Dezelfde dag wanneer wij mosterd snuiven.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer gaan wij samen aan de hamburger, Snow?
Grandioos planquote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dezelfde dag wanneer wij mosterd snuiven.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Grandioos planKom je maar wel naar Leiden dit keer :$
Ik ga echt dagkaarten inslaan als ze er weer zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Grandioos planKom je maar wel naar Leiden dit keer :$
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga echt dagkaarten inslaan als ze er weer zijn
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 30 maart 2014 20:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Katwijkse_ziekte
hebibie op?quote:
gemarineerde kipquote:Op zondag 30 maart 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
Kip was fucking lekker. Ik ben de godin van het marineren.
neequote:
slecht voor jequote:
gewoon uitspugen?quote:
ik spuug nooit kauwgom uit op de grondquote:
Chocola.quote:
Wat een voorbeeldkind ben je tochquote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spuug nooit kauwgom uit op de grond
Wat was de marinade?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
Kip was fucking lekker. Ik ben de godin van het marineren.
sommige vriendinnen gooien afval op de grond, dan word ik boosquote:
Zelfgemaakt met ketjap manis, gemalen gemberwortel, serehpoeder, kaneel en een beetje paprikapoeder.quote:
ik alleen peukenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige vriendinnen gooien afval op de grond, dan word ik boos
quote:
Niet doen manquote:
You had me at kaneel.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfgemaakt met ketjap manis, gemalen gemberwortel, serehpoeder, kaneel en een beetje paprikapoeder.
aarom en waarvanquote:
ik denk dat ik ga solliciteren op het modschap van CREquote:
hahahahahahahahahahahahhaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik ga solliciteren op het modschap van CRE
Haha. Dat maakte het serieus echt heel lekker, ook de geur die er vanaf kwam. Iedereen vond het lekker.quote:
Kan je breien?quote:
Het klinkt apart iig.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha. Dat maakte het serieus echt heel lekker, ook de geur die er vanaf kwam. Iedereen vond het lekker.
Ik had een pakje voor kip madras en er stond op dat die saus onder andere kaneel, kerrie, gemberwortel etc. bevatte. Dus doen heb ik de kip ook gemarineerd met de bijpassende kruiden (of in ieder geval wat ik zelf ook in huis had). Dat smaakte toen erg goed, dus vandaag weer geprobeerd met wat extra toevoegingen. Een beetje experimenteren is af en toe wel leuk.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt apart iig.
Ik moet morgen ook maar eens wat kip halen voor bij mijn rijst en broccoli.
De tering. Hij heeft het in ieder geval zelf naar zijn zin.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
lol deze man
Moeten solliciterenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een pakje voor kip madras en er stond op dat die saus onder andere kaneel, kerrie, gemberwortel etc. bevatte. Dus doen heb ik de kip ook gemarineerd met de bijpassende kruiden (of in ieder geval wat ik zelf ook in huis had). Dat smaakte toen erg goed, dus vandaag weer geprobeerd met wat extra toevoegingen. Een beetje experimenteren is af en toe wel leuk.
Broccoli.Volgens mij is dat wel zo'n beetje mijn lievelingsgroente. Al vind ik het moeilijk kiezen.
Kijk LR, niet iedereen heeft zoveel natuurlijk talent voor het moderatorschap dat ze zelf gevraagd worden. Ik zie jou dan ook als de Messi van FOK!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Moeten solliciteren Al zie ik in jou wel een geweldig CRE mod.
Heb jij daar last van in de supermarkt?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel lekker, ja.
Maar ik voelde me sociaal ongemakkelijk in de supermarkt en ik pakte maar wat er het dichtste bij was.
Ik zag iemand die ik al zeker 5 jaar niet gezien had en durfde haar niet aan te spreken.quote:
Dat had ik laatst in de trein. Ik zag ineens m'n huisarts met z'n gezin. Maar ik wist niet of het raar was om hoi te zeggen. Achteraf had het wel gekund, denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag iemand die ik al zeker 5 jaar niet gezien had en durfde haar niet aan te spreken.
Met de juiste inzet kom je een eind. Ik zie jou als de Lex Immers van FOK! Ook hij werd pas op zijn 21ste prof en zie waar hij paar jaar later staat... Ook jij kan gemakkelijk uitgroeien tot de beste mod binnen een subforum.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk LR, niet iedereen heeft zoveel natuurlijk talent voor het moderatorschap dat ze zelf gevraagd worden. Ik zie jou dan ook als de Messi van FOK!
Vele anderen -waaronder ik- moeten jaren ploeteren, zwoegen en solliciteren om zelfs ook maar een kans te maken om een positie binnen CRE te bemachtigen. Deze groep kun je vergelijken met de groep spelers die hun hele leven bij clubs als Oss en Telstar spelen.
Karina, GGMM + een derde.quote:
Het kan altijd, natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik laatst in de trein. Ik zag ineens m'n huisarts met z'n gezin. Maar ik wist niet of het raar was om hoi te zeggen. Achteraf had het wel gekund, denk ik.
Als ik dit hoor heb ik zo'n vermoeden dat ik geen autisme heb.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik laatst in de trein. Ik zag ineens m'n huisarts met z'n gezin. Maar ik wist niet of het raar was om hoi te zeggen. Achteraf had het wel gekund, denk ik.
Gewoon er naartoe lopen en zeggen: Je bent de held die ik verdiende, maar vijf jaar geleden nog niet nodig had.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan altijd, natuurlijk.
Maar ik vroeg me af of ze me nog zou herkennen en het leek me vreemd en alles
Jesus Twiquote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon er naartoe lopen en zeggen: Je bent de held die ik verdiende, maar vijf jaar geleden nog niet nodig had.
Ik ook niet hoor, gelukkig. Maar het is wel je huisarts. Hij weet alles van me. Zo raar.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik dit hoor heb ik zo'n vermoeden dat ik geen autisme heb.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon er naartoe lopen en zeggen: Je bent de held die ik verdiende, maar vijf jaar geleden nog niet nodig had.
Hahaha jezusquote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt wel ietwat egocentrisch.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een vrouw was.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het adviesGelukkig heb ik een natuurlijk talent voor arrogantie.
Registratiedatum 1999? Mijn hemelquote:
En wij hebben meer posts.quote:
twi is ancient.quote:
omg ik heb nog meer posts dan hijquote:
Ssstquote:Op zondag 30 maart 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wij hebben meer posts.
Dit is helemaal van de ratten besnuffeld.
jezuschristusquote:Op zondag 30 maart 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
124 gemiddeld per dag haha hhaaah ahahah hahahaha
Hoe hoog lag het voor je bans?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
124 gemiddeld per dag haha hhaaah ahahah hahahaha
ik weet nietquote:
quote:
Lekker.quote:
Morgen ga ik voor het eerst in een jaar of 6-7 een album kopen denk ikquote:
ik moet de hond ophalen in een of ander gehucht waar een hondenplukker zit.quote:
welk gehuchtquote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet de hond ophalen in een of ander gehucht waar een hondenplukker zit.
hondenplukker?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet de hond ophalen in een of ander gehucht waar een hondenplukker zit.
Sporten.quote:
geniet van die dagen waarop dat mogelijk isquote:
ja, onze hond moet je plukken. Er groeien haren onder de oude haren, je kan het niet knippen ofzo.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben toch binnen.quote:
Dat kan ookquote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben toch binnen.Maar ik moet er wel 7 km heen fietsen, dus droog weer is wel fijn.
Ja hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag ik jou als referentie opschrijven lbtje
Krachttraining hč. Gaat wat makkelijker binnen, waar alles klaar ligt.quote:
Ik heb binnenkort tentamens, dus moet ff kijkenquote:
Pijn is fijnquote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Krachttraining hč. Gaat wat makkelijker binnen, waar alles klaar ligt.
Wel klote als je daarna weer naar huis moet fietsen. Dan voel je de squats en lunges in je benen.
Het is niet echt pijn, meer een soort vermoeidheid, zware benen. Ik kom wel thuis, alleen wat langzamer.quote:
Oké.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort tentamens, dus moet ff kijken
Baas gespot.quote:
Ik ken hetquote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet echt pijn, meer een soort vermoeidheid, zware benen. Ik kom wel thuis, alleen wat langzamer.
Toevallig op fietsen of vijfjarigen gezocht?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom krijg ik ads van kinderfietsen voor 5-jarigen?
Waar eigenlijk?quote:
Nopequote:Op zondag 30 maart 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Toevallig op fietsen of vijfjarigen gezocht?
saunaquote:
Ja dat is zoquote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Krachttraining hč. Gaat wat makkelijker binnen, waar alles klaar ligt.
Wel klote als je daarna weer naar huis moet fietsen. Dan voel je de squats en lunges in je benen.
Gezelligquote:
Nee, ik bewaar mijzelf voor jou.quote:
He bah nee.quote:
Weet nog niet. Vast wel iets dat makkelijk te bereiken is voor ieder.quote:
Okéquote:Op zondag 30 maart 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah nee.
[..]
Weet nog niet. Vast wel iets dat makkelijk te bereiken is voor ieder.
Kost ook wel wat centjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat is zoHeb je aardig wat ruimte voor nodig als je dat allemaal thuis wilt
Als je het voelt betekent het dat je het goed doet
sauna lijkt me echt nieeeet chillquote:Op zondag 30 maart 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah nee.
[..]
Weet nog niet. Vast wel iets dat makkelijk te bereiken is voor ieder.
Sauna's zijn geweldig, maar niet voor een meet.quote:
Misschien bij Heppie in de buurt.quote:
She-Hulkquote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Kost ook wel wat centjes.
Dat dan weer wel. Voelt wel altijd lekker.Ben wel één van de weinige vrouwen in het krachthonk. Valt me tegen.
Eerste meet gelijk nakend. Nee.quote:
Veel te warmquote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Sauna's zijn geweldig, maar niet voor een meet.
Speel je gewoon dat programma naquote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien bij Heppie in de buurt.
Alles vers en alles.
[..]
She-Hulk
[..]
Eerste meet gelijk nakend. Nee.
Klopt, alhoewel ik zelf echt weer moet beginnenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Voelt wel altijd lekker.Ben wel één van de weinige vrouwen in het krachthonk. Valt me tegen.
Leiden toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles vers en alles.
[..]
She-Hulk
[..]
Gelukkig word je als vrouw niet snel een hulk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles vers en alles.
[..]
She-Hulk
[..]
Dan een stukje naar westenquote:
Bij mij in de sportschool staan er altijd gigantische mannen patsers daar. Ik kreeg er serieus een minderwaardigheidscomplex van.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ik wil graag een goede indruk maken op LB.quote:
Kattuk.quote:
Gelukkig niet, nee.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig word je als vrouw niet snel een hulk.
Je zit ook niet alleen in de sauna zelf. Er zijn ook zwembaden, kruidenbaden, bubbelbaden.quote:
Nog verderquote:
Maar dan zie je wel het strand en de zeeeee en onsquote:
Op zich is het niet erg, maar had verwacht dat tegenwoordig wel meer vrouwen voor krachttraining zouden kiezen. Zeker nu overal wordt gezegd dat je er echt geen mannelijk figuur van krijgt. Maar de instructrice was blij met me, want ik was één van de weinige die dat ook echt gelooft. De rest wil alleen maar cardio doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel ik zelf echt weer moet beginnen
Hoezo is dat erg?
Dat lijkt me wel leuk. Maar ik haat warmte. 22 graden is al genoeg.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zit ook niet alleen in de sauna zelf. Er zijn ook zwembaden, kruidenbaden, bubbelbaden.
Alsof ik nooit het strand heb gezienquote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel het strand en de zeeeee en ons
Hier zijn de mannen juist heel aardig. Er waren laatst ook twee stelletjes die samen trainen. Ook een wat ouder stel, die best pittig bezig waren. Wel tof om te zien.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool staan er altijd gigantische mannen patsers daar. Ik kreeg er serieus een minderwaardigheidscomplex van.
Vaak is dat bij vrouwen niet natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik wil graag een goede indruk maken op LB.
[..]
Kattuk.
[..]
Gelukkig niet, nee.
Zo eng, die vrouwen.
Heeft die instructrice wel meer tijd voor jouquote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich is het niet erg, maar had verwacht dat tegenwoordig wel meer vrouwen voor krachttraining zouden kiezen. Zeker nu overal wordt gezegd dat je er echt geen mannelijk figuur van krijgt. Maar de instructrice was blij met me, want ik was één van de weinige die dat ook echt gelooft. De rest wil alleen maar cardio doen.
Ik vind het daar juist wel fijn. En dan achteraf lekker het water in om af te koelen. Na zo'n saunabezoek is m'n huid weer heerlijk zacht en voel ik me fris.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk. Maar ik haat warmte. 22 graden is al genoeg.
Maar nog niet met onsquote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof ik nooit het strand heb gezien
Ik heb twee keer iemand gehad die de oefeningen voordeed en even meekeek, maar dat was helemaal prima, dus doe ik het nu gewoon lekker zelf.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft die instructrice wel meer tijd voor jou
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]moet ik daarvoor een uur reizen?
Ik ook.quote:
Zonder jou willen ze niet gaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]moet ik daarvoor een uur reizen?
Omdat je een uur moet reizen?quote:
Oh dat is wel fijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier zijn de mannen juist heel aardig. Er waren laatst ook twee stelletjes die samen trainen. Ook een wat ouder stel, die best pittig bezig waren. Wel tof om te zien.
Wanneer en waar?quote:
Haten op kaassoufflesquote:
is lekker manquote:
quote:
11 april in utrecht met ezell en aldoquote:
Ja, inderdaad. En dan ook schattig dat ze dat samen doen. Ik hoop ook ooit zo'n partner te vinden, gewoon na vijftig jaar nog samen gewichten pompen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn.Ouder stelletjes zijn tof, en motiverend om te zien. Zo zie je maar weer dat leeftijd niet altijd een grens is.
quote:
Wel vinden wel rust in elkaars armenquote:
Ik ga half dood als ik die eet.quote:
Mooie eis wel voor een toekomstig partner: - Moet over 50 jaar gewichten willen pompen in de sportschool.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dan ook schattig dat ze dat samen doen. Ik hoop ook ooit zo'n partner te vinden, gewoon na vijftig jaar nog samen gewichten pompen.![]()
Is dat omdat je het zo vies vindt of omdat je lactose intolerant bent?quote:
Dan kan ik nietquote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
11 april in utrecht met ezell en aldo
Ga je helemaal dood als je er 2 eet?quote:
Romantischquote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel vinden wel rust in elkaars armen
rond 15.00quote:
Daarna sapje drinkenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je helemaal dood als je er 2 eet?
[..]
Romantisch
Kquote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
rond 15.00
je maakt maar tijd
zie je dan gr
Whahahaha. Het is een bonus, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooie eis wel voor een toekomstig partner: - Moet over 50 jaar gewichten willen pompen in de sportschool.
Dat laatste.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dat omdat je het zo vies vindt of omdat je lactose intolerant bent?
kom je?quote:
Dat heb ik tot nu toe niet gedurfd.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je helemaal dood als je er 2 eet?
[..]
Romantisch
Neeeequote:
En dan wakker worden met een uitgelubberde kringspier?quote:
Ik eet het soms toch. Valt soms goed, maar soms heb ik dan ook een ballon als buik en veel kramp.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NeeeeDat lijkt mij zo balen, iets lekker vinden en dat je het dan niet mag eten
Daar doe ik niet aan. Ik ben heel bescheiden.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan wakker worden met een uitgelubberde kringspier?
quote:
quote:
Ik kijk welquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Ik ben heel bescheiden.
Klinkt altijd nog beter dan dat we LB garnalen gaan voerenquote:
Dus je kan het wel soms eten? Een beetje danquote:Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet het soms toch. Valt soms goed, maar soms heb ik dan ook een ballon als buik en veel kramp.Dus ja, het is altijd even de afweging maken of het het waard is.
ja omgquote:Op zondag 30 maart 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kijk wel
Ligt eraan hoelaat ik m'n tentamen moet maken en hoelaat ik moet werken
hoi klein konijntje :3 kawaii uguu~ ^.^quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt altijd nog beter dan dat we LB garnalen gaan voeren
Mja, ze wilt het niet. We kunnen haar niet dwingen heh.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt altijd nog beter dan dat we LB garnalen gaan voeren
ik had je daarstraks wat verteld maar je was er niet jammer hoor lrquote:
Ik beloof niksquote:
Ja, het is een intolerantie, geen allergie.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je kan het wel soms eten? Een beetje dan
Maar hopen dat je goed gokt
jawelquote:
Ja tog door jouw blije hoofd slaat mijn hoofd kawaiig op holquote:Op zondag 30 maart 2014 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoi klein konijntje :3 kawaii uguu~ ^.^
Neequote:
Dus geen garnalen voorlopig?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja, ze wilt het niet. We kunnen haar niet dwingen heh.
Ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 30 maart 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het is een intolerantie, geen allergie.Dus een beetje kan dan nog wel. Maar laatst had ik bijvoorbeeld uit zo'n automaat een cappuccino. Achteraf een heel slecht idee.
Ik zei het iets te hard toen we in de Mac waren en besefte dat het dubbel fout klonk. Ik schaamde mequote:
Helaas G.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja, ze wilt het niet. We kunnen haar niet dwingen heh.
Dingenquote:
Mijn hart staat bol van jouw aanwezigheid.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tog door jouw blije hoofd slaat mijn hoofd kawaiig op hol
Ik wil heul wel gevoerd wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei het iets te hard toen we in de Mac waren en besefte dat het dubbel fout klonk. Ik schaamde me
[..]
Helaas G.
Ze weet neit wat ze mist.
Eerst geen foto, dan een dubbelefoto en vervolgens kopieer je zelfs mijn laatste fotoquote:Op zondag 30 maart 2014 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn hart staat bol van jouw aanwezigheid.
Tevens nog geen reactie op FoBo-bericht, ben je mij soms vergeten?
Schijnbaar nietquote:
door dik en dunquote:
ja ik heb het geregeldquote:
Ach, niemand merkt het aan mij. Ik drink thuis ook gewoon lactose vrije melk of amandelmelk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring meeNiemand in mijn omgeving heeft er ook last van
Blegh
Ik had wel een foto gestuurd eerst, weet niet waarom het veranderde in enkel 'imgur'.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst geen foto, dan een dubbelefoto en vervolgens kopieer je zelfs mijn laatste foto
Hmmm.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijnbaar nietWe kunnen wel de garnalen naar LB brengen maar misschien wilt ze ons helemaal niet zien en gebruikt ze 'één uur reizen' als excuus.
Je benr zelf een bolhoedquote:Op zondag 30 maart 2014 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven
[..]
bolle, iedereen heeft een bolhoed
Oh dat is dan wel mooiquote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, niemand merkt het aan mij. Ik drink thuis ook gewoon lactose vrije melk of amandelmelk.En kaas probeer ik dan te mijden. Geitenkaas of schapenkaas kan ik wel hebben trouwens.
En yoghurt/kwark ook, maar dat was vanwege de bereiding, had ik gehoord.
praat op haar inquote:Op zondag 30 maart 2014 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven
[..]
bolle, iedereen heeft een bolhoed
Dat is ook een mogelijkheid.quote:
Echt melk en kaas zijn wel de grootste boosdoeners, maar niet dat ik er erg ziek van wordt. Darmen raken alleen overstuur.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel mooiIk dacht dat je echt helemaal geen melk / kaas mocht hebben
Gewoon wat plannen, misschien bedenkt ze zich alsnog.quote:
dagquote:
quote:
coincidence?quote:
Ja daaromquote:Op zondag 30 maart 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon wat plannen, misschien bedenkt ze zich alsnog.
Precies. Allemaal plaatjes van garnalen posten enz.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja daaromhaar jaloers maken en zo
![]()
goed plan!
En van ons die ze eten! Als echte hipstersquote:Op zondag 30 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Allemaal plaatjes van garnalen posten enz.
Je weet niet wat je mist.quote:
Jawel, dat weet ik welquote:
Bijdehandjes gegeten?quote:
Shrimpselfies.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En van ons die ze eten! Als echte hipsters
Dat ben ik niet van planquote:
Van jullie eventueel. Ik vind het wel lekker.quote:
quote:
Dan gaan we toch gewoon ergens heen waar ze ook iets anders hebben?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik het lust anders loopt alles in het water
Het is die Faxist.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kotsende elfjes? Of selfies in een kot?
Kotsende elfjesquote:Op zondag 30 maart 2014 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kotsende elfjes? Of selfies in een kot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]Van het kwijlen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nee, van die lekkere roze jongens.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]ewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Daar heb ik nog geen mening over.quote:
Jouw volgelingen knielen juist van je af, of niet?quote:
Ik heb er al genoeg gehad.quote:
Klinkt beetje verkeerd, maar oké.quote:
Dat mogen ze zelf kiezenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw volgelingen knielen juist van je af, of niet?
Goh, je meent het?quote:
Wat galant.quote:
Ik had geen gevatte opmerking op dat momentquote:
Uhu.quote:
Awwww.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had geen gevatte opmerking op dat moment
Meestal betekent dat ik dan naar bed hoor te gaanquote:
Van mij hoef je niet weg hoor.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meestal betekent dat ik dan naar bed hoor te gaan
Maar kan ook nog wakker blijven en domme posts maken.
Dan blijf ikquote:
Was ik IRL ook maar zo.quote:
quote:
Wanneer we meeten kunnen we ook via WhatsApp berichtjes sturen zodat we nog smooth zijnquote:
Dat dat mogelijk is.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je bent smoother dan faxie en ik, bijvoorbeeld.
Alsof jij het resultaat ooit te zien zou krijgen.quote:
Lekker op z'n FOK!'s.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer we meeten kunnen we ook via WhatsApp berichtjes sturen zodat we nog smooth zijn
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je bent smoother dan faxie en ik, bijvoorbeeld.
Zoiets moet je niet zien, zoiets moet je voelenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof jij het resultaat ooit te zien zou krijgen.
[..]
Lekker op z'n FOK!'s.
Dan eten we maar garnalen wanneer er stille momenten zijn.quote:
Op zulke manieren dwing je me wel zulke smoothe opmerkingen te blijven maken he?quote:
Ach, bij de goede persoon staat stil niet gelijk aan ongemakkelijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan eten we maar garnalen wanneer er stille momenten zijn.
Dat is dan stap 2, wat ook niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet zien, zoiets moet je voelen
Ik dwing helemaal niemand. Daar ben ik veel te lief voor.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op zulke manieren dwing je me wel zulke smoothe opmerkingen te blijven maken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dwing helemaal niemand. Daar ben ik veel te lief voor.Dit soort dingen geloof ik dus echt niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is waar, kan ook heel mooi zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, bij de goede persoon staat stil niet gelijk aan ongemakkelijk.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontzettend.
Maar ik ga me scheren morgen.
Of stilte voor de storm.quote:
Ik heb alleen tot en met Pokémon Crystal gespeeldquote:
Ik heb altijd m'n fantasie nogquote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dan stap 2, wat ook niet gaat gebeuren.
Cheats.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan ze er meer dan 6 tegelijk hebben?
Crystal was wel een bazenspel.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb alleen tot en met Pokémon Crystal gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |