SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
leuken TS ook echt aardige jongen zou volgen op twitter #nohomo
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.klacht.nl/cak/klacht/uitbetaling-wtcg-13/
dit is een goeie klacht
20 euro per dag eisen van een overheidsinstelling die je uitkering niet uitkeert
quote:We rekenen af,pakken in en lopen naar de sigaretten,alwaar nog een klant al en tijdje stond te wachten.(ik zag haar al voor het afrekenen bij de kassa) Uiteindelijk komt er zo’n grietje aangelopen waarvan ik hevig twijfel of zij zelf wel 16 is. en vraagt naar mijn ID. Ik leg haar vriendelijk doch dringend uit dat ik inmiddels 28 ben en mijn ID niet meer hoef te laten zien en ik niet met haar in discussie ga en vraagt om een manager te spreken. Zij belt naar de HoKa en die komt erbij. (DEZELFE DIE BIJ DE WIJN NERGENS NAAR VROEG) Ook zij was amper 18.. : Ik vraag niet om een hoka maar een manager zeg ik nog.. zij loopt weg en haalt een een lang puistenknulletje der bij welke weer ging herhalen wat die andere mutsjes ook al zeiden. Het enige intelleligente wat deze jongeman wist te vertellen dat de manager er morgen tussen 8-16.00 weer was.. Helaas werk ik op die tijden gewoon, dus ben ik niet in de gelegenheid om daarheen te gaan want als ik thuis ben is hij al weg!…
Het hele punt is gewoon dat elke keer hetzelfde personeel vraagt om ID…. Hetzelfde grietje soms wel 3x per week… :S en als ik dan zeg:joh dat vroeg je van de week ook al, denk je dat ik JONGER ben geworden SINDS EERGISTEREN?????
godverquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.klacht.nl/cak/klacht/uitbetaling-wtcg-13/
dit is een goeie klacht
20 euro per dag eisen van een overheidsinstelling die je uitkering niet uitkeert
jaarinkomen van 6 nullenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:54 schreef Heatseeker het volgende:
Godver krijg volgende maand pas mijn huursubsidie en zorgtoeslag. Met mijn domme kop mijn jaarinkomen van 6 cijfers ingevuld ipv 5.
Ach ja volgende maand wel dubbel.
Ja, d'r gaat bij hun ook geen belletje rinkelen zo van nou nou die HS die verdient in eens 10x zo veel laten we hem even bellen of dit goed is.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, d'r gaat bij hun ook geen belletje rinkelen zo van nou nou die HS die verdient in eens 10x zo veel laten we hem even bellen of dit goed is.
Jij verwacht dat al die aangiftes met de hand worden na gekeken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, d'r gaat bij hun ook geen belletje rinkelen zo van nou nou die HS die verdient in eens 10x zo veel laten we hem even bellen of dit goed is.
Nee, maar wel een uitroepteken in hun systeem. Of één of andere melding.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij verwacht dat al die aangiftes met de hand worden na gekeken?
Ze verwachten dat jij het zelf doet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, maar wel een uitroepteken in hun systeem. Of één of andere melding.
Ik denk dat het niet heel ongewoon is. Of in ieder geval, het is plausibel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, maar wel een uitroepteken in hun systeem. Of één of andere melding.
Heb ik ook gedaan maar pas nadat dat ik tot de ontdekking kwam dat ik er geen geld gestort was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze verwachten dat jij het zelf doet.
Nee, wel voetbal en F1.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
Heatseeker kijk jij eigenlijk series
En wordt je er gelukkig van, is het een aanvulling op je leven en zo?quote:
Hele vette seriequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En wordt je er gelukkig van, is het een aanvulling op je leven en zo?
Hier in NEDERLAND is het nog gewoon zonnig hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:39 schreef FL_Freak het volgende:
Maar het zonnig weer blijft lekker dat wel. Al is het nu meer bewolkt.
Ja net was er hier meer bewolking.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hier in NEDERLAND is het nog gewoon zonnig hoor
Hier in Holland was het gisteren al prima weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hier in NEDERLAND is het nog gewoon zonnig hoor
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef JennaSometimes het volgende:
Even een gedachte,
Het geven van bier aan een man van een vrouw, is dat het equivalent van het geven van een boeket bloemen aan een vrouw van een man?
Eh neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef JennaSometimes het volgende:
Even een gedachte,
Het geven van bier aan een man van een vrouw, is dat het equivalent van het geven van een boeket bloemen aan een vrouw van een man?
Tussen Schiedam en Delft is het helemaal verrot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Yeuy storing, mn reis naar Middelburg is 30 minuten vetraagd
Tussen Den Haag HS en Rotterdam Centraal is er een wisselstoringquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen Schiedam en Delft is het helemaal verrot.
Delft <> Schiedam is dan ook tussen Den Haag HS en Rotterdam Centraal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tussen Den Haag HS en Rotterdam Centraal is er een wisselstoring
Als ik zulke dingen lees ben ik zo fucking blij met mn auto. In nood is het zelfs nog te fietsen naar mn werk en school.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een uur over mijn reis gedaan in plaats van de normale 15 minuten max
Dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik zulke dingen lees ben ik zo fucking blij met mn auto. In nood is het zelfs nog te fietsen naar mn werk en school.
Lieg niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
OV is soms chill. Gewoon lekker lullen met willekeurige mensen
Mensen die in het OV opeens een gesprek met je aangaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
OV is soms chill. Gewoon lekker lullen met willekeurige mensen
Ja inderdaad oprotten ik zit gewoon muziek te luisteren en zweedse puzzels te maken. Geen zin in jouw optiefen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen die in het OV opeens een gesprek met je aangaan
Je kunt toch helemaal niet naar een eiland fietsenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
Hell no dat ik naar Kanaleneiland ga fietsenkutend + de kans dat iemand mijn fiets jat is hoog
Noem me ET want ik kan vliegen met mijn fietsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kunt toch helemaal niet naar een eiland fietsen![]()
Of heb je een amfibie fiets![]()
![]()
?
Heb je last van vliegen op je fiets???quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Noem me ET want ik kan vliegen met mijn fiets
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.quote:
Rotjongquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heb je last van vliegen op je fiets???
Dan moet je eens een keer wassen![]()
![]()
_O -
![]()
![]()
;'(
Ik ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.
Tuurlijk.quote:
Dat lukt welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.
Ja kom maar, fiets hem er maar inquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ik eens een Anal probe toebrengen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja kom maar, fiets hem er maar in![]()
![]()
![]()
.
Niet opeens. 7/10 spreken mensen mij aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen die in het OV opeens een gesprek met je aangaan
Wie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
ik zit soms met een bekende youtuber in de bus :$
ken ik niet iddquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Iemand van StandeardTV
niet super bekend
Wie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Iemand van StandeardTV
niet super bekend
Is goed, ik laat hem alvast warm draaienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi man. Kom ik hem zo even halen ok?
Okquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is goed, ik laat hem alvast warm draaien
Oh die homo die op af en toe op meets komt, en dingen in zijn neus doet. Die rare kwiebus die weinig post en vaak denkt dat ie grappig is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Hij zit ook op FOK! onder de Username Heatseeker
oh jammer toffe gozer welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh die homo die op af en toe op meets komt, en dingen in zijn neus doet. Die rare kwiebus die weinig post en vaak denkt dat ie grappig is.
Nee nooit van gehoord.
Whehequote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jammer toffe gozer wel
kan goed overnachten in de straten van de domstad ook
Danny Vera.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom kennen zoveel mensen hier Middelburg? Dat is eng
Middelburg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom kennen zoveel mensen hier Middelburg? Dat is eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 21:19:30 ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:19 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en Etsuquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
Yes, eindelijk klaar met studieshit, bier!
Falerd, mobieltjes zijn om mee te nemen ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben even 10 meter verder van de telefoon af. Geef me 2 minuten.
Mobiel meenemen als je laptop al mee hebtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Falerd, mobieltjes zijn om mee te nemen ja.
Niet FOK!ken op je mobiel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mobiel meenemen als je laptop al mee hebt!!
Bedankt.quote:
Nicequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.Helaas is het maar Grolsch, maar toch. Vanmiddag stond ik in een echte bierwinkel, gewoon 200 soorten bier.
Helaas geen geld om wat mee te nemen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb net zo'n rotte eier scheet gelaten, nu zit ik in mijn eigen meur![]()
En dan is Paul De Leeuw helemaal blij, de aandachtshoer dat hij is.quote:
#liefdagboekquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb net zo'n rotte eier scheet gelaten, nu zit ik in mijn eigen meur![]()
twitter:paulinthedark twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 22:44:51Laten we #Paul trending maken reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:45 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 22:44:51Laten we #Paul trending maken reageer retweet
Schat, dit is niet nodig, het is David maar.quote:
Davidquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, dit is niet nodig, het is David maar.
Belachelijk maken is een groot woord.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie heus wel dat je me belachelijk maakt in AH topic.
Ik vind het behoorlijk sneu, ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Trek jij je die opmerkingen over popcorn zo erg aan dan?
Je moet het je niet zo aantrekkenquote:
Ja, ik drink het alleen thuis met een bivak muts op!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel mét alcohol neem ik aan?
Ja, dat geeft je een vrijbrief, ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet het je niet zo aantrekken
Doe ik ook niet met al die opmerkingen over energydrank en frikandelbroodjes
Beterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, ik drink het alleen thuis met een bivak muts op!
Doe ik wel. Daarom haat ik Janneke ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeker niet,
Maar trek t je gewoon niet zo aan man
Begrijpelijk broquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:33 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik wil niet gezien worden met rosé bier....
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik wel. Daarom haat ik Janneke ook.
Dat zijn de betere berichtenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ze zijn nu op, bivakmuts kan af!
Nu ff een halve liter pakken!
Klopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ze zijn niet op je mobiel gericht.
Dat is toch geen synoniem voor "when hell freezes over" he?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word pas een koppel met hem als ik met jou heb geneukt.
Oh, nee, pas over twee weken. Tot die tijd ben ik nog vrijgezel. *hinthintquote:
Ja hallo, 2 weken is mij te kortquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, nee, pas over twee weken. Tot die tijd ben ik nog vrijgezel. *hinthint
Nee, het is iedere avond zeikerdsavond de laatste tijd.quote:
Vind je het gekquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is iedere avond zeikerdsavond de laatste tijd.
Je bent gewoon jelly omdat je niemand hebt, doos.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind je het gek.
Hommo of niet, continu lopen kleffen is irritant k tnx bai
Zo schattig dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver, ik heb wel behoefte aan een dinnetje![]()
Hoe vaak ga jij naar de kapper?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:26 schreef FL_Freak het volgende:
Haren zijn weer geknipt afgelopen avond
haha kusje toch rezquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
Anyway, idk, als het je niet aanstaat flikker je maar op of negeer je het. Slapen nu, grgr.(Ja, echt waar, FL. )
Tussen de een na laatste keer en de laatste keer zaten er 8 weken tussen.quote:
Maar doen ze het wel goed? Je zit altijd toch een beetje aan je haar te frutselenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tussen de een na laatste keer en de laatste keer zaten er 8 weken tussen.
Die ga ik nu ook weer aftikken denk ik.
Ze doet het wel goed, ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar doen ze het wel goed? Je zit altijd toch een beetje aan je haar te frutselen
Dat is wel fijn jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze doet het wel goed, ja.Ze denkt mee, en weet wat ze doet ( i.t.t. sommige andere kapsters)
En dat is gewoon een tic die ik heb.
Iemand hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly omdat je niemand hebt, doos.
Afgekeken van Nikonloverquote:
quote:
'Kei kut.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jaik heb wel eens kappers/kapsters gehad die dan geknipt hadden maar dan hadden ze de haar grens van de zijkant naar bovenkant kei kut gedaan
en deze kapster doet het heel goed voor een tientje
ja leuke tic vind het wel grappig om te zien![]()
Ik was er al bang voor.quote:
Brabantsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Kei kut.Goede prijs/kwaliteit verhouding dus.
3x raden hoe je van de misselijkheid af kan komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee nog nooit, ben wel kk misselijk
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woonquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!![]()
Braddie
Snap ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woon
Ik woon op dezelfde aardkloot als vele knettergestoorde mensen. Doet me niets.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woon
Ik ben al een halfjaar niet naar de kapper geweest. Dat is pas goedkoopquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jaik heb wel eens kappers/kapsters gehad die dan geknipt hadden maar dan hadden ze de haar grens van de zijkant naar bovenkant kei kut gedaan
en deze kapster doet het heel goed voor een tientje
ja leuke tic vind het wel grappig om te zien![]()
Shit ik wou lezen maar wat veel tekstquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!![]()
Braddie
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit ik wou lezen maar wat veel tekst!
Ik heb het na mijn berichtje nog eens geprobeerd maar ik kom er echt niet doorheenquote:
Ik had gisteravond geprobeerd, nu net weer, maar lukt inderdaad niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het na mijn berichtje nog eens geprobeerd maar ik kom er echt niet doorheenZo aids getypt ook
Het is iig iets met Slagharenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had gisteravond geprobeerd, nu net weer, maar lukt inderdaad niet.
Vet!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef Amarantha het volgende:
Omg vanmiddag ga ik naar de tattooshop voor een afspraak
Nice!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Amarantha het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Maar dan met een bandje wat doorloopt (i.p.v alleen aan de voorkant), meer kraaltjes en de kraaltjes in kleur en mooiere veren. Heb van alle drie een voorbeeld dus moet makkelijk te doen zijn voor de shop
Niet echt. Zag 5 jaar terug deze foto en toen was ik verliefd op die tattoo:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice!
Ook nog een speciale betekenis?
Niet alles hoeft een betekenis te hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt. Zag 5 jaar terug deze foto en toen was ik verliefd op die tattoo:
[ afbeelding ]
Ik ga er dus wel wat kleine dingetjes aan veranderen (zo vind ik deze veer niet mooi en wil ik 2 veren). Is mijn eerste tattoo zonder betekenisNet als de rest wat volgt. Alleen mijn huidige 2 hebben een betekenis
Wat heb je voor tattoo? Ik wou mijn huidige uitbreiden maar ik wil er nog iets bij dan alleen de rozen die erbij komen maar ik weet nog niet precies wat. Dus dat ga ik in September wel doen, van mijn voet weet ik 100% wat ik wil dus die laat ik dan maar eerst doen. Ben ik daar vanaf haha. Ik zie er onwijs tegen opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet alles hoeft een betekenis te hebben.
Ik zit te twijfelen tussen een nieuwe of een uitbreiding van de enige die ik nu heb.
Fotoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:57 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe bril gekocht.En een proefpakket voor lenzen aangevraagd.
Op de dag dat mn zoontje werd geboren had ik een foto gemaakt dat hij met zijn hele hand mijn halve pink vast pakt. De handen heb ik op mn linkerborst laten zetten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je voor tattoo? Ik wou mijn huidige uitbreiden maar ik wil er nog iets bij dan alleen de rozen die erbij komen maar ik weet nog niet precies wat. Dus dat ga ik in September wel doen, van mijn voet weet ik 100% wat ik wil dus die laat ik dan maar eerst doen. Ben ik daar vanaf haha. Ik zie er onwijs tegen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval de outlines en de loze ruimte ook opgevuld. Maar ik twijfel nog over de vorm.
Voor mijn nieuwe zou ik watercolour tattoo willen met een rat.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op de dag dat mn zoontje werd geboren had ik een foto gemaakt dat hij met zijn hele hand mijn halve pink vast pakt. De handen heb ik op mn linkerborst laten zetten.
Mijn uitbreiding zou zoiets zijn:Wow mooi dat van je zoontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval de outlines en de loze ruimte ook opgevuld. Maar ik twijfel nog over de vorm.
Voor mijn nieuwe zou ik watercolour tattoo willen met een rat.Die foto in je spoiler heb ik net ook nog bekeken op Pinterest haha. Die is echt awesome
Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK Royal Marines
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
En daarom wil ik ook zo'n outline.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow mooi dat van je zoontjeDie foto in je spoiler heb ik net ook nog bekeken op Pinterest haha. Die is echt awesome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn linkerpols staat het woordje love (door de organisatie To Write Love On Her Arms kwam ik op dat idee) en op mijn rechter onderarm logo van de band HIMquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
En daarom wil ik ook zo'n outline.
Wat heb jij eigenlijk momenteel voor tats?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:04 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK Royal Marines
IDF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nice!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn linkerpols staat het woordje love (door de organisatie To Write Love On Her Arms kwam ik op dat idee) en op mijn rechter onderarm logo van de band HIM
Maar ik heb ook niet iets waarvan ik een tattoo wil zetten ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar kan je alleen zelf verandering in brengen.
Mijn eerste tattoo was op mijn pols. Ik laat mijn onderarm nog verder doen en dus mijn voet. Voor de rest komen er denk ik niet meer plekken met tattoo'squote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice!
Tot dusver weerhoud ik me er wel van om iets vanaf mn ellebogen naar beneden te laten zetten. Maar misschien ooit wel.
Ik zie helemaal geen hoodies in hun store?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog een hoodie van TWLOHA. Goede non-profit organisatie
Komt vanzelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik heb ook niet iets waarvan ik een tattoo wil zetten ofzo
http://store.twloha.com/collections/girls/hoodies & http://store.twloha.com/collections/guys/hoodiesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen hoodies in hun store?
Ik heb nog een baan waar ik enigzins presentabel voor uit moet zien. Dus dan maar niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn eerste tattoo was op mijn pols. Ik laat mijn onderarm nog verder doen en dus mijn voet. Voor de rest komen er denk ik niet meer plekken met tattoo's
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
IDF
Daar zo nodig een 13s.gif voor moeten gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ook gelezen waar ze voor staan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, ik zat niet verder dan mn neus te kijken.
Wietparkietquote:
Yupquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
wel parkiet, maar zonder wiet denk ik zo.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup, ik begon bij de Vision toen ik naar de site ging.
Zeker goed iniatief.
Ga eensch snel achter het aanrecht vrouwmenschquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
Wat hou ik er toch van om de was lekker buiten te kunnen hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga eensch snel achter het aanrecht vrouwmensch
Je vent wil een sandwichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Wat is je vent aan het spelen danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vent wil geen sandwich, die is te druk met de xbox momenteel
Dynasty Warriors 8quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is je vent aan het spelen dan
Fixquote:
Neen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |