SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leg uit.quote:
quote:
Nou nou nou zeg.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Check dat wijf in uitshirt dan met haar smerige havenkop
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Check dat wijf in uitshirt dan met haar smerige havenkop
eredivisiequote:Op zondag 30 maart 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
De wedstrijd is zo kut dat het publiek maar in beeld wordt genomen.
Onverdiend ook.quote:
*sarcasm.quote:
Jij vindt 4-0 dus niet geflatteerd?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
*sarcasm.
Cavaliers spoort niet helemaal
Wat je dus wil zeggen is, dat deze stand een goede weergave geeft van het spelbeeld? Mafketel.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
*sarcasm.
Cavaliers spoort niet helemaal
Ze zijn erg effectief vandaag. Het is nou niet zo dat GAE heel veel liet zien tweede helft.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt 4-0 dus niet geflatteerd?
Geflatteerd dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn erg effectief vandaag. Het is nou niet zo dat GAE heel veel liet zien tweede helft.
Ze hebben al 2x voor haast open doel gemist. Maar dan nog. Geflatteerd is wat anders dan niet verdienen voor te staanquote:Op zondag 30 maart 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn erg effectief vandaag. Het is nou niet zo dat GAE heel veel liet zien tweede helft.
Maar niet extreem geflatteerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kortom: deze 4-0 stand is geflatteerd. Goed dat we het eens zijn.
Hoi LR, leuke avond gehad gisteren?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben al 2x voor haast open doel gemist. Maar dan nog. Geflatteerd is wat anders dan niet verdienen voor te staan
Extreem geflatteerd is wel erg overdrevenquote:
Johquote:Op zondag 30 maart 2014 14:09 schreef GGMM het volgende:
Ik zie PSV geen 2e meer worden op deze manier.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Extreem geflatteerd is wel erg overdrevenVond je 2-0 meer terecht dan?
als je zelf mist vallen ze bij de tegenstanderquote:Op zondag 30 maart 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben al 2x voor haast open doel gemist. Maar dan nog. Geflatteerd is wat anders dan niet verdienen voor te staan
Mooi.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:09 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Trapper brak af. 10 km naar huisgelopen.
Hebben het nog in eigen hand, meen ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:09 schreef GGMM het volgende:
Jeetje, wat een pech zeg.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kongologodquote:Op zondag 30 maart 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
na deze wedstrijd al 3 wedstrjiden geen doelpunten tegen
hoe dan
Kongoloquote:Op zondag 30 maart 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
na deze wedstrijd al 3 wedstrjiden geen doelpunten tegen
hoe dan
Geflatteerd dusquote:Op zondag 30 maart 2014 14:10 schreef GGMM het volgende:
Bijna 5-0
Dat zou wel een tikketlje geflatteerd geweest zijn.
Smakelijk, meneer.quote:
Volgens Ruben Schaken kan het nog steeds.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Na de wedstrijd gaan de Feyenoord-spelers weer roepen dat ze kampioen gaan worden.
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Na de wedstrijd gaan de Feyenoord-spelers weer roepen dat ze kampioen gaan worden.
Ron de Rijk zal Ajax - Twente wel weer krijgenquote:Op zondag 30 maart 2014 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Mark van Rijswijk in Liwwadden. Ik hoop op Theo Reitsma bij Ajax-Twente.
Geen Theo. Liever Evertquote:Op zondag 30 maart 2014 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Mark van Rijswijk in Liwwadden. Ik hoop op Theo Reitsma bij Ajax-Twente.
Toewensen of gunnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik gun jou een ernstige verkoudheid toe.
Dit is waarschijnlijk de meest pijnlijke diss die vandaag gegeven gaat worden.quote:
Wie wel dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:26 schreef tompsv18 het volgende:
Vink de scheidsrechter ja? Die kan er niks van
Genoteerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:28 schreef GGMM het volgende:
Bojan in de spitsDaar kan hij wel voetballen, mark my words.
Ik denk dat Evert zo in Den Haag zit.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
Weer geen Evert![]()
Niet gek dat het zo slecht gaat met Foxie, Evert is nergens te bekennen en Lambiek is niet van het beeld af te slaan.
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n belangrijke wedstrijd en dan neemt FC Doyen maar 800 fans mee
Ajax krijgt de eigen vakken niet eens vol johquote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n belangrijke wedstrijd en dan neemt Twente maar 800 fans mee
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax krijgt de eigen vakken niet eens vol joh
Houd je bek man altijd uitverkocht.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
waar zitten ze danquote:Op zondag 30 maart 2014 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Houd je bek man altijd uitverkocht.
Uitverkocht =/= vol stadion.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Houd je bek man altijd uitverkocht.
Beschamend inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat klopt maar de laatste wedstrijden van dit seizoen waren enorm snel uitverkocht. Dat het niet vol zit ligt aan de seizoenskaarthouders die dan thuis blijven.quote:
Ajax kaartenmarkt.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat klopt maar de laatste wedstrijden van dit seizoen waren enorm snel uitverkocht. Dat het niet vol zit ligt aan de seizoenskaarthouders die dan thuis blijven.
Rode jassen zijn gewoon heel populair in Amsterdam, ik begrijp dat het hierdoor wel net lijkt alsof het niet helemaal vol zit.quote:
Je bent er zelf ook bijna nooit.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat klopt maar de laatste wedstrijden van dit seizoen waren enorm snel uitverkocht. Dat het niet vol zit ligt aan de seizoenskaarthouders die dan thuis blijven.
Eerder kopen dan. Sowieso die mensen die kaarten kopen en dan niet opkomen dagenquote:Op zondag 30 maart 2014 14:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat deze kaarten uitverkocht waren. Even lezen.
jaquote:Op zondag 30 maart 2014 14:38 schreef Tropisch_- het volgende:
Tering.. Je voelt de 1-0 al aankomen...
Seizoenskaarthouders op de lange zijden héquote:Op zondag 30 maart 2014 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eerder kopen dan. Sowieso die mensen die kaarten kopen en dan niet opkomen dagen
Waarom wel?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:40 schreef donroyco het volgende:
Waarom speelde PSV gisteren niet met gehandicaptensport op het shirt?
Omdat een mongool als trainer al genoeg reclame is.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:40 schreef donroyco het volgende:
Waarom speelde PSV gisteren niet met gehandicaptensport op het shirt?
818 was nog niet uitverkocht. Vandaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seizoenskaarthouders op de lange zijden hé
Ja die kopen net als veel bobo's alleen maar zo'n kaart voor de top wedstrijden. Vreselijke mensen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seizoenskaarthouders op de lange zijden hé
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KutzomertijdGelukkig wel op tijd wakker voor Twente.
Terwijl Ajax - Twente best wel een topwedstrijd is.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja die kopen net als veel bobo's alleen maar zo'n kaart voor de top wedstrijden. Vreselijke mensen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja die kopen net als veel bobo's alleen maar zo'n kaart voor de top wedstrijden. Vreselijke mensen.
Zomertijd nog maar net begonnen en je bent nu al helemaal rood!quote:Op zondag 30 maart 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KutzomertijdGelukkig wel op tijd wakker voor Twente.
Beetje een Arjan Robben, maar dan zonder de kwaliteitquote:Op zondag 30 maart 2014 14:42 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Boilesen niet geblesseerd, een mirakel
Helemaal niet spannend. Wandelt Liverpool wel overheen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:43 schreef donroyco het volgende:
Straks de kraker Liverpool - Tottenham Hotspur
Hoeft ook niet, als het maar mooi voetbal is.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Helemaal niet spannend. Wandelt Liverpool wel overheen.
Ajax-Barcelona gezien? Die minuten die hij speelde was hij een heldquote:Op zondag 30 maart 2014 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje een Arjan Robben, maar dan zonder de kwaliteit
nee ben niet geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 14:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]Was je er nog? Het was echt genieten en Smit stal de show weer
Inderdaad. Sowieso leuk om een paar goals van SAS te zienquote:Op zondag 30 maart 2014 14:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als het maar mooi voetbal is.
San Antonio Spurs? Stephen A Smith?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso leuk om een paar goals van SAS te zien
5-0 Feyquote:Op zondag 30 maart 2014 14:45 schreef RvLaak het volgende:
Vanwege verplichtingen Feyenoord niet kunnen zien, hoe speelde ze?
Uitslag had ik gehoord op Radio 1 idd, maar weinig van de wedstrijd meegekregen. Eigenlijk nietsquote:
Ja was echt genieten. Nu al zin in Utrecht uit. Heb je nog sc eigenlijk?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee ben niet geweesthad helaas een andere afspraak.
Ja ik zag m op een foto.
Wel een held
quote:
Laatst was je nog zo gefrustreerd met Smit?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]Was je er nog? Het was echt genieten en Smit stal de show weer
Zijn beleid met supporters ja dat is iets anders maar hij gaf toe dat die fout zat.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laatst was je nog zo gefrustreerd met Smit?
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij overhypte beperkte voetballers niet inderdaad
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:48 schreef RensAjacied het volgende:
NIEMAND KAN ONS STOPPEN TWENTE GAAT ERAAN
oe ahquote:Op zondag 30 maart 2014 14:48 schreef RensAjacied het volgende:
NIEMAND KAN ONS STOPPEN TWENTE GAAT ERAAN
Er staan nog steeds mensen buiten.twitter:ajaxlife twitterde op zondag 30-03-2014 om 14:48:42Zuid stroomt eindelijk vol, er schiet gang in de wedstrijd en op de tribunes gaat het los. Sfeertje neemt toe, lekker! #ajatwe reageer retweet
Waarom?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef RensAjacied het volgende:
Er staan nog steeds mensen buiten.twitter:ajaxlife twitterde op zondag 30-03-2014 om 14:48:42Zuid stroomt eindelijk vol, er schiet gang in de wedstrijd en op de tribunes gaat het los. Sfeertje neemt toe, lekker! #ajatwe reageer retweet
Weer zo'n protest?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef RensAjacied het volgende:
Enorme drukte. Gewoon te laat bij het stadion (lees: blijven hangen in het honk) denk ik.quote:
Een hele tijd terug. Tegen ADO kwamen ze in de 14e minuut binnen voor Johan Cruijff destijds tegen Ten Have.quote:
Ik moest lachenquote:
weet alleen niet af te makenquote:
quote:
GGMM heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM, wat speelt Bojan toch lekker in de spits, je had gelijk
Weet ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM, wat speelt Bojan toch lekker in de spits, je had gelijk
Duh, als ik denk dat ik geen gelijk heb pas ik m'n mening aan waardoor ik alsnog weer gelijk heb :Squote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |