pech, ben zwanger :Squote:Op zondag 30 maart 2014 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grid ik wil weer seks met je hebben
dus?quote:
Moet schijten maar te lui om op te staan, maybe maar gewoon op het tapijt hier en de kat de schuld geven, hmm.quote:
Een glas water is al een hele verbetering t.o.v. een glas wijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of misschien krijgt hij wel een glas water over z'n porum na niks gedaan te hebben.
Ik ben partij neutraal en volledig objectief.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hommo! Wat doe jij in de SC!? Overloper
Ik heb hetzelfde maar moet pissen..quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet schijten maar te lui om op te staan, maybe maar gewoon op het tapijt hier en de kat de schuld geven, hmm.
Gewoon effe in oud pak drinken, ja toggggquote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar moet pissen..
Dat topic wel eens gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon effe in oud pak drinken, ja togggg
kak in een leeg glasquote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet schijten maar te lui om op te staan, maybe maar gewoon op het tapijt hier en de kat de schuld geven, hmm.
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik kom echt zelden buiten deze SC, dus nee.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Flinke schoudersquote:
Godverdommequote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+
Dit vind ik toch wat anders dan pis..quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Gridlok het volgende:
Ook keer op 4chan zo'n verhaal gezien van gast die z'n sperma in flesjes verzamelde![]()
boeken kasten vol met bud.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wat anders dan pis..
Best donkere pis. Nu lijkt het op appelsap.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+
Die cumboxquote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Gridlok het volgende:
Ook keer op 4chan zo'n verhaal gezien van gast die z'n sperma in flesjes verzamelde![]()
boeken kasten vol met bud.
Ik wil dat ook kunnen doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die cumboxjarenlang kwakje opvsngen in een schoenendoos. Leven ontstond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |