Ja hahahaquote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt.Nog nooit zo veel tranen uit m'n oog gekomen.
Was ook wel irritant, want kon heel m'n ogen opnieuw gaan doen.quote:
Waar je eerst een kwartier voor moet wachten ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was ook wel irritant, want kon heel m'n ogen opnieuw gaan doen.![]()
Ja, precies, eerst in foetushouding op bed huilen en kapot gaan van de pijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar je eerst een kwartier voor moet wachten ofzo
Ik was echt even een paar minuten uitgeschakeld hoor. En dan je oog zo dik en rood en tranendEn vervolgens vet voorzichtig die mascara opnieuw proberen
!
Hahahahaquote:Op zondag 30 maart 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies, eerst in foetushouding op bed huilen en kapot gaan van de pijn.Godkk man, voel m'n oog gewoon weer tranen omdat ik eraan terugdenk.
Wtf, hoe dan?!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
Oh en ook 1x door m'n vogel recht in m'n oogbol gepikt. Mijn god, dat was ook echt fucking afschuwelijkOok dagenlang last van gehouden
Hahaha nou, hij ziet volgens mij spoken als ik make-up op heb, want dan gedraagt hij zich binnen 1 klap echt raar naar me. En in het begin wist ik dat niet, dus lag ik op bed en zat hij op m'n kussen. Toen keek ik hem aan, 10 cm van hem af. En hij sprint binnen 0,0001 sec naar mijn oog en pikt er vol inquote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf, hoe dan?!Had dat beest echt tegen het raam gesmeten.
Wtf waaromquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha kkbeest.Odin ging altijd aan m'n benen likken als ik uit de douche kwam.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
Oh en ook 1x door m'n vogel recht in m'n oogbol gepikt.
zou sowieso niet mogelijk moeten zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Tering wat een drama is dat kwijtschelding voor afvalstffenheffing aanvragen
Ja leuk voor mensen zonder inkomenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou sowieso niet mogelijk moeten zijn
250 euro?! Wtf.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ze willen kopieen van alles, huur, huurtoeslag, banksaldo, zorgtoeslag, belasingaanslag, zorgpremie. Is me bijna die 250 euro waard om dit te laten zitten
Ik heb amper afvalquote:Op zondag 30 maart 2014 23:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die produceren ook afvalstoffen hoor
Kolere man.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor mij alleen. Gezinnen betalen 50 euro meerLeuk als ze 6 kinderen hebben
Op deze manier maak je je batterij luiquote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik allemaal moet invullen. En die kopieendat soort shit gooi ik toch weg
Beschikking van zorgtoeslag wtf dat is afgeleid van inkomen, waarom moeten ze in godsnaam een kopie van de beschikking hebben
hier ook ongeveer jaquote:Op zondag 30 maart 2014 23:23 schreef Salatrel het volgende:
Afvalstoffenheffing is hier nog geen 195 euro
grootverdiener jij!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kom nu wel een acceptgiro voor huurtoeslag tegen. Moet 12 euro terugbetalen
Al spijt dat je vrijwillig in dienst bent voor CEO Danny?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kom nu wel een acceptgiro voor huurtoeslag tegen. Moet 12 euro terugbetalen
Verschilt, bij een authentieke Italiaanse ijssalon zal het duurder zijn dan bij Lijpo IJsco, welke weer duurder is dan AH, en ook daar heb je enorme prijsverschillen tussen diverse varianten.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoeveel ijsjes je voor 12 euro kunt halen.
Heb vandaag mangoijs bij de Italiaanse ijssalon gehaald.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verschilt, bij een authentieke Italiaanse ijssalon zal het duurder zijn dan bij Lijpo IJsco, welke weer duurder is dan AH, en ook daar heb je enorme prijsverschillen tussen diverse varianten.
Dus nee, ik heb geen flauw idee hoeveel ijsjes je kunt halen voor 12 euro.
2x de helftquote:Op zondag 30 maart 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoeveel ijsjes je voor 12 euro kunt halen.
Bedankt.quote:
Noicequote:Op zondag 30 maart 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vandaag mangoijs bij de Italiaanse ijssalon gehaald.![]()
En zo'n mix van chocola en nog iets met stukjes koek en chocola.
![]()
3 euro voor zo'n lullig bakje.
Die met kersen is ook lekker.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Noice. Zin gekregen in:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |