet van deze zin.
Ik snap hem al, bedankt!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
iemand moest er nog tussen
geen zin om te verbeteren ook
laat maar
Ik had notes van Happel en Donquote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
Ik heb niet echt die mij heel de tijd heeft zitten noten.
Gelukkig maar, anders moet ik toch even boos worden.
Oh gelukkig. Nee dat soort ontboezemingen doe je geen tweede keerquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, stuur ff in dm.
Heb jij mijn note gelezen?
Jij hebt er wel echt heeel weinig trouwens.
Ja, ik snapte het.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie de note heeft gezet. Nu kan hij niet boos zijn op een mod in kwestie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |