Nee klopt maar anders kwam het niet uit. Maar is toch niet zo erg? Gaat vooral om het bijwonen van VI.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef Jimbo het volgende:
Maaruhm, 25 juni speelt nederland toch niet trouwens :!
ik wil alleen LR uitwonen.... ehm, bijwonen natuurlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee klopt maar anders kwam het niet uit. Maar is toch niet zo erg? Gaat vooral om het bijwonen van VI.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil alleen LR uitwonen.... ehm, bijwonen natuurlijk
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil alleen LR uitwonen.... ehm, bijwonen natuurlijk
live op tv zekerquote:
Denk wel dat ik mn feyenoord shirt aan zal doen.quote:
Ik doe als het lekker weer is mijn flagdress aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk wel dat ik mn feyenoord shirt aan zal doen.
Dat zal de leren de vieze TV kijkers
en verder niets?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe als het lekker weer is mijn flagdress aan
maar goed ook, anders hoor je constant zn fluittoon overalquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar goed ook, anders hoor je constant zn fluittoon overal
en dan zogenaamd on op vallend even op beeld krijgen _o-quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik ben geen Sharon Stone he. Moet ik eigenlijk een Oranje slipje zien te vinden
Iets laten vallen en dan bukkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan zogenaamd on op vallend even op beeld krijgen _o-
En maak je geen zorgen, ik loop de hele avond wel met een zak slakkenzout achter je aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets laten vallen en dan bukkenMoet het wel een 'nette' slip zijn
Dat is wel nodig ja als LR er is en jijquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En maak je geen zorgen, ik loop de hele avond wel met een zak slakkenzout achter je aan
en wat dacht je dan van dereksen ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel nodig ja als LR er is en jij
Nou niet echt mijn type hoorquote:
Nee doe dat maar niet, ik wil niet in beeld gek!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal aan Johan vragen of hij dit wil controleren
mannen met snor 14.gifquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet echt mijn type hoor
[..]
Nee doe dat maar niet, ik wil niet in beeld gek!
Ja ok sommige snorren, maar die van hem, nou nee hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen met snor 14.gif
ik ga me zo scheren
Ik heb mij sinds mijn date met Karina vorige week niet meer geschorenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen met snor 14.gif
ik ga me zo scheren
Dit heeft mijn laatste twijfel toch wel overwonnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel nodig ja als LR er is en jij
mijn snor bleef eten in hangen en kwam in mn mondquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij sinds mijn date met Karina vorige week niet meer geschoren
[..]
Dit heeft mijn laatste twijfel toch wel overwonnen
Oe nice! Houd vol tot de 25e juniquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij sinds mijn date met Karina vorige week niet meer geschoren
[..]
Dit heeft mijn laatste twijfel toch wel overwonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |