Oh en als ik iets negatiefs noem dan ben ik een troll, klopt er niets van en blah blah.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom jij wel in dit topic m.b.t ''zelfkritiek''? Als er iets is waar dit topic iedere week bol van staat, is dat wel van mensen die een zeer kritische blik op Ajax hebben.
Nee echte analisten....quote:Op zondag 30 maart 2014 18:54 schreef Tyron het volgende:
met analisten bedoel je zeker de users van voetbalzone
wat een onzin kraam jij altijd uit zeg
Ach wat is waardig geknokt? PSV is juist de club die vanuit het niets weer meedoet om CL voetbal. Dan zou PSV dus eerder volgens jou redenering het meer verdienen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is het nou juist van Vitesse. Dat irritante gedoe met Chelsea (ook al zo'n rattenclub) en die spelers uitwisselen is niet kampioenwaardig. Overigens ook niet voor een tweede plek.
Feyenoord heeft iig nog waardig voor die 2e plek geknokt. Meer dan PSV, Twente en Vites
Misschien omdat je debiel bentquote:Op zondag 30 maart 2014 20:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh en als ik iets negatiefs noem dan ben ik een troll, klopt er niets van en blah blah.
Zegt genoeg.
Ja da's een prima prestatie, maar ze staan toch weer vierde. En dat terwijl Ajax en Fey 1 wedstrijd minder hebben gespeeld.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach wat is waardig geknokt? PSV is juist de club die vanuit het niets weer meedoet om CL voetbal. Dan zou PSV dus eerder volgens jou redenering het meer verdienen.
Het is maar net welke tijdspanne je gebruikt he. Als je weer over 35 jaar kijkt is Ajax weer het meest vaak kampioen geworden. Jij zal een tijdspanne gebruiken die negatief is voor Ajax en ik zal kiezen voor de tijdspanne die positief is voor Ajaxquote:Op zondag 30 maart 2014 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
Feitelijk gezien is PSV - gebaseerd op de afgelopen 30 jaar - natuurlijk 'de' nummer 1 en zou Ajax goed zijn voor de rivaliteit t.o.v. hen.
Al weet ik niet hoe die cijfers inmiddels liggen nu Ajax een aantal keer kampioen is geworden.
Gelukkig is dat niet zo, en gaat het weer - zoals het zou moeten in Nederland, altijd, elk jaar - tussen de twee echt belangrijke steden die ons land rijk is.
Nee serieus niet; ik weet nog dat de PSV'ertjes dit van de daken schreeuwden in de tijd dat ze vier keer achter elkaar kampioen waren geworden. Derhalve weet ik het nog. Interesseert mij verder geen kut joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is maar net welke tijdspanne je gebruikt he. Als je weer over 35 jaar kijkt is Ajax weer het meest vaak kampioen geworden. Jij zal een tijdspanne gebruiken die negatief is voor Ajax en ik zal kiezen voor de tijdspanne die positief is voor Ajax.
Ja het interesseert mij vrij weinig wie tweede gaat worden eerlijk gezegd, ik zeg elk jaar dat Feyenoord Europees misschien wat klaar kan spelen maar ze verliezen telkens van ontzettend kansloze tegenstanders. PSV is in de EL al ontzettend kut dus in de CL zal dat niet heel veel beter zijn. Twente is volgend jaar zonder Tadic ook vrij weinig. Mocht Vitesse goede spelers krijgen acht ik hun het sterkst.. maarja dat zei ik de afgelopen twee jaar ookquote:Op zondag 30 maart 2014 20:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja da's een prima prestatie, maar ze staan toch weer vierde. En dat terwijl Ajax en Fey 1 wedstrijd minder hebben gespeeld.
Als Ajax dit jaar kampioen wordt, wat natuurlijk ook zal gebeuren, is Ajax weer de beste club van de laatste 10 jaar. Of van de laatste 60 jaarquote:Op zondag 30 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
N
[..]
Nee serieus niet; ik weet nog dat de PSV'ertjes dit van de daken schreeuwden in de tijd dat ze vier keer achter elkaar kampioen waren geworden. Derhalve weet ik het nog. Interesseert mij verder geen kut joh.
Eet even door dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja had hem ook al gevonden
zodra ik mijn appel op heb plaats ik hem erin
donequote:Op zondag 30 maart 2014 20:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eet even door dan.
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
IK ZIE DEZE NU PAS WAT EEN BAAS
Was dat vlak na die actie van hem bij de achterlijn btw? Waar uiteindelijk een doeltrap voor werd gegeven?
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:24:07Ajax heeft straks tussen 2011 en 2014 evenveel landstitels behaald als Feyenoord tussen 1974 en 2014. reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:24:07Ajax heeft straks tussen 2011 en 2014 evenveel landstitels behaald als Feyenoord tussen 1974 en 2014. reageer retweet
!!!!!!!
Feyenoord, wat een topclub.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
!!!!!!!
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
!!!!!!!
Boeiend.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
!!!!!!!
Ja. Ging over de knie bij Bjelland waarna deze hem verrot schold. Serero was niet onder de indrukquote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat vlak na die actie van hem bij de achterlijn btw? Waar uiteindelijk een doeltrap voor werd gegeven?
Miste jij ook Moisander vandaag?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ging over de knie bij Bjelland waarna deze hem verrot schold. Serero was niet onder de indruk
Wat was Serero goed vandaag
1.64 vs 1.88quote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |