Kijk LR, niet iedereen heeft zoveel natuurlijk talent voor het moderatorschap dat ze zelf gevraagd worden. Ik zie jou dan ook als de Messi van FOK!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Moeten solliciteren Al zie ik in jou wel een geweldig CRE mod.
Heb jij daar last van in de supermarkt?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel lekker, ja.
Maar ik voelde me sociaal ongemakkelijk in de supermarkt en ik pakte maar wat er het dichtste bij was.
Ik zag iemand die ik al zeker 5 jaar niet gezien had en durfde haar niet aan te spreken.quote:
Dat had ik laatst in de trein. Ik zag ineens m'n huisarts met z'n gezin. Maar ik wist niet of het raar was om hoi te zeggen. Achteraf had het wel gekund, denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag iemand die ik al zeker 5 jaar niet gezien had en durfde haar niet aan te spreken.
Met de juiste inzet kom je een eind. Ik zie jou als de Lex Immers van FOK! Ook hij werd pas op zijn 21ste prof en zie waar hij paar jaar later staat... Ook jij kan gemakkelijk uitgroeien tot de beste mod binnen een subforum.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk LR, niet iedereen heeft zoveel natuurlijk talent voor het moderatorschap dat ze zelf gevraagd worden. Ik zie jou dan ook als de Messi van FOK!
Vele anderen -waaronder ik- moeten jaren ploeteren, zwoegen en solliciteren om zelfs ook maar een kans te maken om een positie binnen CRE te bemachtigen. Deze groep kun je vergelijken met de groep spelers die hun hele leven bij clubs als Oss en Telstar spelen.
Karina, GGMM + een derde.quote:
Het kan altijd, natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik laatst in de trein. Ik zag ineens m'n huisarts met z'n gezin. Maar ik wist niet of het raar was om hoi te zeggen. Achteraf had het wel gekund, denk ik.
Als ik dit hoor heb ik zo'n vermoeden dat ik geen autisme heb.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik laatst in de trein. Ik zag ineens m'n huisarts met z'n gezin. Maar ik wist niet of het raar was om hoi te zeggen. Achteraf had het wel gekund, denk ik.
Gewoon er naartoe lopen en zeggen: Je bent de held die ik verdiende, maar vijf jaar geleden nog niet nodig had.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan altijd, natuurlijk.
Maar ik vroeg me af of ze me nog zou herkennen en het leek me vreemd en alles
Jesus Twiquote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon er naartoe lopen en zeggen: Je bent de held die ik verdiende, maar vijf jaar geleden nog niet nodig had.
Ik ook niet hoor, gelukkig. Maar het is wel je huisarts. Hij weet alles van me. Zo raar.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik dit hoor heb ik zo'n vermoeden dat ik geen autisme heb.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon er naartoe lopen en zeggen: Je bent de held die ik verdiende, maar vijf jaar geleden nog niet nodig had.
Hahaha jezusquote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt wel ietwat egocentrisch.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een vrouw was.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het adviesGelukkig heb ik een natuurlijk talent voor arrogantie.
Registratiedatum 1999? Mijn hemelquote:
En wij hebben meer posts.quote:
twi is ancient.quote:
omg ik heb nog meer posts dan hijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |