Oh ja ik ook nuquote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zie wel een twitter logo lans ./ me staan.
twitter:BradgeVanDijk twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 07:44:08Just completed a 0.69 km bike with @RunKeeper. Check it out! http://t.co/1MgvobNs2Q #RunKeeper reageer retweet
690 Meter gefietst, hardcore.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja ik ook nutwitter:BradgeVanDijk twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 07:44:08Just completed a 0.69 km bike with @RunKeeper. Check it out! http://t.co/1MgvobNs2Q #RunKeeper reageer retweet
Moet je wel runkeepber bijhouden hequote:Op zondag 30 maart 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:
Iedere kaar als ik opsta om naar de koelkast te lopen ga ik ook maar posten op twitter, goed voor mijn self image.
Ja shit, doen wij hem niet na krioquote:
Ziet er echt fucked up uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:51 schreef krioro het volgende:
Oh ik denk dat ie baanwielrennen doet, 600m sprints. Kwam deze foto tegen, braddieslegs.jpg:
[ afbeelding ]
kkquote:
Hahaquote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
kkdat loop ik elke dag van de supermarkt terug met 2 kratten bier en een fles vodka in mn klauwen
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
kkdat loop ik elke dag van de supermarkt terug met 2 kratten bier en een fles vodka in mn klauwen
Elke dag 2 kratten bier?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij loopt er mee rond, betekent niet dat hij het ook opdrinkt. Misschien is het gewoon zij work-out.quote:
Ja, totaal uit proportie ook. Maar goed, 't is voor de sport.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, totaal uit proportie ook. Maar goed, 't is voor de sport.
Of misschien gebruiken ze hem onderweg als geldschieter die wel even van alles en nog wat kan voorschieten en het bij thuiskomst dan wel weer eens terug zal krijgen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat hij op dag twee in een internetcafe zit om een topic te openen over hoe de rest is weggereden zonder hem.
Of misschien krijgt hij wel een glas water over z'n porum na niks gedaan te hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Of misschien gebruiken ze hem onderweg als geldschieter die wel even van alles en nog wat kan voorschieten en het bij thuiskomst dan wel weer eens terug zal krijgen.
Hommo! Wat doe jij in de SC!? Overloperquote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Of misschien gebruiken ze hem onderweg als geldschieter die wel even van alles en nog wat kan voorschieten en het bij thuiskomst dan wel weer eens terug zal krijgen.
Ook mogelijk inderdaad. Zou wel voor een mooi topic zorgen denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
grid ik wil weer seks met je hebbenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of misschien krijgt hij wel een glas water over z'n porum na niks gedaan te hebben.
pech, ben zwanger :Squote:Op zondag 30 maart 2014 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grid ik wil weer seks met je hebben
dus?quote:
Moet schijten maar te lui om op te staan, maybe maar gewoon op het tapijt hier en de kat de schuld geven, hmm.quote:
Een glas water is al een hele verbetering t.o.v. een glas wijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of misschien krijgt hij wel een glas water over z'n porum na niks gedaan te hebben.
Ik ben partij neutraal en volledig objectief.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hommo! Wat doe jij in de SC!? Overloper
Ik heb hetzelfde maar moet pissen..quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet schijten maar te lui om op te staan, maybe maar gewoon op het tapijt hier en de kat de schuld geven, hmm.
Gewoon effe in oud pak drinken, ja toggggquote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar moet pissen..
Dat topic wel eens gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon effe in oud pak drinken, ja togggg
kak in een leeg glasquote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet schijten maar te lui om op te staan, maybe maar gewoon op het tapijt hier en de kat de schuld geven, hmm.
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik kom echt zelden buiten deze SC, dus nee.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Flinke schoudersquote:
Godverdommequote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+
Dit vind ik toch wat anders dan pis..quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Gridlok het volgende:
Ook keer op 4chan zo'n verhaal gezien van gast die z'n sperma in flesjes verzamelde![]()
boeken kasten vol met bud.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wat anders dan pis..
Best donkere pis. Nu lijkt het op appelsap.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+
Die cumboxquote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Gridlok het volgende:
Ook keer op 4chan zo'n verhaal gezien van gast die z'n sperma in flesjes verzamelde![]()
boeken kasten vol met bud.
Ik wil dat ook kunnen doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die cumboxjarenlang kwakje opvsngen in een schoenendoos. Leven ontstond
Als ik die zou hebben zou ik ze ook in een schoenendoos kunnen legen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij kan de volle condooms aan de muur hangen
Is toch niet leuk. Is maar heel karige vangst, want de hele lading incasseren lukt nooit, dus dat is veel te frustrerend.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon elke keer wat van die slakkensporen opvangen.
Ik ben zwaar, zwaaaar teleurgesteldquote:
waarom?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zwaar, zwaaaar teleurgesteld
quote:
Find you it fun to much seks to have?quote:
hehhehe jij kan het weten hehehehe Oostblok communicatie hehehequote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Find you it fun to much seks to have?
Is toch beter hoor
bghaghaha xdquote:Op zondag 30 maart 2014 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hehhehe jij kan het weten hehehehe Oostblok communicatie hehehe
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Heb vandaag in m'n oog geprikt met m'n mascaraborsteltje, dacht dat ik doodging.
zwartkijkerquote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Heb vandaag in m'n oog geprikt met m'n mascaraborsteltje, dacht dat ik doodging.
Wat lach jij, vieze zeefkakker.quote:
Dat overkomt mij nou nooit.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Omdat je nooit mascara gebruikt of omdat je geen polio hebt?quote:
Know that feel, sis. 1x gehad en toen 4 dagen pijn aan m'n oog gehad, no joke. Mijn hemeltjelief wat een vreselijk gevoel hequote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
Ja maar echt.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Know that feel, sis. 1x gehad en toen 4 dagen pijn aan m'n oog gehad, no joke. Mijn hemeltjelief wat een vreselijk gevoel he
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt.Nog nooit zo veel tranen uit m'n oog gekomen.
Ja hahahaquote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt.Nog nooit zo veel tranen uit m'n oog gekomen.
Was ook wel irritant, want kon heel m'n ogen opnieuw gaan doen.quote:
Waar je eerst een kwartier voor moet wachten ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was ook wel irritant, want kon heel m'n ogen opnieuw gaan doen.![]()
Ja, precies, eerst in foetushouding op bed huilen en kapot gaan van de pijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar je eerst een kwartier voor moet wachten ofzo
Ik was echt even een paar minuten uitgeschakeld hoor. En dan je oog zo dik en rood en tranendEn vervolgens vet voorzichtig die mascara opnieuw proberen
!
Hahahahaquote:Op zondag 30 maart 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies, eerst in foetushouding op bed huilen en kapot gaan van de pijn.Godkk man, voel m'n oog gewoon weer tranen omdat ik eraan terugdenk.
Wtf, hoe dan?!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
Oh en ook 1x door m'n vogel recht in m'n oogbol gepikt. Mijn god, dat was ook echt fucking afschuwelijkOok dagenlang last van gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |