Ja, het is een intolerantie, geen allergie.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je kan het wel soms eten? Een beetje dan
Maar hopen dat je goed gokt
jawelquote:
Ja tog door jouw blije hoofd slaat mijn hoofd kawaiig op holquote:Op zondag 30 maart 2014 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoi klein konijntje :3 kawaii uguu~ ^.^
Neequote:
Dus geen garnalen voorlopig?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja, ze wilt het niet. We kunnen haar niet dwingen heh.
Ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 30 maart 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het is een intolerantie, geen allergie.Dus een beetje kan dan nog wel. Maar laatst had ik bijvoorbeeld uit zo'n automaat een cappuccino. Achteraf een heel slecht idee.
Ik zei het iets te hard toen we in de Mac waren en besefte dat het dubbel fout klonk. Ik schaamde mequote:
Helaas G.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja, ze wilt het niet. We kunnen haar niet dwingen heh.
Dingenquote:
Mijn hart staat bol van jouw aanwezigheid.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tog door jouw blije hoofd slaat mijn hoofd kawaiig op hol
Ik wil heul wel gevoerd wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei het iets te hard toen we in de Mac waren en besefte dat het dubbel fout klonk. Ik schaamde me
[..]
Helaas G.
Ze weet neit wat ze mist.
Eerst geen foto, dan een dubbelefoto en vervolgens kopieer je zelfs mijn laatste fotoquote:Op zondag 30 maart 2014 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn hart staat bol van jouw aanwezigheid.
Tevens nog geen reactie op FoBo-bericht, ben je mij soms vergeten?
Schijnbaar nietquote:
door dik en dunquote:
ja ik heb het geregeldquote:
Ach, niemand merkt het aan mij. Ik drink thuis ook gewoon lactose vrije melk of amandelmelk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring meeNiemand in mijn omgeving heeft er ook last van
Blegh
Ik had wel een foto gestuurd eerst, weet niet waarom het veranderde in enkel 'imgur'.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst geen foto, dan een dubbelefoto en vervolgens kopieer je zelfs mijn laatste foto
Hmmm.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijnbaar nietWe kunnen wel de garnalen naar LB brengen maar misschien wilt ze ons helemaal niet zien en gebruikt ze 'één uur reizen' als excuus.
Je benr zelf een bolhoedquote:Op zondag 30 maart 2014 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven
[..]
bolle, iedereen heeft een bolhoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |