Hahaha nou, hij ziet volgens mij spoken als ik make-up op heb, want dan gedraagt hij zich binnen 1 klap echt raar naar me. En in het begin wist ik dat niet, dus lag ik op bed en zat hij op m'n kussen. Toen keek ik hem aan, 10 cm van hem af. En hij sprint binnen 0,0001 sec naar mijn oog en pikt er vol inquote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf, hoe dan?!Had dat beest echt tegen het raam gesmeten.
Wtf waaromquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha kkbeest.Odin ging altijd aan m'n benen likken als ik uit de douche kwam.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
Oh en ook 1x door m'n vogel recht in m'n oogbol gepikt.
zou sowieso niet mogelijk moeten zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Tering wat een drama is dat kwijtschelding voor afvalstffenheffing aanvragen
Ja leuk voor mensen zonder inkomenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou sowieso niet mogelijk moeten zijn
250 euro?! Wtf.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ze willen kopieen van alles, huur, huurtoeslag, banksaldo, zorgtoeslag, belasingaanslag, zorgpremie. Is me bijna die 250 euro waard om dit te laten zitten
Ik heb amper afvalquote:Op zondag 30 maart 2014 23:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die produceren ook afvalstoffen hoor
Kolere man.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor mij alleen. Gezinnen betalen 50 euro meerLeuk als ze 6 kinderen hebben
Op deze manier maak je je batterij luiquote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik allemaal moet invullen. En die kopieendat soort shit gooi ik toch weg
Beschikking van zorgtoeslag wtf dat is afgeleid van inkomen, waarom moeten ze in godsnaam een kopie van de beschikking hebben
hier ook ongeveer jaquote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef Salatrel het volgende:
Afvalstoffenheffing is hier nog geen 195 euro
grootverdiener jij!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kom nu wel een acceptgiro voor huurtoeslag tegen. Moet 12 euro terugbetalen
Al spijt dat je vrijwillig in dienst bent voor CEO Danny?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kom nu wel een acceptgiro voor huurtoeslag tegen. Moet 12 euro terugbetalen
Verschilt, bij een authentieke Italiaanse ijssalon zal het duurder zijn dan bij Lijpo IJsco, welke weer duurder is dan AH, en ook daar heb je enorme prijsverschillen tussen diverse varianten.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoeveel ijsjes je voor 12 euro kunt halen.
Heb vandaag mangoijs bij de Italiaanse ijssalon gehaald.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verschilt, bij een authentieke Italiaanse ijssalon zal het duurder zijn dan bij Lijpo IJsco, welke weer duurder is dan AH, en ook daar heb je enorme prijsverschillen tussen diverse varianten.
Dus nee, ik heb geen flauw idee hoeveel ijsjes je kunt halen voor 12 euro.
2x de helftquote:Op zondag 30 maart 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoeveel ijsjes je voor 12 euro kunt halen.
Bedankt.quote:
Noicequote:Op zondag 30 maart 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vandaag mangoijs bij de Italiaanse ijssalon gehaald.![]()
En zo'n mix van chocola en nog iets met stukjes koek en chocola.
![]()
3 euro voor zo'n lullig bakje.
Die met kersen is ook lekker.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Noice. Zin gekregen in:
[ afbeelding ]
Oké, houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm voor ik deze shit ga invullen maar kijken hoe het met spaargeld zit
Oke ik heb dus vermogen. Maar ook een studieschuld waarom zeggen ze daar niets over madquote:Belastingzaken kan belastingen kwijtschelden. Maar u kunt geen kwijtschelding krijgen als u vermogen heeft.
Spaargeld en effecten
In bepaalde situaties tellen het saldo op uw bankrekening en uw effecten als vermogen mee.
Dat kunt u zelf berekenen door de volgende bedragen bij elkaar op te tellen:
1. Het normbedrag Normbedragen van de Wet Werk en Bijstand (WWB) dat voor u geldt.
2. Het restant huurlasten dan wel hypotheekrente en erfpachtcanon.
3. Het restant ziektekostenpremies die niet door de werkgever worden ingehouden.
Komt het bedrag van uw spaargeld en effecten hoger uit dan bovenstaande optelsom? Dan telt dit bedrag mee als vermogen.
Zou je cherries poppenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die met kersen is ook lekker.Sowieso zijn kersen echt ondergewaardeerd. Mijn god, zo lekker.
Zou m'n handen extra goed wassen alvorens voor je te koken.quote:
gimmequote:Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
Het is dat ik 1100 euro van inkomstenbelasting terug krijgsnap niet waarom zoveel trouwens
ik notes zie jij die?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur, goed bezig.
Maar weinig notes de laatste tijd.
wowedquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben stiekem mod.
Ik zie al je notes. 49 stuks.
Maar 7 dit jaar. Valt me alles mee.quote:
kanker en white supremacyquote:Op maandag 31 maart 2014 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 7 dit jaar. Valt me alles mee.
Maar in 2012 was je wel stout.
geen polioquote:Op zondag 30 maart 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat je nooit mascara gebruikt of omdat je geen polio hebt?
Deurne.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef gianni61 het volgende:
Marokkaanse jongeren die in deurne gaan protesteren
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef gianni61 het volgende:
Marokkaanse jongeren die gaan protesteren
quote:
juweliersvrouw heeft daar een inbreker dood geschoten, nu kom daar marokkanen vanuit eindhoven protesteren tegen die vrouwquote:Op maandag 31 maart 2014 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar kun je zo'n paardenopleiding doen, hoezo zijn daar Marokkanen.
misschien word je het wel ooit.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een of andere verplichte managementcursus volgen, terwijl ik geen manager ben?
Als ik later groot word zeker?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien word je het wel ooit.
ik vond dat best interessant
plateauzolen dragen..quote:Op maandag 31 maart 2014 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik later groot word zeker?
Back to the 60'squote:
Weet je wat ook nice is?quote:
uhm, wat?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook nice is?
Instant dementie zodra iemand zich heeft voorgesteld.
Ja zo'n belevenis idd.. perfect omschreven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zo'n belevenis idd.. perfect omschreven.nee, dat lijkt me logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het is best dom om na twee weken te vragen hoe iemand ook al weer heet.quote:
valt mee. zeker als je altijd op een andere vestiging zit.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is best dom om na twee weken te vragen hoe iemand ook al weer heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt mee. zeker als je altijd op een andere vestiging zit.Ja, ik heb in feite vier vestigingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, that it
* rinkeldekinkel.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 31 maart 2014 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb in feite vier vestigingen.
Oke, that it
* rinkeldekinkel.
quote:
Dat zijn de cavia'squote:
looks like someone is suffering from a bad case of the mondaysquote:Op maandag 31 maart 2014 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog een keer: het is wel heerlijk weer he?
En ik spring uit het raam.
quote:
grrrquote:Op maandag 31 maart 2014 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
looks like someone is suffering from a bad case of the mondays
GRRRquote:Op maandag 31 maart 2014 10:01 schreef Salatrel het volgende:
het is trouwens wel lekker weer buitenzo maar eens verzinnen wat ik vandaag ga doen aangezien ik vrij ben hihihihi
dat heb ik de afgelopen dagen al gedaan want toen was ik ook al vrij.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
grrr
[..]
GRRR
Pro tip: Laat je baard groeien.
Taai leven.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:04 schreef Salatrel het volgende:
morgen moet ik weer werken van 12:00 tot 18:30
zwaar leven heb je tochquote:Op maandag 31 maart 2014 10:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
slechts de helft van die tijd ben ik ook daadwerkelijk bezig de rest is passagieren of pauze
Ik vind hetzelfde van 37 uurquote:
dan moet je die kopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze maand 2367 km gereden
Ik wil een nieuwe auto.
een Up!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een nieuwe auto.
Ik wil geen UPquote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je die kopen.
of aan de baas vragen
Daar rijden al die Teamcoaches in.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een nieuwe auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |