quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn snor bleef eten in hangen en kwam in mn mond
dus ik haalt em eraf
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet echt mijn type hoor
[..]
Nee doe dat maar niet, ik wil niet in beeld gek!
ik liep zojuist de baan met een voetbal shirt van spanje aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dat kan je ook niet hebben op de golfbaan. Al is het wel een pre voor je louche Marktplaats praktijken.
LR is wel mooi ja. Jij weet ik niet. Nou kunnen jullie naar de mensen op FOK! zwaaien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar mooie mensen worden altijd in beeld gezet dus ik denk dat lr en ik naast Iwan aan de bar terecht komen
Hopelijk naast Thijs van de Thijs Slegers Show.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar mooie mensen worden altijd in beeld gezet dus ik denk dat lr en ik naast Iwan aan de bar terecht komen
Flippiee noemde mij schattigquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
LR is wel mooi ja. Jij weet ik niet. Nou kunnen jullie naar de mensen op FOK! zwaaien.
Oja die was even zijn naam kwijtquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk naast Thijs van de Thijs Slegers Show.
Mijn ego staat echt op knappen momenteel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
LR is wel mooi ja. Jij weet ik niet. Nou kunnen jullie naar de mensen op FOK! zwaaien.
Verontwaardigde blikken of daadwerkelijk aangesproken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik liep zojuist de baan met een voetbal shirt van spanje aankon niet gewaardeerd worden
Mmm schattig bij een man is meestal niet zo goed hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippiee noemde mij schattig
[..]
Oja die was even zijn naam kwijt
Uiteraard: WK / Het grote lekkere spelers topicquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Fierce. het volgende:
Ik hoop dat er wel veel lekkere mannen meedoen, ga daar het meeste voor kijken. Is er al een topic met wk-voetbal-hotties?
yup, waaronder door de marshallquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn ego staat echt op knappen momenteel.
[..]
Verontwaardigde blikken of daadwerkelijk aangesproken?
jij houd van ruwquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm schattig bij een man is meestal niet zo goed hoor
Nee, ik ben ook helemaal niet schattig hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
uiteraard, alleen vrouwen stellen zulke domme vragenquote:
Poeh. Kwam ik nog goed weg met "pretkop"quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Treurig wel eigenlijk. Stelletje elitaire teringhonden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yup, waaronder door de marshall(zegmaar de scheids vd baan
)
Wacht maar tot ik groot ben , dan gooi ik dat omquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Kwam ik nog goed weg met "pretkop"
Gelukkig ben jij hier om dit alles een beetje te nuanceren.
[..]
Treurig wel eigenlijk. Stelletje elitaire teringhonden.
Ik geloof dat je rond je 18de wel bent uitgegroeid Jimbo. Gelukkig kun je nog overcompenseren met je baard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik groot ben , dan gooi ik dat om
groots in de sportquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat je rond je 18de wel bent uitgegroeid Jimbo. Gelukkig kun je nog overcompenseren met je baard.
iddquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
Wat hebben mensen tegen een Spanje shirt?
Ik steun je hoor. Jonge god dit dat. Koning van de golfbaan, de volgende golfmiljardair maar dan zonder 100 affaires.quote:
maar wel werkeloos blijven en leven van de sponsoringquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik steun je hoor. Jonge god dit dat. Koning van de golfbaan, de volgende golfmiljardair maar dan zonder 100 affaires.
Was ik maar vast 27 in mijn sociale huurwoning.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar wel werkeloos blijven en leven van de sponsoring
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik maar vast 27 in mijn sociale huurwoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |