Karina gaat ondertussen Danny afleiden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:22 schreef tralalala het volgende:
235 euroKan je beter 4 tientjes bijleggen en samen met Escha onbeperkt Jagermeistertjes naar binnen knallen
Ik gaquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn twee arrangementen. Een met overnachting en een zonder.
Even overgenomen uit het VI topic
Gewoon in de Scheveningse Pier slapen, dat ding is toch verlaten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
Als het mooi weer is slapen we op het strand
Mooi hoe ze dat ook neerzetten 'bijdrage'. Alsof je korting krijgt of zo.
kost duurquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja best wel. Volgens mij was het met het EK 20 euro of zo. Alleen een kaartje. Kon het niet meer terugvinden helaas.quote:
Haten op Kieftquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:47 schreef flufffy het volgende:
die boskamp en gijp zijn leuk, de rest mag van mij wel een transfer maken naar de E.O.
Daar word ik zo moe van weetjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:53 schreef flufffy het volgende:
[..]Wat is er zo bijzonder aan zijn analyse?
Nee joh. Die is wel grappig Alles behalve die mongoal van een oud wielrenner die weleens aanschuift bij de wielerversie van VI en met een zwaar boeren accent kan praten en..........stottert.quote:
Gert Jakobs?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee joh. Die is wel grappig Alles behalve die mongoal van een oud wielrenner die weleens aanschuift bij de wielerversie van VI en met een zwaar boeren accent kan praten en..........stottert.
Ben zijn naam nu even kwijt maar iedereen weet wel wie ik bedoel. Heeft volgens mij ook een boekje ooit uitgebracht.
Vraag & aanbod.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best duur voor een arrangement zonder drankjes ja
Daarna mogen jullie met mij chimi's hosselen in de Danzig!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |