Was ik IRL ook maar zo.quote:
quote:
Wanneer we meeten kunnen we ook via WhatsApp berichtjes sturen zodat we nog smooth zijnquote:
Dat dat mogelijk is.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je bent smoother dan faxie en ik, bijvoorbeeld.
Alsof jij het resultaat ooit te zien zou krijgen.quote:
Lekker op z'n FOK!'s.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer we meeten kunnen we ook via WhatsApp berichtjes sturen zodat we nog smooth zijn
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je bent smoother dan faxie en ik, bijvoorbeeld.
Zoiets moet je niet zien, zoiets moet je voelenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof jij het resultaat ooit te zien zou krijgen.
[..]
Lekker op z'n FOK!'s.
Dan eten we maar garnalen wanneer er stille momenten zijn.quote:
Op zulke manieren dwing je me wel zulke smoothe opmerkingen te blijven maken he?quote:
Ach, bij de goede persoon staat stil niet gelijk aan ongemakkelijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan eten we maar garnalen wanneer er stille momenten zijn.
Dat is dan stap 2, wat ook niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet zien, zoiets moet je voelen
Ik dwing helemaal niemand. Daar ben ik veel te lief voor.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op zulke manieren dwing je me wel zulke smoothe opmerkingen te blijven maken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dwing helemaal niemand. Daar ben ik veel te lief voor.Dit soort dingen geloof ik dus echt niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is waar, kan ook heel mooi zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, bij de goede persoon staat stil niet gelijk aan ongemakkelijk.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontzettend.
Maar ik ga me scheren morgen.
Of stilte voor de storm.quote:
Ik heb alleen tot en met Pokémon Crystal gespeeldquote:
Ik heb altijd m'n fantasie nogquote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dan stap 2, wat ook niet gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |