Maar nog niet met onsquote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof ik nooit het strand heb gezien
Ik heb twee keer iemand gehad die de oefeningen voordeed en even meekeek, maar dat was helemaal prima, dus doe ik het nu gewoon lekker zelf.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft die instructrice wel meer tijd voor jou
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]moet ik daarvoor een uur reizen?
Ik ook.quote:
Zonder jou willen ze niet gaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]moet ik daarvoor een uur reizen?
Omdat je een uur moet reizen?quote:
Oh dat is wel fijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier zijn de mannen juist heel aardig. Er waren laatst ook twee stelletjes die samen trainen. Ook een wat ouder stel, die best pittig bezig waren. Wel tof om te zien.
Wanneer en waar?quote:
Haten op kaassoufflesquote:
is lekker manquote:
quote:
11 april in utrecht met ezell en aldoquote:
Ja, inderdaad. En dan ook schattig dat ze dat samen doen. Ik hoop ook ooit zo'n partner te vinden, gewoon na vijftig jaar nog samen gewichten pompen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn.Ouder stelletjes zijn tof, en motiverend om te zien. Zo zie je maar weer dat leeftijd niet altijd een grens is.
quote:
Wel vinden wel rust in elkaars armenquote:
Ik ga half dood als ik die eet.quote:
Mooie eis wel voor een toekomstig partner: - Moet over 50 jaar gewichten willen pompen in de sportschool.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dan ook schattig dat ze dat samen doen. Ik hoop ook ooit zo'n partner te vinden, gewoon na vijftig jaar nog samen gewichten pompen.![]()
Is dat omdat je het zo vies vindt of omdat je lactose intolerant bent?quote:
Dan kan ik nietquote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
11 april in utrecht met ezell en aldo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |