Joa.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:20 schreef Moira. het volgende:
Mag deze: ONZ / [iSketch] #4 - De comeback van iSketchende FOK!kers.
aan deze: ONZ / [iSketch] #3 - Geen buitenlanders en meer piemels!
gereekst worden?
Wat lievquote:
Oke fijn doei.quote:
Thenks ±Pquote:
Niet om te zijken ofzo hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:10 schreef yvonne het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
Gewoon fappen G.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet om te zijken ofzo hoorMaar als ik dat topic in een ander browser bekijk wanneer ik uitgelogd ben zie ik ads. Hoort dat zo en krijgen jullie straks niet opeens problemen?
Zou lullig (hihi en kut) zijn.
Is dit een goed antwoord?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:36 schreef Klokov het volgende:
Klopt het dat we tieten mogen posten? Is dit een maatregel om jullie werklast te halveren?
Pls respond
Vriend als ik iets zeg dan is het zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:36 schreef Klokov het volgende:
Klopt het dat we tieten mogen posten? Is dit een maatregel om jullie werklast te halveren?
Pls respond
Geen kutjes inderdaad, maar die mogen wel hier : PMquote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend als ik iets zeg dan is het zo.
Zijn kutjes nog uit den boze?
Waar blijven die 3 natte Spaanse dames en het tray Schülten Brau?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef Monopoly het volgende:
Fopje, bedankt dat je er bij yvonne voor hebt gezorgd dat ik extra knopjes heb. Gooi jij er deze week de MED uit, regel jij dat?
Schülten Brau was op, Export gehaald. 3 natte Spaanse bleken uit de Dominicaanse Republiek te komen en dus uitgesloten van deelname. We hebben 4 Bulgaarse teefjes van een jaartje of 50 geregeld. Daar kan je wel wat mee toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waar blijven die 3 natte Spaanse dames en het tray Schülten Brau?
Vond je de toegezonden kut pruimbaar?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef Fopje het volgende:
Hoppa, al 1 kut binnen.
Maar voor de rest houden we het netjes bij tieten in ONZ
Zekers. Ik gebruik hem als wallpaperquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Joeee Modjes!
Zoals sommigen van jullie al weten hebben we bij Sport een FOK! WK poule ennnnn subleagues zijn mogelijkDus we hebben een ONZ SC subleague. Kunnen we dat niet op 1 of ander manier promoten?
ONZ SC is net zoals ONZ voor iedereen, ook als je er niet (frequent) post.
Het is toch juist super tofff als veel users in ONZ ook even meedoen?
Oh en de link naar de subleague
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65
Chicks ter overtuigingJe mag wel een topic in ONZ starten, zetten wij 'm wel even sticky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Mogguh smegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je mag wel een topic in ONZ starten, zetten wij 'm wel even sticky.
Soms is het gewoon vroeg.quote:
Ik zie geen spam? Denk dat iemand het al verwijderd heeftquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:36 schreef 2cv het volgende:
Spam:
ONZ / Ruziemaaktopic
UTO / Utopia Filmpjes #10
ONZ / Het valt me nu pas op
ONZ / [PAINT] Op de Camping #2
ONZ / [DE GYM #463] shinen op Pinkpop
ONZ / [Radio 49] #4910 Happy birthday Symph!!!!!!!
ONZ / wat gaat Nederland doen?
In enige minutenseconden komen er waslijsten spamposts bij trouwens !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |