haha kusje toch rezquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
Anyway, idk, als het je niet aanstaat flikker je maar op of negeer je het. Slapen nu, grgr.(Ja, echt waar, FL. )
Tussen de een na laatste keer en de laatste keer zaten er 8 weken tussen.quote:
Maar doen ze het wel goed? Je zit altijd toch een beetje aan je haar te frutselenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tussen de een na laatste keer en de laatste keer zaten er 8 weken tussen.
Die ga ik nu ook weer aftikken denk ik.
Ze doet het wel goed, ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar doen ze het wel goed? Je zit altijd toch een beetje aan je haar te frutselen
Dat is wel fijn jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze doet het wel goed, ja.Ze denkt mee, en weet wat ze doet ( i.t.t. sommige andere kapsters)
En dat is gewoon een tic die ik heb.
Iemand hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly omdat je niemand hebt, doos.
Afgekeken van Nikonloverquote:
quote:
'Kei kut.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jaik heb wel eens kappers/kapsters gehad die dan geknipt hadden maar dan hadden ze de haar grens van de zijkant naar bovenkant kei kut gedaan
en deze kapster doet het heel goed voor een tientje
ja leuke tic vind het wel grappig om te zien![]()
Ik was er al bang voor.quote:
Brabantsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Kei kut.Goede prijs/kwaliteit verhouding dus.
3x raden hoe je van de misselijkheid af kan komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee nog nooit, ben wel kk misselijk
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woonquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!![]()
Braddie
Snap ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woon
Ik woon op dezelfde aardkloot als vele knettergestoorde mensen. Doet me niets.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woon
Ik ben al een halfjaar niet naar de kapper geweest. Dat is pas goedkoopquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jaik heb wel eens kappers/kapsters gehad die dan geknipt hadden maar dan hadden ze de haar grens van de zijkant naar bovenkant kei kut gedaan
en deze kapster doet het heel goed voor een tientje
ja leuke tic vind het wel grappig om te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |