http://tmfassociates.com/(...)ing-satellite-pings/quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Godshand het volgende:
Wat genereert die pings, wat door Inmarsat is opgevangen?
Die Matador-dude slaat louter onzin uit. Maar inderdaad kom maar op met die bronquote:Op maandag 31 maart 2014 16:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bron?
Heb namelijk een sterk vermoeden dat je het gewoon verkeer interpreteert.
Djeez-nieuwsberichtquote:Op maandag 31 maart 2014 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[pic] 'MH370-passagier zit op eiland'
foto is al zo oudquote:Op maandag 31 maart 2014 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Grapje?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry hoor, maar überhaupt vragen of dit een grapje is getuigt wel van heel veel naïviteitquote:Op maandag 31 maart 2014 18:50 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Hoax dus!
Best sneu en zielig voor de schrijver hiervan om hiermee aandacht te trekken.
Waarom, zolang het vliegtuig nog niet gevonden is kan het wat mij betreft alle kanten uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar überhaupt vragen of dit een grapje is getuigt wel van heel veel naïviteit
Iets meer credits mag wel. Het is een enthousiaste jongen die echt werk maakt van OP's.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Die Matador-dude slaat louter onzin uit. Maar inderdaad kom maar op met die bron_
en zo zijn we weer een dag verderquote:FLASH: MONDAY'S MH370 SEARCH CONCLUDES WITH NOTHING SIGNIFICANT TO REPORT -- AMSA
Van welke nieuwsbron heb jij die flash? Ik heb niets ontvangen namelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef Speculant. het volgende:
[..]
en zo zijn we weer een dag verder
http://news.xinhuanet.com(...)3/10/c_133173895.htmquote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Van welke nieuwsbron heb jij die flash? Ik heb niets ontvangen namelijk.
Aan hulp niet echt gebrek.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie doen er momenteel allemaal mee aan de zoekactie?
[ afbeelding ]
Ik heb zo mijn vermoeden dat er nog wel e.e.a bekend zal worden dat anders blijkt dan tot nu toe is bevestigd net als de laatste woorden van de piloot.quote:The last words heard by air traffic control in Kuala Lumpur were "goodnight Malaysian three seven zero" – not "all right, goodnight," as previously reported, Malaysia's civil aviation authority said on Monday.
"We would like to confirm that the last conversation in the transcript between the air traffic controller and the cockpit is at 01:19 (Malaysian Time) and is "goodnight Malaysian three seven zero," the Department of Civil Aviation said in a statement.
Huh, hoe kom je hierbij? Hoe kan dit "feit" nou ineens 23 dagen na dato tevoorschijn komen??quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoeden dat er nog wel e.e.a bekend zal worden dat anders blijkt dan tot nu toe is bevestigd net als de laatste woorden van de piloot.
En dan doel ik op de route van het vliegtuig die helemaal niet netjes van routepunt naar routepunt vloog.
Gracias. Ernstig dat zelfs de eerstbekende "feiten" niet meer kloppen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:07 schreef bedachtzaam het volgende:
http://www.theguardian.co(...)aysia-airlines-plane
Sorrie, ik vergat de link erbij te posten.
Ja, je wil me weg hebben?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:16 schreef Draailamp het volgende:
Dan is het tijd om goodbye in dit topic te zeggen kerel
Tja het is zeker erg voor de nabestaanden die minachting, ook voor de familie van de piloot die ervan verdacht word zelfmoord gepleegd te hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias. Ernstig dat zelfs de eerstbekende "feiten" niet meer kloppen.
Begin mijn interesse flink te verliezen met al die tegenstrijdigheid en minachting voor de slachtoffers en hun nabestaanden.
Menig NAVO-missie zou hier zijn vingers bij aflikken...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie doen er momenteel allemaal mee aan de zoekactie?
[ afbeelding ]
Australië had ik wel vertrouwen in. Probleem is dat -net als met het topic- het bijna onmogelijk is "feiten" van "vermoedens" te scheiden. Als zij met brakke Maleisische zooi moeten werken, sja, dan kunnen ze ook weinig uitrichten...quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:20 schreef Kowloon het volgende:
Heb van begin af aan eigenlijk niet de indruk gehad dat de zoektocht erg gestructureerd is aangepakt. Heilige huisjes (onze piloten is niks mis mee), onvolledige informatie, tegenstrijdige informatie, moet frustrerend zijn voor de partijen die wel hun uiterste best doen om het vliegtuig te vinden. Tijd voor een Westers land om echt een solide zoekactie op poten te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |