SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens met TT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vind kishna wel echt klasse hebben, heeft ook een heel goed overzicht, best knap voor een jong ventje, die gaan meestal voor zichzelfquote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O nee hoor, die heeft veel meer potentie dan Fisher. Maar gaat ook nooit de internationale top halen.![]()
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben. Krijg alleen ook de indruk dat hij veel te weinig wordt gezocht. Als het niet lukt met combineren en positiespel, waarom dan niet hopen op een goede actie van een buitenspeler?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind kishna wel echt klasse hebben, heeft ook een heel goed overzicht, best knap voor een jong ventje, die gaan meestal voor zichzelf![]()
van dat arrogante geniet ik wel van, zolang het geen pelle-achtige uitbarstingen worden of toivonen-trekjesquote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben. Krijg alleen ook de indruk dat hij veel te weinig wordt gezocht. Als het niet lukt met combineren en positiespel, waarom dan niet hopen op een goede actie van een buitenspeler?![]()
Jawel, die vond je ook een doldwaas dravertje.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O nee hoor, die heeft veel meer potentie dan Fisher. Maar gaat ook nooit de internationale top halen.![]()
Hij is extreem arrogant. Maar zo lopen er meer rond in het betaald voetbal.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind hem alleen wel een wat nonchalante arrogante uitstraling hebben.![]()
Klopt. Hollertje. Heeft wel meer overzicht dan Fisher. Maar is niet geschikt voor de top. Zijn max ligt bij Everton, Spursachtige clubjes heb ik gezegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jawel, die vond je ook een doldwaas dravertje.![]()
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
even de aankomende wedstrijden afwachten en hopen dat deze wedstrijd geen incident wasquote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?![]()
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastisch
AFCA!![]()
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm Bojan toch maar verlengen voor een jaartje?[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Speelde prima. Heb jij niet toevallig een andere wedstrijd zitten kijken?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen..._!
![]()
vandaag was ruk hoor. mazzel dat hij bij twee goals betrokken is, verder gigantisch lopen irriteren aan hemquote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastisch[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Tja hem miljoenen geven voor een paar leuke wedstrijdjes gaat mij te verquote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan laat heel het seizoen weinig tot niks zien en vlak voor het einde speelt hij fantastischRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan ben ik er banger voor dat je er weinig kijk op hebt. Kijk, Bojan heeft echt 90% van zijnw edstrijden hard gefaald maar vandaag hoorde hij bij de beste 3 Ajacieden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaag was ruk hoor. mazzel dat hij bij twee goals betrokken is, verder gigantisch lopen irriteren aan hemWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
als ik zo de reacties zie denk ik dat welquote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Speelde prima. Heb jij niet toevallig een andere wedstrijd zitten kijken?ik heb me gigantisch lopen ergeren aan hem in het stadion. Maar ik zal een brilletje opgehad hebben denk ik
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Doei.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
speelde slecht wederom.Een assist en een goal zijn een uitzondering. Niet verlengen...![]()
dat is de pest bij mij denk ik, hij deed dit seizoen zoveel fout, ik loop dan gewoom het slechte te zien.Mea culpaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan ben ik er banger voor dat je er weinig kijk op hebt. Kijk, Bojan heeft echt 90% van zijnw edstrijden hard gefaald maar vandaag hoorde hij bij de beste 3 Ajacieden.
Zolang Frank coach van Ajax is, is Ajax gewoon kampiioen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik vergeef je.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is de pest bij mij denk ik, hij deed dit seizoen zoveel fout, ik loop dan gewoom het slechte te zien.Mea culpaWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
en dat vergeef ik jouquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
op basis van 1 wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Tyron het volgende:
ik heb momenteel liever bojan in de spits dan de jong
denk ik
rest was ook kut. alleen nac uit geloof ik goed, toen raakte die geblesseerd![]()
Hee dat heb ik dus gemist omdat ik toen nog buiten voor de ingang stondquote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
Ze zetten de actie goed door.
12 april dus een demonstratie
(had het alsnog niet kunnen zien want ik zat erboven maar toch)![]()
En deze:quote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee dat heb ik dus gemist omdat ik toen nog buiten voor de ingang stond
(had het alsnog niet kunnen zien want ik zat erboven maar toch)
AFCA!![]()
Wat is helene hendriks ook een verschrikkelijk lekker dingHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ook net Gemist. Balen manquote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee dat heb ik dus gemist omdat ik toen nog buiten voor de ingang stond
(had het alsnog niet kunnen zien want ik zat erboven maar toch)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wiequote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Catch22- het volgende:
Wat is helene hendriks ook een verschrikkelijk lekker ding"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bojan heeft overigens een paar goede wedstrijden afgewisseld met paar dramatische ego wedstrijden. Hij is meer wisselvallig. Laatste wedstrijden voor deze was hij absoluut kut. Alleen iedereen let ook met een vergrootglas op hem omdat hij Bojan is. Hopelijk laat hij het vanaf nu zien."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Je zou er bijna voor naar die vreselijke Fox programma's kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Catch22- het volgende:
Wat is helene hendriks ook een verschrikkelijk lekker ding
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik stond in de rij (HEEL LANG) met veel leukere vrouwenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Catch22- het volgende:
Wat is helene hendriks ook een verschrikkelijk lekker ding
Bojan speelde kut. 2 leuke balletjes en 3-0 maken dat imo niet goed. Momentenvoetballer.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is 1 goede wedstrijd meer dan de jongCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bojan speelde kut. 2 leuke balletjes en 3-0 maken dat imo niet goed. Momentenvoetballer.![]()
![]()
Normaal wel slecht, maar vandaag gewoon de hele wedstrijd goed gespeeld.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bojan speelde kut. 2 leuke balletjes en 3-0 maken dat imo niet goed. Momentenvoetballer.![]()
quote:Frank de Boer verraste zondag met een basisplaats voor Bojan Krkic. De Spanjaard kreeg in de punt van de aanval de voorkeur boven Kolbeinn Sigthórsson en dat pakte niet verkeerd uit.
De Boer koos in de belangrijke wedstrijd tegen FC Twente uit tactische overwegingen voor Bojan. "Twente heeft twee Scandinavische verdedigers lopen, die minder wendbaar zijn dan Bojan. En ik denk dat ik mijn gelijk heb gehaald daarin", verklaarde de coach na de 3-0 zege tegen Ajax Life. "Je zag dat hij vaak aanspeelbaar was en het verschil kon maken."
Afgelopen donderdag tegen AZ fungeerde Sigthórsson nog als spits. De Boer weet nog niet of hij in het restant van het seizoen blijft rouleren. "Dat hangt er van af. Ik weet dat Kolbeinn steeds sterker wordt, dat zie je gewoon. Hij straalt vertrouwen uit. Hij is klaar om wekelijks te spelen. Datzelfde geldt ook voor Bojan, die dat ook heel graag wil. Ik ga gewoon kijken naar de tegenstanders.""Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Bojan werd dan meestal op rechtsbuiten gezet door de Boer , niet echt zijn plek.
Laat die gast gewoon de laatste wedstrijden centraal voorin staan en oordeel dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: