Maar 7 dit jaar. Valt me alles mee.quote:
kanker en white supremacyquote:Op maandag 31 maart 2014 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 7 dit jaar. Valt me alles mee.
Maar in 2012 was je wel stout.
geen polioquote:Op zondag 30 maart 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat je nooit mascara gebruikt of omdat je geen polio hebt?
Deurne.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef gianni61 het volgende:
Marokkaanse jongeren die in deurne gaan protesteren
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef gianni61 het volgende:
Marokkaanse jongeren die gaan protesteren
quote:
juweliersvrouw heeft daar een inbreker dood geschoten, nu kom daar marokkanen vanuit eindhoven protesteren tegen die vrouwquote:Op maandag 31 maart 2014 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar kun je zo'n paardenopleiding doen, hoezo zijn daar Marokkanen.
misschien word je het wel ooit.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een of andere verplichte managementcursus volgen, terwijl ik geen manager ben?
Als ik later groot word zeker?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien word je het wel ooit.
ik vond dat best interessant
plateauzolen dragen..quote:Op maandag 31 maart 2014 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik later groot word zeker?
Back to the 60'squote:
Weet je wat ook nice is?quote:
uhm, wat?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook nice is?
Instant dementie zodra iemand zich heeft voorgesteld.
Ja zo'n belevenis idd.. perfect omschreven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zo'n belevenis idd.. perfect omschreven.nee, dat lijkt me logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het is best dom om na twee weken te vragen hoe iemand ook al weer heet.quote:
valt mee. zeker als je altijd op een andere vestiging zit.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is best dom om na twee weken te vragen hoe iemand ook al weer heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |