Ja, voor de satelliet wel. Als je het opvist, weet je het.quote:
en als het niet de vleugels en staartstuk zijn?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, voor de satelliet wel. Als je het opvist, weet je het.
Het is niet dat er een snippertje papier lag ofzo. Vleugels en staartstukken drijven en zijn direct herkenbaar.
Dan vraag ik me af waar die dingen gebleven zijn. Die verstop je niet eventjes, zeg maar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
en als het niet de vleugels en staartstuk zijn?
Dat vragen meer mensen zich af op dit moment.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar die dingen gebleven zijn. Die verstop je niet eventjes, zeg maar.
je denkt dat je even over zee tuurt en het wel ziet liggen? Of zijn de aluhoedjes nog nodig en is er meer ? Want dat wil men zo graagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar die dingen gebleven zijn. Die verstop je niet eventjes, zeg maar.
Nee, ik denk dat je van satellietfoto's kan spreken over "mogelijke brokstukken". Op het moment dat je iets uit zee vist (de kans dat er maar 1 brokstuk van het liegtuig is, is gewoon verwaarloosbaar klein), weet je gelijk dat het van het vliegtuig is en je dan dus niet van "mogelijke brokstukken" spreekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
je denkt dat je even over zee tuurt en het wel ziet liggen? Of zijn de aluhoedjes nog nodig en is er meer ? Want dat wil men zo graag
blijkbaar. Iedereen op FOK! hier is expert in alles, dus een kapitein moet dat ook zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus de kapitein van een Chinees schip is ook een Boeing 777 expert die direct aan een brokstuk moet kunnen zien of het om MH370 gaat?
Altijd leuk om te kijken als je binnenkort weer 11 uur in een vliegtuig mag zittenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:05 schreef Co_OL het volgende:
Weer een air crash investigation marathon op NGC
wees blij dat ze het niet in het vliegtuig laten zienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Altijd leuk om te kijken als je binnenkort weer 11 uur in een vliegtuig mag zitten.
Al die afleveringen staan ook op YouTube.. kan je je eigen Air Crash Investigation marathon houden. Heb pas een docu zitten kijken over het neerstorten van die Air France airbus.. die vond ik wel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:05 schreef DaMart het volgende:
Er is nu een Air Crash Investigation over de Heliosvlucht die hier al een paar keer ter sprake is gekomen op National Geographic.
Dan gaat het om de laatste minuut, waarin ze aanhalen dat door het onderzoeken van de betreffende crash maatregelen zijn genomen om herhaling te voorkomen zodat het vliegen weer een stukje veiliger geworden is....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:08 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
wees blij dat ze het niet in het vliegtuig laten zien
Het is extreem veilig, alleen áls het fout gaat is de kans groot dat je het niet overleeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan gaat het om de laatste minuut, waarin ze aanhalen dat door het onderzoeken van de betreffende crash maatregelen zijn genomen om herhaling te voorkomen zodat het vliegen weer een stukje veiliger geworden is....
Wat ben jij dom...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, voor de satelliet wel. Als je het opvist, weet je het.
Het is niet dat er een snippertje papier lag ofzo. Vleugels en staartstukken drijven en zijn direct herkenbaar.
Maar natuurlijk, beste Falco.quote:
bron: http://www.bbc.com/news/world-asia-26797866quote:Flight MH370: Chinese and Australian ships draw blank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |