Al spijt dat je vrijwillig in dienst bent voor CEO Danny?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kom nu wel een acceptgiro voor huurtoeslag tegen. Moet 12 euro terugbetalen
Verschilt, bij een authentieke Italiaanse ijssalon zal het duurder zijn dan bij Lijpo IJsco, welke weer duurder is dan AH, en ook daar heb je enorme prijsverschillen tussen diverse varianten.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoeveel ijsjes je voor 12 euro kunt halen.
Heb vandaag mangoijs bij de Italiaanse ijssalon gehaald.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verschilt, bij een authentieke Italiaanse ijssalon zal het duurder zijn dan bij Lijpo IJsco, welke weer duurder is dan AH, en ook daar heb je enorme prijsverschillen tussen diverse varianten.
Dus nee, ik heb geen flauw idee hoeveel ijsjes je kunt halen voor 12 euro.
2x de helftquote:Op zondag 30 maart 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoeveel ijsjes je voor 12 euro kunt halen.
Bedankt.quote:
Noicequote:Op zondag 30 maart 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vandaag mangoijs bij de Italiaanse ijssalon gehaald.![]()
En zo'n mix van chocola en nog iets met stukjes koek en chocola.
![]()
3 euro voor zo'n lullig bakje.
Die met kersen is ook lekker.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Noice. Zin gekregen in:
[ afbeelding ]
Oké, houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm voor ik deze shit ga invullen maar kijken hoe het met spaargeld zit
Oke ik heb dus vermogen. Maar ook een studieschuld waarom zeggen ze daar niets over madquote:Belastingzaken kan belastingen kwijtschelden. Maar u kunt geen kwijtschelding krijgen als u vermogen heeft.
Spaargeld en effecten
In bepaalde situaties tellen het saldo op uw bankrekening en uw effecten als vermogen mee.
Dat kunt u zelf berekenen door de volgende bedragen bij elkaar op te tellen:
1. Het normbedrag Normbedragen van de Wet Werk en Bijstand (WWB) dat voor u geldt.
2. Het restant huurlasten dan wel hypotheekrente en erfpachtcanon.
3. Het restant ziektekostenpremies die niet door de werkgever worden ingehouden.
Komt het bedrag van uw spaargeld en effecten hoger uit dan bovenstaande optelsom? Dan telt dit bedrag mee als vermogen.
Zou je cherries poppenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die met kersen is ook lekker.Sowieso zijn kersen echt ondergewaardeerd. Mijn god, zo lekker.
Zou m'n handen extra goed wassen alvorens voor je te koken.quote:
gimmequote:Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
Het is dat ik 1100 euro van inkomstenbelasting terug krijgsnap niet waarom zoveel trouwens
ik notes zie jij die?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur, goed bezig.
Maar weinig notes de laatste tijd.
wowedquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben stiekem mod.
Ik zie al je notes. 49 stuks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |