Oh ja ik ook nuquote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zie wel een twitter logo lans ./ me staan.
twitter:BradgeVanDijk twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 07:44:08Just completed a 0.69 km bike with @RunKeeper. Check it out! http://t.co/1MgvobNs2Q #RunKeeper reageer retweet
690 Meter gefietst, hardcore.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja ik ook nutwitter:BradgeVanDijk twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 07:44:08Just completed a 0.69 km bike with @RunKeeper. Check it out! http://t.co/1MgvobNs2Q #RunKeeper reageer retweet
Moet je wel runkeepber bijhouden hequote:Op zondag 30 maart 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:
Iedere kaar als ik opsta om naar de koelkast te lopen ga ik ook maar posten op twitter, goed voor mijn self image.
Ja shit, doen wij hem niet na krioquote:
Ziet er echt fucked up uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:51 schreef krioro het volgende:
Oh ik denk dat ie baanwielrennen doet, 600m sprints. Kwam deze foto tegen, braddieslegs.jpg:
[ afbeelding ]
kkquote:
Hahaquote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
kkdat loop ik elke dag van de supermarkt terug met 2 kratten bier en een fles vodka in mn klauwen
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
kkdat loop ik elke dag van de supermarkt terug met 2 kratten bier en een fles vodka in mn klauwen
Elke dag 2 kratten bier?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij loopt er mee rond, betekent niet dat hij het ook opdrinkt. Misschien is het gewoon zij work-out.quote:
Ja, totaal uit proportie ook. Maar goed, 't is voor de sport.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, totaal uit proportie ook. Maar goed, 't is voor de sport.
Of misschien gebruiken ze hem onderweg als geldschieter die wel even van alles en nog wat kan voorschieten en het bij thuiskomst dan wel weer eens terug zal krijgen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat hij op dag twee in een internetcafe zit om een topic te openen over hoe de rest is weggereden zonder hem.
Of misschien krijgt hij wel een glas water over z'n porum na niks gedaan te hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Of misschien gebruiken ze hem onderweg als geldschieter die wel even van alles en nog wat kan voorschieten en het bij thuiskomst dan wel weer eens terug zal krijgen.
Hommo! Wat doe jij in de SC!? Overloperquote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Of misschien gebruiken ze hem onderweg als geldschieter die wel even van alles en nog wat kan voorschieten en het bij thuiskomst dan wel weer eens terug zal krijgen.
Ook mogelijk inderdaad. Zou wel voor een mooi topic zorgen denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
grid ik wil weer seks met je hebbenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of misschien krijgt hij wel een glas water over z'n porum na niks gedaan te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |