abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138578400
Mutant01 :')
Bats boem lucht dicht
pi_138578467
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het klopt inderdaad dat de harde realiteit mij niet zint. De intelligentie van een behoorlijk aantal Nederlanders laat veel te wensen over. Gelukkig zijn er nog partijen die zich sterker maken voor beter onderwijs.

2 miljoen, ja? Kun jij een beetje rekenen?
Maar op het moment dat je zo achterlijk bent om op de PVV te stemmen ben je inderdaad een debiel. Dat dat er zo ontzettend veel zijn doet mij ook enigszins pijn.

[..]

En toch maar op die kortzichtige, haatzaaiende roeptoeter blijven stemmen die nog niets zinnigs heeft bereikt in zijn leven. Echt, jij weet wat je doet.

Wat een bullshit :') andere partijen hebben bijna nooit wat bereikt in de politiek behalve zakken vullen en onnodige projecten financieren(jsf, tunnel, ovchip,ns).

Het hele politieke systeem is gewoon corrupt en veel mensen zijn zakkenvullers zonder inhoud.

Geert zaait geen haat, de haat is er al. Daar hebben ze zelf voor gezorgt. Veel NLers zijn die klote marokkanen meer dan zat en dan ook vooral het laffe optreden van de politiek.
pi_138578608
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 18:20 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Geert zaait geen haat, de haat is er al. Daar hebben ze zelf voor gezorgt. Veel NLers zijn die klote marokkanen meer dan zat en dan ook vooral het laffe optreden van de politiek.
De haat wordt alleen maar groter, daar hebben we Wilders niet bij nodig.
Bats boem lucht dicht
pi_138578701
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Anti-Wilders-activisten gepakt

De mobiele eenheid heeft in Nijmegen zaterdag acht mensen in de boeien geslagen. Dat gebeurde tijdens een demonstratie tegen burgemeester Bruis, die vorige week aangifte wegens discriminatie tegen Geert Wilders heeft gedaan. De arrestanten behoren tot een groep tegendemonstranten.
http://www.telegraaf.nl/t(...)visten_gepakt__.html
Wat een verwarrend bericht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138578817
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Marokkaan is een soort scheldwoord geworden'

De uitspraken van Geert Wilders over Marokkanen en de dood van twee Marokkaanse overvallers in Deurne heeft de sluimerende onvrede onder Marokkaanse jongeren laten toenemen. Experts maken zich ernstig zorgen, blijkt uit een rondgang van dagblad Trouw.

De Marokkaans-Nederlandse Karima Daoudi is directeur van het Bureau Maatschappelijk Herstel en Rehabilitatie dat moeilijke jongeren begeleidt. Volgens haar hebben die jongeren niets meer te verliezen en kunnen ze hun woede niet kanaliseren. ' Als ze dan ook het gevoel hebben dat de samenleving tegen ze is - zoals met Wilders en in Deurne - bestaat de kans dat ze in opstand komen met alle gevolgen van dien.'

''Marokkaan' is een soort scheldwoord geworden in Nederland door Wilders en alle negatieve publiciteit over overlast en criminaliteit', zegt een van de jongeren die Trouw sprak. Hij heeft goede diploma's, maar krijgt geen baan. 'Zelf zou ik niet zo gauw de straat op gaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het een keer uit de hand loopt. Niet iedereen is bestand tegen zoveel tegenslagen.'

Criminoloog en bestuurskundige Eric Bervoets vreest vooral voor de jongeren die nihilistisch worden en gaan rellen. De kans dat het tot hevige rellen komt zoals in Londen en Parijs is volgens hem klein.
http://www.volkskrant.nl/(...)woord-geworden.dhtml
Experts, :').

Die hebben natuurlijk altijd gelijk.
pi_138578866
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Precies, opsporing verzocht en al het nieuws en persoonlijke ervaringen is genoeg.
pi_138578964
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 18:32 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Precies, opsporing verzocht en al het nieuws en persoonlijke ervaringen is genoeg.
Maarja, het is simpel om Wilders de schuld te geven.
Je weet toch dat het altijd de schuld van een andere is.
Bats boem lucht dicht
pi_138579021
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 18:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een verwarrend bericht.
-Wilders heeft wat tegen Marokkanen
-De burgemeester van Nijmegen leek het in al zijn wijsheid een goed plan om op te roepen aangifte tegen Wilders te doen.
-Wilders fanboys pikken dat niet en gingen tegen hun burgemeester demonstreren.
-En dat mocht weer niet van de politie.

Duidelijk toch?
Nu alleen nog Marokkanen die weer tegen demonstranten gaan demonstreren en de cirkel is weer rond.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 6 april 2014 @ 18:37:45 #284
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_138579052
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ster-Minder-EU.dhtml

quote:
Wilders op verkiezingsposter: Minder EU

De controverse over de 'minder Marokkanen'-uitspraken tijdens de verkiezingsbijeenkomst van de PVV op 19 maart heeft de PVV totaal niet gedeerd. Sterker nog, met de verkiezingsposter Minder EU lijkt de partij van Wilders nog even voort te borduren op het thema.

De PVV presenteerde vorige week haar verkiezingsprogramma voor de Europese Parlementsverkiezingen op 22 mei. Op het programma, dat slechts één A4'tje telt, staat dat de partij uit de EU wil en terug naar de gulden, dat de grenzen op slot gaan voor arbeidsmigranten, de partij wil de 'islamisering' tegengaan en het geld terugvorderen dat Nederland heeft bijgedragen aan de Europese noodsteun tijdens de crisis.

Minder, minder, minder
Vandaag is dan ook de bijbehorende verkiezingsposter gepresenteerd. Minder EU, staat erop. Dit lijkt een directe verwijzing naar de uitspraken van WIlders na afloop van de verkiezingsuitslag vande gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart. Wilders vroeg zijn aanhangers of 'ze meer of minder Marokkanen' in Den Haag en in Nederland willen. Daarop scandeerde de zaal 'minder, minder, minder. 'Dan gaan we dat regelen', besloot de PVV-leider.

Vooral met deze laatste opmerking is Wilders voor veel mensen een grens overgegaan. Vanuit de maatschappij en de politiek werden de uitspraken sterk veroordeeld. Er zijn al 5000 aangiftes binnen als reactie op uitlatingen. Volgens het Openbaar Ministerie kwamen er naast deze aangiften via de website van de politie meer dan 15.000 meldingen binnen van discriminatie.
Heleen van Lier moet het filmpje nog maar eens bekijken... "minder EU" was nog voor de marokannen vraag... En dat noemt zich dan journalist... _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_138579172
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

-Wilders heeft wat tegen Marokkanen
-De burgemeester van Nijmegen leek het in al zijn wijsheid een goed plan om op te roepen aangifte tegen Wilders te doen.
-Wilders fanboys pikken dat niet en gingen tegen hun burgemeester demonstreren.
-En dat mocht weer niet van de politie.

Duidelijk toch?
Nu alleen nog Marokkanen die weer tegen demonstranten gaan demonstreren en de cirkel is weer rond.
Kop luidt echter 'Anti-Wilders demonstranten opgepakt' .
pi_138579348
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kop luidt echter 'Anti-Wilders demonstranten opgepakt' .
Dat zou nog debieler zijn.
-Wilders mag Marokkanen niet.
-Burgemeester Bruis mag Wilders niet
-PVV-ers mogen Bruis niet.
-Antifascisten of andere linkse idioten mogen deze PVV-ers niet.
En zo is de cirkel van haat tussen deze debielen weer rond.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138579491
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 18:20 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Wat een bullshit :') andere partijen hebben bijna nooit wat bereikt in de politiek behalve zakken vullen en onnodige projecten financieren(jsf, tunnel, ovchip,ns).

Het hele politieke systeem is gewoon corrupt en veel mensen zijn zakkenvullers zonder inhoud.

Waarom moeten PVV'ers ook altijd zo duidelijk laten blijken dat ze dom zijn? :')
pi_138579732
quote:
13s.gif Op zondag 6 april 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waarom moeten PVV'ers ook altijd zo duidelijk laten blijken dat ze dom zijn? :')
Ik stem niet meer dus geen PVVer, stemmen is toch nutteloos.

Daarnaast ben je zelf niet al te snugger.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2014 18:56:58 ]
pi_138579894
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat zou nog debieler zijn.
-Wilders mag Marokkanen niet.
-Burgemeester Bruis mag Wilders niet
-PVV-ers mogen Bruis niet.
-Antifascisten of andere linkse idioten mogen deze PVV-ers niet.
En zo is de cirkel van haat tussen deze debielen weer rond.
Ik ga enkel op de kop af, vriendelijke vriend.
  zondag 6 april 2014 @ 19:04:46 #290
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_138580094
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Die haat wordt alleen maar groter bij mensen die nog nooit een Marokkaan van dichtbij gezien hebben :')
Als je woont, werkt en leeft met mensen van verschillende achtergronden kom je er achter dat er goede en slechte mensen tussen zitten, gek he, net als bij autochtone Nederlanders oO<

Ik heb zelf veel goede vriendinnen en vrienden onder mensen van Turkse afkomst en werk veel met mensen van Marokkaanse afkomst; met die laatste is het wat moeilijker om buiten werk vriendeschap op te bouwen, ze zijn wat meer op zichzelf, maar dat kan ook aan mijzelf liggen natuurlijk, maar wat werken betreft zijn het prima lui.

Als je een goed band hebt met met mensen van Marokkaanse/Turkse of andere afkomst laat je het wel uit je hoofd om Wilders te stemmen }:|
pi_138581004
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Die haat wordt alleen maar groter bij mensen die nog nooit een Marokkaan van dichtbij gezien hebben :')
Als je woont, werkt en leeft met mensen van verschillende achtergronden kom je er achter dat er goede en slechte mensen tussen zitten, gek he, net als bij autochtone Nederlanders oO<

Ik heb zelf veel goede vriendinnen en vrienden onder mensen van Turkse afkomst en werk veel met mensen van Marokkaanse afkomst; met die laatste is het wat moeilijker om buiten werk vriendeschap op te bouwen, ze zijn wat meer op zichzelf, maar dat kan ook aan mijzelf liggen natuurlijk, maar wat werken betreft zijn het prima lui.

Als je een goed band hebt met met mensen van Marokkaanse/Turkse of andere afkomst laat je het wel uit je hoofd om Wilders te stemmen }:|
Dat is leuk voor jou, maar mijn ervaring spreekt over heel iets anders. Turken zijn ok, Marokkanen geven problemen en zijn tikkende tijdbommen. Vooral toen ik nog op school zat waren de marocs gewoon een stel teringlijers. Schelden constant, bellen in de klas, mensen bedreigen en ga zo maar door.

Als je met veel Marokkanen in aanraking komt, ga je ze juist meer en meer haten.

Ik had 1 Marokkaanse vriend op school, maar die was ook niet te vertrouwen, dat zijn ze bijna geen van alle.
pi_138581064
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het klopt inderdaad dat de harde realiteit mij niet zint. De intelligentie van een behoorlijk aantal Nederlanders laat veel te wensen over. Gelukkig zijn er nog partijen die zich sterker maken voor beter onderwijs.

[..]

Superieur? Allicht.

[..]

Ik ben inderdaad zo boos dat ik het nodig vindt een discussie over een uitgekauwd onderwerp te beginnen. O, wacht...

[..]

2 miljoen, ja? Kun jij een beetje rekenen?
Maar op het moment dat je zo achterlijk bent om op de PVV te stemmen ben je inderdaad een debiel. Dat dat er zo ontzettend veel zijn doet mij ook enigszins pijn.

[..]

En toch maar op die kortzichtige, haatzaaiende roeptoeter blijven stemmen die nog niets zinnigs heeft bereikt in zijn leven. Echt, jij weet wat je doet.

Overigens heeft deze onzin geen enkele relevantie met het topic, vind ik de discussie onzinnig en zie ik het nut er niet van in hem voort te zetten.
Je klinkt echt heel erg gelukkig, wat een droefenis om zo depressief je leven door te brengen... Sterkte!

p.s. Zoek hulp...
pi_138581206
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar een mening en geen feit.
pi_138582169
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Je klinkt echt heel erg gelukkig, wat een droefenis om zo depressief je leven door te brengen... Sterkte!

p.s. Zoek hulp...
Negeer vooral de inhoud ja, intelligent wezen dat je er bent.
pi_138582372
quote:
13s.gif Op zondag 6 april 2014 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Negeer vooral de inhoud ja, intelligent wezen dat je er bent.
Huh? Je geeft notabene zelf aan de discussie niet voort te willen zetten!
pi_138582451
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 20:03 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Huh? Je geeft notabene zelf aan de discussie niet voort te willen zetten!
En dat geeft jou het recht er nog zo'n achterlijke sneer achteraan te gooien?
pi_138582734
quote:
13s.gif Op zondag 6 april 2014 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

En dat geeft jou het recht er nog zo'n achterlijke sneer achteraan te gooien?
Absoluut!
pi_138582784
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Absoluut!
Dan ben je een nog grotere mongool dan ik al dacht.
pi_138583103
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dan ben je een nog grotere mongool dan ik al dacht.
Dat mag, andersom inmiddels en jammer genoeg idem dito.
pi_138583180
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 19:33 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar een mening en geen feit.
Opvallend genoeg heeft de PVV vooral stemmen in gebieden waar minder uiteenlopende nationaliteiten voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')