quote:
Ze spelen vrij vaak, door heel Drenthe: http://www.peergroup.nl/projecten/once-upon-a-time-in-het-veen/quote:Op woensdag 30 april 2014 13:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Lijkt me ook wel tof om heen te gaan dan
Bazenplaat is het, soms wat vermoeiend maar ik word zo blij van die jerry was a racecar driver versie.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ze komen naar nederland in 4 en 5 juli
Vrijdag in de voorverkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Little_Dolls op 03-05-2014 20:11:00 ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:02 schreef Little_Dolls het volgende:
Nog mensen met een verstopte neus(- en oren)?Even getest, en ik heb geen verstopte neus of oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukzakquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Even getest, en ik heb geen verstopte neus of oren.
vette beat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een late gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
het is mijn fokjaardag
ONZ / Soms zijn er momenten....
jij verstaat zeker frans (dat is namelijk altijd het stukje dat mij ontgaat aan "chansons")quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik weet dat dit EVS niet is en misschien vast interesseert het jullie geen zak, maar ik ga tijdens deze periode altijd naar de oude(re) pareltjes opzoek en dit is er toch ééntje die mij van het begin tot het einde pakt, elke keer opnieuw:![]()
![]()
![]()
Mijn basis Frans is tamelijk goed ja, maar het is vooral die stem.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jij verstaat zeker frans (dat is namelijk altijd het stukje dat mij ontgaat aan "chansons")
Edith Piaf rip-off much?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik weet dat dit EVS niet is en misschien vast interesseert het jullie geen zak, maar ik ga tijdens deze periode altijd naar de oude(re) pareltjes opzoek en dit is er toch ééntje die mij van het begin tot het einde pakt, elke keer opnieuw:![]()
![]()
![]()
Dan kun je bijna alle franse zangeressen wel noemen en liesbeth list.quote:
Het nummer dat zij postte legt het anders wel érg dik op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Dan kun je bijna alle franse zangeressen wel noemen en liesbeth list.
Er zijn honderden van dat soort nummers te vindenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Het nummer dat zij postte legt het anders wel érg dik op.
De stem en de accenten e.d. zijn heel anders in dit nummer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zijn honderden van dat soort nummers te vinden
Regelmaat zijn er nog (prima) verzamel elpees van haar te vinden in menig nederlandse kringloop, als groot chanson/ye-ye liefhebber is het toch een flinke aanraderquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef Little_Dolls het volgende:
![]()
![]()
Ach dat filmpje was terecht, beetje zielig dat de al ernstig zieke shaffy iedere keer zijn bejaarden tehuis werd uitgesleurt.quote:
Klopt maar toch zijn er honderden van dat soort nummers gemaaktquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
De stem en de accenten e.d. zijn heel anders in dit nummer.
I.t.t. Frida, want zij doet gewoon een vrijwel exacte imitatie van Edith.
Omdat andere microfoons.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:02 schreef Little_Dolls het volgende:
Oké, dit is geen Frans, maar
Ik vind dit stiekem heel mooi.
Waarom zingen vrouwen niet meer zo?
neil young heeft recent een album opgenomen in zo'n oude opname kast en dat klinkt echt helemaal jaren 40quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:13 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik vraag me al de hele tijd af hoe men zo goed verstaanbaar was met die lage microfoon.
Het klinkt gewoon anders, mensen zijn niet echt anders gaan zingen.. laat een adele ofzo door zo'n microfoon zingen en ze klinkt al meer op die manier...quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:35 schreef Little_Dolls het volgende:
... maar wat hebben die andere microfoons dan met andere manier van zingen te maken?
Ok, weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon anders, mensen zijn niet echt anders gaan zingen.. laat een adele ofzo door zo'n microfoon zingen en ze klinkt al meer op die manier...
wat je hoort is voornamelijk productie
Maarja ik ben geen expert misschien kunnen vrouwen tegenwoordig niet meer zo zingen maar dat lijkt me sterk. Dat ze niet meer zo willen zingen kan ik me wel voorstellen
het is gewoon een beetje oudmodisch
quote:Apple is closing in on its largest ever acquisition with the planned $3.2bn purchase of Beats Electronics, the headphone maker and music streaming operator founded by music producer Jimmy Iovine and the hip-hop star Dr Dre.
The deal could be announced as early as next week, people familiar with the negotiations said, but they cautioned that some details had yet to be agreed and talks could still fall apart.
A deal of this scale would represent a radical departure for Tim Cook, chief executive of the iPhone maker: under the late Steve Jobs, Apple was reluctant to pursue high-profile acquisitions.
Volgens mij is het dat al wel een tijdje..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:23 schreef Gehenna het volgende:
Beats
Nog even ean is die hype ook weer over...
Is toch alweer gauw 5 jaar een hype dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:23 schreef Gehenna het volgende:
Beats
Nog even ean is die hype ook weer over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |