Geen idee, ik ben toch binnen.quote:
Dat kan ookquote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben toch binnen.Maar ik moet er wel 7 km heen fietsen, dus droog weer is wel fijn.
Ja hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag ik jou als referentie opschrijven lbtje
Krachttraining hè. Gaat wat makkelijker binnen, waar alles klaar ligt.quote:
Ik heb binnenkort tentamens, dus moet ff kijkenquote:
Pijn is fijnquote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Krachttraining hè. Gaat wat makkelijker binnen, waar alles klaar ligt.
Wel klote als je daarna weer naar huis moet fietsen. Dan voel je de squats en lunges in je benen.
Het is niet echt pijn, meer een soort vermoeidheid, zware benen. Ik kom wel thuis, alleen wat langzamer.quote:
Oké.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort tentamens, dus moet ff kijken
Baas gespot.quote:
Ik ken hetquote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet echt pijn, meer een soort vermoeidheid, zware benen. Ik kom wel thuis, alleen wat langzamer.
Toevallig op fietsen of vijfjarigen gezocht?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom krijg ik ads van kinderfietsen voor 5-jarigen?
Waar eigenlijk?quote:
Nopequote:Op zondag 30 maart 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Toevallig op fietsen of vijfjarigen gezocht?
saunaquote:
Ja dat is zoquote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Krachttraining hè. Gaat wat makkelijker binnen, waar alles klaar ligt.
Wel klote als je daarna weer naar huis moet fietsen. Dan voel je de squats en lunges in je benen.
Gezelligquote:
Nee, ik bewaar mijzelf voor jou.quote:
He bah nee.quote:
Weet nog niet. Vast wel iets dat makkelijk te bereiken is voor ieder.quote:
Okéquote:Op zondag 30 maart 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah nee.
[..]
Weet nog niet. Vast wel iets dat makkelijk te bereiken is voor ieder.
Kost ook wel wat centjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat is zoHeb je aardig wat ruimte voor nodig als je dat allemaal thuis wilt
Als je het voelt betekent het dat je het goed doet
sauna lijkt me echt nieeeet chillquote:Op zondag 30 maart 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah nee.
[..]
Weet nog niet. Vast wel iets dat makkelijk te bereiken is voor ieder.
Sauna's zijn geweldig, maar niet voor een meet.quote:
Misschien bij Heppie in de buurt.quote:
She-Hulkquote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Kost ook wel wat centjes.
Dat dan weer wel. Voelt wel altijd lekker.Ben wel één van de weinige vrouwen in het krachthonk. Valt me tegen.
Eerste meet gelijk nakend. Nee.quote:
Veel te warmquote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Sauna's zijn geweldig, maar niet voor een meet.
Speel je gewoon dat programma naquote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien bij Heppie in de buurt.
Alles vers en alles.
[..]
She-Hulk
[..]
Eerste meet gelijk nakend. Nee.
Klopt, alhoewel ik zelf echt weer moet beginnenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Voelt wel altijd lekker.Ben wel één van de weinige vrouwen in het krachthonk. Valt me tegen.
Leiden toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles vers en alles.
[..]
She-Hulk
[..]
Gelukkig word je als vrouw niet snel een hulk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles vers en alles.
[..]
She-Hulk
[..]
Dan een stukje naar westenquote:
Bij mij in de sportschool staan er altijd gigantische mannen patsers daar. Ik kreeg er serieus een minderwaardigheidscomplex van.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ik wil graag een goede indruk maken op LB.quote:
Kattuk.quote:
Gelukkig niet, nee.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig word je als vrouw niet snel een hulk.
Je zit ook niet alleen in de sauna zelf. Er zijn ook zwembaden, kruidenbaden, bubbelbaden.quote:
Nog verderquote:
Maar dan zie je wel het strand en de zeeeee en onsquote:
Op zich is het niet erg, maar had verwacht dat tegenwoordig wel meer vrouwen voor krachttraining zouden kiezen. Zeker nu overal wordt gezegd dat je er echt geen mannelijk figuur van krijgt. Maar de instructrice was blij met me, want ik was één van de weinige die dat ook echt gelooft. De rest wil alleen maar cardio doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel ik zelf echt weer moet beginnen
Hoezo is dat erg?
Dat lijkt me wel leuk. Maar ik haat warmte. 22 graden is al genoeg.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zit ook niet alleen in de sauna zelf. Er zijn ook zwembaden, kruidenbaden, bubbelbaden.
Alsof ik nooit het strand heb gezienquote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel het strand en de zeeeee en ons
Hier zijn de mannen juist heel aardig. Er waren laatst ook twee stelletjes die samen trainen. Ook een wat ouder stel, die best pittig bezig waren. Wel tof om te zien.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool staan er altijd gigantische mannen patsers daar. Ik kreeg er serieus een minderwaardigheidscomplex van.
Vaak is dat bij vrouwen niet natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik wil graag een goede indruk maken op LB.
[..]
Kattuk.
[..]
Gelukkig niet, nee.
Zo eng, die vrouwen.
Heeft die instructrice wel meer tijd voor jouquote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich is het niet erg, maar had verwacht dat tegenwoordig wel meer vrouwen voor krachttraining zouden kiezen. Zeker nu overal wordt gezegd dat je er echt geen mannelijk figuur van krijgt. Maar de instructrice was blij met me, want ik was één van de weinige die dat ook echt gelooft. De rest wil alleen maar cardio doen.
Ik vind het daar juist wel fijn. En dan achteraf lekker het water in om af te koelen. Na zo'n saunabezoek is m'n huid weer heerlijk zacht en voel ik me fris.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk. Maar ik haat warmte. 22 graden is al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |