Ja. Denswil en Boilesen zijn veelte slordig/onrustig samen. Het is dat Twente Castaignos in de spits heeft lopenquote:
Had wel de pech dat hij vol op de kruising roste. Liep echt niet lekker achterin bij ons.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Denswil en Boilesen zijn veelte slordig/onrustig samen. Het is dat Twente Castaignos in de spits heeft lopen
Daar past maar één reactie op: touché!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:24:07Ajax heeft straks tussen 2011 en 2014 evenveel landstitels behaald als Feyenoord tussen 1974 en 2014. reageer retweet
!!!!!!!
Dat is geen pech.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had wel de pech dat hij vol op de kruising roste. Liep echt niet lekker achterin bij ons.
Een spits met ook maar een klein beetje talent die schopt die bal niet zo binnenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had wel de pech dat hij vol op de kruising roste. Liep echt niet lekker achterin bij ons.
Inderdaad. Dat is het risico van een bal blind op doel rammen daar waar goed plaatsen het devies was. Die gast gaat dus echt nooit de rust vinden die een spits nodig heeft.quote:
Hij schoot met z'n ogen dicht. Dat die bal überhaupt nog iets van het doel heeft geraakt mag een wonder heten.quote:
Ik barst nog steeds regelmatig in janken uitquote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is het risico van een bal blind op doel rammen daar waar goed plaatsen het devies was. Die gast gaat dus echt nooit de rust vinden die een spits nodig heeft.
Je wordt bijna blij van Sigthorsson/De Jong
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:24:07Ajax heeft straks tussen 2011 en 2014 evenveel landstitels behaald als Feyenoord tussen 1974 en 2014. reageer retweet
!!!!!!!
Hij viel weer ijzersterk in vandaag hoor.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik barst nog steeds regelmatig in janken uit
Deed vandaag wel de Boerrigter-move. Gewoon keihard tegen je tegenstander aanrennen in de hoop dat hij omvalt.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij viel weer ijzersterk in vandaag hoor.
Viel ook geen eer te halen voor hem.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn fysiek is wel indrukwekkend. Weergaloze dribbels weer met hier en daar vallende Twente spelers die zijn pad kruiste.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
!!!!!!!
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.
Wereldspeler inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2014 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lijkt me omdat er iemand anders in de spits liep he dan moet hij die positie overnemenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wereldspeler inderdaadVooral toen hij door twee man heen probeerde te rennen
Waarom hij eerst op linksbuiten stond is mij ook een raadsel trouwens
Ja dat begrijp ik ook nog welquote:Op zondag 30 maart 2014 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me omdat er iemand anders in de spits liep he dan moet hij die positie overnemen
Gebeurde later toch ook of moest hij ook meteen maar Bojan uit de spits beukenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook nog welMaar wat moet je in vredesnaam met Sigi op linksbuiten, met zijn snelheid en actie naar binnen gaan? Dan kan je beter Bojan daar laten lopen.
Je moet toch wat, al die titels gaan vervelen. Concurrentie is er niet dus dan maar dit soort feitjes.quote:
Ongelofelijk hoe iemand met zo'n lichaam zoveel duels kan verliezen. Zal wel niet volgens de Smoofie methode opgetraind zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn fysiek is wel indrukwekkend. Weergaloze dribbels weer met hier en daar vallende Twente spelers die zijn pad kruiste.
Die was ook totaal niet voorspelbaar verder.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
het feit dat jij hier blijft komen spreek je jezelf wel een beetje tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |