abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138318091
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef El_Matador het volgende:
The flightcrew had engine fire warning illuminated shortly after take-off and the pilot shut down two engines and tried to return to Sheremetyevo Airport.[1] While trying to return to the airport on two engines, the pilots lost control of the Il-62 which crashed into a field and burnt out.[1] It was reported that the fire warnings were false

http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot_Flight_411
Russische vliegtuigen.
pi_138319878
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Russische vliegtuigen.
Ja, en AF447 viel uit de lucht omdat de pitotbuizen het niet goed deden, verder was het een perfect vliegtuig.

Franse vliegtuigen/piloten. :')
pi_138319997
Ze hebben nu voor het eerst apparatuur ingezet om de zwarte doos op te sporen. Lijkt me een wanhoopsdaad nu de tijd dringt, aangezien ze nog niets van het vliegtuig hebben kunnen identificeren.

quote:
UPDATE De Australische premier Tony Abbott is hoopvol dat de zoektocht naar de verdwenen Boeing 777 van Malaysia Airlines snel een aanwijzing zal opleveren over het lot van het vermiste toestel. Dat zei hij op een persconferentie vandaag. Maar die hoop is tot nog toe niet gebaseerd op zoeksuccessen: eerder gespotte brokstukken in de oceaan bleken alle niet afkomstig van het ramptoestel.

De weersomstandigheden zijn vandaag niet ideaal, maar goed genoeg om verder te kunnen jagen op resten van één van de grootste mysteries uit de luchtvaartgeschiedenis.
Toch oordeelde de premier dat er positieve ontwikkelingen te melden zijn. De zoektocht in de Indische Oceaan ten westen van Perth is geïntensiveerd en meer en meer objecten worden gevonden, alhoewel nog niet van het toestel.

Het stuk oceaan bevindt zich op 2,5 uur vliegen van Perth. Dat betekent dat vliegtuigen nu 5 uur boven het gebied kunnen cirkelen, alvorens ze terug moeten naar het vasteland. Ook zijn acht schepen in het gebied op zoek. De weersomstandigheden zijn vandaag niet ideaal, maar goed genoeg om verder te kunnen jagen op resten van één van de grootste mysteries uit de luchtvaartgeschiedenis.

Zwarte dozen
Bij de zoektocht wordt voor het eerst gebruik gemaakt van een apparaat dat signalen van de zwarte dozen kan oppikken. Een marineschip met het geavanceerde apparaat vertrekt zondag vanuit Australië naar het zoekgebied, 1850 kilometer ten westen van de stad Perth.

Of het inzetten van de signaalontvanger succes oplevert is nog maar de vraag, omdat het bereik slechts een kilometer bedraagt en het schip langzaam moet varen om de kwaliteiten optimaal te benutten. De tijd dringt, aangezien de zwarte dozen naar verwachting nog een week signalen uitzenden.

  zondag 30 maart 2014 @ 09:31:18 #54
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138320122
Wat kan er nog drijven van het vliegtuig? De romp is sowieso gezonken neem ik aan, het enige dat drijft zijn lichte dingen als kussens, kleding, reddingsvesten... Maar dat zijn allemaal kleine objecten, en na 3 weken in die woelige zee is dat hopeloos verspreid. Het ligt niet meer netjes bij elkaar binnen een straal van een vierkante kilometer.
Met wat geluk spoelt over een paar maanden misschien nog het eea aan op de stranden van Australie.
Abonneer voor meer.
pi_138320257
''ónomstotelijk bewijs' hadden ze toch? :')

quote:
De nieuwste etappe in de zoektocht begon zondag met een teleurstelling; materiaal dat zaterdag uit zee was geplukt bleek niet afkomstig van de Boeing 777. Er zijn dus nog altijd geen brokstukken van het toestel gevonden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)oektocht-mh-370.html
  zondag 30 maart 2014 @ 10:04:43 #56
54408 Parzival
Where it happens
pi_138320414
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:49 schreef RVer het volgende:
''ónomstotelijk bewijs' hadden ze toch? :')

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)oektocht-mh-370.html
dat onomstotelijk bewijs zijn radar gegevens.. niet de wrakstukken zelf..

als ze ergens een radar beeld hebben van MH370 wetende dat ze niet genoeg brandstof kunnen hebben om land te bereiken, weet je dat die in zee ligt
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 30 maart 2014 @ 10:05:22 #57
54408 Parzival
Where it happens
pi_138320431
zou het routenummer nu ook gewijzigd zijn? of hebben ze nog steeds een verbinding met code MH370?

Zo te zien.. een nieuw nummertje.. denk dat ze de code "MH370" ook in de systemen hebben begraven..

Malaysia Airlines MH 0318
Economy 00:25 Kuala Lumpur Int.
Terminal: M 06:35 Beijing Capital
Terminal: 3
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 30 maart 2014 @ 10:55:43 #58
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138321284
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:05 schreef Parzival het volgende:
zou het routenummer nu ook gewijzigd zijn? of hebben ze nog steeds een verbinding met code MH370?

Zo te zien.. een nieuw nummertje.. denk dat ze de code "MH370" ook in de systemen hebben begraven..

Malaysia Airlines MH 0318
Economy 00:25 Kuala Lumpur Int.
Terminal: M 06:35 Beijing Capital
Terminal: 3
klopt, ze hebben nu MH317 en MH318 als vluchtnummers genomen.
Abonneer voor meer.
pi_138321390
Duurt lang
There are only 151 Pokémon.
pi_138321842
Het is een ongelooflijk verhaal. Misschien heeft de piloot alle passagiers opgedragen om stukjes lood op drijfbare zaken vast te binden.
Ze hadden al lang wat moeten vinden.

Trouwens als ik de piloot was en ik wilde onvindbaar worden, had ik vlak voor Diamantina Deep of die regio, nog even een koers helemaal de andere kant opgezet.
  zondag 30 maart 2014 @ 11:41:01 #61
54408 Parzival
Where it happens
pi_138322261
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het is een ongelooflijk verhaal. Misschien heeft de piloot alle passagiers opgedragen om stukjes lood op drijfbare zaken vast te binden.
Ze hadden al lang wat moeten vinden.

Trouwens als ik de piloot was en ik wilde onvindbaar worden, had ik vlak voor Diamantina Deep of die regio, nog even een koers helemaal de andere kant opgezet.
het is een nogal groot gebied.. en het zou mogelijkerwijs nog kunnen zijn dat die zachtjes is geland.. en afgezonken.. net als in de film Airport '77...

overigens is er wel een film op hold gezet.. jammer want er zat echt een goed verhaal in zeg..

quote:
Australian horror film that sees China-bound flight crash into the ocean and survivors fight off giant sharks is shelved after MH370 tragedy

•The action horror film, from Arclight Films, tells the story of a China-bound flight that mysteriously crashes in a remote stretch of ocean
•The survivors then have to fend off killer sharks as 'the plane is starting to sink into a bottomless abyss'
•'Out of sensitivity to the Malaysia flight situation, we've decided to put it on pause for now,' managing director Gary Hamilton said Monday
•The news comes as Malaysian Prime Minister Najib Razak said new analysis suggests the flight ended in the southern Indian Ocean, and that all those on board are now dead
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_138322334
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het is een ongelooflijk verhaal. Misschien heeft de piloot alle passagiers opgedragen om stukjes lood op drijfbare zaken vast te binden.
Ze hadden al lang wat moeten vinden.


Hoezo? Misschien heeft hij hem intact op het water geland en af laten zinken voor all we know.

En zelfs al drijven er brokstukken, het is een héél groot gebied.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_138322584
In de rustige Hudson Bay kun je misschien een vliegtuig op water laten landen, maar daar in de Indische Oceaan is dat echt onmogelijk hoor.

Daarnaast is het gebied, waarvan ze niet eens zeker weten of ze daar echt moeten zoeken, 7.5 keer zo groot als Nederland is. En dat is nog alleen de oppervlakte. En mensen maar klagen dat er niks gevonden is, lol.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 30 maart 2014 @ 11:59:31 #64
54408 Parzival
Where it happens
pi_138322705
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
In de rustige Hudson Bay kun je misschien een vliegtuig op water laten landen, maar daar in de Indische Oceaan is dat echt onmogelijk hoor.

Daarnaast is het gebied, waarvan ze niet eens zeker weten of ze daar echt moeten zoeken, 7.5 keer zo groot als Nederland is. En dat is nog alleen de oppervlakte. En mensen maar klagen dat er niks gevonden is, lol.
dit dus..

Bedenk dat je een container zoekt in Nederland.. maar dan met een storm erbij
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_138322852
Bij die Air France Airbus duurde het 2 jaar voor het wrak werd gevonden, en toen hadden ze veel meer aanwijzingen waar ze moesten zoeken. Ik geloof er niet echt in dat ze ooit nog iets vinden van dat MA vliegtuig.. hooguit per toeval.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:06:29 #66
54408 Parzival
Where it happens
pi_138322909
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij die Air France Airbus duurde het 2 jaar voor het wrak werd gevonden, en toen hadden ze veel meer aanwijzingen waar ze moesten zoeken. Ik geloof er niet echt in dat ze ooit nog iets vinden van dat MA vliegtuig.. hooguit per toeval.
idem
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_138323648
Begin een beetje onpasselijk te worden van die chinese aluhoedjes....

http://www.telegraph.co.u(...)-missing-flight.html

Maleisië probeert er alles aan te doen om MH370 te vinden, er zijn een twintigtal landen ingeschakeld. Amerikanen, Chinezen, Australiërs en zowat de hele wereld (o.a. via tonmod) zoeken de hele Indische Oceaan af. Volgens mij wordt er alles aan gedaan wat tot de mogelijkheden behoort om achter de waarheid te komen.....maar nee.....de aluhoedjes willen geld zien...genoegdoening, compensatie....dus wordt er op deze manier een soort van schuldgevoel gecreeerd, waar de Maleisische regering ook nog eens gevoelig voor is......

Ik kan dat soort mensen niet uitstaan. Gatver... :r :r

Zo, klaar, moest het effe kwijt. En nu lekker in het zonnetje. :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_138323757
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:20 schreef Loekie1 het volgende:
Het is een ongelooflijk verhaal. Misschien heeft de piloot alle passagiers opgedragen om stukjes lood op drijfbare zaken vast te binden.
Ze hadden al lang wat moeten vinden.
Je had rechercheur moeten worden. Echt.
pi_138324522
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij die Air France Airbus duurde het 2 jaar voor het wrak werd gevonden, en toen hadden ze veel meer aanwijzingen waar ze moesten zoeken. Ik geloof er niet echt in dat ze ooit nog iets vinden van dat MA vliegtuig.. hooguit per toeval.
Daar vonden ze ten minste nog 'redelijk snel' wat brokstukken. Dat is hier nog maar de vraag of dat ooit gebeurt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 30 maart 2014 @ 13:16:52 #70
54408 Parzival
Where it happens
pi_138324618
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Daar vonden ze ten minste nog 'redelijk snel' wat brokstukken. Dat is hier nog maar de vraag of dat ooit gebeurt.
er spoelt uiteindelijk vast wel wat aan..

en anders komt deze bij het lijstje "88 89 vliegtuigen die zijn verdwenen"
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 30 maart 2014 @ 13:21:23 #71
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138324713
Nu is er dus weer niks van het vliegtuig gevonden? :')
En altijd het laatste woord.
pi_138329631
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:53 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Ja, en AF447 viel uit de lucht omdat de pitotbuizen het niet goed deden, verder was het een perfect vliegtuig.

Franse vliegtuigen/piloten. :')
Franse piloten!!
pi_138330063
Nu zijn ze ook een vissersboot kwijt. :')

quote:
On Mar 30th 2014 AMSA reported that an emergency signal received from a fishing vessel about 3300km/1780nm southwest of Perth needed to be addressed, two aircraft thought to participate in the search for MH-370 were tasked to respond to the fishing vessel - as only debris was located at the point of the signal, the search for the vessel is going to continue on Mar 31st. The remaining 9 aircraft and now 8 ships continued to scan the northern search area west of Perth, aircraft reported new sightings. The objects retrieved from the ocean yesterday have been described as "fishing equipment and other floatsam" unrelated to MH-370.
  zondag 30 maart 2014 @ 16:31:15 #74
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138330141
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef MartijnA3 het volgende:
Nu zijn ze ook een vissersboot kwijt. :')

[..]

Ze waren toevallig in de buurt met de search party, echter toch te laat.
Abonneer voor meer.
pi_138330168
Na de Bermudadriehoek hebben we nu ook de Diamantinadriehoek.
pi_138332079
Mocht er echt een bootje verdwijnen met de zoektocht ga je natuurlijk krijgen dat men af gaat vragen of ze wel verder moeten zoeken.... Of tegen hogere vergoeding.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 30 maart 2014 @ 18:09:17 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138332800
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Daar vonden ze ten minste nog 'redelijk snel' wat brokstukken. Dat is hier nog maar de vraag of dat ooit gebeurt.
dat lag allemaal op de route dus was niet zo moeilijk te vinden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138333575
Zijn er ondertussen al van die brokstukken opgevist of hebben ze nog niks teruggevonden van wat op die foto's te zien was?
pi_138336976
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
In de rustige Hudson Bay kun je misschien een vliegtuig op water laten landen, maar daar in de Indische Oceaan is dat echt onmogelijk hoor.

Daarnaast is het gebied, waarvan ze niet eens zeker weten of ze daar echt moeten zoeken, 7.5 keer zo groot als Nederland is. En dat is nog alleen de oppervlakte. En mensen maar klagen dat er niks gevonden is, lol.
het is inderdaad een groot gebied, maar zo groot is Nederland niet. Heb ooit een keer op texel geskydived. Je kon het hele ijsselmeer overzien, noordholland, friesland..
pi_138338397
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:10 schreef Poolbal het volgende:

[..]

het is inderdaad een groot gebied, maar zo groot is Nederland niet. Heb ooit een keer op texel geskydived. Je kon het hele ijsselmeer overzien, noordholland, friesland..
^O^

En hier vlieg je niet over een landschap, maar over een uitgestrekte oceaan waar alles wat anders is opvalt. Het is ook niet dat je 1 papiersnippertje van het vliegtuig zoekt, brokstukken zijn redelijk makkelijk te herkennen, zeker als je er met je neus bovenop staat/vaart/vliegt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138343351
Ja want er drijft een compleet 777 in honderduizenden stukjes in de zee. Vreemd dat ze niks vinden man.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 30 maart 2014 @ 22:19:06 #82
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_138343826
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:10 schreef Poolbal het volgende:

[..]

het is inderdaad een groot gebied, maar zo groot is Nederland niet. Heb ooit een keer op texel geskydived. Je kon het hele ijsselmeer overzien, noordholland, friesland..
Denk wel dat die vliegtuigen lager vliegen. Op skydive-hoogtes kun je niet echt makkelijk drijvende reddingvestjes onderscheiden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_138344068
Even ter verduidelijking: bij de 447 waren er binnen 2 dagen al schepen en vliegtuigen aan het zoeken boven de crash site. Na 4 dagen werden er brokstukken en lichamen uit het water gevist.

Bij MH370 had men na 2 dagen nog geen idee waar dat vliegtuig ook maar een beetje in de buurt was. Het was 20 dagen geleden voor het huidige zoekgebied (wat nog niets een zeker is dat het hier is gecrasht) dat het vliegtuig crashte. Wie zegt dat er uberhaupt nog iets drijft?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138344327
Misschien zwemt daar een nog onontdekte vliegtuigetende vis.

Het is zo bizar, ik kan het niet uitstaan dat ze niks kunnen vinden.
  zondag 30 maart 2014 @ 22:30:20 #85
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138344488
Het vinden van de brokken of zelfs de zwarte dozen zal weinig meer toevoegen.
De 777 vliegt al veel te lang om nog kinderziektes te vinden die tot een crash leiden.
En of je nu wel of niet kunt bewijzen of een piloot doordraaide of dat het een kaper was: Het scenario is denkbaar en als met dit in het vervolg wil voorkomen dan kan men aan de slag om zoiets te voorkomen.
Wie dit leest is gek
pi_138344780
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Even ter verduidelijking: bij de 447 waren er binnen 2 dagen al schepen en vliegtuigen aan het zoeken boven de crash site. Na 4 dagen werden er brokstukken en lichamen uit het water gevist.

Bij MH370 had men na 2 dagen nog geen idee waar dat vliegtuig ook maar een beetje in de buurt was. Het was 20 dagen geleden voor het huidige zoekgebied (wat nog niets een zeker is dat het hier is gecrasht) dat het vliegtuig crashte. Wie zegt dat er uberhaupt nog iets drijft?
De 447 had ook een eenvoudig tracking systeem aan boord (kost ongeveer ¤10 per vliegtuig!) zodat men wist in welke gebied ze moesten zoeken. Daarnaast was het toestel ook niet veel van koers afgeweken, wat natuurlijk de zoektocht een stuk gemakkelijker maakt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138345064
Daarom, dat zeg ik. Stop aub met vergelijken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138345604
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:35 schreef eight het volgende:
De 447 had ook een eenvoudig tracking systeem aan boord (kost ongeveer ¤10 per vliegtuig!)
Was het niet 10 per vlucht?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 30 maart 2014 @ 22:52:05 #89
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138345743
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij die Air France Airbus duurde het 2 jaar voor het wrak werd gevonden, en toen hadden ze veel meer aanwijzingen waar ze moesten zoeken. Ik geloof er niet echt in dat ze ooit nog iets vinden van dat MA vliegtuig.. hooguit per toeval.
Hoe vaak blijft dit misverstand nog terugkeren?

Het Air France-wrak werd binnen enkele dagen gevonden en tientallen lichamen waren binnen een week geborgen.

Het is de zwarte doos die pas twee jaar later terug werd gevonden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138345876
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe vaak blijft dit misverstand nog terugkeren?

Het Air France-wrak werd binnen enkele dagen gevonden en tientallen lichamen waren binnen een week geborgen.

Het is de zwarte doos die pas twee jaar later terug werd gevonden.
Nee toch.. het grootste deel van het wrak werd met de zwarte doos pas 2 jaar later gevonden.. tot verbazing van de onderzoekers was een groot deel van de cabine nog in tact met veel slachtoffers nog in hun stoel.
pi_138346202
Idd, wrakstukken en lichamen binnen 4 dagen, wrak zelf 2 jaar. Vrij bizar maar tekenend voor MH370. Als je al geen wrakstukken vind...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138346325
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Was het niet 10 per vlucht?
Nu twijfel ik..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138346489
Naja dat is alsnog 0,1% van de verkochte tickets voor een A330 :+
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 31 maart 2014 @ 00:50:23 #94
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_138350069
Misschien is het reeds uitgebreid besproken maar ik kan niet alles teruglezen. Er was 1 Nederlander aan boord. Weet iemand daar meer over?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_138350217
quote:
5s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef Staal het volgende:
Misschien is het reeds uitgebreid besproken maar ik kan niet alles teruglezen. Er was 1 Nederlander aan boord. Weet iemand daar meer over?
Staat in de OP een verslagje, veel meer is er niet naar buiten gekomen over Surti volgens mij.

Als je meer info hebt, kun je die hier plaatsen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138350314
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja want er drijft een compleet 777 in honderduizenden stukjes in de zee. Vreemd dat ze niks vinden man.
Er drijven grotere en kleinere objecten in zee. Het is inderdaad vreemd dat ze niks vinden, nadat ze ZELF verklaard hadden "nu hebben we het gebied, de satellietfoto's, morgen gaan we erheen en vissen we de boel op". Dat is dus gelul. Ze wisten niks want die "brokstukken" bleken niet van het vliegtuig.

Door de klap op het water breken vleugels en staartstukken af en blijven drijven. De enorme golfslag kan het erg ver brengen in 22 dagen, maar waarom zou het zinken?

Los nog van alle zwemvesten, stoelen, koffers, lichamen, etc. Dat drijft ook.

Enige manier om juist kleine stukjes te vinden die moeilijker te spotten zijn is een explosie in de lucht. Die kunnen we natuurlijk niet uitsluiten, maar met een scenario "vliegtuig gaat in glijvlucht het water in" breekt het direct in stukken als het het water raakt en blijft er dus veel en in grote stukken, drijven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138355313
quote:
12s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Door de klap op het water breken vleugels en staartstukken af en blijven drijven. De enorme golfslag kan het erg ver brengen in 22 dagen, maar waarom zou het zinken?
Goh, waarom zinken dingen.
pi_138356249
quote:
12s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er drijven grotere en kleinere objecten in zee. Het is inderdaad vreemd dat ze niks vinden, nadat ze ZELF verklaard hadden "nu hebben we het gebied, de satellietfoto's, morgen gaan we erheen en vissen we de boel op". Dat is dus gelul. Ze wisten niks want die "brokstukken" bleken niet van het vliegtuig.

Door de klap op het water breken vleugels en staartstukken af en blijven drijven. De enorme golfslag kan het erg ver brengen in 22 dagen, maar waarom zou het zinken?

Los nog van alle zwemvesten, stoelen, koffers, lichamen, etc. Dat drijft ook.

Enige manier om juist kleine stukjes te vinden die moeilijker te spotten zijn is een explosie in de lucht. Die kunnen we natuurlijk niet uitsluiten, maar met een scenario "vliegtuig gaat in glijvlucht het water in" breekt het direct in stukken als het het water raakt en blijft er dus veel en in grote stukken, drijven.
allerlei zaken die je noemt blijven vaak maar tijdelijk drijven, als de zee wat woester is zal alles nog wel wat sneller zinken...
pi_138356349
quote:
"Dear Daily Mail, You should consider making movies since you are so good at making up stories and scripts out of thin air...

"May god have mercy on your souls. You can bet your ass I will not forgive you," the pilot's daughter, Aishah Zaharie, wrote on her Facebook status last night.

The tabloid's weekly edition, The Mail on Sunday, reported yesterday that Captain Zaharie's wife, Faizah Khanum Mustafa Khan, had allegedly told investigators that "he retreated into a shell", spending time alone in his room in the house they shared.
http://www.themalaysianin(...)eport-on-mh370-pilot
_O_
In the coolest little capital of the world
  maandag 31 maart 2014 @ 11:09:11 #100
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138356430
Is dat rotding nog steeds niet gevonden?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')