Was je creativiteit opquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
Het begint nu harder te regenen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef Bijna het volgende:
Het noodweer heeft ook deze camping bereikt...
[ afbeelding ]
Ah kut, je was me net voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die van jou is besser.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Wat voor cijfer krijgt het campingweer?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:30 schreef Bijna het volgende:
"Het weer is voorlopig nog kut, maar het zal snel beter worden!
Of zoals ze hier in Nederland zeggen: 'na regen komt zonneschijn!'.
Oant Moarn!"
[ afbeelding ]
de enige met schaduw, heb ik eigenlijk niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef DieselTank het volgende:
Plaatselijke zonneschijn en dynamiet naast het wc hokje, het moet niet gekker worden!
[ afbeelding ]
Opgelostquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
de enige met schaduw, heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:30 schreef .Neovo. het volgende:
Dat Kim Jong Un niet even langs kom.. Tss.Geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paint skillsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb dus geen laptop, kan iemand hier iets mee?
[ afbeelding ]
Misschien kan deze er bij geplakt worden ergens?tis wel mn eigen creatie in paint
en als jullie meer nodig hebben zeg het maar, ik heb zelfs Braddie en Blondje93 paints indien gewenst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |