SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Zie hier.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook na erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Paxcon
Karina
Mexicanobakker
Evertjan
Mortaxx
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Karina op 15-05-2014 12:23:58 ]
Ik verwacht 'gewoon' rond 20.00 uur. Net zoals TdJ enzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitzendtijden aangezien
18:00
21:00
24:00
de speeltijden zijn.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
Dit stond in de VI van een paar weken geleden:
Tijdens het WK wordt VI Oranje de eerste tien speelronden twee keer per dag uitgezonden, op de vaste zender RTL7 en ook op RTL4. Op 7 zijn tijdens de groepsfase de tien korte en vroege programma's van VI Oranje te zien met de vaste tafelbezetting Wilfred Genee, Rene van der Gijp en Johan Derksen. Die beginnen om 19.50 uur, direct na de wedstrijd van 18.00 uur, en duren tot 20.30 uur. De vroege edities zijn volgens RTL 'meer analytisch en met minder toeters en bellen'. Na de korte uitzending is vervolgens bij RTL4 de grote uitzending te zien; tijdens de groepsfase van 22.50 tot 24.00 uur en daarna van 20.30 tot 22.00 uur.
Dat waren slechte praktijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer meer meer!
En tegen VI Oranje 2012 praktijken zeggen wij: minder minder minder.
Hij kan toch allebei doen? Gewoon eerst WK en meteen door naar TdJquote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Driesje gaat warm draaien voor Tour du Jour, niet voor VI Oranje.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:13 schreef Karina het volgende:
Complete uitzendschema van VI Oranje:
VI Oranje zal vanaf maandag 9 juni elke dag worden uitgezonden op familiezender RTL 4, gevarieerd van een tot twee keer per dag. De starttijd van het programma zal op wisselende tijden zijn, aangepast op de WK-wedstrijden. Daarnaast mag het programma in de week van zaterdag 13 juni t/m zondag 22 juni op mannenzender RTL 7 tien uitzendingen maken rond de klok van 19.50 uur.
Hieronder een overzicht van VI Oranje 2014 uitzendingen op RTL 4 en RTL 7 (onder voorbehoud).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Henk de Haan aan tafel zou mooi zijn. Pom Pom Pom.
Karina gaat ondertussen Danny afleiden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:22 schreef tralalala het volgende:
235 euroKan je beter 4 tientjes bijleggen en samen met Escha onbeperkt Jagermeistertjes naar binnen knallen
Ik gaquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn twee arrangementen. Een met overnachting en een zonder.
Even overgenomen uit het VI topic
Gewoon in de Scheveningse Pier slapen, dat ding is toch verlaten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
Als het mooi weer is slapen we op het strand
Mooi hoe ze dat ook neerzetten 'bijdrage'. Alsof je korting krijgt of zo.
kost duurquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja best wel. Volgens mij was het met het EK 20 euro of zo. Alleen een kaartje. Kon het niet meer terugvinden helaas.quote:
Haten op Kieftquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:47 schreef flufffy het volgende:
die boskamp en gijp zijn leuk, de rest mag van mij wel een transfer maken naar de E.O.
Daar word ik zo moe van weetjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:53 schreef flufffy het volgende:
[..]Wat is er zo bijzonder aan zijn analyse?
Nee joh. Die is wel grappig Alles behalve die mongoal van een oud wielrenner die weleens aanschuift bij de wielerversie van VI en met een zwaar boeren accent kan praten en..........stottert.quote:
Gert Jakobs?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee joh. Die is wel grappig Alles behalve die mongoal van een oud wielrenner die weleens aanschuift bij de wielerversie van VI en met een zwaar boeren accent kan praten en..........stottert.
Ben zijn naam nu even kwijt maar iedereen weet wel wie ik bedoel. Heeft volgens mij ook een boekje ooit uitgebracht.
Vraag & aanbod.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best duur voor een arrangement zonder drankjes ja
Daarna mogen jullie met mij chimi's hosselen in de Danzig!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |