quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Heb vandaag in m'n oog geprikt met m'n mascaraborsteltje, dacht dat ik doodging.
zwartkijkerquote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Heb vandaag in m'n oog geprikt met m'n mascaraborsteltje, dacht dat ik doodging.
Wat lach jij, vieze zeefkakker.quote:
Dat overkomt mij nou nooit.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Omdat je nooit mascara gebruikt of omdat je geen polio hebt?quote:
Know that feel, sis. 1x gehad en toen 4 dagen pijn aan m'n oog gehad, no joke. Mijn hemeltjelief wat een vreselijk gevoel hequote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Ja maar echt.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Know that feel, sis. 1x gehad en toen 4 dagen pijn aan m'n oog gehad, no joke. Mijn hemeltjelief wat een vreselijk gevoel he
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt.Nog nooit zo veel tranen uit m'n oog gekomen.
Ja hahahaquote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt.Nog nooit zo veel tranen uit m'n oog gekomen.
Was ook wel irritant, want kon heel m'n ogen opnieuw gaan doen.quote:
Waar je eerst een kwartier voor moet wachten ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was ook wel irritant, want kon heel m'n ogen opnieuw gaan doen.![]()
Ja, precies, eerst in foetushouding op bed huilen en kapot gaan van de pijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar je eerst een kwartier voor moet wachten ofzo
Ik was echt even een paar minuten uitgeschakeld hoor. En dan je oog zo dik en rood en tranendEn vervolgens vet voorzichtig die mascara opnieuw proberen
!
Hahahahaquote:Op zondag 30 maart 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies, eerst in foetushouding op bed huilen en kapot gaan van de pijn.Godkk man, voel m'n oog gewoon weer tranen omdat ik eraan terugdenk.
Wtf, hoe dan?!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
Oh en ook 1x door m'n vogel recht in m'n oogbol gepikt. Mijn god, dat was ook echt fucking afschuwelijkOok dagenlang last van gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |