SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens met TT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vind kishna wel echt klasse hebben, heeft ook een heel goed overzicht, best knap voor een jong ventje, die gaan meestal voor zichzelfquote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O nee hoor, die heeft veel meer potentie dan Fisher. Maar gaat ook nooit de internationale top halen.![]()
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben. Krijg alleen ook de indruk dat hij veel te weinig wordt gezocht. Als het niet lukt met combineren en positiespel, waarom dan niet hopen op een goede actie van een buitenspeler?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind kishna wel echt klasse hebben, heeft ook een heel goed overzicht, best knap voor een jong ventje, die gaan meestal voor zichzelf![]()
van dat arrogante geniet ik wel van, zolang het geen pelle-achtige uitbarstingen worden of toivonen-trekjesquote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben. Krijg alleen ook de indruk dat hij veel te weinig wordt gezocht. Als het niet lukt met combineren en positiespel, waarom dan niet hopen op een goede actie van een buitenspeler?![]()
Jawel, die vond je ook een doldwaas dravertje.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O nee hoor, die heeft veel meer potentie dan Fisher. Maar gaat ook nooit de internationale top halen.![]()
Hij is extreem arrogant. Maar zo lopen er meer rond in het betaald voetbal.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben.![]()
Klopt. Hollertje. Heeft wel meer overzicht dan Fisher. Maar is niet geschikt voor de top. Zijn max ligt bij Everton, Spursachtige clubjes heb ik gezegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jawel, die vond je ook een doldwaas dravertje.![]()
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
even de aankomende wedstrijden afwachten en hopen dat deze wedstrijd geen incident wasquote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?![]()
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastisch
AFCA!![]()
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Speelde prima. Heb jij niet toevallig een andere wedstrijd zitten kijken?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen..._!
![]()
vandaag was ruk hoor. mazzel dat hij bij twee goals betrokken is, verder gigantisch lopen irriteren aan hemquote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastisch[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Tja hem miljoenen geven voor een paar leuke wedstrijdjes gaat mij te verquote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastischRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan ben ik er banger voor dat je er weinig kijk op hebt. Kijk, Bojan heeft echt 90% van zijnw edstrijden hard gefaald maar vandaag hoorde hij bij de beste 3 Ajacieden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaag was ruk hoor. mazzel dat hij bij twee goals betrokken is, verder gigantisch lopen irriteren aan hemWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
als ik zo de reacties zie denk ik dat welquote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Speelde prima. Heb jij niet toevallig een andere wedstrijd zitten kijken?ik heb me gigantisch lopen ergeren aan hem in het stadion. Maar ik zal een brilletje opgehad hebben denk ik
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Doei.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...![]()
dat is de pest bij mij denk ik, hij deed dit seizoen zoveel fout, ik loop dan gewoom het slechte te zien.Mea culpaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan ben ik er banger voor dat je er weinig kijk op hebt. Kijk, Bojan heeft echt 90% van zijnw edstrijden hard gefaald maar vandaag hoorde hij bij de beste 3 Ajacieden.
Zolang Frank coach van Ajax is, is Ajax gewoon kampiioen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik vergeef je.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is de pest bij mij denk ik, hij deed dit seizoen zoveel fout, ik loop dan gewoom het slechte te zien.Mea culpaWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
en dat vergeef ik jouquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
op basis van 1 wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Tyron het volgende:
ik heb momenteel liever bojan in de spits dan de jong
denk ik
rest was ook kut. alleen nac uit geloof ik goed, toen raakte die geblesseerd![]()
Hee dat heb ik dus gemist omdat ik toen nog buiten voor de ingang stondquote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
Ze zetten de actie goed door.
12 april dus een demonstratie
(had het alsnog niet kunnen zien want ik zat erboven maar toch)![]()
En deze:quote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee dat heb ik dus gemist omdat ik toen nog buiten voor de ingang stond
(had het alsnog niet kunnen zien want ik zat erboven maar toch)
AFCA!![]()
Wat is helene hendriks ook een verschrikkelijk lekker dingHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ook net Gemist. Balen manquote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee dat heb ik dus gemist omdat ik toen nog buiten voor de ingang stond
(had het alsnog niet kunnen zien want ik zat erboven maar toch)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wiequote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Catch22- het volgende:
Wat is helene hendriks ook een verschrikkelijk lekker ding"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bojan heeft overigens een paar goede wedstrijden afgewisseld met paar dramatische ego wedstrijden. Hij is meer wisselvallig. Laatste wedstrijden voor deze was hij absoluut kut. Alleen iedereen let ook met een vergrootglas op hem omdat hij Bojan is. Hopelijk laat hij het vanaf nu zien."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Je zou er bijna voor naar die vreselijke Fox programma's kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Catch22- het volgende:
Wat is helene hendriks ook een verschrikkelijk lekker ding
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik stond in de rij (HEEL LANG) met veel leukere vrouwenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Catch22- het volgende:
Wat is helene hendriks ook een verschrikkelijk lekker ding
Bojan speelde kut. 2 leuke balletjes en 3-0 maken dat imo niet goed. Momentenvoetballer.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is 1 goede wedstrijd meer dan de jongCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bojan speelde kut. 2 leuke balletjes en 3-0 maken dat imo niet goed. Momentenvoetballer.![]()
![]()
Normaal wel slecht, maar vandaag gewoon de hele wedstrijd goed gespeeld.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bojan speelde kut. 2 leuke balletjes en 3-0 maken dat imo niet goed. Momentenvoetballer.![]()
quote:Frank de Boer verraste zondag met een basisplaats voor Bojan Krkic. De Spanjaard kreeg in de punt van de aanval de voorkeur boven Kolbeinn Sigthórsson en dat pakte niet verkeerd uit.
De Boer koos in de belangrijke wedstrijd tegen FC Twente uit tactische overwegingen voor Bojan. "Twente heeft twee Scandinavische verdedigers lopen, die minder wendbaar zijn dan Bojan. En ik denk dat ik mijn gelijk heb gehaald daarin", verklaarde de coach na de 3-0 zege tegen Ajax Life. "Je zag dat hij vaak aanspeelbaar was en het verschil kon maken."
Afgelopen donderdag tegen AZ fungeerde Sigthórsson nog als spits. De Boer weet nog niet of hij in het restant van het seizoen blijft rouleren. "Dat hangt er van af. Ik weet dat Kolbeinn steeds sterker wordt, dat zie je gewoon. Hij straalt vertrouwen uit. Hij is klaar om wekelijks te spelen. Datzelfde geldt ook voor Bojan, die dat ook heel graag wil. Ik ga gewoon kijken naar de tegenstanders.""Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Bojan werd dan meestal op rechtsbuiten gezet door de Boer , niet echt zijn plek.
Laat die gast gewoon de laatste wedstrijden centraal voorin staan en oordeel dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden![]()
Die bal op van Rhijn in de eerste helft die over werd geschoten en dat buitenkant voetje op blind waren ook lekker gegeven.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef Enchanter het volgende:
Bojan werd dan meestal op rechtsbuiten gezet door de Boer , niet echt zijn plek.
Laat die gast gewoon de laatste wedstrijden centraal voorin staan en oordeel dan.De wedstrijden hiervoor die hij in de spits stond waren ook dikke schijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die stond vanaf de tachtigste minuut ofzo op het veld te kotsen inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:01 schreef bjanaan het volgende:
Las net dat Van Rhijn zich niet helemaal lekker voelde tijdens de wedstrijd. Nekken op het veld?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Topfit of ziek prima assist heeft hij gegevenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die stond vanaf de tachtigste minuut ofzo op het veld te kotsen inderdaad.![]()
Tja, maar hij voelde het gister avond al aankomen hè. Maar hij heeft een top partij gespeeld!quote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die stond vanaf de tachtigste minuut ofzo op het veld te kotsen inderdaad.![]()
Mwa, het is toch iets leuker altijd om in de ArenA kampioen te worden, zeker ook tegen ADO.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:33 schreef Devv het volgende:
Ik hoop echt dat Ajax bij die halve Duitsers landskampioen wordt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hij ging toch ook ergens in de wedstrijd met de koppen tegen elkaar met iemand van Twente ? OF was dat iemand anders ?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:01 schreef bjanaan het volgende:
Las net dat Van Rhijn zich niet helemaal lekker voelde tijdens de wedstrijd. Nekken op het veld?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Het zal toch wel een gigantische domper zijn als sieg en siem volgend seizoen nog bij Ajax rondlopen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sigthorsson zie ik wel vertrekken. Ik denk niet dat er veel clubs komen voor Siem helaasquote:Op maandag 31 maart 2014 07:30 schreef Dven het volgende:
Het zal toch wel een gigantische domper zijn als sieg en siem volgend seizoen nog bij Ajax rondlopen.
Zou toch leuk zijn als volgend jaar alle dissonanten vertrekken zoals Goalbeinn, Siem en Poulsen.Oh.![]()
Siem draait nu een kutseizoen en is inderdaad geen top vd top, maar vorig jaar speelde hij zeker niet slecht, maakte belangrijke goals en was een van de belangrijkste spelers. Niet meteen afschrijven lijkt me.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Er zijn nog steeds mensen die dit geloven ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 07:40 schreef manny het volgende:
Siem draait nu een kutseizoen en is inderdaad geen top vd top, maar vorig jaar speelde hij zeker niet slecht, maakte belangrijke goals en was een van de belangrijkste spelers. Niet meteen afschrijven lijkt me.
Heb jij hem gemist in zijn afwezigheid?
Oh.![]()
Hij werd echt wel gemist op momenten maar het is een ideaal punt om nu door te selecteren en weer een stap vooruit te maken. Want dat het beter kan, staat vastquote:Op maandag 31 maart 2014 07:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die dit geloven ja.
Heb jij hem gemist in zijn afwezigheid?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoor niemand over Serero, terwijl hij echt een heerlijke wedstrijd speelde. Goed aanvallend ingesteld en weet meestal ook de juiste keuzes te maken wat betreft passing en opendraaien.
Wat betreft Bojan, volgend seizoen gewoon Hoessen weer terug en samen met Siem in de spits spelen. Hebben we Bojan (helaas) niet meer nodig.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Mooie uitspraakquote:Joël Veltman is met Ajax akkoord over een nieuw contract en ook Davy Klaassen lijkt deze week zijn handtekening te gaan zetten onder een nieuwe verbintenis in Amsterdam. Verder is het de bedoeling dat ook Stefano Denswil en Ricardo van Rhijn langer blijven: beide verdedigers hebben ook de intentie om te verlengen bij Ajax. Van Rhijn wil met de huidige selectie stappen maken.
De rechtsback weet dat de kans groot is dat Siem de Jong zal vertrekken en ook Niklas Moisander staat open voor een transfer. Met een paar jongere spelers heeft Van Rhijn echter afgesproken om samen verder te gaan bij Ajax. "Met een aantal jongens hebben we uitgesproken langer te blijven. Een vaste kern om vanuit daar stappen te maken", zegt Van Rhijn in het Algemeen Dagblad.
Wanneer de selectie voor een groot deel intact blijft, kan Ajax volgens de vleugelverdediger sneller stappen maken. "De trainer heeft dat vaker aangegeven, maar de jongens zelf ook. En de club handelt ernaar met langdurige contracten." Ajax won zondag met 3-0 van FC Twente en stevent op het vierde kampioenschap op rij af.![]()
![]()
quote:Jasper Cillessen krijgt op korte termijn een uitnodiging om over contractverlenging te praten.![]()
Absoluut is gewoon de beste spits die we hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 07:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die dit geloven ja.
Heb jij hem gemist in zijn afwezigheid?![]()
Als hij niet was uitgegleden, dan had Ajax gewoon in de halve finale van de Champions League gestaan en misschien later wel gewonnen.
![]()
Hehe ben blij dat er eindelijk iemand is die dit ook ziet.quote:Op maandag 31 maart 2014 07:40 schreef manny het volgende:
Siem draait nu een kutseizoen en is inderdaad geen top vd top, maar vorig jaar speelde hij zeker niet slecht, maakte belangrijke goals en was een van de belangrijkste spelers. Niet meteen afschrijven lijkt me.
Siem is gewoon een van de betere spelers van Ajax indien fit.#FreeHat![]()
Wel alleen in de spits en niet meer op het middenveldquote:Op maandag 31 maart 2014 14:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hehe ben blij dat er eindelijk iemand is die dit ook ziet.
Siem is gewoon een van de betere spelers van Ajax indien fit.![]()
neequote:Op maandag 31 maart 2014 13:56 schreef Devv het volgende:
Als hij niet was uitgegleden, dan had Ajax gewoon in de halve finale van de Champions League gestaan en misschien later wel gewonnen.
![]()
![]()
Bon...Ajax met 3-0 langs Twente maar eerlijk is eerlijk: Twente had ook wel pech hoor want met een beetje mazzel hadden ze zelfs kunnen winnen als alle kansen waren benut.
Maar...waarom lopen er altijd weer mensen weg zo 6 minuten voor het einde i.p.v. dat men blijft zitten om de boys voor die overwinning die de titel zo goed als veilig stelt te bedanken. Bedoel die 6 minuten maken ook geen donder uit als je in de parkeergarage staat.
Vakken 121-122 en volgend leken wel leeg op een bepaalt moment toen de boys hun ere-ronde maakten.![]()
Ach, tegen Cambuur thuis had je ook voor rust 3-0 kunnen staan, als Kishna en de Jong hun open kansen hadden benut. In die wedstrijd verloren we twee kostbare punten. Soms heb je pech, soms heb je geluk, soms krijg je iets te veel, soms iets te weinig, soms is een nederlaag geflatteerd (PSV uit), soms is een overwinnig geflatteerd (Twente thuis). Over 34 wedstrijden sta je waar je hoort te staan en heeft iedere club over het algemeen even veel mee als tegen. Verder was de overwinning van Ajax gisteren gewoon terecht natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:46 schreef Iwanius het volgende:
Bon...Ajax met 3-0 langs Twente maar eerlijk is eerlijk: Twente had ook wel pech hoor want met een beetje mazzel hadden ze zelfs kunnen winnen als alle kansen waren benut.
Maar...waarom lopen er altijd weer mensen weg zo 6 minuten voor het einde i.p.v. dat men blijft zitten om de boys voor die overwinning die de titel zo goed als veilig stelt te bedanken. Bedoel die 6 minuten maken ook geen donder uit als je in de parkeergarage staat.
Vakken 121-122 en volgend leken wel leeg op een bepaalt moment toen de boys hun ere-ronde maakten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Belachelijk inderdaad. Wel grappig dat als het bij een nederlaag gebeurt, iedereen spreekt van successupporters terwijl het gewoon altijd zo isquote:Op maandag 31 maart 2014 14:46 schreef Iwanius het volgende:
Vakken 121-122 en volgend leken wel leeg op een bepaalt moment toen de boys hun ere-ronde maakten.![]()
![]()
Ajaxquote:Contractverlenging Joël Veltman
Ajax en Joël Veltman hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2017. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat met terugwerkende kracht in op 1 januari 2014 en loopt tot en met 30 juni 2018.
Veltman werd op 15 januari 1992 geboren in Velsen. De rechtsbenige centrale verdediger speelt sinds het seizoen 2001-2002 in de jeugdopleiding van Ajax. Op 19 augustus 2012 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal in de competitiewedstrijd NEC - Ajax (1-6). Tot nu toe speelde Veltman 39 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij scoorde daarin één doelpunt.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zul je zien dat ze die optie tot nog een seizoen Krikic nog gaan lichten ook
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als 'ie in de spits blijft spelen is er niets mis mee.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Zul je zien dat ze die optie tot nog een seizoen Krikic nog gaan lichten ook![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als 'ie in de spits blijft spelen is er niets mis mee.![]()
als die zoals gister blijft spelen heb ik daar geen problemen meequote:Op maandag 31 maart 2014 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Zul je zien dat ze die optie tot nog een seizoen Krikic nog gaan lichten ook![]()
Waarom zegt iedereen dat hij goed speelde? Stond gewoon weer een flegmatiek knulletje in het veld die zijn (3equote:Op maandag 31 maart 2014 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
als die zoals gister blijft spelen heb ik daar geen problemen mee) goal van het seizoen maakte.
omdat hij goed speelde, maar jij zal wel gelijk hebben en wij allemaal foutquote:Op maandag 31 maart 2014 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat hij goed speelde?![]()
Als je niet inziet dat hij gisteren goed speelde heb je er echt helemaal geen kijk op.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat hij goed speelde? Stond gewoon weer een flegmatiek knulletje in het veld die zijn (3e) goal van het seizoen maakte.
![]()
Ik laat me doorgaans wat minder beïnvloeden door overdreven opportunisme/pessimisme inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat hij goed speelde, maar jij zal wel gelijk hebben en wij allemaal fout
Zelfs Van Rhijn speelde goed, so what's going down?Charlie: How's it going in there?
van rhijn was aardig ja, maar had ook een paar verdedigende foutjes, niet veel maar wel watquote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik laat me doorgaans wat minder beïnvloeden door overdreven opportunisme/pessimisme inderdaad.
Zelfs Van Rhijn speelde goed, so what's going down?![]()
Ik heb hier ergens gezegd dat hij 3 leuke balletjes en een goal op zijn conto kan schrijven. Momentenvoetballer, niet dwingend genoeg voor een Ajax spits. Te weinig overwicht/gewicht legt hij in de aanval.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat hij gisteren goed speelde heb je er echt helemaal geen kijk op.
Hij speelde gisteren voor zijn doen goed inderdaad. Maar nog steeds niet naar zijn 'naam'.Charlie: How's it going in there?
Wat ik eigenlijk bedoel is dat Bojan zondag ook ''maar wat deed". Nu pakte het goed uit, maar gaat gewoon 7/10 keer mis.Charlie: How's it going in there?
sommige passes/acties van hem waren op hoog niveau en dat doe je niet "zomaar" , als hij de rest van het seizoen weer slecht speelt kunnen we misschien zeggen dat hij even boven zijn niveau uitsteeg, maar laten we hopen van nietquote:Op maandag 31 maart 2014 15:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel is dat Bojan zondag ook ''maar wat deed". Nu pakte het goed uit, maar gaat gewoon 7/10 keer mis.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: