abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138397275
Stel de piloot heeft iedereen aan boord gedood met de zuurstoftruc en gaat daarna brand stichten zodat alles wat drijfbaar is verbrandt voordat het het water raakt.
pi_138397354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Stel de piloot heeft iedereen aan boord gedood met de zuurstoftruc en gaat daarna brand stichten zodat alles wat drijfbaar is verbrandt voordat het het water raakt.
Ja want aluminum brand als de tyfus.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_138397429
Hebben ze nu een nieuwe kwallensoort ontdekt?
I´m back.
pi_138397529
Malaysian Airways heeft nu de regel ingevoerd dat er altijd twee personen in de cockpit moeten zijn. Een copiloot hoeft zich dus nu niet meer te laten wegsturen.
pi_138397533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Met "daarna" doel je op 7,5 uur later, eerst nog even lekker vliegen, voordat je het vliegtuig expres in zee laat storten? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138397559
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met "daarna" doel je op 7,5 uur later, eerst nog even lekker vliegen, voordat je het vliegtuig expres in zee laat storten? :D
Kan al eerder natuurlijk maar ik vraag me af of dat kan zonder dat het vliegtuig zelf in de brand vliegt.
pi_138397565
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef Loekie1 het volgende:
Malaysian Airways heeft nu de regel ingevoerd dat er altijd twee personen in de cockpit moeten zijn. Een copiloot hoeft zich dus nu niet meer te laten wegsturen.
Je beweert aan de lopende band dingen zonder links, zonder bronnen. Gewoon je eigen waarheid propageren... :')

Een copiloot/piloot mag niet naar het toilet?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138397585
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Het bewijst wel hoe grondig ze aan het zoeken zijn. Petje af voor al die mensen.
pi_138397600
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je beweert aan de lopende band dingen zonder links, zonder bronnen. Gewoon je eigen waarheid propageren... :')

Een copiloot/piloot mag niet naar het toilet?
Dit heb ik uit de krant hoor.
pi_138397631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dit heb ik uit de krant hoor.
"de krant", welke krant? En waarom post je dan geen links, zo maak je het volledig oncontroleerbaar wat je zegt. Scheid observaties en speculaties, een van de basisprincipes van onderzoek.

pi_138397652
Bij Malaysia Airlines zouden na de mysterieuze verdwijning van vlucht MH370 ook verscherpte maatregelen zijn doorgevoerd om niemand meer alleen in de cockpit te laten zijn. Zelfs niet als een piloot moet plassen of als er eten wordt gebracht. Dit om mogelijke zelfmoordmissies te voorkomen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)egen_toezicht__.html
pi_138397665
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Als ze gaan ROVduiken naar de zwarte doos (als die ooit gelokaliseerd wordt), komen ze geheid nieuwe diersoorten tegen. De diepe oceaan is de grote onbekende in onze biologische kennis.

pi_138397726
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
[i]Bij Malaysia Airlines zouden na de mysterieuze verdwijning van vlucht MH370 ook verscherpte maatregelen zijn doorgevoerd
De Telegraaf is nauwelijks een krant te noemen, maar dank voor de link.

Onderstreept geeft aan dat er totaal geen zekerheid is, dat dit daadwerkelijk is ingevoerd. Het is een mogelijkheid.

pi_138397750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja want aluminum brand als de tyfus.
Mits fijn genoeg zeker.
pi_138397801
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Mits fijn genoeg zeker.
Dan moet je aluminumpoeder en ijzeroxide met elkaar laten reageren ;)
pi_138397880
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan moet je aluminumpoeder en ijzeroxide met elkaar laten reageren ;)
Fe2O3 of FeO?

pi_138397891
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fe2O3 of FeO?
Thermiet ;)
pi_138397953
Scenario's:
• vliegtuig gaat in glijvlucht, met hooguit wat veranderingen in de hoogte door de AP (zie artikel ThePlaneteer)
• zelfmoord piloot - neus naar beneden en knallen
• explosie in de lucht - vliegtuig breekt al in kleinere stukken voordat het het water raakt

Alleen in scenario 2 zijn er veel minder brokstukken. De andere gevallen leiden tot veel meer (scenario 3) en grotere (scenario 1) drijvende brokstukken.

pi_138398002
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef El_Matador het volgende:
Scenario's:
• vliegtuig gaat in glijvlucht, met hooguit wat veranderingen in de hoogte door de AP (zie artikel ThePlaneteer)
• zelfmoord piloot - neus naar beneden en knallen
• explosie in de lucht - vliegtuig breekt al in kleinere stukken voordat het het water raakt

Alleen in scenario 2 zijn er veel minder brokstukken. De andere gevallen leiden tot veel meer (scenario 3) en grotere (scenario 1) drijvende brokstukken.
Als je vol met je neus in het water knalt dan krijg je ook behoorlijk wat brokken vermoed ik.....
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:20:01 #200
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138398040
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je vol met je neus in het water knalt dan krijg je ook behoorlijk wat brokken vermoed ik.....
En wellicht door de vaart waarin het toestel te water raakt ook nog wat metingen die zichtbaar zijn als seismische activiteit. Al weet ik niet in hoeverre daar plekken van zijn die niemand in de gaten houdt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_138398223
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:20 schreef Uccie het volgende:

[..]

En wellicht door de vaart waarin het toestel te water raakt ook nog wat metingen die zichtbaar zijn als seismische activiteit. Al weet ik niet in hoeverre daar plekken van zijn die niemand in de gaten houdt.
Mjah dat komt niet door in de zeebodem, wel heb je tsunami boeien...
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:31:56 #202
211040 Uccie
pi_138398359
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mjah dat komt niet door in de zeebodem, wel heb je tsunami boeien...
Ik kon me wel iets herinneren dat je een vliegtuigcrash zo kon detecteren, dat zullen dan de boeien geweest zijn inderdaad. Was een beetje klok-klepel dingetje.
pi_138398403
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:38 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Waar zegt die dat dan? Op oa wikipedia staat weer omschreven dat het wel zo is.
Air Crash Investigation. Hij is zelf aan het woord.

De reden waarom hij die laatste draai maakt voor de landing is omdat hij parallel aan de golven wil landen, in plaats van haaks erop.
In de laatste minuten staan de kapers zelfs toe dat de co-piloot helpt, om de crash nog te voorkomen/verzachten.
In the coolest little capital of the world
pi_138398466
Zondag 30 maart: Bij de zoektocht naar de vermiste vlucht MH370 van Malaysia Airlines wordt voor het eerst gebruik gemaakt van een apparaat dat signalen van de zwarte dozen kan oppikken.

looool
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:51:55 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138398941
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:35 schreef videonatic het volgende:
Zondag 30 maart: Bij de zoektocht naar de vermiste vlucht MH370 van Malaysia Airlines wordt voor het eerst gebruik gemaakt van een apparaat dat signalen van de zwarte dozen kan oppikken.

looool
deze foto hoort daarbij

nu.nl
pi_138399190
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:20 schreef Uccie het volgende:

[..]

Seismische activiteit kan als het vliegtuig de Aarde raakt (op zo'n 5 km diepte in het huidige model), water geeft geen signaal.

Maar die activiteit is veel te laag om te meten met seismometers duizenden kilometers verderop. Dat stuk oceaan is echt niemandsland.

pi_138399287
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

deze foto hoort daarbij

[ afbeelding ]

nu.nl
Dit ship :D
pi_138399289
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik kon me wel iets herinneren dat je een vliegtuigcrash zo kon detecteren, dat zullen dan de boeien geweest zijn inderdaad. Was een beetje klok-klepel dingetje.
Goeie correctie ;)

Een tsunami is ook veel te groot woord, de weinige impact die een vliegtuig op het water veroorzaakt valt makkelijk in die natuurlijk al hoge golfslag en is dus niet detecteerbaar met tsunamiboeien. Bovendien is de golflengte van een zeebevingtsunami (waar die boeien voor zijn) veel langer dan die van een simpele impact van een relatief licht en kerosineloos vliegtuig.

dinsdag 1 april 2014 @ 15:04:51 #209
211040 Uccie
pi_138399348
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie correctie ;)

Een tsunami is ook veel te groot woord, de weinige impact die een vliegtuig op het water veroorzaakt valt makkelijk in die natuurlijk al hoge golfslag en is dus niet detecteerbaar met tsunamiboeien. Bovendien is de golflengte van een zeebevingtsunami (waar die boeien voor zijn) veel langer dan die van een simpele impact van een relatief licht en kerosineloos vliegtuig.
Ik snap dat ze dat niet primair meten, maar het kan natuurlijk wel dat die data gebruikt kan worden voor andere dingen dan Tsunami's. Maar ik weet er dus te weinig van om er iets zinnigs over te zeggen.
pi_138399490
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik snap dat ze dat niet primair meten, maar het kan natuurlijk wel dat die data gebruikt kan worden voor andere dingen dan Tsunami's. Maar ik weet er dus te weinig van om er iets zinnigs over te zeggen.
Bij een crash op land (gesteente) zou je een zwak signaal kunnen zien. Op zee niet. En zeker niet in dat afgelegen gebied in de diepe oceaan.

Prima toch? Meedenken buiten de box lijkt me alleen maar te prijzen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')