SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Aangezien ik niet kijk zal ik objectief een oordeel moeten vellen.quote:
Dat zien we morgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas vindt het ook wel spannend. Gaat zijn cluppie punten verliezen?
Doe nou niet....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas vindt het ook wel spannend. Gaat zijn cluppie punten verliezen?
Oké.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Aangezien ik niet kijk zal ik objectief een oordeel moeten vellen.
Caland, jouw mening is sterker onderbouwd.
Dit is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.
Joh, jij dacht dat PSV nog mee ging doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon 6 april kampioen dus.. Prima
Morgen moeten moeten moeten moeten moeten moeten we winnen Caland. Godverdekuttyfus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Bijna raak Depay. Nog efkes oefenen jongen.
Dat moet altijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Morgen moeten moeten moeten moeten moeten moeten we winnen Caland. Godverdekuttyfus.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon 6 april kampioen dus.. Prima
Ah je bent er.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen waren die dachten dat PSV zou winnen.
Als jullie punten verspelen kan Ajax volgende week kampioen worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Morgen moeten moeten moeten moeten moeten moeten we winnen Caland. Godverdekuttyfus.
Gedurfd.quote:
feyenoord gaat onderuit, altijd na uitspraken van koemanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even schijten.quote:
Is je opgevallen dat Schaken weer van die rare uitspraken heeft gedaan? (kunnen nog steeds kampioen worden dit dat)quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
feyenoord gaat onderuit, altijd na uitspraken van koeman Schaken
Dit was zeer voor de hand liggend inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
MegastuntJohannes zag dit allang aankomen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bier op het veld.
Normaal gesproken is dat een boete van de UEFA.
Groningenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Heerlijk dit
Neen. Ik heb maar weinig meegekregen afgelopen week. Schaken is sowieso aids in zijn meest pure vorm. En niet alleen omdat het een negert is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is je opgevallen dat Schaken weer van die rare uitspraken heeft gedaan? (kunnen nog steeds kampioen worden dit dat)
Garantie voor puntverlies
Sluit je de bagger in KLB, kom je hier baggerenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben gewoon blij dat Groningen wint.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sluit je de bagger in KLB, kom je hier baggeren
Schaken is een wangedrocht. Riep dus dat we nog steeds kampioen kunnen worden maar dat we iig. tweede moeten worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen. Ik heb maar weinig meegekregen afgelopen week. Schaken is sowieso aids in zijn meest pure vorm. En niet alleen omdat het een negert is.
Heracles - Feyenoord wordt gegarandeerd puntverlies...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Feyenoord gaat de komende twee wedstrijden gewoon winnen hoor. Daarmee is Ajax nog steeds geen officieel kampioen.
Ohja, Ajax had laatste twee keer gelijk gespeeldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat Groningen wint.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat Groningen wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |