Ja, dat had ik godverdomme dus ook. Bijna drie kwartier in de rij gestaan bij Zuid J, sloeg helemaal nergens op. Uiteindelijk nog de eerste paar minuten gemist, en toen we eenmaal binnen waren stonden er nog enorme rijenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:40 schreef Againzender het volgende:
Gezellig nog uiteindelijk, vandaag. Meer dan 30 minuten in de rij gestaan bij Noord C, nog nooit meegemaakthelft van de poortjes was stuk zei een steward.
Roep zoiets ff om, we hadden geen idee waarom het niet opschoot. Maar het was lekker weer, geen probleem
ik vind ook niet dat je loopt te trollen ofzo hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die was ook totaal niet voorspelbaar verder.
Maar, nee. Gaat om de context (ik heb een nieuw woordje, Da_sandman). Ik kom hier om lekker mee te babbelen over Ajax. That's it. Feliciteer jullie met het kampioenschap en geef toe dat ik fout zat met een bepaalde opmerking.
Veel volwassener kan je het niet hebben, eigenlijk. Zeker niet van mijn kant iig.
Het is ook geen verwijt naar Sigi ofzo hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gebeurde later toch ook of moest hij ook meteen maar Bojan uit de spits beuken
Blijft natuurlijk ook wel deels de schuld aan hoe hij wordt ingespeeld. Zodra hij ballen begint op te halen na minuten lang genegeerd te zijn weet je dat hij begint te kloten.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe iemand met zo'n lichaam zoveel duels kan verliezen. Zal wel niet volgens de Smoofie methode opgetraind zijn.
Sinds we dit jaar eindelijk de schulden kwijt zijn en transferbudget gaan krijgen, verwacht ik dat Feyenoord en Ajax alleen maar naar elkaar toe zullen groeien. Beide clubs voeren op het moment extreem gezond beleid in een almaar afzakkende competitie.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Basis van Feyenoord vandaag heeft 0 euro aan transfergeld gekost.
Niet wéér Europees ver komen...quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Volgend seizoen een goede buitenspeler en wellicht een middenvelder erbij en we kunnen ook Europees ver komen, ervan uitgaande dat onze talenten door blijven groeien (dus niet compleet terugvallen in niveau zoals Fischer).
Nee maar dan moet je eerder naar Bojan kijken dan naar Sigiquote:Op zondag 30 maart 2014 20:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt naar Sigi ofzo hoorLijkt mij eerder dat De Boer daarover gaat. Of vond jij het een goeie keuze om hem daar neer te zetten en Bojan te laten staan?
'Europees ver komen'.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Volgend seizoen een goede buitenspeler en wellicht een middenvelder erbij en we kunnen ook Europees ver komen, ervan uitgaande dat onze talenten door blijven groeien (dus niet compleet terugvallen in niveau zoals Fischer).
Ja, in de buurt van de zestien van Twente. Zag er lachwekkend uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Tyron het volgende:
volgens mij zag ik serero vandaag een kopduel winnen
Voor Immers hebben ze gewoon 900.000 ton betaald tochquote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens:
[..]
Sinds we dit jaar eindelijk de schulden kwijt zijn en transferbudget gaan krijgen, verwacht ik dat Feyenoord en Ajax alleen maar naar elkaar toe zullen groeien. Beide clubs voeren op het moment extreem gezond beleid in een almaar afzakkende competitie.
Leuk om te zien. Maakt het allemaal een stuk spannender. En verloopt iig. veel eerlijker dan subsidie-040 en Chelsea aan de Rijn (ligt Arnhem aan de Rijn? Ach, lekker fucking boeiend).
Ben ik ook erg blij mee moet ik zeggen. Goed voor de Klassieker ookquote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens:
[..]
Sinds we dit jaar eindelijk de schulden kwijt zijn en transferbudget gaan krijgen, verwacht ik dat Feyenoord en Ajax alleen maar naar elkaar toe zullen groeien. Beide clubs voeren op het moment extreem gezond beleid in een almaar afzakkende competitie.
Leuk om te zien. Maakt het allemaal een stuk spannender. En verloopt iig. veel eerlijker dan subsidie-040 en Chelsea aan de Rijn (ligt Arnhem aan de Rijn? Ach, lekker fucking boeiend).
O zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kwartfinale EL of tweede ronde CL bedoel ik met 'ver'. Dat is tegenwoordig al ver voor Ajax.
Huursom. Was een zeer vreemde constructie. Maar feitelijk is Immers 3 jaar gehuurd en is hij pas sinds dit jaar (quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Voor Immers hebben ze gewoon 900.000 ton betaald toch
............ Nee, debiel. Ze hebben hem gehuurd, en toen transfervrij overgenomen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Constructie of niet, Immers heeft 900.000 gekost. Berichtgeving is dus onjuist
Ga je meteen schelden?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
............ Nee, debiel. Ze hebben hem gehuurd, en toen transfervrij overgenomen.
Deze selectie heeft dus 0 euro aan transfersommen gekost. Huur =/= transfersom.
Ook niet de potentie. Dol dravertje. Soort betere cabral op een andere positie.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef MouzurX het volgende:
Fisher en in niveau omlaag? Fisher heeft het niveau nooit gehad, de potentie wel ja.
...........quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je meteen schelden?
Je begrijpt heus wel dat Feyenoord in feite gewoon 900.000 heeft betaald voor Immers, alleen deden ze dat dan gewoon via een huurconstructie want transfersommen uitgeven mag Feyenoord niet. Normaliter huur je geen speler voor 300.000 per jaar excl salaris. Dat is gewoon een enorm bedrag.
Net zoals Kishna zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook niet de potentie. Dol dravertje. Soort betere cabral op een andere positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |