Ja want aluminum brand als de tyfus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Stel de piloot heeft iedereen aan boord gedood met de zuurstoftruc en gaat daarna brand stichten zodat alles wat drijfbaar is verbrandt voordat het het water raakt.
Met "daarna" doel je op 7,5 uur later, eerst nog even lekker vliegen, voordat je het vliegtuig expres in zee laat storten?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Stel de piloot heeft iedereen aan boord gedood met de zuurstoftruc en gaat daarna brand stichten zodat alles wat drijfbaar is verbrandt voordat het het water raakt.
Kan al eerder natuurlijk maar ik vraag me af of dat kan zonder dat het vliegtuig zelf in de brand vliegt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met "daarna" doel je op 7,5 uur later, eerst nog even lekker vliegen, voordat je het vliegtuig expres in zee laat storten?
Je beweert aan de lopende band dingen zonder links, zonder bronnen. Gewoon je eigen waarheid propageren...quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef Loekie1 het volgende:
Malaysian Airways heeft nu de regel ingevoerd dat er altijd twee personen in de cockpit moeten zijn. Een copiloot hoeft zich dus nu niet meer te laten wegsturen.
Het bewijst wel hoe grondig ze aan het zoeken zijn. Petje af voor al die mensen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Hebben ze nu een nieuwe kwallensoort ontdekt?
Dit heb ik uit de krant hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je beweert aan de lopende band dingen zonder links, zonder bronnen. Gewoon je eigen waarheid propageren...
Een copiloot/piloot mag niet naar het toilet?
"de krant", welke krant? En waarom post je dan geen links, zo maak je het volledig oncontroleerbaar wat je zegt. Scheid observaties en speculaties, een van de basisprincipes van onderzoek.quote:
Als ze gaan ROVduiken naar de zwarte doos (als die ooit gelokaliseerd wordt), komen ze geheid nieuwe diersoorten tegen. De diepe oceaan is de grote onbekende in onze biologische kennis.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Hebben ze nu een nieuwe kwallensoort ontdekt?
De Telegraaf is nauwelijks een krant te noemen, maar dank voor de link.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
[i]Bij Malaysia Airlines zouden na de mysterieuze verdwijning van vlucht MH370 ook verscherpte maatregelen zijn doorgevoerd
Mits fijn genoeg zeker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want aluminum brand als de tyfus.
Dan moet je aluminumpoeder en ijzeroxide met elkaar laten reagerenquote:
Fe2O3 of FeO?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet je aluminumpoeder en ijzeroxide met elkaar laten reageren
Als je vol met je neus in het water knalt dan krijg je ook behoorlijk wat brokken vermoed ik.....quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef El_Matador het volgende:
Scenario's:
• vliegtuig gaat in glijvlucht, met hooguit wat veranderingen in de hoogte door de AP (zie artikel ThePlaneteer)
• zelfmoord piloot - neus naar beneden en knallen
• explosie in de lucht - vliegtuig breekt al in kleinere stukken voordat het het water raakt
Alleen in scenario 2 zijn er veel minder brokstukken. De andere gevallen leiden tot veel meer (scenario 3) en grotere (scenario 1) drijvende brokstukken.
En wellicht door de vaart waarin het toestel te water raakt ook nog wat metingen die zichtbaar zijn als seismische activiteit. Al weet ik niet in hoeverre daar plekken van zijn die niemand in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je vol met je neus in het water knalt dan krijg je ook behoorlijk wat brokken vermoed ik.....
Mjah dat komt niet door in de zeebodem, wel heb je tsunami boeien...quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En wellicht door de vaart waarin het toestel te water raakt ook nog wat metingen die zichtbaar zijn als seismische activiteit. Al weet ik niet in hoeverre daar plekken van zijn die niemand in de gaten houdt.
Ik kon me wel iets herinneren dat je een vliegtuigcrash zo kon detecteren, dat zullen dan de boeien geweest zijn inderdaad. Was een beetje klok-klepel dingetje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah dat komt niet door in de zeebodem, wel heb je tsunami boeien...
Air Crash Investigation. Hij is zelf aan het woord.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:38 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Waar zegt die dat dan? Op oa wikipedia staat weer omschreven dat het wel zo is.
deze foto hoort daarbijquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:35 schreef videonatic het volgende:
Zondag 30 maart: Bij de zoektocht naar de vermiste vlucht MH370 van Malaysia Airlines wordt voor het eerst gebruik gemaakt van een apparaat dat signalen van de zwarte dozen kan oppikken.
looool
Seismische activiteit kan als het vliegtuig de Aarde raakt (op zo'n 5 km diepte in het huidige model), water geeft geen signaal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En wellicht door de vaart waarin het toestel te water raakt ook nog wat metingen die zichtbaar zijn als seismische activiteit. Al weet ik niet in hoeverre daar plekken van zijn die niemand in de gaten houdt.
Dit shipquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
deze foto hoort daarbij
[ afbeelding ]
nu.nl
Goeie correctiequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon me wel iets herinneren dat je een vliegtuigcrash zo kon detecteren, dat zullen dan de boeien geweest zijn inderdaad. Was een beetje klok-klepel dingetje.
Ik snap dat ze dat niet primair meten, maar het kan natuurlijk wel dat die data gebruikt kan worden voor andere dingen dan Tsunami's. Maar ik weet er dus te weinig van om er iets zinnigs over te zeggen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie correctie
Een tsunami is ook veel te groot woord, de weinige impact die een vliegtuig op het water veroorzaakt valt makkelijk in die natuurlijk al hoge golfslag en is dus niet detecteerbaar met tsunamiboeien. Bovendien is de golflengte van een zeebevingtsunami (waar die boeien voor zijn) veel langer dan die van een simpele impact van een relatief licht en kerosineloos vliegtuig.
Bij een crash op land (gesteente) zou je een zwak signaal kunnen zien. Op zee niet. En zeker niet in dat afgelegen gebied in de diepe oceaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap dat ze dat niet primair meten, maar het kan natuurlijk wel dat die data gebruikt kan worden voor andere dingen dan Tsunami's. Maar ik weet er dus te weinig van om er iets zinnigs over te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |