SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Aangezien ik niet kijk zal ik objectief een oordeel moeten vellen.quote:
Dat zien we morgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas vindt het ook wel spannend. Gaat zijn cluppie punten verliezen?
Doe nou niet....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas vindt het ook wel spannend. Gaat zijn cluppie punten verliezen?
Oké.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Aangezien ik niet kijk zal ik objectief een oordeel moeten vellen.
Caland, jouw mening is sterker onderbouwd.
Dit is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.
Joh, jij dacht dat PSV nog mee ging doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon 6 april kampioen dus.. Prima
Morgen moeten moeten moeten moeten moeten moeten we winnen Caland. Godverdekuttyfus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Bijna raak Depay. Nog efkes oefenen jongen.
Dat moet altijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Morgen moeten moeten moeten moeten moeten moeten we winnen Caland. Godverdekuttyfus.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon 6 april kampioen dus.. Prima
Ah je bent er.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen waren die dachten dat PSV zou winnen.
Als jullie punten verspelen kan Ajax volgende week kampioen worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Morgen moeten moeten moeten moeten moeten moeten we winnen Caland. Godverdekuttyfus.
Gedurfd.quote:
feyenoord gaat onderuit, altijd na uitspraken van koemanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even schijten.quote:
Is je opgevallen dat Schaken weer van die rare uitspraken heeft gedaan? (kunnen nog steeds kampioen worden dit dat)quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
feyenoord gaat onderuit, altijd na uitspraken van koeman Schaken
Dit was zeer voor de hand liggend inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
MegastuntJohannes zag dit allang aankomen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bier op het veld.
Normaal gesproken is dat een boete van de UEFA.
Groningenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Heerlijk dit
Neen. Ik heb maar weinig meegekregen afgelopen week. Schaken is sowieso aids in zijn meest pure vorm. En niet alleen omdat het een negert is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is je opgevallen dat Schaken weer van die rare uitspraken heeft gedaan? (kunnen nog steeds kampioen worden dit dat)
Garantie voor puntverlies
Sluit je de bagger in KLB, kom je hier baggerenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben gewoon blij dat Groningen wint.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sluit je de bagger in KLB, kom je hier baggeren
Schaken is een wangedrocht. Riep dus dat we nog steeds kampioen kunnen worden maar dat we iig. tweede moeten worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen. Ik heb maar weinig meegekregen afgelopen week. Schaken is sowieso aids in zijn meest pure vorm. En niet alleen omdat het een negert is.
Heracles - Feyenoord wordt gegarandeerd puntverlies...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Feyenoord gaat de komende twee wedstrijden gewoon winnen hoor. Daarmee is Ajax nog steeds geen officieel kampioen.
Ohja, Ajax had laatste twee keer gelijk gespeeldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat Groningen wint.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat Groningen wint.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
JAAAAAAAA
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:47 schreef Pascalus het volgende:
Zoet had die bal gewoon moeten hebben.
Zoet valt daarin 0,0 aan te rekenen. Moet anticiperen op twee inlopende mensen en de bal, dat is onmogelijk. Fout ligt bij de niet meelopende verdedigers. Zal ongetwijfeld die Bruma weer zijn.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zoet valt daarin 0,0 aan te rekenen. Moet anticiperen op twee inlopende mensen en de bal, dat is onmogelijk. Fout ligt bij de niet meelopende verdedigers.
Laatste minuut. Zoals het hoort. Ja toch, niet dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:06 schreef hafcfan het volgende:
Nec wie kent ze niet Nec, Nec degradeert en gaat failliet.
Man wat een top avond.![]()
Ouderwetse awayday. Nu al zin in woensdag en Stijn nog bedankt hé.
Inderdaad en dan die koppen van die mensen waar toch al niets mee zit. Onbetaalbaar zeg ik jequote:Op zondag 30 maart 2014 01:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Laatste minuut. Zoals het hoort. Ja toch, niet dan.
Ik weet hoe het voelt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad en dan die koppen van die mensen waar toch al niets mee zit. Onbetaalbaar zeg ik je
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef hafcfan het volgende:
Jantje Smit zat trouwens ook weer tussen de harde kern. Wat een kerel joh ging die de boel opzwepen. En na de 1-0 liep die de hele tijd te schelden. 'verdomme wat een triest niveau weer' en zo ging het maar door
Goed gejinxt van mij, ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:06 schreef hafcfan het volgende:
Nec wie kent ze niet Nec, Nec degradeert en gaat failliet.
Man wat een top avond.![]()
Ouderwetse awayday. Nu al zin in woensdag en Stijn nog bedankt hé.
Jantje Smit zat trouwens ook weer tussen de harde kern. Wat een kerel joh ging die de boel opzwepen. En na de 1-0 liep die de hele tijd te schelden. 'verdomme wat een triest niveau weer' en zo ging het maar door
hahahaha stijn zegt analquote:Op zondag 30 maart 2014 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong analist vandaag.
#foxsportsajax
Haha dat was echt te zielig.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu het seizoensoverzicht van 2011/2012.
Met de 'spontane' huldiging voor de 2e plaats.
Verschrikkelijk kansloos paupervolk.. net of die spelers met opzet in de laatste seconde verliezen.quote:
Blijkbaar wekt het feit dat dat zeer bescheiden feestje alsnog beter was dan al die kampioenschappen van jullie bij elkaar toch jaloezie op. Ik bedoel, waarom zou je het als jood anders terug kijken?quote:
Nee, ik ga doelbewust het seizoensoverzicht van 2011/2012 terugkijken om de huldiging te zienquote:Op zondag 30 maart 2014 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Blijkbaar wekt het feit dat dat zeer bescheiden feestje alsnog beter was dan al die kampioenschappen van jullie bij elkaar toch jaloezie op. Ik bedoel, waarom zou je het als jood anders terug kijken?
Ja, weet ik veel. Als ik een seizoensoverzicht kijk en er komt een joods feestje dan zet ik het uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ga doelbewust het seizoensoverzicht van 2011/2012 terugkijken om de huldiging te zien.
Alsof hij doelbewust dat overzicht gaat kijken voor die sneue vertoning in Rotterdamquote:Op zondag 30 maart 2014 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Blijkbaar wekt het feit dat dat zeer bescheiden feestje alsnog beter was dan al die kampioenschappen van jullie bij elkaar toch jaloezie op. Ik bedoel, waarom zou je het als jood anders terug kijken?
Jazeker, ik zit al op de tribunequote:
Wat voor swagmobiel heb je?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jazeker, ik zit al op de tribune
Wel vroeg m'n nest uit op de zondagochtend en dan nog dat uur korter
Nee, ze zijn geen meelopers bij GAE.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand loopt ook met Janmaat mee, hé.
quote:
Ben je 11 goals en de arbeid van 2 werkpaarden kwijtquote:
En kun je gaan voetballen.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je 11 goals en de arbeid van 2 werkpaarden kwijt
linkquote:Op zondag 30 maart 2014 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn stream loop tmaar 30 seconde achter
sinds immers speelt is het niet om aan te glurenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Lees dat eens.
Waar Pellè lijkt weggelopen uit een schilderij van Michelangelo, ziet Immers eruit als een groente- en zonlichtmijdende gameverslaafde'quote:Op zondag 30 maart 2014 12:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Lees dat eens.
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
11e geworden pokertoernooi voor 2 en half barkie terwijl eerste prijs 6,4 kop was
kut leef
hiquote:Op zondag 30 maart 2014 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
11e geworden pokertoernooi voor 2 en half barkie terwijl eerste prijs 6,4 kop was
kut leef
pff kut manquote:Op zondag 30 maart 2014 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
kut leef
Is wel waarquote:Op zondag 30 maart 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar Pellè lijkt weggelopen uit een schilderij van Michelangelo, ziet Immers eruit als een groente- en zonlichtmijdende gameverslaafde'
Hèhè
ja was goede chillsessie, goed bier goei muziek goed uit gegaan uiteindelijkquote:
Overdreven negatief geschreven met hoop schiinlollige vergelijkingen.quote:
Je moet eens goed luisteren naar zijn commentaarquote:Op zondag 30 maart 2014 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
indi een gele kaart aan willen praten
partijdige commentator weer
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het nu met Foeke eens.quote:
Ik ook hoor, daar niet van.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het nu met Foeke eens.
over zo'n koekebakker moet je ook geen stukje schrijvenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdreven negatief geschreven met hoop schiinlollige vergelijkingen.
aardig van mquote:Op zondag 30 maart 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie schiet de bal naar het uitvak van GAE.
Staafincidentquote:Op zondag 30 maart 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie ook een presentje terugkrijgen.
Heb ik niet, ik pak zo de stofzuigert.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon met de elektronische vliegenmepper doodmaken. Gisteren ook gedaan.
Is je dat al vaker gelukt dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik pak zo de stofzuigert.
hey stijnquote:Op zondag 30 maart 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Sooo, ik dacht dat 'ie zat.
Feyenoord ontsnapt
Van Moorselquote:Op zondag 30 maart 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
cambuur
Nienhuis, Droste Leeuwin Van der Laan Bijker, El Makrini Ritzmaier Van Moorsel, Manu Barto Lukok
Maar dat is Mighty Mike van der Hoorn ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik het een betere keus in de spits dan Siggy
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik het een betere keus in de spits dan Siggy
Johansson was tegen zowel PEC als Ajax ook wel echt slecht.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Avdic i.p.v Johansson in de spits bij AZ.
Nee deze interviewer. http://foxsports.nl/video/188432-pella-twee-punten-verloren.htmlquote:Op zondag 30 maart 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Toine. Hakkelen over je woorden hoort bij de NOS-opleiding. Zie ook Tom Egbers
Ik heb je moeder wel serieus genomen.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft Pascalus ooit serieus genomen. Wat een lulkoek blaat deze man toch weer.
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb je moeder wel serieus genomen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gadverdamme.. necrofielquote:Op zondag 30 maart 2014 13:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Marsman. Hij doet in ieder geval nog voorkomen alsof hij er wat van kan.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ok, stel, je moest een team beginnen. Mulder of Marsman?
Lijkt me ook een gezelligere gast om in je team te hebben, ik word depressief van die kop van Mulderquote:Op zondag 30 maart 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marsman. Hij doet in ieder geval nog voorkomen alsof hij er wat van kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |